loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 29 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

آرامش یعنی

 

این آلبوم از toptoop با موضوع عکس نوشته آرامش یعنی با موضوعات متنوع و مختلف مثل آرامشچیست؟همراه با جملاتی درباره ارامش که خواندن آن خالی از لطف نیست پس شما این تکست از سایت را با این عنوان دنبال کنید:

جملات مطالب و عکس هایی مربوط با آرامش

ما همه ی مان تنهاییم . نباید گول خورد ، زندگی یک زندان است . زندان های گوناگون . ولی بعضی ها به دیوار زندان صورت می کشند و با آن خودشان را سرگرم می کنند . بعضی ها می خواهند فرار بکنند ، دستشان را بیهوده زخم می کنند . و بعضی ها هم ماتم می گیرند . ولی اصل کار اینست که باید خودمان را گول بزنیم ، همیشه باید خودمان را گول بزنیم ، ولی وقتی می آید که ادم از گول زدن خودش هم خسته می شود ...
به نظرم امروز زبانم در اختیارم نیست ، چون سالهاست که بجز خودم با کس دیگری حرف نزده ام و حالا حرارت تازه ای در خودم حس می کنم...

Photos posted on peace

آرامش یعنی

جمله و متن درباره ارامش

عکس نوشته های آرامش یعنی

درباره آرامش دوستدار

جملات تصویری و قشنگ درباره آرامش یعنی

جملات درباره ارامش

آرامش یعنی اینکه

جمله درباره ارامش

آرامش یعنی خدا

آرامش یعنی

آرامش یعنی داشتن من

آرامش یعنی

یعنی واقعا آرامش

یعنی واقعا آرامش ....هههه

تهیه عکس و متون:توپ تاپ

 

 

 

 

 

 
برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , مطالب خواندنی وجالب , آرامش یعنی ,آرامش یعنی این , آرامش در حضور دیگران

دیوونه شدم

آلبومی متفاوت پستی خاصی دو عکس نوشته با موضوع: دیوونه شدم همراه با جملات تصویری و جالب +متن دلخواه دقت داشته باشید اخیرا مطالب هایی که ارسال میشود در دو طبقه طنز و عاشقانه با هم ادغام شدند پس شما این تکست را با عنوان دیونه شدم بخوانید

دیوونه شدم عکس نوشته و متن

یکی رو دارم که مردونگیش آدمو دیوونه میکنه
کسی که وقتی حرف زد نباید جز چشم چیزی بشنوه
عاشق عاشقانه هاشم
عاشق غیرتی شدنشم
وقتی که ازم حساب میخواد......
من عاشق موقعی ام که وقتی میگه نه یعنی نه
با لوس بازی هم نظرش عوض نمیشه
عاشق کسی شدم که وجودش به زندگیم آرامش میده
کسی که حتی اگه باهم قهر باشیم میدونم کسی جامو نمیگیره
کسی که همیشه مث کوه پشتم هست
عاااااشق کسی شدم که یه تار موشو به دنیا نمیدم.

دیونه شدم

میدون دیگه من دیونه شدم

من که دیونه شدم عکس و متن

با دقت به پاهاش نگاه کن من یکی که دیونه شدم

جملات تصویری دیونه شدم

حس بدیه گاهی وقتا به این نتیجه میرسیم:دیونه شدم

 

 
برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , دیونه شدم , من که دیوونه شدم ,مطلب جمله و عکس

غروب جمعه

آلبوم عکس نوشته های خیلی زیبا و غمگین با موضوع غروب جمعه همراه با چند متن احساسی و قشنگ درباره غروب جمعه ها و دلگییری در غروب جمعه

غروب جمعه

غروب جمعه

غروب جمعه دلم گرفته

غروب جمعه دلگیر

غروب جمعه و دلتنگی

غروب جمعه و دلتنگی

دلم شکسته

غروب جمعه دلگیر

غروب جمعه+امام زمان

غروب جمعه+امام زمان

غروب جمعه ها

غروب جمعه ها

غروب جمعه دلگیره

غروب جمعه+امام زمان

 
برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , مطالب خواندنی وجالب , غروب جمعه ,غروب جمعه و دلتنگی , غروب جمعه امام زمان , غروب جمعه دلگیره

 خیانت و نفرت

سلام آلبوم های زیادی در قالب عکس نوشته نفرت قبلا در toptoop ارسال شده بود با سری جدید و جالب جملات تصویری و متن دار با موضوع نفرت داشتن و یا عکسهای نفرتی در این تکست از توپ تاپ همراه باشید همچنین میتوانید برای مشاهده ی مطالب بیشتر به ادرس : نوشته هایی در مورد تنفر مخصوص پروفایل مراجعه کنید

نفرت از عشق

ههههههیییییی زندگی نفرت دارم ازت

نفرت

خودم از عربی ههههههیییییی زندگی نفرت دارم ازت داشتم شما چی؟

عکس نفرت از عشق

متضاد عشق ،نفرت نیست بی تفاوتی است...

عکس نفرت و عشق

 

عکس نفرت داشتن

سلام دوستانم من اومدم با عشق و نفرت♥♡

عکس نفرت عشق

عکس نفرت عشق

 الکی مثلا گل زرد و از یکی نفرت داریم هههه

عکسهای نفرت

عزیزان و دوستان
حلال کنید
دنیای مجازی جز نفرت و ناراحتی چیزی توش نبود
دست به هرچی زدیم نتیجه اش نفرت شد و احساس پوچی
خداحافظ برای همیشه

عکس نفرت عاشقانه

عاشق اینم....بجه ها نمیدونید اسم این دخترکوجولو جیه توفیلم من نفرت انکیز2؟؟؟

عکس نفرتی

 من باشم خفش میکنم الانم از یک نفر تو ویس نفرت دارم

عکس نفرت انگیز

یه قلب باید همیشه پر باشه

نه پر از کینه
نه پر از ناراحتی
نه پر از نفرت

بلکه پر از دوستی و مهربونی باشه

 

 

 
برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , نفرت , عکسهای نفرت , عکس نفرت و عشق , نفرت عاشقانه , نفرت داشتن , نفرتی

 

کارت پستال عاشقانه

دوسش دارم

چند ماه پیش مقاله ای کامل و مفید در سایت با موضوع:چگونه ثابت کنم دوستش دارم؟ ارسال شد که به دنبال همان مطلب عکس نوشته دوستش دارم و با موضوعات متفاوت تر و جدیدتر در همین تکست اضافه و ارسال خواهد شد

دوستش دارم

دوستش دارم

 

برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , مطالب خواندنی وجالب , دوستش دارم ,دوسش دارم اما , دوسش دارم ولی

افتخار میکنم

این تکست و آلبوم از توپ تاپ عکس نوشته ها مطالب و جملات تصویری زیبا و خواندنی فقط با موضوع کلی:افتخار میکنم که موضوعات جامع پایین را شامل میشود پس این مطلب از toptoop را با عنوانافتخار میکنم به ایرانی بودنم دنبال کنید و بشناسید

افتخار میکنم بختیاریم

من افتخار میکنم که بختیاری ام

 افتخارمیکنم بختیاریم اهل شوشتر

 افتخارمیکنم بختیاریم اهل شوشتر

افتخار میکنم بختیاریم

افتخارمیکنم ک پرسپولیسیم

افتخار میکنم بختیاریم

به جنوبی بودنم افتخارمیکنم

 

 

برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , افتخار میکنم , افتخار میکنم بختیاریم ,افتخار میکنم ترکم , افتخار میکنم به ایرانی بودنم , افتخار میکنم که دخترم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 283
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 1,476
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 1,476
  • بازدید ماه : 1,476
  • بازدید سال : 66,504
  • بازدید کلی : 1,838,962