loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 45 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

ترول های خنده دار

پول رایگان

terol

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

sheyda بازدید : 0 پنجشنبه 4 تير 1394 : 9:35 نظرات (0)

فراگیر پیام نورههههه

sheyda بازدید : 0 پنجشنبه 4 تير 1394 : 9:34 نظرات (0)

خخخخخخخخخخخخ

sheyda بازدید : 0 پنجشنبه 4 تير 1394 : 9:34 نظرات (0)

تحقیق

sheyda بازدید : 0 پنجشنبه 4 تير 1394 : 9:33 نظرات (0)

بیچارههههه

شیدا بازدید : 0 چهارشنبه 03 تير 1394 : 10:17 نظرات (0)

عاقبت خوابیدن سر کلاس

اینو راس میگه

شیدا بازدید : 0 چهارشنبه 03 تير 1394 : 10:17 نظرات (0)

ترول گوشی جدید خریدن

دروغ نگووووووو

شیدا بازدید : 1 چهارشنبه 03 تير 1394 : 10:16 نظرات (0)

گول زدن معلم

خواننده زیاده بفهمممممممممممممممم

شیدا بازدید : 0 چهارشنبه 03 تير 1394 : 10:15 نظرات (0)

ترول خارج رفتن

وایییییی

شیدا بازدید : 0 چهارشنبه 03 تير 1394 : 10:13 نظرات (0)

♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠اعترافات خنده دار♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠

یکی از دوستام تعریف میکرد یدفه گوشی موبایلش افتاده بود تو ( گلاب به روتون ) طاق دستشویی بعد یه نابغه ای پیشنهاد داد که زنگ بزن ببین دقیقا کجا افتاده؟ بعد این دوسته منم نابغه تر از اون، زنگ زد! گوشیه رو ویبره بوده کلا فنا شد.
بعد تصور کنید تو اون لحظه قیافه دوستم
اون نابغه
مخترع موبایل
من بعداز شنیدن این قضیه
شما بعداز خوندن این مطلب؟؟؟

وایییییی

شیدا بازدید : 1 چهارشنبه 03 تير 1394 : 10:12 نظرات (0)

دیشب پسردایام خونمون بودن بعد همینطوری بحث دایشون پیش اومد پسرداییم گفت که داییش با اینکه سنش زیاده ولی بظاهر خیلی جوون مونده مامانمم خیلی جدی گفت آره آخه داییت خیلی بیعاره (بی آر؟)…
آقا یدفه خونه از خندمون منفجر شد آخه منظورش بیخیال بود (البته فک میکنم منظورش این بود)
اینم سوتی مامان گلم بود چیه فک کردید فقط خودتون سوتی میدید؟؟؟

هییییییییی

شیدا بازدید : 0 چهارشنبه 03 تير 1394 : 10:11 نظرات (0)

اعتراف میکنم اون زمانا که کارتون فوتبالیستها رو پخش میکردن (اگه یادتون باشه بعضی وقتها دو قسمت رو باهم نشون میدادن) من قبل از اینکه شروع بشه و تیتراژش بود میرفتم جلوی تلویزیون و جلوی اسپیکرش داد میزدم که دو قسمته نشون بدید !!

گودزیلا

شیدا بازدید : 1 چهارشنبه 03 تير 1394 : 10:10 نظرات (0)

حتما شنیدید که به متولدین دهه ۸۰ میگن گودزیلا.؟؟ البته من بشخصه معتقدم اینا گودزیلارو هم رد کردن!!
ما یدونه از این گودزیلا کوچولوها تو خونمون داریم چند وقت پیش داشتم کتلت درست میکردم اومده آشپزخونه پیش دستیو پشت سرش قایم کرده میگه خاله جون من خیلی دوست دارم تو هم منو خیلی دوس داری مگه نه؟
منم کلی ذوق کردم و گفتم آره نفسم قربونت برم.
پیش دستیو گرفت سمتم گفت حالا یدونه کوکو (کتلت) بهم بده!
اعتراف میکنم تاحالا هیچکس انقدر خرم نکرده بود!!!!

منم گودزیلام

.......

شیدا بازدید : 0 چهارشنبه 03 تير 1394 : 10:10 نظرات (0)

اعتراف میکنم خیلی سال پیش خونمون یه عالمه مهمون بود و همه میگفتن و میخندیدن که یهو همه جا ساکت شد، منم تصمیم گرفتم یه سوال که خیلی منو درگیر خودش کرده بود رو اون موقع بپرسم ، آقا برگشتم گفتم یه سوال دارم، همه کنجکاو شدن، گفتم وقتی بچه به دنیا میاد از کجا میفهمن پسره یا دختر ؟؟ همه زدن زیر خنده، منم متعجب شده بودم که چرا میخندین و رو سوالم پافشاری میکردم و میگفتم واقعا از کجا میفهمن، که مامانم بهم گفت فعلا بیخیال شو بعدا بهت میگم ! الان که به اون موضوع فکر میکنم میبینم عجب سوتی دادم !!

.

خنگ از نوع زیادی

شیدا بازدید : 0 چهارشنبه 03 تير 1394 : 10:8 نظرات (0)

اعتراف میکنم وقتی که ۷،۸ سالم بود، یه روز ظهر بابام داشت میخوابید به من گفت که برو برام پتو بیار، آقا من یه دختر عمو دارم اسمش بتوله و خونشون هم کنار خونه ی ماست، رفتم بتول رو صدا زدم گفتم بیا بابام کارت داره، اون هم پاشد اومد خونمون، به بابام که خواب و بیدار بود میگه عمو کارم داشتی؟ بابام با همون حالت منو نگاه کرد و با یه کم عصبانیت بهم گفت: من بهت میگم برو پتو بیار رفتی بتول رو آوردی ؟!

وایییییی

شیدا بازدید : 0 چهارشنبه 03 تير 1394 : 10:5 نظرات (0)

 

 

اعتراف میکنم کلاس دوم ابتدایی که بودم، شبا موقع خواب گریه میکردم، حتما میپرسید چرا؟!

راستش یاد درسایی می افتادم که معلم هنوز تدریس نکرده بود و با خودم میگفتم من چجوری اینارو یاد بگیرم و این میشد که میزدم زیر گریه، بابام هم نصفه شبی پا میشد درس رو که معمولا ریاضی بود بهم یاد میداد، منم یاد میگرفتمو بعد با خیال راحت میخوابیدم !

همیشه قضیه همینه خخخخخخخخ

شیدا بازدید : 0 سه شنبه 02 تير 1394 : 21:0 نظرات (0)

ررر

خیلی با حاله

شیدا بازدید : 1 سه شنبه 02 تير 1394 : 21:0 نظرات (0)

 

 

فقط 10 ثانیه نگاش کن و پلک نزن بعد بع یع دیوار سفید نگا کن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی باحاله

  nnn

خخخخخخخ اینو راس میگه

شیدا بازدید : 1 سه شنبه 02 تير 1394 : 20:58 نظرات (0)

ترول های جدید و بسیار خنده دار

خودتی دیوث یا اون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شیدا بازدید : 0 سه شنبه 02 تير 1394 : 20:56 نظرات (0)

فیسبوک.........

شیدا بازدید : 0 سه شنبه 02 تير 1394 : 20:48 نظرات (1)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,802
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,918
  • بازدید ماه : 7,462
  • بازدید سال : 64,384
  • بازدید کلی : 1,836,842