loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 3 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عرفانی پیمان بیات به نام دعوت با کیفیت بالا + متن ترانه

Download New Song By Peyman Bayat Called Davat + Text

 Peyman-Bayat-Davat [ LangarMusic.ir ]

متن آهنگ اختصاصی از لنگرموزیک متن آهنگ دعوتبا صدایپیمان بیاتاختصاصی از لنگرموزیکمتن آهنگ اختصاصی از لنگرموزیک

 

من این زندگی رو به تو مدیونم    تو که با منی غرق آرامشم

میدونی چه جوری نگاهم کنی     که من با نگاه تو آروم بشم

 

آهنگ جدید و بسیار زیبایپیمان بیات به نام دعوترا می توانید هم اکنون در در اینجا بهمراه متن آهنگ را با 2 کیفیت متفاوت دریافت کنید.

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

متن آهنگ اختصاصی از لنگرموزیک متن آهنگ دعوتبا صدایپیمان بیاتاختصاصی از لنگرموزیکمتن آهنگ اختصاصی از لنگرموزیک

من این زندگی رو به تو مدیونم    تو که با منی غرق آرامشم

میدونی چه جوری نگاهم کنی     که من با نگاه تو آروم بشم

یه وقتایی عمداً زمین میخورم    زمین میخوم تا بلندم کنی

فقط تو میتونی به این راحتی    تا این حد به این عشق بندم کنی

یه عمره به آسمون خیره ام     تا شاید به این ماه دعوت بشم

تو این ماه ِ کامل میدونم دیگه      اجابت میشه پیش تو خواهشم

ببین باز مهمون دستات شدم     که از خوبیای تو سهمم بشه

که دل واپسی های بی حد من     با دستای بارون تو کم بشه

یه عمره که آسمون خیره ام     تا شاید به این ماه دعوت بشم

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 434
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,923
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 3,039
  • بازدید ماه : 7,583
  • بازدید سال : 64,505
  • بازدید کلی : 1,836,963