loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 9 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

افشاگری آنا نعمتی: یک دختر دیگر نیز دارم!

آنا نعمتی از داشتن یک دختر دیگر پرده برداشت + عکس

بازیگر زن ایرانی خانم آنا نعمتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که یک فرزند دختر دیگر دارد و عکسی از او به اشتراک گذاشت .

آنا نعمتی مطلبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است که باعث تعجب افراد بسیار زیادی از جمله طرفداران آنا نعمتی و ابوالفضل پورعرب شده است.

عکس دختر دوم آناهیتا نعمتی و فرزند ابوالفضل پورعرب

این بازیگر زن با انتشار متنی, اعلام کرد که یک دختر دیگر نیز دارد و درواقع دخترش رائیکا یک خواهر نانتی دارد!!

خواهر دوست داشتني رائيكا دختر هنرمند ، مهربان و دوست داشتني من اي كاش كه اينجا بودي ، مطمئن هستم كه كلي از شيريني و كيك ها و،،،، اينجا طرفدار ميداشت با ارزوي موفقيت هاي بيشتر براي تو دختر عزيزم رعنا جان (بله دوستان عزيزم، براي بعضي از شما دوستان سوء تفاهم شده، رعناي عزيزم دختر بزرگ اقاي پورعرب هستند ، و خواهر ناتني رائيكا(در ظاهر، اسمأ ) ولي عزيز و عشق من و رائيكا عزيز و از يك خانواده ، )

آنا نعمتی در اینستاگرام بیش از 400 هزار فالوور دارد . آنا نعمتی بازیگر زن ایرانی متولد 1356 و همسر سابق ابوالفضل پورعرب است . ادامه خواندن افشاگری آنا نعمتی: یک دختر دیگر نیز دارم!

ارسال شده در جولای 6, 2015دسته‌ها اخبارفرهنگی, مطالب داغ وخواندنیبرچسب‌ها آنا نعمتی از داشتن یک دختر دیگر پرده برداشت + عکس, افشاگری آنا نعمتی: یک دختر دیگر دارم!, افشاگری آنا نعمتی: یک دختر دیگر نیز دارم!, عکس دختر دوم آناهیتا نعمتی و فرزند ابوالفضل پورعرب

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 400
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,829
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,945
  • بازدید ماه : 7,489
  • بازدید سال : 64,411
  • بازدید کلی : 1,836,869