loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 7 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید  دی جی سروش اس جی ترک به نام نبض با کیفیت بالا + متن ترانه

Download New Song By Dj Soroush Sg Track Called Nabz + Text

143530028698919212dj-soroush-sg-track-nabz

متن آهنگ اختصاصی از لنگرموزیک متن آهنگ جدید  نبضبا صدای دی جی سروش اس جی ترک اختصاصی از لنگرموزیکمتن آهنگ اختصاصی از لنگرموزیک

اونی که تو دلت میدونی که تویی

که هر نفس میزنه نبضه من تو این نفس تویی

 

آهنگ جدید و بسیار زیبایدی جی سروش اس جی ترک به نام نبضرا می توانید هم اکنون در در اینجا بهمراه متن آهنگ را با 2 کیفیت متفاوت دریافت کنید.

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

متن آهنگ اختصاصی از لنگرموزیک متن آهنگ جدید نبضبا صدای دی جی سروش اس جی ترک اختصاصی از لنگرموزیکمتن آهنگ اختصاصی از لنگرموزیک

اونی که تو دلت میدونی که تویی

که هر نفس میزنه نبضه من تو این نفس تویی

قبول کنی تو قلبمو تو از تو قلبه من نرو قفس تویی نفس تویی

یاد اون پاییزم که میزدم قدم بدون تو

زردیه برگا مونده رو صورتم خزونه تو

چشممو وا کردم و دیدم تویی که اونی

تو این شبا که پر از درد و بارونه  تو همدلی

اونی که تو دلت میدونی که تویی

که هر نفس میزنه نبضه من تو این نفس تویی

قبول کنی تو قلبمو تو از تو قلبه من نرو قفس تویی نفس تویی

یاد اون پارکی که میزدم قدم بدون تو

زردیه برگا مونده رو صورتم خزونه تو

چشممو وا کردم و دیدم تویی که اونی

تو این شبا که پر از درد و بارونه تو همدلی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 451
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,998
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 3,114
  • بازدید ماه : 7,658
  • بازدید سال : 64,580
  • بازدید کلی : 1,837,038