loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 9 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)

متن های غمگین عاشقانه با عکس نوشته

متن های غمگین عاشقانه


 

راستش را بخواهى

امروز اتفاق خاصى رخ نداد

فقط حدود عصر

بارانِ کوتاهى بارید

امّا زار زار

PHOTOKADE


PHOTOKADE

حال من خـوب است

و چه آرامشی ست در آغوش تنهـایی

دیگر از هیـچ نداشتن ها نمیترسم

حالـا چه کسی میتواند از من بگیرد

چیـزهایی را که ندارم

PHOTOKADE


PHOTOKADE

ﺑﺎﯾﺪ ﯾﮏ ﺑﺎﺭﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩ

ﺁﻥ ﻗﺪﺭﮐﻪ ﺍﺷﮏ ﻫﺎﺧﺸﮏ ﺷﻮﻧﺪ

باید این ﺗﻦ ﺍﻧﺪﻭﻫﮕﯿﻦ ﺭﺍﭼﻼﻧﺪو

بعد ﺩﻓﺘﺮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﻭﺭﻕ ﺯﺩﺑﻪ ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻓﮑﺮﮐﺮﺩ

ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺎﻫﺎ ﺭﺍﺣﺮﮐﺖ ﺩﺍﺩ ﻭ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺭﺍ ﺍﺯ ﻧﻮ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ

 

grphc-gh-photokade (1)

 

اینکه دوستم داشته باشی

مثل این است که

عابری در پیاده رو

ناگهان در آغوشم بگیرد

همین قدر بعید

همین قدر ممکن…

PHOTOKADE


PHOTOKADE

برای فراموشی تو

هیچ راهی وجود ندارد

خودم را

به هر راهی که می زنم

روزی با تو رفته بودم…

PHOTOKADE


PHOTOKADE

بوی بغض میدهی….

نبینم اشک هایت را حرام کسانی کنی که بی ارزشند….

احساست را خرج آنهایی کن که قدر بدانند….

روحت را اسیر آدم ها نکن،این آدم ها

آدم های سابق نیستند..

بوی گرگ میدهند!!!…

روحت را میدرند…..احساست را زخمی میکنند…

آدم های اینجا امین نیستند…

چاره ای نیست…

دنیا همین است…..

 

 grphc-gh-photokade (2)

 

حال من خـوب است

و چه آرامشی ـست در آغوش تنهـایی

دیگر از هیـچ نداشتن ها نمیترسم

حالـا چه کسی میتواند از من بگیرد

چیـزهایی را که ندارم

PHOTOKADE


PHOTOKADE

دلتنگی لحظه ای رهایم نمیکند

فقط از رنگی به رنگ دیگر میشود

گاهی ازآبی چشمانت به سرخی لبهایت

ازسیاهی موهایت به تیرگی بختم

PHOTOKADE


PHOTOKADE

همیشه نه ولی گاهی

میان بودن و خواستن فاصله می افتد

بعضی وقتها هست که کسی را با تمام وجود می خواهی

ولی نباید کنارش باشی …!

 

 grphc-gh-photokade (3)

 

هر از گاهی

سراغی بگیر پیامی بده

احوالی بپرس

خیلی نگذشته است از روزهایی

که عزیز دلت بودم

PHOTOKADE


PHOTOKADE

از بس دلم در فراق تو شکوه و بی تابی کرد

زمان دلش برایم سوخت

یک ساعت جلو آمد

تا ترا بینم زودتر از دیروز

PHOTOKADE


PHOTOKADE

من سرم درد می کند برای دعواهایی که با هم نکردیم

لعنتی ! چقدر مهربان رفتی ..!

 

 grphc-gh-photokade (4)

 

چه جمع عاشقانه ای ست

هر شب !

حضور من و خیالت

در کنار آتشی که در درونم به پاست.

PHOTOKADE


PHOTOKADE

همین چند روز پیش فکر می کردم

می توانم عاشق کسی شبیه تو شوم

از همین چند روز پیش

هیچ کس، شبیه تو نیست !

PHOTOKADE


PHOTOKADE

بیا دست بکشیم ؛

تو از من،

من از خودم؛

اینطوری هم تو به زندگی ات می رسی،

هم من می میرم …

 

 grphc-gh-photokade (5)

 

اینجا زمین است

رسم آدم هایش عجیب است!

اینجا

گم که مى شوى

به جاى اینکه دنبالت بگردند

فراموشت مى کنند

PHOTOKADE


PHOTOKADE

بوی بغض میدهی ….

نبینم اشک هایت را حرام کسانی کنی که بی ارزشند ….

احساست را خرج آنهایی کن که قدر بدانند ….

روحت را اسیر آدم ها نکن،این آدم ها

آدم های سابق نیستند..

بوی گرگ میدهند !!!…

روحت را میدرند ….. احساست را زخمی میکنند …

آدم های اینجا امین نیستند …

چاره ای نیست …

دنیا همین است …..

PHOTOKADE


PHOTOKADE

گذشت اما بدان

تا آخر عمر درگیر من خواهی بود

و تظاهر می کنی نیستی

مقایسه تورا از پا در خواهد آورد

من

می دانم به کجای قلبت

شلیک کرده ام

 

 grphc-gh-photokade (6)

 

عاشق که می شوی

لالایی خواندن هم یاد بگیر

شب های باقیمانده عمرت

به این سادگی ها صبح نخواهد شد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 110
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,407
  • بازدید ماه : 5,951
  • بازدید سال : 62,873
  • بازدید کلی : 1,835,331