loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 23 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

شرورترین زنان تاریخ

آیا شرورترین زنان تاریخ را می شناسید؟

شرورترین زنان تاریخ

شرورترین زنان تاریخ

آیا شرورترین زنان تاریخ را می شناسید؟

به‌صورت طبیعی زنان سنبل عشق، توجه و تواضع هستند. آن‌ها معمولاً با صفاتی مثل خوش‌رفتاری، وقار، ازخودگذشتگی شناخته می‌شوند ولی در حقیقت تاریخ آکنده از زنانی است که واقعاً این دیدگاه و نگرش را تغییر داده‌اند. بعضی از آن‌ها برای مدت‌ها دنیا را در سایه‌ی ترس و وحشت فرو بردند. در تمام تاریخ نام زنان شیطان‌صفتی دیده می‌شود که از شکنجه، ظلم و ستم، قتل و آزار دیگران به دلایل مختلف لذت می‌بردند. همیشه توجه ما به نام مردان بدنام و شرور در تاریخ جلب می‌شود و فراموش می‌کنیم زنانی بوده‌اند که حقیقتاً تعبیر نام شیطان محسوب می‌شدند. در این مقاله به ده مورد از بدنام‌ترین و شرورترین زنان در طول تاریخ نگاهی می‌اندازیم.

 

ایرما گریس

شرورترین زنان تاریخ
ایرما گریس در روز هفتم اکتبر سال 1923 در شهر ورچن ایالت خودمختار مکلنبورگ کشور آلمان متولد شد. او یکی از کارمندان حزب نازی در اردوگاه‌های مرگ راونسبروک و آشویتس و سرپرست اردوگاه کار اجباری برگن ـ بلزن بود. بعد از اتمام جنگ جهانی دوم ایرما گریس به اتهام جنایت علیه بشریت محاکمه و به اعدام محکوم شد.
گریس عاشق شکنجه‌ی زندانی‌ها با انواع روش‌های دردناک و غیرانسانی بود و یکی از سرگرمی‌های او پوشیدن چکمه‌های سنگین برای لگدزدن به زندانی‌ها محسوب می‌شد. او همیشه یک سلاح کمری به همراه داشت و به دنبال بهانه‌ای برای استفاده از آن بود. گریس که با لقب‌های دیو بلزن، دیو زیبارو و یا کفتار آشویتس شناخته می‌شد، در 13 دسامبر 1945 و درحالی‌که تنها 22 سال و 67 روز سن داشت، به دار آویخته شد. او جوان‌ترین زن محکوم به اعدام در سیستم قضایی کشور انگلستان در قرن بیستم محسوب می‌شود.

 

مایرا هیندلی

شرورترین زنان تاریخ
 مایرا هیندلی یک قاتل سریالی انگلیسی بود که در سال 1942 متولد شد. او با همکاری یان برَدی به تجاوز و قتل پنج کودک و نوجوان اقدام کرده بود. این دو هیولای نفرت‌انگیز، مسئول ربودن، سوءاستفاده‌ی جنسی، شکنجه و قتل سه کودک زیر 12 سال و دو نوجوان 16 و 17 ساله بودند که ابن اقدامات توسط برادرشوهر 17 ساله‌ی هیندلی به اطلاع پلیس  رسید . در دادگاه ، هیندلی شرکت  در جنایات مذکور را انکار کرد ولی نهایتاً در ارتکاب سه مورد از قتل‌ها مقصر شناخته شد و به حبس ابد محکوم گردید و در سال 2002 در زندان مرد.

 

ایزابلا اهل کاستیا

شرورترین زنان تاریخ
ایزابلا معروف به کاتولیک که در سال 1451 متولد شد و در 1504 مرد، ملکه‌ی کاستیا (ناحیه‌ای در اسپانیا) و لئون (شهری در مکزیک) بود. فعالیت‌های او و همسرش فردیناند دوم از خاندان آراگون باعث افزایش ثبات و نهایتاً متحدشدن کشور اسپانیا گردید و همین‌طور این دو نفر در سال 1492 منابع مالی کریستف کلمب برای کشف و تسخیر دنیای جدید (قاره‌ی آمریکا) را فراهم کردند. ایزابلا به دلیل دیگری نیز شهرت دارد و آن برخورد غیرانسانی و کشتار شهروندان مسلمان و یهودی و اجبار آن‌ها به تغییر دین با ترک کشور است. جالب اینجاست که در سال 1974، کلیسای کاتولیک لقب خدمتگزار راستین خداوند را به ایزابلا اعطا کرد.

 

بورلی اَلیت

شرورترین زنان تاریخ
بورلی گیل الیت معروف به فرشته‌ی مرگ، نیز یک قاتل سریالی انگلیسی است که حتماً باید در این فهرست از او نام برد. او متهم به قتل چهار کودک و تلاش برای کشتن سه کودک بود و همین‌طور رساندن آسیب فیزیکی شدید به شش کودک دیگر بود.
جنایات بورلی اَلیت در یک دوره‌ی 59 روزه از فوریه تا آوریل سال 1991، وقتی‌که او عنوان پرستار رسمی در بخش اطفال بیمارستان کستیون و گرنتهام شهر لینکلن شایر مشغول به کار بود، صورت گرفت. او حداقل دو تن از قربانیانش را با تزریق بیش‌ازحد انسولین و تعدادی را با تزریق آمپول هوا به قتل رساند البته پلیس هیچ‌گاه موفق به کشف نحوه‌ی دقیق ارتکاب قتل‌ها نشد. در سال 1993 محاکمه‌ی بورلی اَلیت در دادگاه سلطنتی شهر ناتینگهام برگزار شد و درنهایت او به تحمل 13 بار حبس ابد (برای جلوگیری از بخشوده شدن احتمالی) محکوم شد. سخنگوی دادگاه اعلام کرد او یک خطر واقعی و جدی برای دیگران است و تحت هیچ شرایطی استحقاق آزاد شدن را ندارد. در حال حاضر او در بیمارستان امنیتی رمپتون شهر ناتینگهام شایر دوران محکومیت خود را می‌گذراند.

 

ملکه ماری اول از انگلستان

شرورترین زنان تاریخ
ماری اول در 18 فوریه‌ی 1516 متولد شد. او از جولای 1553 تا زمان مرگ در 17 نوامبر 1558 ملکه‌ی انگلستان و ایرلند بود. شهرت بد ماری اول به دلیل تعقیب و شکنجه بی‌رحمانه‌ی مسیحیان پروتستان است و به همین دلیل دشمنانش او را ماری خونین (لعنتی) می‌نامیدند.
ماری اول تنها فرزند باقیمانده از ازدواج شوم هنری هشتم و همسر اولش کاترین از خاندان آراگون بود. او به شکلی خشونت‌بار و البته موقتی سعی در رواج دوباره‌ی مذهب کاتولیک در انگلستان داشت و با این هدف بسیاری از پروتستان‌ها را صرفاً به دلیل اعتقادان مذهبی‌شان به دار آویخت. ترس از چوبه‌ی دار تعداد زیادی از پروتستان‌ها را وادار به ترک وطن نمود و بیشتر آن‌ها تا بعد از مرگ ماری اول به انگلستان بازنگشتند.

 

بل گونس

شرورترین زنان تاریخ
 گونس که با 182 سانتیمتر قد و 91 کیلوگرم وزن یک زن قدرتمند محسوب می‌شد، یکی از قاتلین سریالی بسیار خطرناک و پرکار آمریکا بود و او که اصالت نروژی داشت، مظنون اصلی پرونده‌ی قتل دو همسر و همه فرزندانش به شمار می‌آمد و در این میان به قتل بیشتر خواستگارها، دوست‌پسرها و دو دخترش مرتل و لوسی اعتراف کرده بود.
 انگیزه‌ی او از این قتل‌ها بسیار پیش‌پاافتاده و ساده بود. درواقع منبع درآمد او برای گذران زندگی، مبالغ بیمه‌ی عمر و ارثیه‌ی همسر و فرزندان و همین‌طور تصرف اموال خواستگارها و دوست‌پسرهایش بود. بر اساس گزارش‌های پلیس او در طی چند دهه از زندگی‌اش، بیش از بیست نفر را به قتل رسانده و ماترک آن‌ها تصرف نموده است و حتی بعضی از منابع غیررسمی تعداد قربانی‌های را بیش از صد نفر عنوان می‌کنند.
 ماجرای بل گونس، با شاخ و برگ زیادی در ادبیات عامیانه آمریکا ثبت شده است و حقایق پرونده با افسانه‌ها و داستان‌های موجود در مورد او تناقضات زیادی دارد.

 

ماری آن کاتن

شرورترین زنان تاریخ
 ماری آن کاتن، اولین قاتل سریالی زن در انگلستان، سال 1832 در لاو مورسلی واقع در ناحیه‌ی دورهام متولد شد. او در سن 12 سالگی با ویلیام ماوبری ازدواج کرد و به همراه همسرش زندگی مشترک خود را در پلیموس دونشایر آغاز نمود. ماری و همسرش پنج فرزند داشتند که چهار تن از آن‌ها به دلیل تب شکمی و دل‌درد جان خود را از دست دادند.
 آن‌ها بعدازاین اتفاقات غم‌انگیز به زادگاه ماری بازگشتند، ولی ظاهراً طالع بد همچنان آن‌ها را تعقیب می‌کرد و سه فرزندی که در خانه‌ی جدید متولد شدند  جان خود را از دست دادند. بعد از مدت کوتاهی در ژوئن 1865 ویلیام نیز به دلیل نوعی نارسایی گوارشی به فرزندانش پیوست و مقامات محلی برای کمک به بیوه‌ی داغ‌دیده یک کمک نقدی 35 پوندی در اختیار او گذاشتند.
بافاصله‌ی کمی جورج وارد همسر دوم ماری و یکی از دو فرزند باقیمانده‌اش نیز به دلیل نارسایی گوارشی جان باختند.
این مرگ‌های پی‌درپی و مشابه توجه یک روزنامه‌ی محلی را جلب کرد و آن‌ها با تحقیق مستمر متوجه شدند که همزمان با جابجایی‌های مکرر  در شمال انگلستان، ماری کاتن سه شوهر، یک دوست صمیمی، مادر و دوازده فرزندش را از دست داده و مرگ همه‌ی آن‌ها به دلیل مشکلات گوارشی است.
باز شدن پای مقامات رسمی به این قضیه مشخص کرد که ماری همه‌ی این افراد را به کمک آرسنیک به قتل رسانده است. در 24 مارس 1873 او در میدان عمومی شهر دورهام به دار آویخته شد. گفته می‌شود که مأمور اعدام با کوتاه کردن طناب دار به‌عمد باعث شد که ماری مرگی زجرآور و تدریجی داشته باشد.

 

ایلزه کخ

شرورترین زنان تاریخ
ایلزه کخ معروف به جادوگر یا فاحشه‌ی بوخن والد، در 22 سپتامبر 1906 متولد شد. او همسر کارل اتو کخ و یکی از اولین اعضای رسمی حزب نازی آلمان بود که در جنگ جهانی دوم توسط ارتش ایالات‌متحده به اسارت گرفته شد. ایلزه در بازجویی اقرار کرد که سرمست از قدرت مطلق حاصل از نفوذ سیاسی شوهرش به شکنجه، برقراری رابطه‌ی جنسی غیرعادی و قتل زندانی‌ها اقدام کرده است. سرگرمی موردعلاقه‌ی او که بعدها باعث رسوایی‌اش شد، بریدن و نگهداری قسمت‌هایی خالکوبی‌شده‌ی پوست زندانی‌های مقتول بود.
 الیزه در سال 1940، بعد از ساختن یک ورزشگاه سرپوشیده که درواقع محلی برای نگهداری 250 هزار قلم از اموال ضبط‌شده‌ی زندانی‌ها بود، به‌عنوان سرپرست زنان زندانبان در بازداشتگاه بوخوالد منصوب شده بود.
الیزه کخ در اول سپتامبر 1967 وقتی‌که در زندان زنان شهر آیشاخ نگهداری می‌شد، خودش را حلق‌آویز کرد و به زندگی ننگین خود خاتمه داد.

 

کاترین نایت

شرورترین زنان تاریخ
کاترین نایت اولین زندانی زن استرالیایی بود که به حبس ابد بدون بخشودگی محکوم شد. او که 24 اکتبر 1955 متولدشده، اکنون در حال گذراندن دوران حبس در زندان است. کاترین سابقه‌ای طولانی از رفتار خشونت‌بار در روابط شخصی داشت  ازجمله خرد کردن دندان‌های مصنوعی شوهر اولش و یا بریدن گلوی سگ هشت‌هفته‌ای شوهر دومش در مقابل چشمان او. آخرین مورد این خشونت‌ها در ازدواج او با جان چارلز توماس پرایس اتفاق افتاد ولی این بار شکایت رسمی پرایس باعث عصبانیت  بیش‌ازحد کاترین شد و او شوهرش را با چاقوی قصابی تا سر حد مرگ مجروح کرد. کاترین 37 ضربه چاقو به پشت و سینه‌ی پرایس زد که بسیاری از آن‌ها به اندام‌های حیاتی او آسیب جدی رساندند. در آخر کاترین پوست پرایس را کند و با یک چوب‌لباس به چهارچوب در اتاق نشیمن آویخت، سر او را جدا کرد و در یک قابلمه قرارداد و ران‌های او را به همراه مقداری سبزیجات برای کباب شدن داخل فر گذاشت. ظاهراً او تصمیم داشت که این انتقام وحشیانه را با یک شام خانوادگی به همراه فرزندانش کامل کند که خوشبختانه قبل از رسیدن آن‌ها به منزل توسط پلیس دستگیر شد.

 

الیزابت بثوری

شرورترین زنان تاریخ
 کنتس (لقب اشرافی) الیزابت بثوری در سال 1560 و در یک خانواده‌ی اشرافی اهل جنوب مجارستان به دنیا آمد و دارای لقب پرکارترین قاتل سریالی زن در تاریخ است البته تعداد قربانی‌های او دقیقاً مشخص نیست. الیزابت که به‌عنوان کنتس خونین نیز شناخته می‌شود، در تاریخ مجارستان به دلیل قتل‌های بی‌شمارش از شهرت شومی برخوردار است. او علاقه‌ای جنون‌آمیز به کشتن دختران روستایی با ضرب و شتم شدید، سوزاندن، قطع عضو و جویدن گوشت صورت آن‌ها داشت. علیرغم فاش شدن جنایات او در زمان حیاتش، او به دلیل موقعیت اجتماعی‌، هیچ‌گاه با مجازاتی روبرو نشد و فقط به حبس خانگی در کاخش محکوم گردید.

مترجم: محسن یزدانی

بیست ستون

برچسب ها قاتلان سریالی ,  شرورترین زنان تاریخ ,  زنان قاتل ,  بیست ستون
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 418
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,878
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,994
  • بازدید ماه : 7,538
  • بازدید سال : 64,460
  • بازدید کلی : 1,836,918