loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 13 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

خبر از آخرین وضعیت سلامتی خواننده خوب کشورمون«بهنام صفوی»+ دانلود آهنگ نامه عشق بهمراه متن ترانه

خبر از آخرین وضعیت سلامتی خواننده خوب کشورمون«بهنام صفوی»+ دانلود آهنگ نامه عشق بهمراه متن ترانهReviewed by langarmusic on Jun 22Rating: 4.0خبر از آخرین وضعیت سلامتی خواننده خوب کشورمون«بهنام صفوی»+ دانلود آهنگ نامه عشق بهمراه متن ترانهآهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام صفوی بنام نامه عشق را می توانید هم اکنون در در اینجا بهمراه متن آهنگ را با 2 کیفیت متفاوت دریافت کنید.

خبر از آخرین وضعیت سلامتی خواننده خوب کشورمون «بهنام صفوی»

+ دانلود آهنگ نامه عشق بهمراه متن ترانه

\"n00081527-b\"

\"متن متن آهنگ نامه عشقبا صدای بهنام صفویاختصاصی از لنگرموزیک\"متن

این آهنگ در وصف امام رضا خوانده شده است

دوباره دلم برات تنگ شده     از غم دوری تو تب کردم
من مقصرم خودم می دونم     من به روزا و خودم شک کردم

لنگرموزیک  : خواننده پاپ (بهنام صفوی)  چند روزی است که بیماری‌اش فاش شده ، این روزها وضعیت روحی بهتری نسبت به قبل دارد.

 

میلاد لطیفی (مدیر اجرایی بهنام صفوی): خواننده موسیقی پاپ در خصوص وضعیت سلامتی این خواننده گفت: خدا رو شکر بهنام در وضعیت روحی خوبی به سر می‌برد و در حال آماده شدن برای عمل جراحی خود است که حدوداً یک ماه دیگر انجام خواهد شد.

همچنین وی خاطرنشان کرد: چند روز پیش وی در حال ساخت کلیپ برنامه \"ماه سپید\" بود که  حالش بد شد و به بیمارستان منتقل شد. پزشک معلج وی به علت اینکه تومور مغزی وی احتیاج به عمل جراحی داشت، استراحت مطلق برایش تجویز و توصیه کرد و وی این روزها در حال آماده شدن برای این عمل است.
گفتنی است؛ بهنام صفوی به تازگی تیتراژ \"ماه سپید\" که جُنگی تابستانه است را اجرا کرده(که از اینجا قابل دریافت است)، که از ابتدای ماه رمضان از شبکه سه روی آنتن خواهد رفت.

\"متندانلود و متن آهنگ نامه عشقبا صدای بهنام صفویاختصاصی از لنگرموزیک\"متن

آهنگ جدید و بسیار زیبایبهنام صفویبنام  نامه عشقرا می توانید هم اکنون در در اینجا بهمراه متن آهنگ را با 2 کیفیت متفاوت دریافت کنید.

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دوباره دلم برات تنگ شده    از غم دوری تو تب کردم
من مقصرم خودم می دونم    من به روزا و خودم شک کردم
شک کردم
من همش بهونه آوردم که  راه خونه ی تو خیلی دوره
اما عشق تو مث بارون شد   داره چشمای منو میشوره
من به عشق تو پر زدم   و دوباره پیش تو اومدم
چشم من رو به احساس تو وا شد
قلبم از خودش بیخوده
مث کفترا هوایی شده
زیر نامه ی عشق من امضا شد
خودت امشب همه چی رو خوندی
از نگاه منه عاشق پیشه
بهترین صحنه ی عمره وقتی
چشم من از عشق تو تر میشه
یه صدایی توی گوشم میگفت
حق نداری که مردد باشی
دورترین فاصله ها نزدیکه
شرطش اینه که تو مقصد باشی
من به عشق تو پر زدم
و دوباره پیش تو اومدم
چشم من رو به احساس تو وا شد
قلبم از خودش بیخوده
مث کفترا هوایی شده
زیر نامه ی عشق من امضا شد

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,780
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,896
  • بازدید ماه : 7,440
  • بازدید سال : 64,362
  • بازدید کلی : 1,836,820