loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 42 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

جدیدترین عکس های عاشقانه به همراه متن های زیبا فارسی و عکس نوشته های دختر و پسر غمگین و شاد را در این مطلب تقدیم شما می کنیم.

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

 عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

 

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

عکس عاشقانه متن دار ، عکس متن دار ، عکس نوشته های عاشقانه

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

 

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

  عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

 

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

عکس عاشقانه متن دار ، عکس متن دار ، عکس نوشته های عاشقانه

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

 

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

عکس عاشقانه زیبا

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

 

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

 عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا 

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

عکس های عاشقانه ، عکس های عاشقانه زیبا ، عکس عاشقانه جدید

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

 

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

عکس های عاشقانه ، عکس های عاشقانه زیبا ، عکس عاشقانه جدید

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

 

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

 

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

اتاق سوت و کورم جهان کوچکی است . . .
برای سر کردن با این همه تنهایی و دلتنگی !
.
.
.
دلم بایگانی رؤیاهای شکسته ای ست
که در حسرتت خاک می خورند
چه اشتباه مهیبی !
آنجا که سرنوشت عشق را به دلم پیوست کرد
و مرا در پوشۀ تنهایی گذاشت !
.
.
.
برای من
نقشه نکش …!
من
جهات جغرافیایی را
نمی‌شناسم
و هنوز
در کوچه‌هایی
که با تو قدم زده‌ام
گم می‌شوم؛
برای من
نقشه نکش!
در هیچ نقشه‌ای
راهی به تنهایی من
وجود ندارد …
“مژگان عباسلو”

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

عکس های عاشقانه ، عکس های عاشقانه زیبا ، عکس عاشقانه جدید

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

عکس نوشته های عاشقانه

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

آخ که درد دارم درد
من از تو غریبترم
من میان این همه از توی تنها هم تنهاترم
آخ … کمتر لگد بزن تنهایی !
.
.
.
من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم
و به اندازه هر برق نگاهت نگران
تو به اندازه تنهایی من شاد بمان . . .
.
.
.
خــواب هـایِ تـو
هـر شـب از سـرِ کـابـوسِ تنهایی مـیـپـرنـد
مـیـنـشـیـنـند رویِ پـلـکــــ هـایـم تـعـبیـر مـیشـونـد …! 

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

 

عکس عاشقانه متن دار | عکس نوشته های عاشقانه زیبا

عکس نوشته های عاشقانه زیبا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 400
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 2,641
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 2,641
  • بازدید ماه : 2,641
  • بازدید سال : 67,669
  • بازدید کلی : 1,840,127