دانلود آهنگ انتخاب موفق مهدی یغمایی

 

ترانه : حامد صوفی پور , آهنگ : علی اعلایی , تنظیم : هومن آزما

 

 

 

متن آهنگ :

 

تو عادت نداری به این غصه خوردن به این روزگار پر از حسرت من

تو عادت نداری تو صبرت تمومه نم یخوای ببینی که شب روبرومه

تحمل نداری که من بد بیارم شکستی کنار من و روزگارم

اگه تو شکستی اگه من بریدم تو طاقت بیاری دیگه وا نمیدم

بخند و معجزه کن بزار این روزای بد رد شه

یکمی حوصله کن شبای غصه باید رد شه لبخند تو یعنی آرامش

بخند و معجزه کن بزار این روزای بد رد شه

یکمی حوصله کن شبای غصه باید رد شه دنیا رو با عشق تو می خوامش

♫♫♫♫♫♫

تو طاقت بیاری نمیمیرم از غم نمیترسم ازشب نمی پاشم از هم

بزار من کنارت دوباره بسازم بمون تو کنار منو حس تازه م

بخند و معجزه کن بزار این روزای بد رد شه

یکمی حوصله کن شبای غصه باید رد شه لبخند تو یعنی آرامش

بخند و معجزه کن بزار این روزای بد رد شه

یکمی حوصله کن شبای غصه باید رد شه دنیا رو با عشق تو می خوامش

 

برچسب ها : دانلود آهنگ انتخاب موفق مهدی یغمایی , آهنگ مهدی یغمایی , اهنگ جدیدمهدی یغمایی , دانلود مهدی یغمایی , دانلود آهنگ مهدی یغمایی , جدیدترین آهنگ مهدی یغمایی , آهنگ های جدید مهدی یغمایی , موزیک مهدی یغمایی , ملودی مهدی یغمایی , ترانه مهدی یغمایی ,دانلود موزیک مهدی یغمایی , آهنگ های مهدی یغمایی , آرشیو مهدی یغمایی , متن آهنگ مهدی یغمایی , آهنگ مهدی یغمایی انتخاب موفق ,آهنگ جدید مهدی یغمایی انتخاب موفق , دانلود آهنگ مهدی یغمایی انتخاب موفق , دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی انتخاب موفق , دانلود مهدی یغمایی انتخاب موفق , ترانه مهدی یغمایی انتخاب موفق ,