loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 1 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

 عکس های جذاب قرآنی با متن نوشته های نورانی

عکس نوشته قرآن با متن های زیبا

 

 

خدایا !!!
مرا قلبی ده
که سراسر آن را وجودت فراگرفته باشد
چنان خون در رگم جاری باش
که مکانی برای ناامیدی نماند
تو برایم امید محضی
هر نفسی که میکشم و در انتظار نفس بعدی میمانم
یعنی به تو امید دارم

 

عکس قرآنی زیبا,عکس نوشته قرآن,عکس آیات قرآن با ترجمه,عکس زیبا با آیات قرآن,عکسهای قرآنی,تصاویر ایه قران,عکس از آیه های قرآن,عکس قرآنی نور,عکسهای زیبای قرانی

 

خدایا !

دل به تو سپرده ام  و به امید تو نشسته ام ، هر که هستم و هر چه هستم ..

پیش از این که از میان برخیزم مرا در آغوش خود گیر که جز تو هیچ کس را ندارم .

 

عکس قرآنی زیبا,عکس نوشته قرآن,عکس آیات قرآن با ترجمه,عکس زیبا با آیات قرآن,عکسهای قرآنی,تصاویر ایه قران,عکس از آیه های قرآن,عکس قرآنی نور,عکسهای زیبای قرانی

 

خدایا.. حالم عالیست 
ﺣﺎﻟﻢ عالی ﺍﺳﺖ ﭼﻮﻥ،
ﺻﺒﺢ ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﭼﺸﻢ ﮔﺸﻮﺩﻥ،
ﺑﻪ تو ﺳﻼﻡ ﮐﺮﺩﻡ
ﺣﺎﻟﻢ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ،
ﭼﻮﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﮐﺮﺩﻡ
ﺣﺎﻟﻢ عالی ﺍﺳﺖ،
ﭼﻮﻥ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ تو ﺩﻝ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﻡ
ﻭ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻢ ﺍﮔﺮ ﺑﺨﻮﺍهی ﺍﺯ ﺭﺍﻫﯽ ﻣﯽ ﺑﺨشی ﮐﻪ ﺩﺭ ﺗﺼﻮﺭ من ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﮔﻨﺠﺪ..
فقط کافیست بسویش قدم برداریم
یک قدم بسوی نور برداریم…

 

 

عکس قرآنی زیبا,عکس نوشته قرآن,عکس آیات قرآن با ترجمه,عکس زیبا با آیات قرآن,عکسهای قرآنی,تصاویر ایه قران,عکس از آیه های قرآن,عکس قرآنی نور,عکسهای زیبای قرانی

 

خدایا!
امروز دلم را به تو می سپارم 
دلی که همچون یک دفتر
پر است از غم.. دلتنگی.. گناه و آرزو …
خدای من!
با دستان مهربانت قلمی به دست گیر
و به لطف خود
پاک کن گناهانم را
خط بزن غم هایم را
تایید کن آرزوهایم را
و دلی رسم کن
در دفتر دلم به بزرگی دریا …

 

عکس قرآنی زیبا,عکس نوشته قرآن,عکس آیات قرآن با ترجمه,عکس زیبا با آیات قرآن,عکسهای قرآنی,تصاویر ایه قران,عکس از آیه های قرآن,عکس قرآنی نور,عکسهای زیبای قرانی

 

خدایا! چقدر با تو بودن را دوست دارم!
تمام لحظه هایی که با تو سپری می کنم؛
آن دقائق کوتاهی که برای صحبت با تو می گذارم،
حتی آن لحظه های سردرگم و پر از فکر و خیال را با تو دوست دارم
خدای من!

 

خواندمت پاسخم گفتی
از تو خواستم عطایم کردی
به سوی تو آمدم آغوش رحمت گشودی
به تو تکیه کردم نجاتم دادی
به تو پناه آوردم کفایتم کردی

 

 

عکس قرآنی زیبا,عکس نوشته قرآن,عکس آیات قرآن با ترجمه,عکس زیبا با آیات قرآن,عکسهای قرآنی,تصاویر ایه قران,عکس از آیه های قرآن,عکس قرآنی نور,عکسهای زیبای قرانی

عکس قرآنی زیبا,عکس نوشته قرآن,عکس آیات قرآن با ترجمه

عکس قرآنی زیبا,عکس نوشته قرآن,عکس آیات قرآن با ترجمه,عکس زیبا با آیات قرآن,عکسهای قرآنی,تصاویر ایه قران,عکس از آیه های قرآن,عکس قرآنی نور,عکسهای زیبای قرانی

عکس زیبا با آیات قرآن,عکسهای قرآنی,تصاویر ایه قران

quranneveshte-photokade (8)

عکس از آیه های قرآن,عکس قرآنی نور,عکسهای زیبای قرانی

quranneveshte-photokade (9)

آیه های زیبای قرآن با عکس های بسیار زیبا,عکس مذهبی زیبا از آیات قرانی

quranneveshte-photokade (10)

کارت پستال آیه های قرانی,کارت مذهبی ایات قرانی با ترجمه

quranneveshte-photokade (10)

quranneveshte-photokade (11)     quranneveshte-photokade (13)  quranneveshte-photokade (14)  quranneveshte-photokade (15)  quranneveshte-photokade (16)

 

عکس قرآنی زیبا , عکس نوشته قرآن با متن های زیبا |  فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 1,575
  • بازدید ماه : 6,193
  • بازدید سال : 51,081
  • بازدید کلی : 1,823,539