loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 6 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

عکس نوشته های شکست عشقی با متن غمگین و تنهایی عاشقانه 

 

ناگهان دلت می ‌گیرد

از فاصله بین

آنچه می ‌خواستی

و آنچه که هستی …!

 

عکس نوشته خداحافظ

 

نگو دیر است

نگو پل های پشت سرت را  خرآب کرده ای

هنوز هم اگر عاشقی

می توانی برای برگشتنت دوست داشتنم را پل کنی ..

 

عکس نوشته حرفی ندارم رسم عشق اینه

 

  راہ که می روم

مدام برمی گردم

پشت سرم را نگاہ می کنم مدام …!

دیوانه نیستم

محبوبم را در پشت سرم گم هردہ ام

 

عکس نوشته سکوت سرد فاصله ها

 

اینجا بدونِ تو، پاییز غمناکه

روزا جلو میرن

با آه و دلتنگى

وقتى تو خوشحالى، حتّى بدونِ من

حسِ عجیبیه

ولى خوبه که میخندى …

 

عکس نوشته کورم کن و برو

 

  تنش که پیش من باشد

و دلش در اغوش دیگری…

هزارخطبه هم که بخوانند

بی فایده است !

 

عکس نوشته ازت نمی گذرم

 

  عاشق که می شوی

لالایی خواندن هم یاد بگیر

شب های باقیمانده ی عمرت

به این سادگی ها صبح نخواهند شد

 

عکس نوشته دلم گرفت

 

  و از تمام تو

تنها “شب” برایم مانده است

و چشم هایم

که خیالت را بهم می بافند

 

عکس نوشته من بار سفر بستم

 

  رفتم که نبینی پریشان شدنم را

غمناک ترین لحظه ی  ویران شدنم را

در خویش فرو رفتم و درخویش شکستم

تا دوست نبیند غم تنها شدنم را

 

عکس نوشته لعنت به تو

 

تورا می خواهمت

شبیه کودکی گمشده در ازدحام

که فقط مادرش را می خواست

 

متن و عکس نوشته های عاشقانه غمگین |  فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 1,675
  • بازدید ماه : 6,293
  • بازدید سال : 51,181
  • بازدید کلی : 1,823,639