loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 7 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

همسر حمید گودرزی در رستوران چینی + عکس

حمید گودرزی و همسرش ، حمید گودرزی

حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون اینبار تصمیم گرفتند برای خوردن غذا در بیرون از منزل به یک رستوران چینی بروند.

 عکسی از حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون و همسرش ماندانا دانشور  را در یک رستوران چینی در حال سرو غذا مشاهده میکنید.

حمید گودرزی و همسرش در رستوران چینی ، حمید گودرزی ، حمید گودرزی و زنش

نحوه آشنایی حمید گودرزی و همسرش:

حمید گودرزی : سال 82 در ساختمانی در میدان آرژانتین همسایه بودیم. آشنایی ما از آنجا شروع شد.من آن زمان دانشجوی رشته کارگردانی بودم.
ماندانا دانشور : و من ماندانا 16 ساله، محصل بودم.
حمید گودرزی : این آشنایی ادامه پیدا کرد و با پیشنهاد ازدواج من، مخالفت های اولیه خانواده همسرم شروع شد چون آنها در آمریکا ساکن بودند.

حمید گودرزی و همسرش ، حمید گودرزی و زنش ، حمید گودرزی و همسرش

حمید گودرزی فعالیت هنری را با بازی در نمایش کشتی اسپرانزا به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم سهراب به کارگردانی سعید سهیلی می باشد.

همسر حمید گودرزی در رستوران چینی + عکس

منبع : شفاف - / ک
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 275
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,956
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 4,974
  • بازدید ماه : 4,974
  • بازدید سال : 70,002
  • بازدید کلی : 1,842,460