loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 19 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای جاستینا به نام عبور 

Lyrics & Music By Justina Called Oboor

آزادیا زورن قشنگیا فاصله دارن ازمون دورن

تلخیا رو توف کنیم سردیا رو ذوب کنیم

پرت نشه حواسمون آدمارو بت کنیم

Justina - Oboor

متن آهنگ جاستینا به نام عبور

 بگیر بشین ببین درا همه بستس

باید داد بزنی به یکی بگی رفیق دستمو بگیر

هی دیدی آره ازمم آویزون نیست چیزی

مردی رو تو چیش دیدی

کودوم سر راست میکنیو پیش میری شیر میشی

سرم تیر کشید اه نه من جنگ نمیکنم

نه لفظو گنگ نمیکنم

اما حق نمیخورم

جون میدم اما سر نمیبرم

غریزگی فرضه تلقینه همه چی به ضمیر تو مغزت

لذت یعنی زندگی تو لحظه نه زیاد

همه چی مبهمه براش

از آدم تا منجیه زمان

من چیم درگیرم همیشه دنبال جواب

عاقبت آسمون صاعقش میزنه آتیشم

من باید راهی شم

جای من نیس کسی تا بفهمه چه حالیم … چه حالیم

نه میشنوی سریع درگیر نشو

قرار نیست بکنیم تایید همو

تو زمین حتی پاسم بدی بازم مردم میگن چرا درگیر نشد

ناجیا به دادمون نمیرسن پابرچاست

دلم آدم خواست آرزوشو کردم

بهم عادت داد فراموش کردن آرزومو

راحت باش برده ها آزادن

آزادیا زورن قشنگیا فاصله دارن ازمون دورن

تلخیا رو توف کنیم سردیا رو ذوب کنیم

پرت نشه حواسمون آدمارو بت کنیم

قهرمان میشم تنها روزی که بمیرم

زندگی کنم همون آدم همیشم

حرفام قشنگه نه یا میفهمیش یا رد میشی ازش

یا وانمود میکنی برتری ازم

عاقبت آسمون صاعقش میزنه آتیشم

من باید راهی شم

جای من نیس کسی تا بفهمه چه حالیم … چه حالیم

عاقبت آسمون صاعقش میزنه آتیشم

من باید راهی شم

جای من نیس کسی تا بفهمه چه حالیم … چه حالیم

جای من نیس کسی تا بفهمه جهانیم … جهانیم

 

متن آهنگ جاستینا به نام عبور

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 439
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,936
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 3,052
  • بازدید ماه : 7,596
  • بازدید سال : 64,518
  • بازدید کلی : 1,836,976