loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 17 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

عکسهای جذاب و دیدنی بازیگران زن و مرد در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

 

آزاده صمدی و بهاره کیان افشار در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

عکسهایی از هنرمندان در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

افتتاحیه نمايشگاه عكسهاى دانش آموزان روستاى آيرقايه نمايشگاه عكس «چند سالگى هاى من»
تمامى عوايد فروش عكس ها براى كمك به بهبود شرايط تحصيلى دانش آموزان مرزنشين مى باشد.
اين نمايشگاه از امروز جمعه ١٩ شهريور از ساعت ٤-٨ در گالرى ديد برپا شد و علاقمندان مى توانند از اين نمايشگاه تا تاريخ ١٦ مهر ( روز جهانى كودك) هر روز از ساعت ٤-٨ در گالرى ديد به نشانى خ مفتح شمالى ، نبش كوچه چهارم بعد از اداره پست ديدن كنند .


بهاره کیان افشار در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

محمدرضا غفاری در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

شبنم فرشادجو در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

رضا یزدانی در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

آزاده صمدی در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

آزاده صمدی در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

محمد بحرانی در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

شبنم فرشادجو در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

آزاده صمدی در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

حسین پاکدل در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

آزاده صمدی در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

بهاره کیان افشار در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

بازیگران در نمایشگاه عکس چند سالگی های من

بازیگران در نمایشگاه عکس چند سالگی های من
منبع : کامپک
برچسب ها : عکسهای شخصی آزاده صمدی و بهاره کیان افشار , عکسهای آزاده صمدی در نمایشگاه عکسهای چند سالگی های من , عکسهای بهاره کیان افشار در نمایشگاه چند سالگی های من ,عکسهای آزاده صمدی با پای شکسته , چرا پای آزاده صمدی شکسته شده , شبنم فرشادجو در نمایشگاه عکس چند سالگی های من , عکسهای بازیگران در نمایشگاه عکس چند سالگی های من ,تصاویری از نمایشگاه عکس چند سالگی های من , عکسهای بازیگران زن در نمایشگاه عکس چند سالگی های من , عکسهای متفاوت و جدید از آزاده صمدی , 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 151
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 909
  • بازدید ماه : 5,527
  • بازدید سال : 50,415
  • بازدید کلی : 1,822,873