loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 1 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام عشقم

 

 

Download New Music Afshin Azari Eshgham

 

 

ترانه و آهنگ : افشین آذری ، تنظیم : حامد همتی ، میکس و مستر : احسان جوادی
کیبورد : افشین آذری ، ارکستر زهی : مسعود نوروزی

 

 

Afshin Azari - Eshgham

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Afshin Azari - Eshgham

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Afshin Azari - Eshgham

 

 

 

متن آهنگ عشقم افشین آذری
Lyrics Music Afshin Azari Eshgham

 


به جز تو توی دنیا هیچ کسیو ندارم
چقد خوبه که حالا دلم رو به تو دادم
به جز تو توی دنیا هیچ کسیو ندارم
چقد خوبه که حالا دلم رو به تو دادم

دوست دارم دوست دارم تویی عشقم تویی یارم
قول میدم که جز خنده رو لب تو نیارم
دوست دارم دوست دارم تویی عشقم تویی یارم
قول میدم که جز خنده رو لب تو نیارم

به جز تو توی دنیا هیچ کسیو ندارم
کنار تو همیشه من خوشحال و شادم
به جز تو توی دنیا هیچ کسیو ندارم
کنار تو همیشه من خوشحال و شادم

دوست دارم دوست دارم تویی عشقم تویی یارم
قول میدم که جز خنده رو لب تو نیارم
دوست دارم دوست دارم تویی عشقم تویی یارم
قول میدم که جز خنده رو لب تو نیارم


تکست آهنگ عشقم افشین آذری

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 229
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 1,762
  • باردید دیروز : 219
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 1,762
  • بازدید ماه : 17,055
  • بازدید سال : 82,083
  • بازدید کلی : 1,854,541