loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 57 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

بازم شب شد

دل کوچک تو با پایین رفتن خورشید و آمدن شب و غروب میگیرد چند عکس نوشته و چند متن پینهادی قشنگ با موضوع بازم شب شد را در این البوم توپ تاپ میبینید

بازم شب شد ودلم بیقرار... بازم سیاهی شب وخاطرات تو.. بازم یه بغض آشنابایه دل تنگ.. بازم یادچشات ولبای داغت... منم بایه بغض ودل بیقرار... میخوام نباشه این فاصله... میخوام نباشی دورازمن...

بازم شب شد….

بازم این بغض لعنتی…

بازم گوشیه سیاه و ساکت من!!

بازم ته سیگارهای خسته….

بیا و مرد باش…

دیگر نزار ته سیگارها تاوان لبهای تورو پس بدن…

عکس نوشته بازم شب شد

 

بازم شب شد

 

بازم شب شدو

 

بازم شب اومد منتظرت نشستم

 

اشکم در اومد

در بین وب گردی های روزانه گاهی وقت ها به عکسها و مطالبی برخورد میکنیم که باعث دلگیر شدن و ناراحت شدن ما میشود شاید نوعی همدردی این البوم از توپ تاپ با موضوع : عکس نوشته هایاشکم دراومد که در قالب تصاویر سوالی و متن دار ارسال شده است تعدادی از همین عکس ها را ارسال کرده است که دیدن آن ها خالی از لطف نیست دقت داشته باشید چند عکس نوشته نیز به شکل طنز و جوک با همین موضوع اشکم دراومد بین متن ها موجود میباشد

من که اشکم در اومد

 

اشکم در اومد

 

 اشکم در اومد

 

 وای اشکم در اومد

 

دیگه اشکم دراومد

 

برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , اشکم دراومد , من که اشکم دراومد 

به من چه

عکس نوشته هایی فقط با موضوع به من چه و به من چه خو

مناسب برای استفاده در تلگرام به جای استیکر

عکس نوشته های به من چه هان؟

 

 

 

به من چه خو

 

به من چه

 

به من چه هان؟

 

 

 

برچسب ها: عکس نوشته , به من چه , به من چه خو , به من چه هان؟

 

بعضی وقتا برای آروم شدن

عکس نوشته ای را در توپ تاپ در ماه اخیر خوانده بودید با موضوع بعضی وقتا این تکست به دنبال مطلب و موضوع قبلی با اسم بعضی وقتا برای آروم شدن را آمده است

 بعضی وقتا

 

 بعضی وقتا...!

 

عکسهای متن دار بعضی وقتا

 

برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , بعضی وقتا , بعضی وقتا برای آروم شدن

 

ای ولله

دقت داشته باشید که در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام و تلگرام عکس نوشته ها و تصاویری را میبینیم که فورا کامنت ای والله و یا ای ول را برای آن ها ارسال میکنیم تعدادی محدود از این عکس های متن دار را در این آلبوم از توپ تاپ شاهد هستید که بتدریج به تعداد این آلبوم اضافه خواهد شد

عکس نوشته های ای والله

 

عکس های متن دار ای ول و ای والله

 

برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , ای ولله

قهر کرده

با عکس های بامزه و جالب کودکانی که قهر کردند در این البوم از توپ تاپ همراه باشید گالری عکس هایی با کیفیت بالا و عالی فقط با موضوع : قهر کرده را دانلود کنید

همراه با موضوعات مختلف دیگر همچنین میتوانید از طریق آدرس روبه رو سایر البوم ها و تصاویر مرتبط با این موضوع را ببینید:عکس نوشته قهر کردن 

قهر کرده میفهمی

این عکس دخملم هست که قهر کرده

دانلود عکس درباره قهر کرده

دخملمون بازم که قهر کرده

قهر کرده خخخ

 

قهر کرده خخخ:)))

دخملمه قهر کرده بام 

دخملمه قهر کرده بام

دیگه لایک نمیکنین قهر کرده

دلتون خنک شد؟دیگه لایک نمیکنین قهر کرده 

 

 

 

 

 

برچسب ها: دانلود عکس , عکسهای جالب , قهر کرده , قهر کرده میفهمی , خدای من , چرا قهر کرده ,دخترم قهر کرده , دعواش کردم قهر کرده , باهام قهر کرده , خخخ قهر کرده

عاشقتم خواهری

به یاد داشته باشید چندی پیش آلبومی بسیار زیبا و پرطرفدار درباره خواهر در سایت توپ تاپ ارسال کرده بودیم این گالری تصاویر با موضوع عاشقتم خواهری به دنبال همان البوم قبلی آمده است که البته به درخواست چند کاربر ارسال میشود اسم خواهر کوچک یا بزرگ خود را جایگزین متون و عکسهای عاشقانه خواهری پایین کنید و به خواهرتان تقدیم کنید پس این مطلب را بااین عنوان بخوانید

عاشقتم خواهر گلم

 ابجی زهرا عاشقتم

برای من واقعا حس خوب یعنی داشتن یه خواهر بزرگ ابجی زهرا عاشقتم

خواهر عاشقتم

متن ارسالی از طرف کاربران در شبکه اجتماعی ویسگون برای توپ تاپ:

من یه دوست خیلی خوب دارم
البته خواهم داشت
اونو خیلی دوسش میدارم
تنها دوستم نیس
خواهرمم هس
خواهر ویسگونیم
ساینا جون بدون عاشقتم
خیلی دوست دارم الان اگه هستی کامنت بزار

عاشقتم ابجی جونم

متن ارسالی از طرف کاربران در شبکه اجتماهی برای توپ تاپ:

یه تاریخای خاصی تو زندگی ما آدما وجود داره
که هر چقدرم دنیا با کاراش مشغولمون کرده باشه محاله فراموششون کنیم ….
مثل امروز ….
شـــادبـاش بـرای آرامـش بـخـش تـریـن فـرشتــه آسـمـانـی کـه
از عـرش بـه فــرش گـــامـ نـهـاد . . .
میگن خواهر که داشته باشی اگه ی دنیا دشمنت باشن خواهرت رفیقته....
خواهر که داشته باشی یعنی یه پناهگاه همیشگی داری...
خواهر که داشته باشی شب های دلگیری نداری...
خواهر که داشته باشی اصلا غم نداری...
خواهر که داشته باشی یکی هست اشکو از صورتت پاک کنه...
خواهر که داشته باشی سر مزارت مطمئن هستی یه گریه کن داری....
خواهر که داشته باشی انگار دنیارو داری...
عاشقتم آجی جونمممم
هرچند ویس نیستی..
ولی زادروزت خجسته❤

 

 

برچسب ها: دانلود عکس , عکسهای جدید , عاشقتم خواهری , خواهر عزیزم عاشقتم , عاشقتم خواهر گلم , عشقم ابجیمه

عشق جدیدت مبارک عشقم

این تکست یک خاطره یک سرنوشت یک عکس نوشته غمگین و جدید با موضوع:عشق جدیدت مبارک عشقم مطالب و جملات تصویری خواندنی و احساسی برای عشق جدیدش ببین عشق جدیدت مبارکت باشه برای تویی که عشقت بهت خیانت کرده برای کسیکه عشقش رفته با یکی دیگه این مطلب و را با موضوع:عشق جدیدت مبارک باشه دنبال کنید دقت داشته باشید اسم های پیشنهادی را میتوانید قبل از تکست مورد دلخواه خود اضافه کنید و بجای متن پیشنهادی سایت استفاده کنید

 عشق جدیدت مبارک

 عشقم عشق جدیدت مبارک

عشق جدیدت مبارک عشقم

عشق جدیدت مبارک عشقم

عشق جدیدت مبارک

هه عشق جدیدت مبارک

خوش باشی با عشق جدیدت

ولی اون... ببین خوش باشی با عشق جدیدت

 

 

 

 

برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , عشق جدیدت مبارک عشقم , عشق جدیدت , عشق جدیدت مبارک باشه , عشق جدیدت مبارکه , عشق جدیدت مبارک

 

خداحافظ خوشتیپ

سلام خداحافظی با رفیق خوشتیپ من البومی جالب و خواندنی با دو عکس نوشته خداحافظ خوشتیپهمراه شده با جملات تصویری و متن دار با موضوع خداحافظ رفیق

خوشتیپ خداحافظ

هعی چقد. زود گذشت این همه خوشی و شادی و تفریح ک با هم رفتیم
چقدر سخته ک دوست باحالو خوبت مشکل داشته باشه تا حالا ب هیچکس نگفته باشه
هعی... خودت رفتی و ی عالمه خاطره و عکس گذاشتی از خودت خوشتیپ
خداحافظ رفیق...

 خداحافظ رفیق

خداحافظ رفیق

عکس نوشته خداحافظ رفیق

 خداحافظ رفیق :(

 

برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , مطالب خواندنی وجالب , خوشتیپ خداحافظ , خداحافظ رفیق

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 282
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 2,243
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 2,243
  • بازدید ماه : 2,243
  • بازدید سال : 67,271
  • بازدید کلی : 1,839,729