loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 5 شنبه 06 شهریور 1395 نظرات (0)

عکس های جدید و زیبای روزبه نعمت الهی + شکست عشقی و شغل صادرات واردات

بیوگرافی روزبه نعمت الهی

عکس روزبه نعمت الهی و همسرش,همسر روزبه نعمت الهی کیست

روزبه نعمت الهی متولد تیر ماه ۱۳۵۸ در تهران، خواننده است

 

فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است، تخصص اش در ویلون زدن می باشد، مادرش فرشته جواهری خواننده و ردیف خوان موسیقی بود و پدرش محقق و استاد دانشگاه هست

روزبه نعمت الهی و مادرش فرشته جواهری

روزبه نعمت الهی 

کودکی شیطون

 

پدر و مادرم برای بزرگ کردن من خیلی سختی کشیده‌اند

 

همیشه یا بالای درخت بودم یا در حال شیطنت کردن. در خانه‌مان یک درخت بزرگ بود که هر وقت کار اشتباهی می‌ کردم، سریع بالای آن درخت می‌ رفتم و دیگر کسی به من دسترسی نداشت

 

شروع فعالیت

 

او که با نوازندگی شروع کرده بود روزی فکر نمی کرد خواننده شود

 

با تشویق دوستان و خانواده اش برای اولین بار با پدرش شعر مولانا را با یک شعر از شاعر امروزی به صورت کلاسیک ترکیب کرد و با همککاری استاد فریدون شهبازیان اولین آلبوم خود بنام سرزمین مادری رو منتشر کرد

 

عکس روزبه نعمت الهی در کنار مادرش فرشته جواهر و برادرش بهروز

روزبه نعمت الهی و مادرش فرشته جواهری و برادرش بهروز 

زندگی در خارج از شهر

 

 زندگی خارج از شهر حالم را بهتر می کند؛ البته گاهی دلم برای ترافیک شهر تنگ می‌شود

 

می‌ آیم و در ترافیک شهر رانندگی می‌ کنم من برای اینکه خودم را پیدا کنم خیلی کارها کرده‌ام به عنوان مثال پشت چراغ قرمز شیشه ماشین‌ ها را تمیز کرده‌ ام فقط برای اینکه غرور خودم را از بین ببرم

 

سرگرمی

 

از طبیعت لذت می برم، قایق سواری می کنم، کوه نوردی می کنم، در حال حاضر فرصت ورزش کردن ندارم ولی اگر بتوانم کاری برای کسی انجام بدهم واقعا لذت می برم

اینستاگرام روزبه نعمت الهی خواننده

روزبه نعمت الهی و آزاده نامداری 

زندگی در جنگل

 

من الان در جنگل زندگی می کنم و به پول زیادی احتیاج ندارم آنجا ۲۰ تا مرغ و خروس دارم

 

شیر می‌ دوشم و از آنچه تولید می شود مصرف می کنم هیزم جمع می‌ کنم و هزینه‌ هایم به دانه‌ ها برای مرغ و خروس‌ هایم ختم می شود از چوب‌ ها میز و صندلی درست می کنم اینقدر آنجا حالم خوب است که هیچ‌ وقت حوصله‌ ام سر نمی رود

 

شب‌ ها به امید اینکه روز شود می خوابم و با اولین نوری که به خانه می افتد، بیدار می شوم

 

تجارت و شغل دوم

 

من به جز کار خوانندگی ام از ۱۶ سالگی کار تجارت می کردم

 

هم کار واردات کردم هم کار صادرات در زمینه ساخت و ساز هم فعالیت داشتم و حالا تبدیل به یک برند شده ام این برندسازی در فعالیت تجاری من هم نقش مثبت داشته است

 

روزبه نعمت الهی 

شکست عشقی و ازدواج

 

به نظر من عشق واقعی فقط عشق به خدا و عشق به حضرت علی (ع) است و شکست عشقی همه داشتند، آقی نعمت الهی ازدواج نکرده و هنوز مجرد هستند

 

بیماری

 

وی بدلیل بیماری در اسفند ۹۴ در بیمارستان بستری شد

 

پس از بررسی ها ویروس مشکوکی در بدن وی وجود داشت که باعث تب و لرز شدید و بالا رفتن میزان گلبول های فید در خون او می شد که این مشکل خداروشکر برطرف شد

عکس جدید فرشته جواهری خواننده و مادرش روزبه نعمت الهی

روزبه نعمت الهی در کنار مادرش فرشته جواهری و رضا رشیدپور

 

عکس و بیوگرافی روزبه نعمت الهی + شکست عشقی |  فتوکده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 1,503
  • بازدید ماه : 6,121
  • بازدید سال : 51,009
  • بازدید کلی : 1,823,467