loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 29 سه شنبه 26 آبان 1394 نظرات (0)

نیوشا ضیغمی + جدیدترین تصاویر نیوشا ضیغمی



تصاویر جدید نیوشا ضیغمی نیوشا ضیغمی  متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ است

 

نیوشا ضیغمی (متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر زن ایرانی است، او اصالتا اهل كرمانشاه است ,وی دانش‌آموخته رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی است.

 نیوشا ضیغمی
زمینه فعالیت : سینما
تولد :  ۱۸ تیر ۱۳۵۹ ۹ تهران
والدین : محسن ضیغمی/فهیمه رستم پور
ملیت : ایران
پیشه : بازیگر - تهیه کننده
سال‌های فعالیت  : ۱۳۸۳ - تاکنون
مدرک تحصیلی : لیسانس روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی

نیوشا ضیغمی (متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر زن ایرانی است، او اصالتا اهل كرمانشاه است.

 

نیوشا ضیغمی دانش‌آموخته رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی است. روشا ضیغمی (بازیگر) خواهر کوچکتر نیوشا ست.

  
 زندگی نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او اصالتا اهل استان كرمانشاه است, نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهیدبهشتی تهران گرفت .

نیوشا ضیغمی با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این موسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. بلافاصله بعداز فارغ التحصیلی از این کلاس ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد كه در شهر تاريخي ماسوله فيلم برداري شده بود نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد .

 

نیوشا ضیغمی سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد. البته اکران فیلم شوریده با چند سال تاخیر باعث شد که از این فیلم استقبال زیادی نشود. وی سپس در فیلم های مواجهه، گناه من، بازی کرد که این دو فیلم هم با چند سال تاخیر و به صورت محدود اکران شدند.

تصاویر جدید نیوشا ضیغمی

 تصاویر نیوشا ضیغمی

 سال ۸۵ سال نسبتا خوبی برای ضیغمی که تا آن زمان هیچ کدام از فیلم هایش اکران نشده بودند، بود. با اکران فیلمهای پارک وی و اخراجی ها بالاخره طلسم اکران نشدن فیلم های وی شکست . نیوشا ضیغمی در همین سال حس پنهان را بازی کرد که در بیست ششمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. ضیغمی بعد از اکران اخراجی ها و در سال های ۸۶ و ۸۷ با فیلم های قرنطینه، تلافی و توفیق اجباری جای خود را در سینما تثبیت کرد.

بعد از اکران این فیلم ها ضیغمی حدود یک سالی در هیچ فیلمی بازی نکرد در عوض دفتر سینمایی را گشود تا در این دفتر از فیلم های خوب سینمایی حمایت شود . ضیغمی سپس در فیلم هایی مثل؛ اخراجی ها ۲، زمهریر، دموکراسی تو روز روشن، پرستوهای عاشق، پرتقال خونی، دختر شاه پریون، سرخابی، چارسو،آدم باش و ... ایفای نقش کرد. در خرداد 1394 نیوشا ضیغمی با انتشار متن و عکسی خبر از فوت مادر بزرگش داد. 

تصاویر جدید نیوشا ضیغمی

عکس های نیوشا ضیغمی

 
فیلم شناسی نیوشا ضیغمی

نام فیلمکارگردانسال ساختتوضیحات
حیرانیعلی عظیم زاده۱۳۹۳-
آدم باشمجید جوانمرد۱۳۹۳-
ایران برگرمسعود جعفری جوزانی۱۳۹۳-
دریا و ماهی پرندهمهرداد غفارزاده۱۳۹۳-
آینه شمعدونبهرام بهرامیان۱۳۹۱-
فیتیله و ماه پیشونیآرش معیریان۱۳۹۰فیلم کودک
گشت ارشادسعید سهیلی۱۳۹۰ 
چارسوفرهاد نجفی۱۳۸۹ 
دختر شاه پریونکامران قدکچیان۱۳۸۹-
یکی برای همهمحمد آهنگرانی۱۳۸۹-
پرتقال خونیسیروس الوند۱۳۸۹اولین تجربه سرمایه گذاری نیوشا ضیغمی
پرستوهای عاشقفریال بهزاد۱۳۸۹-
زمهریرعلی روئین‌تن۱۳۸۹-
دموکراسی تو روز روشنعلی عطشانی۱۳۸۹-
اخراجی‌ها ۲مسعود ده‌نمکی۱۳۸۷-
تلافیسعید اسدی۱۳۸۶-
توفیق اجباریمحمدحسین لطیفی۱۳۸۶-
قرنطینهمنوچهر هادی۱۳۸۶-
اخراجی‌هامسعود ده‌نمکی۱۳۸۵ 
پارک ویفریدون جیرانی۱۳۸۵-
حس پنهانمصطفی رزاق‌کریمی۱۳۸۵-
گناه منمهرشاد کارخانی۱۳۸۵-
تردستمحمدعلی سجادی۱۳۸۳-
شوریدهمحمدعلی سجادی۱۳۸۳-
مواجههسعید ابراهیمی‌فر۱۳۸۶-

 

تصاویر نیوشا ضیغمی

 تصاویر جدید نیوشا ضیغمی

تصاویر نیوشا ضیغمی بازیگر جوان ایرانی

تصاویر جدید نیوشا ضیغمی 

جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی

جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

عکس های اینستاگرامی نیوشا ضیغمی

 جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

جدیدترین تصاویر نیوشا ضیغمی

جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

عکس های جدید از نیوشا ضیغمی

جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

تصاویر اینستاگرامی نیوشا ضیغمی

 جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی
 
گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

منبع:wikipedia.org

///////////////////////////////////

 

 

تصاویر جدید کامبیز دیرباز



کامبیز دیرباز اصالت تنکابنی دارد و فعالیت هنری رااز سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرده است.

کامبیز دیرباز (۱۲ شهریور ۱۳۵۴ - تنکابن) متاهل فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشگاه هنر و معماری فعالیت کاری خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد.

 

کامبیز دیرباز اصالت تنکابنی دارد و فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرده است. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمد رضا درویش بدست آورد.

عکس های اینستاگرامی کامبیز دیرباز

 کامبیز دیرباز بازیگر جوان ایرانی و دخترش

  عکس های اینستاگرامی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز متولد ۱۲ شهریور1354 

  کامبیز دیرباز،عکس کامبیز دیرباز

  کامبیز دیرباز فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری است

 کامبیز دیرباز،عکس کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز اصالتاً تنکابنی است

 کامبیز دیرباز،عکس کامبیز دیرباز

     کامبیز دیر باز فعالیت هنری اش را از سال ۱۳۷۶آغاز نمود

  کامبیز دیرباز،عکس کامبیز دیرباز

کامبیز دیر باز فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است

  کامبیز دیرباز،عکس کامبیز دیرباز

کامبیز دیر باز و دخترش

کامبیز دیرباز،عکس کامبیز دیرباز

سلفی کامبیز دیر باز

کامبیز دیرباز،عکس کامبیز دیرباز

تصاویر کامبیز دیر باز

کامبیز دیرباز،عکس کامبیز دیرباز

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

 

/////////////////////////////////////////

 

 

تصاویر جدید سمانه پاکدل



 سمانه پاکدل متولد 1366 است . او یک خواهر و یک برادر دارد . الگوی اخلاقی او در زندگی مادرش است وپرویز پرستویی را هم الگوی خود در بازیگری انتخاب کرده است . از بازیگران مورد علاقه ی او می توان به فاطمه معتمد آریا ، فاطمه گودرزی و حامد بهداد اشاره کرد. سمانه پاکدل سفر را خیلی دوست دارد و علاقه مند است که مدام به سفر داخلی و خارجی رود.


تصاویر جدید و زیبای سمانه پاکدل

 عکس های سمانه پاکدل,زندگینامه سمانه پاکدل

 سمانه پاکدل

 عکس های سمانه پاکدل,زندگینامه سمانه پاکدل

 تصاویر سمانه پاکدل

  سمانه پاکدل،بیوگرافی سمانه پاکدل

 عکس های سمانه پاکدل

   سمانه پاکدل،بیوگرافی سمانه پاکدل

 تصاویر جدید سمانه پاکدل

   سمانه پاکدل،بیوگرافی سمانه پاکدل

 عکس های اینستاگرامی سمانه پاکدل

    عکس های جدید سمانه پاکدل,عکس های اینستاگرامی سمانه پاکدل

 

 

/////////////////////////////////////////////////////////

 

محمد مسلمی عموی مهربان فیتیله



زندگینامه محمد مسلمی,محمد مسلمی بازیگر برنامه فیتیله

محمد مسلمی بازیگر برنامه فیتیله

 

محمد مسلمی در ۸/ ۴ / ۴۸ در انزلی متولد شده ولی اصالتا  آذری است و از خطه اردبیل. محمد مسلمی متاهل هستند و دارای دو فرزند به نام های مهدی (متولد  75 ) و مائده ( متولد ۸۶ ). ایشان در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در رشته بازیگری فارغ التحصیل شده اند و زیر نظر استاد حمید سمندریان دوره دیده اند. محمد مسلمی کار حرفه ای خود را از سال  64 آغاز کرد.

 

در زیر قسمتی از گفتگو با محمد مسلمی را میخوانید

 چطور شد فعالیت در ژانر کودک را انتخاب کردید؟
تجربه ژانرهای مختلف، شاید هم دلیلش آقای خمسه باشد. زمانی که ما کارمون رو شروع کردیم استادمون ایشون بود. کار کودک ژانر زیبایی است چون با بچه ها سر و کار دارد و دنیای بچه ها دنیایی است که ما خودمون آن را تجربه کردیم. پر از نشاط، پر از رنگ، شادابی و تخیل. به واسطه همین وارد شدن به دنیای این بچه ها بسیار زیباست و کار تخصصی سختی است. با توجه به این که کارهای دیگه ای هم کردیم ولی وارد این حوزه شدیم و این حوزه را بیشتر دوست داریم، به خاطر فانتزی بودنش.

 بهترین برنامه ای که تا به حال اجرا کردید و بیشتر دوست داشتید؟
همه برنامه های ما مثل بچه های ما هستند، همشون رو دوست داریم. اما من خودم عکاسخانه را به واسطه شخصیتی که تو اون برنامه داشتم خیلی دوست دارم، فیتیله هم که باهاش زندگی می کنم. 

 زندگینامه محمد مسلمی,محمد مسلمی بازیگر برنامه فیتیله

محمد مسلمی متولد سال ۴۸ در انزلی میباشد

 
دوست داشتنی ترین بازی زمان کودکی خودتون کدام بازی بوده؟
همه بازی ها برای ما جذاب بود:گانیه، زو و ... ولی من خودم چرخ و چوب رو بیشتر دوست داشتم که یه چرخ می گرفتیم و با چوب باهاش تو چندتا کوچه دور می زدیم و می اومدیم. یکی از چیزهایی است که هیچ وقت فراموش نمی کنم.
 
دوست داشتنی ترین برنامه کودک دوران کودکی تان؟
من به کارتون زورو- تنسی تاکسی دو خیلی علاقه داشتم.

دوست داشتنی ترین خوراکی؟
اون موقع مغازه ها یه چیزهایی داشتند به اسم  شانسی که خود ما انتخاب می کردیم و معلوم نبود اون چیزی که انتخاب می کنیم چی باشه ولی تو خوراکی ها باقلوا و بامیه ای که تو کوچه ها فروخته می شد رو دوست داشتم.
 
 بهترین خاطره ای که از دوران کودکیتان دارید و هیچ وقت فراموش نمی کنید؟
دوران کودکیم مغازه ای بود که یه آپارات کوچک داشت، وقتی از جلو اون رد می شدم آرزو داشتم که بتونم اون آپارات رو بخرم. اون موقع قیمتش 500 تومن بود،از بس بهش فکر می کردم  شاید بعضی وقت ها خوابش رو هم می دیدم. هر وقت از جلو مغازه رد می شدم آرزو می کردم که برای من باشه. بعد یه روز که پدرم بالاخره قبول کرد و برای خرید اون آپارات  پول رو ازش گرفتم اون آپارات رو خریده بودن، هیچ وقت فراموش نمی کنم.

 بهترین آرزوی شما  برا ی بچه ها؟
سلامتی 

 زندگینامه محمد مسلمی,محمد مسلمی بازیگر برنامه فیتیله

محمد مسلمی متاهل هستند و دارای دو فرزند می باشند

 
 سوابق کاری محمد مسلمی  :
- کارگردان
 عکاسخانه مصورالچهره، شبکه دو
 فیتیله دو، شبکه دو، سال تولید: ۱۳۹۰

- نویسنده
فیتیله جمعه تعطیله، شبکه دو

- بازیگر
 فیتیله جمعه تعطیله، شبکه دو
 فیتیله دو، شبکه دو، سال تولید: ۱۳۹۰

- کارگردان هنری
فیتیله جمعه تعطیله، شبکه دو
کارگاه خصوصی من، شبکه دو
 فیتیله دو، شبکه دو، سال تولید:۱۳۹۰

 

تصاویر محمد مسلمی

 تصاویر محمد مسلمی,عکس های محمد مسلمی

محمد مسلمی بازیگر برنامه فیتیله

   تصاویر محمد مسلمی,عکس های محمد مسلمی

محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی، اعضای گروه 3 نفره فیتیله

  تصاویر محمد مسلمی,عکس های محمد مسلمی

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

 

 منبع:

biographyha.com
tebyan.net

/////////////////////////////////////////

علی فروتن بازیگر برنامه فیتیله + تصاویر



تصاویر علی فروتن,عکس جدید علی فروتن

علی فروتن بازیگر برنامه فیتیله

 

علی فروتن متولد ۳ بهمن ۱۳۴۶ در شهرستان بروجرد میباشد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی است.

علی فروتن، اصالتاً" بروجردی و متولد سال ۳ بهمن ۱۳۴۶ می‌باشد. فروتن عمده توان بازیگری خود را در گروه سنی کودک و نوجوان به خدمت گرفته و همچون بازیگری در برنامه فیتیله ۲ موفق نیز بوده است.

علی فروتن در مجتمع آموزشی سینما در رشته کارگردانی و بازیگری فارغ التحصیل شد و نیز در دوره‌های آموزشی استاد حمید سمندریان آموزش یافت و از سال ۱۳۷۳ به صورت حرفه‌ای در صحنه به خدمت پرداخت. او متاهل و دارای دو فرزند به نامهای فوژان (متولد ۱۳۷۷) و آرتین (متولد ۱۳۸۶) می باشد .

 خلاصه سوابق بازیگری:
فیتیله جمعه تعطیله، شبکه دو.
کارگاه خصوصی من (شبکه دو)
 آتینگا و پاتینگا در شهر
فیتیله دو، شبکه دو، سال تولید: ۱۳۹۰ (بازیگران همراه: محمد مسلمی و حمید گلی.).
 سریال عکاسخانه.
فیلم سینمایی فیتیله و ماه پیشونی.
 فیتیله شبانه۲.

تصاویر علی فروتن,عکس جدید علی فروتن

علی فروتن معروف به عمو فیتیله

 

در زیر قسمتی از مصاحبه با علی فروتن را میخوانید

علی فروتن هستم متولد سال 1346 در شهرستان بروجرد. ولی فقط یکسال آنجا بودم، آن هم فقط در مقطع چهارم تا پنجم ابتدایی و الباقی را در تهران زندگی کردم. ولی همه جا اعلام کردم که من اصالتا بروجردی هستم. فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی هستم از مجتمع آموزشی سینما که یک مجتمع بود زیر نظر وزارت ارشاد. از سال 1369 حرفه ای کار تئاتر انجام دادم و از سال 73 و 74 هم وارد عرصه تلویزیون شدم. دو فرزند دارم. یک دختر به نام فوژان و یک پسر به نام آرتین.

• جایگزین رامبد جوان
تحصیلات من در زمینه تئاتر و زمینه کاری ام هم بازیگری و کارگردانی سینما بود. در تئاتر که با هرمز هدایت کار کردیم من دستیار گریم بودم. آقایان گلی و مسلمی در تالار هنر تئاتر داشتند. رامبد جوان بازیگری بود که آن زمان با آنها کار می کرد، اما به دلایلی نتوانست ادامه دهد و بعد به من پیشنهاد شد و بعد از آن دیگر شدم پای ثابت گروه فیتیله.

• راز ماندگاری فیتیله
صداقت و توکل به خدا را می توانم رمز ماندگاری «فیتیله» عنوان کنم. ما دوست نداریم و هیچ وقت سعی نکرده ایم مخاطبان مان را به هر قیمتی بخندانیم یا برای آنها کم فروشی کنیم. ما در طول این سال ها کار شاقی انجام نداده ایم. از همان اول دلی آمده ایم جلو و وارد زندگی مردم شده ایم. هیچ وقت هم ادا درنیاوردیم.

•  رئیس بی رئیس
ما رئیس نداریم. رئیس مان خداست، اما به نوعی رهبری گروه به عهده آقای مسلمی است و ما هم نظرات مان را ارائه می دهیم، ولی در نهایت آقای مسلمی هستند که نظر آخر را می دهند. گاهی می پرسند که آیا هیچ وقت با هم بحث مان شده است؟ ما هم جواب می دهیم بستگی دارد بحث را چطور تعریف کنید. اگر منظورتان دعواست که هیچ وقت این اتفاق نیفتاده است. چون همه چیز مشخص است و هرکس وظیفه اش را می داند و عمل می کند.

• کودک درون من
از بچگی و دورانی که کار کودک نمی کردم، بچه ها را خیلی دوست داشتم و با آنها به خوبی ارتباط برقرار می کردم. هنوز فکر می کنم کودک درون من زنده است. خیلی مواقع یادم می رود بیش از 40 سال از عمر من گذشته. با بچه ها که هستم، بچه می شوم.

• نباید دست کم گرفتم
به نظرم آن نگاه حرفه ای که باید در کار کودک باشد، وجود ندارد. به هر حال نباید کودک امروز را دست کم گرفت و با بی میلی برای او کار کرد، چون او همه چیز را می بیند و درک می کند.

   علی فروتن,بیوگرافی علی فروتن

تصاویر علی فروتن

 
• انتقاد می کنند
بچه ها خیلی راحت می آیند و می گویند من از کارت اصلا خوشم نیامد. همیشه هم درست می گویند. وقتی بچه ای این حرف را به آدم می زند من می فهمم که یک جی کارم ایراد دارد، بنابراین بهترین منتقد، کارشناس و بیننده همین بچه ها هستند.

• وظایف پدر اخمو
یک بخش از زندگی ما وظایفی است که در زندگی شخصی داریم. من وظیفه پدری دارم و باید بچه ام یک جاهایی تربیت شود، باید یک جاهایی اخم من را ببیند و.. ولی بچه مخاطب دلیل ندارد که اخم من را ببیند چون او من را «عمو فروتن» تلویزیون می بیند که همیشه خندیده و اگر من را بیرون ببیند که اخم کردم، زده می شود.

وقتی من را دوست دارد و وقتی من را در خیابان می بیند لزومی ندارد که اخم من را ببیند. این برخورد را نه تنها با بچه ها بلکه با بزرگ ترهای بیرون هم دارم. با میوه فروش و نانوای محله، گرچه من در خانه دیگر عمو فروتن نیستم!!

• تقسیم کار
در گروه ما وظایف مشخص است و همه هم به وظایف خودشان عمل می کنند. آشپزی گروه به عهده من است. مسئولیت مالی گروه به عهده من است و هر اتفاق و ماجرایی که درآمد مالی برای گروه داشته باشد به حساب من می آید و من تقسیمات را انجام می دهم.

آقای گلی تصمیم گیرنده نهایی کار هستند که مثلا ما این کار را قبول کنیم یا نه؟ در کل OK نهایی را ایشان می دهند. آقای مسلمی هم چون بنیان گذار و اساس این گروه هستند پیگیری کارهای تلویزیونی با ایشان است. این تقسیم کار باعث می شود که ما کارمان را درست انجام بدهیم. 

علی فروتن,بیوگرافی علی فروتن

محمد مسلمی,علی فروتنو حمید گلی بازیگران برنامه فیتیله

    عکس های علی فروتن

علی فروتن در برنامه فیتیله

 تصاویر علی فروتن,عکس جدید علی فروتن

 

 گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

 

منابع:

مجله خانواده سبز

بیوگرافی ها

////////////////////////////////////

حمید گلی بازیگر برنامه فیتیله + تصاویر



زندگینامه حمید گلی,تصاویر جدید حمید گلی

حمید گلی بازیگر برنامه فیتیله

 

من حمید گلی هستم. متولد 1348 در تهران، دیپلم انسانی دارم، دو سال دوره بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما گذراندم.

 حمید گلی در ۱۰/ ۱/ ۴۸ در تهران به دنیا آمد. ایشان متاهل و دارای دو فرزند به نام های محمد سالار (متولد ۷۳ ) و امیر سردار (متولد ۷۴ ) می باشند. فارغ التحصیل از مدرسه هنر وادبیات صدا و سیما در رشته بازیگری هستند و از سال ۶۴ کار حرفه ای خویش را آغازکرده اند.

حمید گلـی با محمد مسلمی و علی فروتن بعد از مدت‌ها کار برای تلویزیون به این فکر افتادند که برنامه‌ای بسازند و تجربیاتی که دارند را در آن پیاده کنند، نگاهشان این بود که با یک کار موزیکال و بازی در بازی بتوانند برنامه ی جذابی را مطرح کنند، طرحشان را به سازمان صدا و سیما میدهند و به محض مقبول شدن، استارت برنامه فیتیله را در سال ۸۲ می زنند. کاری که گروه در برنامه فیتیله انجام می‌دهد نه تنها در کشور خودمان بلکه در کشورهای دیگر هم نظیر ندارد به دلیل اینکه پخش زنده است و الان هم چندین کشور از این برنامه الگوبرداری کرده‌اند.
 
سوابق کاری حمید گلی :
- کارگردان
هواشناسی، شبکه دو
 
– بازیگر
فیتیله جمعه تعطیله، شبکه دو

کارگاه خصوصی من، شبکه دو
فیتیله دو، شبکه دو، سال تولید: ۱۳۹۰
 
– دستیار کارگردان
فیتیله جمعه تعطیله، شبکه دو
 
- برنامه ریز
فیتیله جمعه تعطیله، شبکه دو

زندگینامه حمید گلی,تصاویر جدید حمید گلی  حمید گلی در ۱۰/ ۱/ ۴۸ در تهران به دنیا آمد

 

در زیر قسمتی از مصاحبه با حمید گلی را میخوانید


من حمید گلی هستم. متولد 1348 در تهران، دیپلم انسانی دارم، دو سال دوره بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما گذراندم. مرکز آموزش فیلمسازی ارشاد بودم. یک دوره هم خدمت استاد سمندریان بودم. دو تا پسر دارم، محمدسالار پسر بزرگ ترم است و امیرسردار هم پسر کوچک ترم.

•  20 سال سابقه
حدود 20 سال است که این تیم شکل گرفته و اساس کار هم از همان مدرسه هنر و ادبیات بود. ما آنجا یک گروه بودیم زیر نظر اساتیدی چون آقای علیرضا خمسه... بعد آقای مسلمی در یک دوره ای آنجا بودند و من هم آنجا قبول شدم. ما یک تایمی با هم کار کردیم که شامل همان تئاتری بود که خدمت تان عرض کردم به نام «اردوی کوچولوها». ما دو نفر با هم بودیم بعد از سال 70 که تقریبا همه ما از خدمت سربازی برگشتیم و دوباره رجعت کردیم به گذشته تا فعال شویم.

• به شهرت فکر نمی کردیم
زمانی که تازه کارمان را شروع کرده بودیم، می خواستیم پس از دوره آموزشی فقط کار کرده و تجربه کسب کنیم و به تنها چیزی که فکر نمی کردیم شهرت بود. اگر الان موفق شده ایم به خاطر تلاش ها و تجربه های گذشته هرکدام از ماست. باور کنید در آن سال ها به طور شبانه روزی برای رسیدن به هدف مان تلاش می کردیم. 

تصاویر  حمید گلی,عکس ها  حمید گلی

 حمید گلی فارغ التحصیل از مدرسه هنر وادبیات صدا و سیما در رشته بازیگری هستند


• چرا سینمایی نیستیم
متاسفانه کارگردانان و تهیه کنندگان ما قدرت خطر کردم ندارند و همیشه دنبال بازیگرانی هستند که جواب خودشان را در کارهای مختلف پس داده اند. در سینما که موقعیت های خوبی برایمان وجود نداشت و در تئاتر همه که دستمزدها پایین است. البته ما هرچه داریم از خانه اول مان یعنی تئاتر است. طی این سال ها و بیش از 10 سال کار مداوم در تلویزیون حالا مردم هستند که از ما می خواهند و به دیدن کارهای ما عادت کرده اند.

• مرور کودکی ها
درباره خودم باید بگویم که «حمید گلی» هرگز از دنیای کودکی اش فاصله نگرفته است. ضمن اینکه دوباره دارم با بچه های امروز، کودکی خودم را مرور می کنم و با آنها به دنیای گذشته بر می گردم.

• دل شکستن هرگز
کی زمان هایی از ما عکس خواستند یا امضا خواستند و ما در شرایطی بودیم که واقعا نشده این کار را انجام دهیم و متعاقبش به ما گفتند که «آقا فکر کردی کی هستی؟ چی شدی؟»، خب شرایط آنقدر آنجا و آن زمان بد بوده که درخواست شان انجام نشده و اگر انجام نشده اینطور نیست که ما کسی هستیم یا چیزی شدیم دلیلش فقط همین بوده. اگر دلگیر شده اند ما همین جا عذرخواهی می کنیم و هرگز دوست نداریم که دل کسی را بشکنیم.  

تصاویر  حمید گلی,عکس ها  حمید گلی

حمید گلی در برنامه فیتیله

     تصاویر  حمید گلی,عکس ها  حمید گلی

 محمد مسلمی،علی فروتن و حمید گلی در برنامه فیتیله

 

گردآوی:بخش سرگرمی بیتوته

 

منبع:

بیوگرافی ها

مجله سیب سبز

/////////////////////////////////////////////

تصاویر سریال کیمیا



عکس های سریال کیمیا,تصاویر جدید سریال کیمیا

 مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال کیمیا

 

 داستان سریال کیمیا

کیمیا که در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره‌ جنگ و زمان حال روایت می‌شود، بیانگر داستانی است که در خلال آن تحولات جامعه، پدر و دختری را مقابل هم قرار داده است. دختر خانواده که کیمیا نام دارد پرسشگر و معترض است و در مقابل او پدری قرار دارد که نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در زندگی این خانواده رخ می‌دهد آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌ آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌شود؛ زنی مشابه هزاران زن ایرانی مسلمان که برای حفظ خانواده از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌ کنند.

عکس های سریال کیمیا,تصاویر جدید سریال کیمیا

 سودابه بیضایی بازیگر سریال کیمیا


اسامی بازیگران سریال کیمیا
مجموعه کیمیا بیش از ۳۰۰ بازیگر و کاراکتر داشته که مشهورترین آنان عبارتند از : مهراوه شریفی‌ نیا – حسن پورشیرازی – آزیتا حاجیان – پوریا پورسرخ – آرش مجیدی – سید مهرداد ضیایی – عطا عمرانی – امیر کاظمی – کاظم هژیرآزاد – رضا توکلی – علی شادمان – حسین توشه – کوروش زارعی – فریبا طالبی – نسرین نیک – وحید رهبانی – شهین تسلیمی – آشا محرابی – سودابه بیضایی – مالک سراج – عبدالحلیم تقلابی – ابتسام بقلایی – نوید خدا‌شناس  – محسن مجلس آرا – میرفرخ هاشمیان و … 

سریال کیمیا,داستان سریال کیمیا

 مهران رجبی در سریال کیمیا

  سریال کیمیا,داستان سریال کیمیا

مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال کیمیا

   سریال کیمیا

 نیکی کریمی در سریال کیمیا

    سریال کیمیا

 آزیتا حاجیان بازیگر سریال کیمیا

      سریال کیمیا

  پوریا پور سرخ,مهراوه شریفی و آزیتا حاجیان

     سریال کیمیا

 حامد بهداد و مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا

    سریال کیمیا

تصاویر مهراوه شریفی نیا در سریال سریال کیمیا

     سریال کیمیا

 حسن پور شیرازی، مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان

      سریال کیمیا

 تصاویر بازیگران سریال کیمیا

    سریال کیمیا


 منبع:amazing.ir

//////////////////////////////////////////////////////

جدیدترین تصاویر فریبا طالبی



فریبا طالبی متولد چهارم اردیبهشت ۱۳۶۴ و فارغ التحصیل دانشگاه هنر . گرایش بازیگری می باشد . فریبا طالبی در آثاری چون فاصله‌ها (سهیلی‌زاده)، پله آخر (علی مصفا)، راه بهشت (مهدی صباغ‌زاده)، رویای کاظم (علی شاه‌حاتمی)، اینک بهشت (صادق آشتیانی) ، فیلم تلویزیونی آرزوهایت را به خاک نسپار ، تله فیلم اشک انار و … ایفای نقش کرده است.

 

تصاویر فریبا طالبی

زندگینامه فریبا طالبی,عکس جدید فریبا طالبی

فریبا طالبی

 زندگینامه فریبا طالبی,عکس جدید فریبا طالبی

 جدیدترین عکس های فریبا طالبی

 فریبا طالبی,عکس فریبا طالبی

 تصاویر فریبا طالبی

 فریبا طالبی,عکس فریبا طالبی

 گالری عکس فریبا طالبی

  فریبا طالبی,عکس فریبا طالبی

فریبا طالبی بازیگر جوان ایرانی

    فریبا طالبی,عکس فریبا طالبی

 جدیدترین عکس های فریبا طالبی

    فریبا طالبی,عکس فریبا طالبی

عکس های اینستاگرامی فریبا طالبی

     فریبا طالبی,عکس فریبا طالبی

 فریبا طالبی

       فریبا طالبی,عکس فریبا طالبی

 تصاویر جدید فریبا طالبی

       فریبا طالبی,عکس فریبا طالبی

تصاویر فریبا طالبی بازیگر جوان ایرانی

       فریبا طالبی,عکس فریبا طالبی

جدیدترین عکس های فریبا طالبی

         فریبا طالبی,عکس فریبا طالبی

 

 

 سایر مطالب دنیای بازیگران زندگینامه فریبا طالبی , عکس جدید علی فروتن علی فروتن بازیگر برنامه فیتیله + تصاویر زندگینامه محمد مسلمی , زندگینامه سمانه پاکدل تصاویر جدید سمانه پاکدل عکس های اینستاگرامی کامبیز دیرباز تصاویر جدید کامبیز دیرباز تص , جدیدترین تصاویر نیوشا ضیغمی , نیوشا ضیغمی , زندگینامه فریبا طالبی , مطالب دنیای بازیگران , عکس جدید فریبا طالبی , جدیدترین تصاویر فریبا طالبی , تصاویر جدید سریال کیمیا , زندگینامه حمید گلی , نیوشا ضیغمی نیوشا ضیغمی + جدیدترین تصاویر نیوشا ضیغمی , حمید گلی بازیگر برنامه فیتیله , محمد مسلمی , ازیگر برنامه فیتیله محمد مسلمی , عموی مهربان فیتیله , حمیدگلی وعکس های جدیدش , محمدمسلمی وتصاویرجدیدش , بازیگران فیتیله وتحریم وممنوع التصویرشدنشان , ممنوع التصویرشدن عموهای فتیله ای ,

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 267
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 797
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 3,815
  • بازدید ماه : 3,815
  • بازدید سال : 68,843
  • بازدید کلی : 1,841,301