قاتلان 14 نفر در شهرستان ایرانشهر به هلاکت رسیدند

درگیری در شهرستان ایرانشهر

قاتلان 14 نفر در شهرستان ایرانشهر به هلاکت رسیدند

 

- قاتلان و اعضای یک باند شرارت در شهرستان ایرانشهر که ۱۴ نفر از مردم آن منطقه را به قتل رسانده بودند با تلاش نیروی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ بامداد امروز طی یک عملیات اطلاعاتی توسط رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان، یک باند مهم شرارت و ناامنی به سرکردگی «حامد زردکوهی»، منهدم و چهار نفر از اعضای اصلی این گروه به قتل رسیدند.

 

اعضای این باند طی چند وقت اخیر ۱۳ نفر از مردم بی گناه جنوب سیستان و بلوچستان را به قتل رسانده و یک مامور پلیس راهور نیروی انتظامی را نیز به شهادت رسانده بودند.

 

سرقت مسلحانه از جمله سرقت از بانک صادرات به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان، سرقت از طلا فروشی مهرستان از دیگر اقدام های این باند شرارت بود.

 

گروه مذکور از عوامل اصلی ناامنی در شهرستان ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اخبار رسیده، در این درگیری که ساعت ۳ بامداد در ارتفاعات سورجهان منطقه نوک آباد زردکوه به وقوع پیوست پنج نفر از اشرار مسلح به نامهای حامد، نظر و هوشنگ زردکوهی و خالد سیاخوانی و محسن برنایون به هلاکت رسیدند.

 

اعضای این باند مسلح مدتها است که در منطقه اقدام به راهبندان، زورگویی، درگیری با ماموران، حمل مواد مخدر و قتل و رعب و وحشت بین مردم می کردند که بعد از دو ساعت درگیری و تبادل آتش بین آنان با نیروی های سپاه در نهایت نیروهای تیپ موفق شدند هر پنج شرور مسلح را به هلاکت برسانند.