loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 0 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

کشف حجاب بهارک صالح نیا

کشف حجاب یک بازیگر زن دیگر سینما

کشف حجاب یک بازیگر زن دیگر سینما

 
یکی دیگر از بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران کشف حجاب کرد تا داستان دنباله‌دار کشف حجاب بازیگران زن و پیوستن‌شان به شبکه‌های ماهواره‌ای کماکان ادامه داشته باشد.
 
کافه سینما: یکی دیگر از بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران کشف حجاب کرد تا داستان دنباله‌دار کشف حجاب بازیگران زن و پیوستن‌شان به شبکه‌های ماهواره‌ای کماکان ادامه داشته باشد.

هنوز زمان زیادی از ماجرای کشف حجاب صدف طاهریان و چکامه چمن‌ماه و پیوستن‌ رابعه اسکویی و مهدی مظلومی به برخی شبکه‌های ماهواره‌ای نمی‌گذرد که حالا یکی دیگر از بازیگران زن جوان سینمای ایران عکس های بدون حجاب خود را منتشر می‌کند.

کشف حجاب یک بازیگر زن دیگر سینما

بهارک صالح نیا بازیگری است که مجید مجیدی را روی پرده دارد. این بازیگر امسال فیلم «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را نیز در جشنواره فجر خواهد داشت.

او همچنین تصاویری از حضور خود در پشت صحنه سریال در حال پخش «پشت بام تهران» منتشر کرده است.

کشف حجاب یک بازیگر زن دیگر سینما

برچسب ها : بهارک صالح نیا , کشف حجاب

عکس کشف حجاب بهارک صالح نیا بازیگر فیلم محمد(ص)

به گزارش سایت خبری تفریحی نفسی بهارک صالح نیا بازیگر فیلم محمد(ص) مجید مجیدی کشف حجاب کرد.بعد از پیوستن چند بازیگر زن به جم تی وی(GEM TV) اینک نوبت به بهارک صالح نیا رسید تا با کشف حجاب به شبکه ماهواره ای جم تی وی(GEM TV) بپیوند

کشف حجاب بهارک صالح نیا که بازیگر چندان مطرحی نیست در حالی اتفاق افتاده که بهارک صالح نیا بازیگری است که فیلم محمد(ص) مجید مجیدی را روی پرده دارد و نقش نخستین دایه حضرت محمد (ص) را در آن ایفا می کند. این بازیگر امسال فیلم «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را نیز در جشنواره فجر خواهد داشت. او همچنین تصاویری از حضور خود در پشت صحنه سریال در حال پخش «پشت بام تهران» در کنار کامبیز دیرباز منتشر کرده است.

یکی از آخرین گفتگوهای بهارک صالح نیا

بهارک صالح نیا بازیگر نقش “ثویبه” نخستین دایه حضرت محمد (ص) در گفتگو با خبرنگار «نسیم» عنوان کرد: همکاری با آقای مجید مجیدی آرزوی هر بازیگری است. اما پیرامون همکاری با این پروژه باید عرض کنم که نقش من در ابتدا قرار بود کوتاه تر باشد ولی با تصمیمی که آقای مجیدی کارگردان کار گرفتند نقش من مقداری بیشتر شد.

وی افزود: من هم طبیعتا همانند سایر بازیگران که فیلمنامه را در ابتدای کار مطالعه می کنند آن را خواندم. من در این فیلم نقش “ثویبه” کنیز “امه جمیله” همسر “ابولهب” را بازی کردم. در مطالعاتی که داشتم ماجرای دایگی “ثویبه” برای حضرت محمد (ص) به این صورت بود که وقتی حضرت به دنیا می آیند مادر ایشان نمی توانند به ایشان شیر بدهند.

صالح نیا ادامه داد: ثویبه کار شیر دادن به حضرت را انجام می دهند اما متاسفانه ابولهب اجازه ادامه پیدا کردن این کار را نمی دهند. این دایه در زندگی حضرت محمد (ص) نقش بسیار مثبتی داشت و تا سن ۱۲ سالگی ایشان را همراهی می کردند.

این بازیگر خاطرنشان کرد: نقشی که در این فیلم بازی کردم بسیار برای من شیرین بود. همچنین می توانم اعتراف کنم که از من هم خیلی دور بود و ممکن است که دیگر هیچ وقت بازی در چنین نقشی را در طول دوران بازیگری خود تجربه نکنم.

وی در پایان گفت: زمانی که جلوی دوربین قرار می گرفتم یک حس بسیار خوب داشتم. در حقیقت انگار من نبودم و ثویبه به من برای بازی در این فیلم تزریق شده بود. حتی زمانی هم که فیلم را می دیدم حس می کردم این زنی که نقش آن را در این فیلم بازی کردم من نیستم و شخصیتی جدای از من بود.

عکس کشف حجاب بهارک صالح نیا

عکس کشف حجاب بهارک صالح نیا

عکس کشف حجاب بهارک صالح نیا

عکس کشف حجاب بهارک صالح نیا

عکس کشف حجاب بهارک صالح نیا

 

از سوی دیگر شبکه جم تی وی (GEM) نیز از همکاری این بازیگر در سریال «تمام من» و یک سریال دیگر در راه خبر داده است.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 265
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 549
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 3,567
  • بازدید ماه : 3,567
  • بازدید سال : 68,595
  • بازدید کلی : 1,841,053