loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 7 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام دروغ محض از رسانه پاپ آهنگ

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام دروغ محض از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : ساسی مانکن & مسعود جهانی | ترانه سرا : ساسی مانکن  «
Download New Music By Sasi Mankan Called Doroughe mahz

 

دانلود آهنگ ساسی مانکن دروغ محض

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 

دانلود آهنگ ساسی مانکن دروغ محض

 

ترانه و شعر آهنگ ساسی مانکن دروغ محض

 

دروغ محضه جداییمون، ما عاشق همیم هر دوتایمون

 

مگه نه تو هنوزم واسه من میمیری مگه نه

 

تو بدون من هیج جا نمیری مگه نه

 

آره دروغه اینکه نیستی

 

تو هنوز نرفتی پیشم نیستی

 

تو هم بی من خیلی عصه میخوری مگه نه

 

از ترس چشاهای من جم نمیخوری مگه نه

 

هنوز این  قلب دیونه میخوادت ییی

 

چرا از من و عشقم هیچی نیست یادت

 

دانلود آهنگ ساسی مانکن دروغ محض

 

دروغ محضه این توهم نیست

 

اون خیانت نکرده نه کار اون نیست

 

نگو نه  اون هنوز واسم میمیره وقتی میخندم

 

اون بی من خوشحال نیست شرط میبندم

 

نگو نه  اون هنوز واسم میمیره وقتی میخندم

 

اون بی من خوشحال نیست شرط میبندم

 

هنوز این  قلب دیونه میخوادت ییی

 

چرا از من و عشقم هیچی نیست یادت

 

هنوز این  قلب دیونه میخوادت ییی

 

چرا از من و عشقم هیچی نیست یادت

 

هنوز این  قلب دیونه میخوادت ییی

 

چرا از من و عشقم هیچی نیست یادت

 

***

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,697
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,813
  • بازدید ماه : 7,357
  • بازدید سال : 64,279
  • بازدید کلی : 1,836,737