loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 3 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)

زندانی شدن یک دختر جوان با شکایت شهره قمر

۸۸

شهره قمر بازیگر سینمای ایران مدتی بود که بخاطر نشر اکاذیب از طرف یک زن که با نام شهره قمر منتشر میشد به پلیس فتا شکایت کرد و سرانجام پلیس توانست زن را دستگیر کند.

متن نوشته شده توسط شهره قمر را پس از دستگیری این زن می خوانید.

بنام خدا…..به لطف پروردگارم وپلیس همیشه بیدار فتاى جمهوری اسلامى ایران شخصى که ماه ها بر علیه من نشر اکاذیب،حتک حرمت واقدام به منحرف کردن اذهان عمومى مى کرد دستگیر و به نام قانون اسلامى به أشد مجازات محکوم شد …وى انگیزه این جرم ها و سم پاشى ها را در بازجوییها حسادت زنانه عنوان کرد ….

من افتخار مى کنم به عنوان یک إنسان و یک هنرمند در کشورى زندگى مى کنم که زیر سایه رهبری آگاه و مدبر ولواى اقا امام عصرصاحب الزمان(عج) زندگى مى کنم که تماما امنیت است….

باشد که درس عبرتى براى تمام دشمنان و کوردلان حقیرم شود…. که این کشور قانون دارد و کوچکترین جرمى از نگاه قانون پنهان نمى ماند ……أزین پس هر صفحه اى حتى به عنوان فن پیج باز مى شود باید با اجازه شخص خودم باشد در غیر اینصورت به سر نوشت این بانو که هم اکنون در بازداشت به سر مى برد دچار خواهد شد….والسلام

shohreghamar1

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 134
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 371
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,487
  • بازدید ماه : 6,031
  • بازدید سال : 62,953
  • بازدید کلی : 1,835,411