loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 0 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود فیلم توهین قاضی پور نماینده ارومیه به زنان و دختران

دانلود فیلم توهین قاضی پور نماینده ارومیه به زنان و دختران

دانلود فیلم توهین قاضی پور نماینده ارومیه به زنان و دختران

توهین قاضی پور

دانلود فیلم توهین نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه به حضور زنان به مجلس و کلیپ توهین نادر قاضی پور درباره زنان و حرف های قاضی پور درمورد زنان مشاهده کنید.

نماینده ی ارومیه در کلیپی که از او منتشر شده است سخنان حیرت انگیزی گفته که همگان را خشمگین کرده است.

در پی انتشار فیلمی از سخنرانی نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه پس از پیروزی اش در رقابت های انتخابات دهمین دوره مجلس، گروهی از مردم با تنظیم و امضای بیانیه ای خواستار عذرخواهی این نماینده مجالس شدند.سخنان توهین‌آمیز و ضد زن «نادر قاضی‌پور» نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم – و دهم – و تنها ساعاتی پس از حصول اطمینان از پیروزی‌ اش در رقابت‌ انتخابی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شده است که در ستاد خود و در حضور زنان و مردانی به زبان آورده که او را وکیل خود برای دفاع از حقوقشان برگزیده‌اند و رأی اعتمادشان را به امانت به او سپرده اند.در این موج که با همکاری Biz Feministler بیز فمینیستلر طراحی و راه‌اندازی شده‌است از نادر قاضی‌پور به عنوان نماینده شهر ارومیه و عضو مجلس قانونگذار می‌خواهیم سریعاً از مردم ایران، علی‌الخصوص زنان ارومیه عذر خواهی کند و زین پس لب به چنین سخنان سخیف و جنسیت‌زده‌ای نگشاید.قاضی پور در بخشی از صحبت های خود می گوید:

– مملکت را به آسانی به دست نیاورده ایم که هر روباه، بچه و کره الاغی را بفرستیم آنجا (مجلس). مجلس جای کره الاغ نیست!

– مجلس جای بچه ها نیست جای کره الاغ ها نیست جای زنان نیست. جای مردان است. [زنان را ] می‌فرستیدشان [مجلس] سرشان بلا بیاورند آبرویتان برود!

– مجلس جای سوسول بازی نیست! مردها را به مجلس بفرستید که حداقل کاری هم نکند، آن یکی کار را بتواند بکند!

این‌ها تنها بخشی از سخنان توهین‌آمیز و ضد زن وی است.متن بیانیه ای که مردم برای عذرخواهی قاضی پور تنظیم کرده اند به شرح زیر است:

نماینده ارومیه، توهین به زنان خیانت در امانت مردم است. رسماً عذرخواهی کنید!

آقای نادر قاضی‌پور
سلام

مجلس شورای اسلامی، نهاد مقننه و رکن اصلی نهاد قانون‌گذاری در ایران است و از نمایندگان منتخب مردم تشکیل شده است. همانطور که می‌دانید نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای اینکه مورد تأیید نهادهای مربوط قرار گیرند باید دارای هفت شرط باشند. این شروط عبارتند از:‌ « داشتن سلامت جسمانی در حد نعمت بینایی، شنوایی و گویایی، عدم سوء پیشینه و محکومیت قضایی، عدم سوء شهرت در حوزه انتخابیه، داشتن حداقل ۳۰ سال کامل سن برای ثبت نام، داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد و یا معادل آن، اعتقاد و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی وقانون اساسی واعتقاد و التزام عملی به اسلام و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه». در هیچ کدام از شروط دیده نمی‌شود که زنان از حق کمتری نسبت به مردان در نامزدی و ورود به مجلس شورای اسلامی برخوردارند.

شما با “کره الاغ” و “روباه” خواندن زنان آنها را شایسته نمایندگی مجلس نمی دانید و حضور زنان را در مجلس “بی فایده” و حتی “خطرناک” تلقی کرده، نه تنها آشکارا به زنان توهین می کنید بلکه با بی احترامی و به رسمیت نشناختن اصول و قوانین جمهوری اسلامی دراجازه ورد زنان به مجلس، تنها ساعاتی پس از اعلام پیروزی در رقابت انتخاباتی به اعتماد مردم و رأی آنان دهن‌کجی می‌کنید.

چنین تفکرات جنسیت‌زده‌ای در مجلس قطعاً به تنگ‌تر شدن حلقه حقوق زنان از سویی و عادی‌سازی خشونت‌های پنهان و آشکار جنسیتی می‌انجامد و جامعه را هر چه بیشتر به سوی ناعدالتی و مردسالاری سوق می‌دهد.

ما فکر می‌کنیم نماینده ارومیه در مجلس قطعاً باید به احترام اعتماد و رأی مردم ارومیه به موضوعات مهم و تاثیر گذار بر زندگی مردم در این منطقه بپردازد و نه آنکه همکاران آینده خود را با کره‌الاغ و روباه خطاب و حضور آنها در مجلس را ناکارآمد بخواند. مشی جنسیت زده شما نه تنها به بهبود مسا‌یل مردم ارومیه کمکی نمی‌کند بلکه قطعاً مانعی برای پیشرفت تمام ایرانیان به سمت جامعه‌ای برابر خواهد بود.

از شما به عنوان نماینده شهر ارومیه و عضو مجلس قانونگذار می‌خواهیم سریعاً از مردم ایران، علی‌الخصوص زنان ارومیه عذرخواهی کنید و زین پس لب به چنین سخنان سخیف و جنسیت‌زده‌ای نگشایید. معذرت‌ خواهی کمترین کاری است که ما از شما انتظار داریم.

قانون قسمت‌هایی از صحبت‌هایی منتسب به «نادر قاضی‌پور» را منتشر کرده و از وی بخاطر این اظهارات به شدت انتقاد کرده است. در پایان این گزارش آمده که قاضی‌ پور چنین اظهاراتی را تکذیب کرده و این در حالی است که روزنامه قانون نوشته که فیلم این اظهارات موجود است.

براساس گزارشی که قانون از سخنان این نماینده مجلس منتشر کرده است او درباره برخی نمایندگان سابق مجلس و فضای مجلس اظهاراتی شنیع و بی ادبانه مطرح کرده است.

ساعت ۲۴ به دلیل مغایرت سخنان منتسب به قاضی پور به اصول اخلاقی از انتشار آن خودداری می کند.

به گزارش قانون، جمعیت زنان ایران اسلامی، شاخه‌ ارومیه، د‌ر واکنش به این سخنان بیانیه‌ای صاد‌ر کرد‌ و همچنین حجت الاسلام سید‌مهد‌ی قریشی، امام ‌جمعه‌ ارومیه د‌ر خطبه‌های نماز جمعه به این اظهارات واکنش نشان د‌اد‌ه و گفته: «گلایه‌ای از طرف خود‌م و ملت د‌ارم از کسانی که خود‌ را کاند‌ید‌ا معرفی کرد‌ند‌ و بی‌اد‌بی و بی‌تربیتی را د‌ر سخنان‌شان نهاد‌ینه کرد‌ند‌. با عرض معذرت، این جایگاه، جایگاه مقد‌سی است ولی باید‌ حقایق و واقعیت‌ها را عرض کنم. این روش خد‌اپسند‌انه و صحیحی نیست. حتی بعضی از واقعیات هست ولی انسان نباید‌ به زبان آورد‌. توهین و بی‌تربیتی شایسته یک جامعه‌ اسلامی نیست».

لازم به ذکر است که نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم است و در انتخابات مجلس دهم نیز توانست رای اول این شهر را به دست بیاورد و به مجلس راه یابد.

در آخرین پست نادر قاضی پور صفحه اینستاگرام نوشته شده است :

من منافق نیستم و مواضع خود را عوض نمی کنم ، من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم. من از حرف هایم که باعث آزرده خاطر شدن بانوان ارومیه شد عذر خواهی می کنم چراکه اصلا روی سخنم با بانوان ارومیه نبود. هستند خانم‌هایی که در مجلس شرایط به نفعشان نبوده است.

کسانی که جاسوسی کردند و فیلم گرفتند و پخش کردند باید به خود شک کنند چرا که می‌خواستند با تخریب قاضی‌پور رای شما مردم را زیر سوال ببرند. چرا نگفتند ستاد قاضی پور فقط مستضعفین و فقیران بودند؟

من از کسانی که از من رنجیده‌اند عذر خواهی می‌کنم، آدم های شجاع و نترس حق را می گویند و از حق دفاع می کنند.

دانلود فیلم با زیرنویس فارسی

::

Video Player
 
 

گردآوری: سایت تفریحی دز فان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 249
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 3,977
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 11,085
  • بازدید ماه : 11,085
  • بازدید سال : 76,113
  • بازدید کلی : 1,848,571