loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 77 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

چاقی و لاغری موضعی در اندام بالا و پایین تنه ،جوانسازی پوست،بزرگ کردن و لیفت سینه ها

خانم ها و آقایانی که به تناسب اندام و زیبایی پوست اهمیت می دهند توجه کنند.اولا باید بگوییم که بعضی از مشکلات مربوط به چاقی و لاغری و یا عدم رشد اندام در بالا یا پایین تنه مربط به ژنتیک...

خانم ها و آقایانی که به تناسب اندام و زیبایی پوست اهمیت می دهند توجه کنند.اولا باید بگوییم که بعضی از مشکلات مربوط به چاقی و لاغری و یا عدم رشد اندام در بالا یا پایین تنه مربط به ژنتیک فرد می باشد و بعضی از این نازیبایی ها از دوران کودکی یا نوجوانی در اثر تغذیه ناصحیح ممکن است اتفاق بیافتد و در این موارد انجام ورزش،مصرف مکمل های غذایی یا گیاهان و روشهای درمانی طبیعی و جراحی جهت زیبایی های تناسب اندام کاربرد دارد.در موارد افزایش وزن و یا لاغری نیز،استرس ها و تغذیه غیر طبیعی و ارگانیک عاملی برای مشکل کم کاری و یا پر کاری تیروئید و هیپوفیز و ایجاد مشکلات گوارشی هست که فرد دچار اشتهای زیاد یا کم می شود و به مرور با رژیم های ناصحیح غذایی و ورزش هایی بی رویه به ارگان های بدن آسیب می زند و دچار چاقی و یا لاغری مزمن می شود و توقع دارد با یک قرص یا دستگاه  و مکمل غذایی تمام خاطرات آسیب دیدگی از بین برود و البته اینجا هم مساله ژنیتیک مطرح است.

تغذیه ناصحیح و استرس عاملی برای نازیبایی فرم سینه ها و عدم تنظیم هورمون ها در خانم ها و چاقی موضعی هست و باز هم شما در اینترنت و مجلات به دنبال سریع ترین و ایمن ترین روش کاهش وزن و یا چاق شدن می گردید و انواع و اقسام قرص و و پودرهای ارزان و یا برند را انتخاب می کنید با وعده ی 100 درصد تضمینی ،چون اصلا حوصله و طاقت دانستن علت اصلی این نازیبایی ها را ندارید و می خواهید با انجام روشهای زیبایی محتلف و مصرف یک مکمل غذایی یا قرص لاغری و چاق کننده به سایز مورد نظر و ماندگار برسید و اصلا برگشت نداشته باشد.

خرابی پوست و شل شدن و افتادگی عضلات نیز از مصرف کم آب روزانه و سالم و میوه جات غیر ارگانیک و کمبود مواد مغذی برای کلاژن سازی و قوام عضلات هست و خانم ها به دنبال یک کرم تضمینی و ارزان و سریع برای رسیدن به زیبایی پوست و ماندگار هستندو البته هم ماهواره ها و تاجران ایرانی برای این موارد تبلیغات 100 درصد تضمین و بدون بازگشت برنامه ریزی کرده اند.

بعضی افراد به علت داشتن مشکلات گوارشی بوجود آمده در اثر استرس ها و دلشوره ها که عامل اصلی آن تغذیه و فرهنگ های غلط است،سیستم گوارش عمل هضم و جذب و دفع کاملی ندارد و نمی توانند گاهی با خوردن یک محصول مورد نظر در یک ماه به نتیجه خوبی برسند مثلا در زیبایی پوست و یا تنشیم هورمون ها برای رشید و زیبایی سینه ها،بعضی افراد در اصر ایجاد همین مشکل گوارشی و کم کاری تیروئید و رژیم ها کم خوری طولانی و چندیدن مرتبه،چربی های بدن سفت شده اند و سوخت و ساز بدن ضعیف است و با خوردن یک قرص چربی سوز و لاغری یا یک کرم موضعی به نتیجه نمی رسند و توقع هم دارند سریع به نتیجه برسند و بازگشت نداشته باشد.واقع بین باشید و از واقعیت ها فرار نکنید.

بدن با ورزش کردن  معمولا لاغر می شود یا به وزن نرمال می رسد اما به خاطر اختلال در سوخت و ساز یا  عملکرد غده تیروئید و تغذیه غیر مغذی دوباره چاقی بر می گردد و یا در مدت زمانی وزن از حدی کمتر نمی شود و اصطلاحا استوپ می کند و هیچ قرصی نیست که به تنهایی بتواند ادعا کند که درمان  می کند جز  محصول سودجویان.بعضی افراد توان مالی برای پرداخت هزینه ها را ندارند و واقعا راهی نیست جز اصلاح تغذیه و یا محکوم به نازیبایی بودن و مصرف داروهای شیمیایی یا روشهای خانگی که گاهی لازم هست.

افزایش حجم لب ها با طب سوزنی

فرم لب و گونه ها نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند و امروزه افراد می توانند با آسودگی خاطر از طریق سوزنهایی بسیار ظریف طب سوزنی جهت برجسته کردن گونه یا به اصطلاح کاشت گونه و زیبایی و فرم دهی لب ها استفاده کنند.
در طب غربی برای افزایش حجم و فرم دهی لب ها و گونه ها از تزریق ژل و دستگاه پروتز استفاده می کنند.همچنین از کرمها یا ژل های موضعی برای این نوع زیبایی استفاده می شود.
در طب سوزنی می توان با قرار دادن سوزن در نقاطی از گونه و لب بدون تزریق هیچ گونه ژل یا ماده ای ، گونه و لبهایی برجسته داشته باشید و هیچ عارضه ای برای شما در بر نخواهد داشت.

برای زیبایی لب ها و گونه ها باید بدانید که لب هم مربوط به موارد ژنتیک هست و خوش فرم بودن موقت دارد و فقط با جراحی و پروتز شاید ماندگاری بیشتری داشته باشد، مثل پروتز در سینه ها و اندامی مثل باسن، با هر روشی اما بی عارضه ترین انتخاب با شماست.در موارد گونه گذاری نیز روشهای تزریقی و طبیعی مرسوم هست که جراحی پروتز لب ماندگارتر هست و طبیعی هم نیاز به تامل برای جلسات مختلف طب سوزنی یا  استفاده از روشهای خانگی  مثل کرم و دستگاه است.

طب سوزنی زیبایی سینه

بزرگ کردن ، لیفت و رفع افتادگی سینه ها با طب سوزنی بدون عارضه و  سریع:

معمولا خانم ها شیفته داشتن بدن هایی ایده آل هستند. بیشتر زنان دوست دارند لاغر و دارای سینه هایی بزرگ باشند و یا اینکه خانم هایی هستند که سایز سینه ها مناسب است اما دچار افتداگی بعد از دوران بارداری یا شیردهی و غیره شده است.

اگر شما این خصوصیات را به ارث برده اید، بسیار خوش شانس هستید. اگر هم همانند دیگر زنان در سطح متوسط قرار دارید یا احساس کمبود می کنید، احتمالا دوست دارید به شکل ایده آل بدن تان دست یابید.
رایج ترین تغییرا شکل بدن در زنان بزرگ کردن اندازه سینه ها می باشد. این کار حتی گاهی از کم کردن وزن هم آسان تر است. البته روش های بزرگ کردن سینه بسیار متعدد و گاه خطرناک نیز هستند.
جراحی سینه، یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی می باشد. ولی در این روش احتمال بروز عوارض جانبی بالا است. سازمان غذا و دارو ایالات متحده آمریکا (FDA) گفته است، آنها معتقدند حدود 10 درصد از این جراحی ها با مشکلاتی همراه بوده و بیش از 190.000 مورد شکایت در رابطه با پروتز سینه گزارش شده است.

برخی از شکایت ها نیز نگران کننده تر هستند که شامل بدشکلی قفسه سینه ، تحلیل رفتن بافت های سینه، گرانولوم (زائده پوستی به شکل توده های کوچک)، ترشح بیش از حد شیر، سندرم شوک سمی، مردگی بافت، افتادگی اندام و حتی مرگ، می شود. این ها تنها برخی از موارد شکایات هستند. سازمان غذا و دارو ایالات متحده آمریکا خاطر نشان کرد که به دلیل پیچیدگی این عمل، پس از انجام پروتز شما به احتمال زیاد مجبور خواهید شد تحت عمل های متعدد بعد از آن قرار گیرید.البته مواردی از جراحی ها هم به خوبی انجام شده و فرد مورد نظر راضی هست و عارضه خاصی نداشته است.
در صورت بر هم خوردن تعادل  هورمون های ترشح شده از غدد به نام استروژن و پروژسترون ممکن است شما دچار مشکلاتی از جمله: افسردگی، سندرم پیش از قاعدگی، فیبروم رحمی (تومور های ماهیچه ای که بر روی دیواره رحم رشد می کنند)، افزایش وزن و افزایش احتمال ابتلا به سرطان سینه، شوید. اگر این مشکلات به اندازه کافی شما را نمی ترساند بهتر است بدانید که این کار حتی ممکن است باعث بر هم زدن تعادل ترشح غدد مختلف شود. غدد هیپوفیز، فوق کلیوی، تیروئید و تخم دان ها همگی در کنار یکدیگر و با همکاری هم، سطح ترشحات هورمون های بدن را به صورت متعادل نگه می دارند.

 هنگامی که شما  داروی هورمون شیمیایی، وارد بدن می کنید، این غدد تحت فشار قرار گرفته و مجبورند میزان عملکرد خود را کاهش دهند. در نتیجه شما ممکن است دچار کم کاری تیروئید یا ضعف عملکرد غدد فوق کلیوی شوید و این مشکلات ممکن است، اثر افزایش سطح استروژن را خنثی کرده و عواقب بدی نیز به دنبال داشته باشد.

بزرگ کردن و رفع افتادگی سینه ها با روش طبیعی

آیا هیچ راه مطمئن و بی خطری برای افزایش سایز سینه وجود دارد؟

هر روزه افراد بیشتری پاسخ این سوال را پیدا می کنند. این افراد در واقع روشی بر پایه زیبایی و سلامتی را بر گزیده اند. هیچکس آنقدر وقت ندارد که روش های مختلف را خودش امتحان کند. پس پاسخ این سوال را چگونه باید یافت؟ این روش چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ حتما متعجب خواهید شد. جواب آن بهترین روش مکمل درمانی طب سوزنی است. این روش، بسیار موثر است و می تواند با باز کردن انرژی درونی شما به زیبایی و حتی افزایش اندازه سینه شما نیز کمک کند.
یک فرد معمولی تنها به 2 جلسه در هر هفته و در کل 4 هفته طول درمان نیاز دارد و می تواند میزان پیشرفت را به وضوح مشاهده کند.بهترین ویژگی در مورد این روش، نداشتن هیچ گونه عوارض جانبی می باشد. حالا دیگر شما با روشی مطمئن و ایمن برای بزرگ کردن سینه ها آشنا هستید. برخی فواید استفاده از این روش شما را شگفت زده خواهد کرد.

چاقی صورت و افزایش حجم لبها بدون تزریق ژل ،جراحی و دستگاه با سوزن هایی ظریف در طب سوزنی:
با گذشت زمان و افزایش سن، عضلات و پوست صورت به تدریج توان و قوام خود را از دست می دهند و اصطلاحا شل یا افتاده می شوند.این افتادگی عضلات علاوه بر ایجاد ظاهری نا خوشایند سبب افزایش چین و چروکهای پوست صورت نیز می گردند. به عنوان مثال شلی و افتادگی عضلات گونه ها باعث عمیق تر شدن چین کنار لبها ( بین کنار لب و کنار بینی ) می گردد یا شلی عضلات زیر چانه سبب ایجاد غبغب می شود و…
در طب سوزنی با تحریک نقاط خاص تعریف شده طب سنتی چین در صورت و بدن به بازگشت قوام و فرم اولیه عضلات و سفت شدن آنها و در نتیجه بهبود شکل ظاهری و از بین رفتن چین های کوچکی پوستی و کاهش چین های عمیق پیشانی و خط خنده کمک بسیار خوبی می کند.در این روش شما هیچ درد خاصی حس نمی کنید چون نقاطی که این سوزن های ظریف قرار می گیرند رگ های خونی و استخوان نیستند،در حقیقت همان مسیر کانال های انرژی بدن یا مریدین ها می باشند و نیز با فرو رفتن این سوزن ها در این نقاط بدن و صورت، مقداری ماده آندروفین توسط غدد بدن ترشح می شود و این ماده برای ضد درد بودن در مقابل ضربات و آسیب ها عمل می کند و هیچ آسیب خاصی این سوزن ها برای شما نخواهد داشت به جز زیبایی باور نکردنی و درمان.

رژیم خارپشتی  طب سوزنی برای کاهش وزن:
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که انواع رژیم های زودگذر را امتحان کرده اید و کمی در کاهش وزن خود موفق بوده اید، چرا حالا چیزی را که به مدت هزاران سال در کاهش وزن تاثیر گذار بوده است را امتحان نمی کنید؟
ممکن است با حرف من مخالف باشید ولی بهتر است ابتدا به آن خوب فکر کنید. اگر انجام روش های رایج و تکراری تاثیر گذار نیست، چرا روشی جدید را امتحان نمی کنید؟ مثلا استفاده از روش طب سوزنی برای کاهش وزن؟ کاهش وزن چیز خوبی به نظر می رسد ولی سر و کار داشتن با سوزن ظاهرا چندان جذاب و خوب به نظر نمی آید. من نیز همین فکر را می کردم تا وقتی که در مورد آن تحقیقاتی انجام دادم. قبل از اینکه در مورد این روش درمانی تحقیق کنم، به آن رژیم خارپشتی می گفتم!
طب سوزنی که ریشه در چین دارد یکی از قدیمی ترین و رایج ترین روش های درمانی استفاده شده در جهان است. اگر به دنبال یک روش جایگزین برای کاهش وزن هستید، به شما پیشنهاد می کنم این روش را امتحان کنید.
در سال 2003 زمانی که شبکه خبری CNN در مورد موفقیت کلینیک های طب سوزنی چین در کاهش وزن مشتریان گزارش تهیه کرد، طب سوزنی بسیار محبوب شد.  افزایش چاقی و اضافه وزن در چین منجر به روی آوردن مردم به طب سوزنی شد چرا که از دیدگاه طب چینی، اضافه وزن افراد به دلیل عدم تعادل در سیستم گوارش آنها می باشد.
طب سوزنی با تقویت و بهبود عملکرد دستگاه گوارش می تواند به کاهش وزن کمک کند. با این کار طب سوزنی باعث کنترل اشتها شده و در نتیجه موجب کاهش وزن می شود. برخی نظریات می گویند که طب سوزنی باعث افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن شده و موجب می شود بدن با سرعت بیشتری کالری ها را بسوزاند.
طب سوزنی برای کاهش وزن شامل قرار دادن و فرو کردن سوزن هایی از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که توسط دست یا جریان الکتریسیته باعث تحریک عضلات می شوند. گاهی اوقات نیز در کنار سوزن از لیزر نیز استفاده می شود. سوزن ها به مدت 30 دقیقه در آن محل قرار می گیرند.
در زمان انجام درمان طب سوزنی شما احتمالا احساس گرما و سوزش خواهید داشت و یا ممکن است در آن موقع بی حس شوید. طب سوزنی علاوه بر کاهش وزن، باعث تنظیم عادات ماهیانه، کاهش شدت تغییرات خلقی و از بین بردن خستگی شود.
طب سوزنی برای کاهش وزن و لاغری به این صورت انجام می شود:
1.پزشک طب سوزنی برای شما تغذیه لازم تجویز می کند که باید به صورت هفتگی مصرف گردد.
2.شما چندین جلسه برای طب سوزنی جهت انجام درمان مراجعه می کنید. پس از چهار جلسه، تحریک با الکتریسیته افزایش می یابد. همچنین پزشک نیز ممکن است نسخه ای که برای شما تجویز کرده است را اصلاح کند.
3.پس از چند جلسه شما بسیار سریع تر از قبل احساس پر انرژی بودن خواهید داشت.

تطبیق و سازگاری بدن با انجام طب سوزنی جهت کاهش وزن بالا ممکن است زمان ببرد. ولی بیماران گزارش کرده اند که با کمی صبر، میل شدید به غذا و پر خوری از بین می رود. بر اساس نقاط مخصوص موجود در طب سوزنی چینی، . متخصصان طب سوزنی نقاطی در بدن را برای کاهش وزن تشخیص داده اند که شامل این ها می باشند: 
دهان : برای کسانی که ناگهان هوس خوردن می کنند و ممکن است سیگار زیاد بکشند و بسیار پر حرف باشند!
معده : برای کسانی که حتی پس از سیر شدن نیز غذا می خورند و همچنین کسانی که مرتبا در حال غذا خوردن هستند.
ریه : برای معتادین به غذا و کسانی که عاشق شکلات و شیرینی هستند
غدد درون ریز : برای احتباس آب که بخشی از اضافه وزن مربوط به آن می شود
غدد فوق کلیوی و تخم دان ها : در صورتی که اضافه وزن هب دلیل یائسگی یا علائم پس از یائسگی باشد
طحال : برای تعادل قند خون و پخش هورمون ها
کلیه ها : برای احتباس آب و اختلال در سیستم عصبی و هورمونی
تیروئید : برای سوخت و ساز و متابولیسم پایین.
همچنین باید بدانید که برخی از پزشکان معتقد هستند که انجام طب سوزنی به تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست. مطالعات پزشکی نشان داده اند که ورزش روزانه، رژیم غذایی مناسب و بر طرف کردن مشکلات مربوط به هاضمه بخش مهمی از فرآیند کاهش وزن هستند.

جوانسازی و زیبایی صورت با طب سوزنی

نظراتی از استادید طب سوزنی جهان در مورد جوانسازی پوست و کلاژن سازی برای رفع چین و چروک و رفع افتادگی پوست:

1-دونا کین (Donna Cain ) ،  نیو کنعان ، کانک تیکات ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
طب سوزنی جایگزین بسیار عالی درمانهای جراحی و تجهیزات زیبایی اجزای صورت می باشد . طب سوزنی به 2 روش عمل می کند . روش اول بهبود گردش آزاد انرژی( چی ) در بدن می باشد .در طب چینی زیبایی ظاهر نتیجه سلامت داخلی بدن است و تنها زمانی که انرژی چی در کانالهای انرژی یا مریدینهای بدن شما جریان یابد ظاهر صورت می تواند زیبا گردد(باید بعد از معاینه بر روی ارگانهای بدن درمان انجام شود) .
روش دومی که طب سوزنی کار می کند این گونه است که سوزنهای بسیار کوچکی در محل چروکهای صورت فرو برده می شود که با افزایش جریان انرژی و خون به آن منطقه عمل می کند پس از گذراندن 10-8 دوره طب سوزنی منتظر نتایج شگفت انگیز آن باشید . به منظور حفظ نتایج توصیه می گردد ماهانه 1 بار طب سوزنی را تکرار نمایید . هیچ درد خاص و نگران کننده ای در فرو کردن سوزن ها وجود ندارد چون این روش فرو کردن با سوزن آمپول زدن فرق می کند.
2-اد آلوارز (Ed Alvarez ) ، شیکاگو ، لینویز ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
سوزنها در راستای چین و چروکهای پوست  و یا نقاط اتصال ماهیچه ای قرار داده می شود . این کار در جهت تحقق 2 هدف انجام می شود : 1 – رشد پوست جدید یا سلول سازی مجدد در آن محدوده پوستی صورت یا گردن . 2 – آزاد ساختن  تنش و سفتی ماهیچه ای. این کار جریان خون را افزایش می دهد و فعالیت سلولی را تجدید می کند  و موجب جوان شدن و احیاء زیبایی پوست و عضلات صورت می گردد .
3-اندرو رادر (Andrew Rader ) ، لاگونیتاس ، کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
طب سوزنی گردش خون در قسمت صورت را افزایش می دهد  و هم چنین به ریلکسیشن ماهیچه کمک می کند و فشار عصبی و تنش را کاهش می دهد . همه این کارها به سرزندگی و جوانسازی چهره شما کمک می کند . طب سوزنی یک روش غیر تهاجمی و ایمن بوده و بدون  اینکه متحمل هیچ گونه آسیبی گردید می توانید آن را امتحان نموده تا ببینید چگونه عمل می کند .
طب سوزنی بر خلاف تزریق بوتاکس که ماهیچه های صورت را فلج می کند ،آنها را تقویت می کند علاوه بر این که بدن کلاژن بیشتری تولید می نماید و خطوط ریز و چروکهای صورت و گردن را پر می کند و به بهبود قوام کلی پوست بدن کمک می کند.طب سوزنی یک روش جراحی یا تزریق مضر نیست بنابراین ماندگاری نتایج آن اندکی بیشتر از روشهای جراحی پلاستیک خواهد بود .معمولا درمان زیبایی 12-10 جلسه خواهد بود و هم چنین بیشتر بیماران به بالا آوردن پیشانی و فک ، چهره ای بهتر و حسی بهتر توجه دارند .
4-ریچارد کی (Richard Ki ) ، اورنج ، کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
طب سوزنی یک روش غیر جراحی برای تولید مجدد  و بازسازی سلولهای مرده پوست می باشد . بوسیله وارد کردن سوزنهایی ظریف و بدون درد در پوست صورت و گردن ، این نواحی تحریک می شود تا سلولهای جدیدی تولید نماید و باعث جوانسازی و رفع افتادگی ها و مشکلات پوستی می شود. در طول انجام جلسه طب سوزنی زیبایی معمولا حدود 15-10 سوزن در صورت فرو برده می شود .
5-کریستوفر سرل (Christopher Serrell ) ، وست مینستر ، کلورادو ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
طب سوزنی با افزایش جریان خون و انرژی کانال ها به صورت نتایج شگفت انگیزی جوانسازی و لیفتینگ پوست را به همراه خواهد داشت .  

موارد درمان زیبایی  پوست صورت و تناسب اندام که می توان از روش طب سوزنی ،طب چینی :

لیفتینگ و برطرف کردن افتادگی پوست صورت، چاقی طبیعی صورت ،برطرف کردن چین و چروک صورت، بر طرف کردن خط عمیق اخم پیشانی و لبخند و خط دور لب، بزرگ کردن حجم لب ،بر طرف کردن جوش یا آکنه و جای اسکار آکنه روی صورت و بدن،بر طرف کردن تیرگی و گودی و پف زیر چشم،بر طرف کرد منافذ باز پوست و خال های سیاه زیر پوست،بر طرف کردن لک های صورت،بر طرف کردن غبغب .زیبایی پوست بدن هم شامل لیفتینگ و رفع افتادگی و شلی پوست بدن.

در موارد زیبایی اندام لاغری موضعی (شامل کوچک کردن و کاهش حجم شکم،پهلو،ران پا،چربی ها پشت بدن،بازو،رفع غبغب،کوچک کردن باسن،کوچک کردن سینه وسفت کردن آنها) و چاقی موضعی: شامل افزایش حجم ران پا و باسن و بزرگ کردن،سفتی و زیبایی سینه ها.

طب سوزنی زیبایی و طب چینی و کره ای

توجه کنید:افرادی که نیاز به این خدمات زیبایی دارند اما از صحت مطالب و چگونگی واقعیت این موارد گفته شده تردید دارند می توانند با مشاور مربوطه صحبت کنند.روشهای زیبایی گفته شده به صورت کاربردی و تجربی و بر حسب آموزش های دیده شده ،تحت نظر پزشک طب سوزنی انجام می شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 409
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,859
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,975
  • بازدید ماه : 7,519
  • بازدید سال : 64,441
  • بازدید کلی : 1,836,899