loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 15 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی نام تو باشی

دسته بندی : آهنگ شاد, تک آهنگ تاریخ : ۸ام تیر, ۱۳۹۴
دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی نام تو باشی
دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام تو باشی با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید احمد سعیدی نام تو باشی :

با عرضه عشقو خواهش رفتم بگم میخوامش

گفتم یه چند وقته که راستش همش میپامش

گفتم یه ارزی دارم در حد چند ثانیه

عاشقه چشماش شدم راستش یه چند سالیه

راستش یه چند سالیه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کاره سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه حالم از این حرفا گذشته

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی نام تو باشی

♫♫♫♫♫♫

منزله تو شنیدم نذره و سفره چینه

عزیز میاد خونتون عروسشو ببینه

چادر گلیتو سر کن رخت سفید به تن کن

میخوام همه بدونن عشقم قشنگترینه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کار سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه حالم از این حرفا گذشته

با عرضه عشقو خواهش رفتم بگم میخوامش گفتم یه چند وقته که راستش همش میپامش

گفتم یه ارزی دارم در حد چند ثانیه عاشقه چشماش شدم راستش یه چند سالیه

راستش یه چند سالیه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت چه کنم دیگه کاره سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده دیگه حالم از این حرفا گذشته

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی نام تو باشی

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی نام تو باشی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 431
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,917
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 3,033
  • بازدید ماه : 7,577
  • بازدید سال : 64,499
  • بازدید کلی : 1,836,957