loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 7 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

اس ام اس های جدید و بسیار زیبای عاشقانه 

اس های عاشقانه جدید با عکس نوشته,عکس نوشته زیبا,عکس نوشته عاشقانه,اسمس عاشقانه تایستان ۹۳

عکس نوشته زیبا,عکس نوشته عاشقانه,عکس نوشته دار,عکس دل نوشته,عکس نوشته غمگین,اس عاشقان هبا عکس,کارت پستال عاشقانه,طراحی روی عکس,

بزن ای تــار ، آهنــگی

به ســاز راز دلتنــگی

بخوانـــم بر ســـر سنگی

که دل مـــــــرده ز دلتنـــگی

.

.

زیـــر چشمـــ هایم کبود شـــده

سیلی محکمـــی بود بـــاور بــی وفـــایی اش

.

.

آرزوی قشنـــگی است

داشتن رد پـــای تو کنـــار ردپـــای من

بر دشت سپیـــد پوشیــــده از برف

اما هنـــوز نه برف اومــــده و نه تو

 

.

این مطلب توسط فتوکده انتشار یافته است :  http://photokade.com

.

منــم تنهــا ترین تنهـــای تنــها

و تو زیبـــاترین زیبــای دنیــا

منم یلـــدای بی پایان عاشــق

تو بـــودی مرحـــم زخـم شقاــیق

نگاهت را پرســـتم ای نگارم

فدای تار مــویت هــــرچه دارم

.

.

تشنه ی یک لحظه دیدار توام

حـــال مرا روزه داری لحظـــه ی افطــــار می فهمــــد فقط

.

.

من در تمام قـفـسهای دنیــــا اسیرم

اگــــرچه تو تنها کـــلید موجودی

از ترس اینکه مــــبادا رهایم کنی

تو را در دلــــم پنهـــان کرده ام

اســــاراتم را دوســـت دارم

اســــــــــــــــیر خوب من

.

.

رفت در ظلــمت غم

آن شـب و شب هـــای دگـــر هم

نه گـــرفتی دگر از عاشـــق آزرده خبــــــر هم

نه کنی دیگـــر از آن کوچـــه گذر هــــم

بی تـــو ، اما ، به چه حالــی من از آن کوچـــه گذشتم !

.

.

و او

هنوز با تمــــام نبودنش تمـــام بودن مـــن است !

.

.

بیــــچـاره آهویی که صــید پنجــه شیــری ست

بیچـــاره تر شیری که صید چشـــــــــم آهویی !

.

.

خـــدایا من با سر زمـــین خوردم ، پس چـــرا دلــــم شکست ؟ !

.

.

من ، همــــه ی حرف هایی که پشت سرت بود را به جـــــان خریدم

و تـــو

همه ی من را به یک حرف فروختی

.

.

ســـخن از بودن نیست

سخن از مانـــدن نیست | ســـخن از عمــــق غـــم است

و پریشـــانی یک دل

که در انـــدوه غریبانه ی خویش

بی صـــــدا می شکند

.

.

واسه آدم عاشق ، فقــــط دو تا دنیـــا وجـــود داره

با تـــو “این دنــیا”

بـــی تو “اون دنیـــا”

.

.

تنها چیزی که این روزا دوست دارم بشنوم اینه که خـــــدا بهم بگه

این دنیا یه شـــوخی بزرگ بود ، ناراحـــت که نشدی ؟ !

.

.

با همه سردیت ، هنــــوز برایم گرمـــترین حس دنیایی

.

.

دور از تو آنچه سمت چـــپ سینه ی مــن است دل نیست

موزه ی درد معاصر است

.

.

صدا رفت ، دوربین رفت

خاطره اش اما به خدا نمی رود

.

.

دوست داشتن یعنی اینکه :

محبت کنی حتی اگر تحقیر شی

بزرگی کنی حتی اگر کوچیک شی

عشق بورزی حتی اگر محکوم شی

.

.

چقدر حقیر می شوند کلمات

وقتی …

دلم میگیرد !

.

منبع اس ام اس ها : سایت یک قدمی

.

اس های عاشقانه جدید با عکس نوشته,اس عاشقانه ۹۳,اس ام عاشقانه ۹۳,اس های عاشقانه ۹۳

اس عاشقانه جدید,کارت پستال عاشقانه,عکس عاشقانه,عکس دل نوشته,کارت پستال ۹۳

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 510
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,626
  • بازدید ماه : 6,170
  • بازدید سال : 63,092
  • بازدید کلی : 1,835,550