loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 59 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

متن و عکس بسیار زیبا راجب مادر متن و عکس تبریک روز زن

 

 

شکوفه ای است که
هنگام غنچه بودن
دوست داشتنی

موقع گل کردن
عشق ورزیدنی

و در وقت پژمردن
پرستیدنی است

روزت مبارک ای گل زیبای هستی

toptoop.irمتن با عکس واسه روز مادر و روز زن

♦️بعضی از مادرها سلام کردن را به کودکانشان نیاموخته اند

♦️بعضی مادرها جواب سلام دادن به کودکانشان را بلد نیستند

♦️بعضی مادرها به علیک سلامی قناعت می کنند

انگار نه انگار این کودک امانت خداست و محبتی که خدا به همراه او در قلبشان آفریده باید صرف این کودک گردد...

♥️اما فاطمه جان، بانوی من!♥️

در حدیث کساء فهمیدم

که هرگاه کودکانت را می دیدی

چقدر زیبا جواب سلامشان را می دادی:

❤️وَ عَلَیْکَ السَّلامُ یا وَلَدی وَ یا قُرَّةَ عَیْنی وَ ثَمَرَةَ فُؤادی❤️

 toptoop.irشعر و متن و تصویر زیبا بمناسبت روز زن

مادر
چتر حمایت او را احساس می کنی………………….زمانی که خواهر توست
گرمای محبت او را احساس می کنی……………زمانی که دوست توست
هیجان و عشق او را احساس می کنی……………زمانی که عاشق توست
پرستش وایثار او را احساس می کنی………..زمانی که مادر توست
دعای خیر او را احساس می کنی……….زمانی که مادر بزرگ توست
………وباز هنوز او استقامت دارد
قلب او بسیارظریف و شکننده است
بسیار شوخ وشیطان…..
بسیار فریبا….
بسیار بخشنده….
بسیار خوش آهنگ…
او یک زن است
او زندگی است
به او احترام بگذار و به او عشق بورز
—-روز زن مبارک

مامانیای مهربون روزتون مبارک

toptoop.irدانلود متن و تصاویر زیبا در خصوص روز زن و مادر

همیشه بودی بالا سرم روزَت مبـــاااارکـــ مادرم روزه مــــاماــانــایِ مهربــ❣ـــون مُبـــــاڔکـــ

دلنوشته زیبا روز مادر 

به اخمت خستگی در می رود ، لبخند لازم نیست... کنار سینی چای تو اصلا قند لازم نیست!

ای بهتر از همه ی کلمات روزت مبارک

جدیدترین تصاویر تبریک روز مادر 

روز زن پیشاپیش مبارک

toptoop.irروز جهانی زن مبارک

پیشاپیش روز زن تبریک میگم

toptoop.irعکسهای زیبا و جدید به مناسبت تبریک روز زن و روز مادر

 روز زن به آریایی های ایران زمین مبارک

toptoop.irتبریک روز جهانی زن

 روز مادر و روز زن رو به تمامی خانمهای گل تبریک میگم

toptoop.irتبریک روز زن جالب

روز زن بر همه زنان جهان
بویژه زنان ایران زمین مبارک

عکس ومتن بسیار زیبا برای مادر

آه مادر! گر بخواهم بنویسم ز تو و پاکی و مهر
باید اینکه بنویسم دو سه دیوان غزل. پس چه بهتر
سخن خویش به پایان ببرم ای همه هستی من
مادر من به حقیقت سوگند که نهال عشق تو را 
در زمین دل خود کاشته ام. مادرم دیرزمانی است
که من " دوستت داشته ام". 

"تقدیم به مقام مادر"

عکس ومتن زیبا برای روز مادر

به یک زن احترام بگذارید چون :
میتوانید معصومیتش را در شکل یک دختر حس کنید
میتوانید علاقه اش را در شکل یک خواهر حس کنید
میتوانید گرمایش را در شکل یک دوست حس کنید
میتوانید اشتیاقش را در شکل یک معشوقه حس کنید
میتوانید فداکاریش را در شکل یک همسر حس کنید
میتوانید روحانیتش را در شکل یک مادر حس کنید
میتوانید برکتش را در شکل یک مادر بزرگ حس کنید
با این حال او محکم و استوار نیز هست
قلبش بسیار لطیف ، فریبنده ، ملیح ، بخشنده و سرکش است
او یک زن است و زندگی !
به راستی زن با مرد برابر نیست ؟!
نمیدانم شاید شما راست میگویید که برابر نیست اما به گمانم زن بیشتر از برابر است !
“روز زن مبارک”

متن و عکس زیبا روز مادر

در نگاه پر فروغت در آماقه سوکوتت تنها محبت را میبینم مهر تو در زره زره ی وجودم رخنه

کرده و حال به زیبا ترین و مقدس ترین واژه یعنی مادر قسم می خورم که دوستت دارم

مادر عزیزم روزت مبارک . . .

عکس و متن بسیار زیبا روز مادر

همسر از نام تو سر شود ای همسر من
قامت سرخ لبت خوابگه بستر من
من که هر شب پیش تو قربانی و دل داده ام
من به شوق روی تو از مادر خود زاده ام . . .
روزت مبارک ، دوستت دارم

تصاویر و متن برای روز مادر

اگر زنی در چهل سالگی هنوز جوان است
به این دلیل است که شوهرش او را هنوز هم عاشقانه دوست دارد . . .
تقدیم به همسری که روز به روز جوان تر میشود !

 

متن های بسیار زیبا برای مادر


تو شکوفاترین بهارمنی

مهربونی من، نگارمنی

همه عالم اگرزمن بگسست

بازهم خوب من کنارمنی

مهرتو نقطه عروج من است

خوش به حالم که غمگسارمنی

خوش به حالم که با تو سرمستم

درره عشق تک سوارمنی

با تو جانی دوباره می گیرم

تو که پایان انتظارمنی

انتظارشکست هرچه غم است

تو که هرلحظه بی قرار منی

خواندم ترانه ای زیبا برایت مادر 
میون ترانه هام نوشتم نامت را 
نوشتم نامت را با بغض با گریه های دور 
نوشتمت ،نوشتمت ترانه خوان شعر هایم 
نوشتمت با کلماتم نام زیبایت را 
و بر هر شاخه ی گل یاس بازمی نویسم 
دوستت دارم  

 عکس ومتن قشنگ مادر
مادر

مادری دارم آرام 
بی پروا از سکوت آب ها 
شوقش از برگ درختان افزون 
نگاهش لطیف تر از انوار بهار 
کلامش آفتاب ،صدایش باران 
مادری دارم که خواندن نمی دانست 
ولی درس زندگی آموخت 
آموخت که چگونه گل را شاد کنم 
عشق را بفهمم 
دشت دل را خوشه خوشه پر کنم از گل شقایق 
آموخت که چگونه دوست بدارم زندگی را  

زیباترین عکس ها ومتن ها راجب مادر  

مــــادر

مـادر تــو بـهشــت جـاودانــی مـادر خــورشـیـد بـلـنـد آســمـانی مـادر

در چشم تـو نـور زندگانـی جـاریـست سر چشمه ی مهر بیکرانی مـادر

 

ای کـاش کـه تـا ابــد نــمـیــرد مادر یـا هـستـی جـاودان بـگیـرد مادر

مهر است سراسر وجودش تــا هـست ای کاش که پـایـان نـپـذیـرد مادر

 

هر بار که خنده بـر لبش مــی رویــد یا نبض گل سرخ ، سخن می گوید

چشمان پر از ستـاره ی مــــادر مــن در گــردش آشـنـا مرا می جـویـد

 

چون مهر، بـزرگ و بی نـشانی مادر آرام دل و عـــــزیــز جـانـی مــادر

ای کاش همیشه جـاودان مـی بــودی آن قـدر که خـوب و مـهربانـی مـادر

 

در کوچه جان همیشه مادر بـــاقیست دریـای مـحبـتـش چو کوثر باقیست

در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست

متن و عکس احساسی برای مادر و روز زن 

شعر زیبای محبت مادر

بی محبت مادر/ یک قنات بی آبم

مثل راه بی مقصد /  مثل عکس بی قابم

بی محبت مادر / از شکوفه ها دورم

یک کبوتر بی بال / یک چراغ بی نورم

بی محبتِ مادر / چون لبان بی لبخند

ساکتم و غمگینم / مثل بلبلی در بند

بی محبت مادر / در دلم صفایی نیست

از بهار در قلبم  / هیچ رد پایی نیست  

 متن و عکس عاشقانه برای مادر

 شعر مادر، شعر روز مادر، شعر برای مادر، شعر برای روز مادر، روز مادر، شعر بسیار زیبای مادر، مادر، شعری برای مادر، شعری برای روز مادر، از, از را, از مسافر, با مادر, ت شعر, شعر, شعر آئ, شعر مادر, شعر مادر از, مادر, مادر از, مادر از مسافر, مادر جان, مسافر..., نظرم مادر, نم از

جملات و متن های زیبا در مورد مادر+شعر و نوشته زیبا به مناسبت رو مادر

آه مادر! گر بخواهم بنویسم ز تو و پاکی و مهر
باید اینکه بنویسم دو سه دیوان غزل. پس چه بهتر
سخن خویش به پایان ببرم ای همه هستی من
مادر من به حقیقت سوگند که نهال عشق تو را 
در زمین دل خود کاشته ام. مادرم دیرزمانی است
که من " دوستت داشته ام". 

متن و عکس تبریک روز مادر

"تقدیم به مقام مادر"


تو شکوفاترین بهارمنی

مهربونی من، نگارمنی

همه عالم اگرزمن بگسست

بازهم خوب من کنارمنی

مهرتو نقطه عروج من است

خوش به حالم که غمگسارمنی

خوش به حالم که با تو سرمستم

درره عشق تک سوارمنی

با تو جانی دوباره می گیرم

تو که پایان انتظارمنی

انتظارشکست هرچه غم است

تو که هرلحظه بی قرار منی

خواندم ترانه ای زیبا برایت مادر 
میون ترانه هام نوشتم نامت را 
نوشتم نامت را با بغض با گریه های دور 
نوشتمت ،نوشتمت ترانه خوان شعر هایم 
نوشتمت با کلماتم نام زیبایت را 
و بر هر شاخه ی گل یاس بازمی نویسم 
دوستت دارم 
مادر

عکس و متن مهر و محبت مادر

مادری دارم آرام 
بی پروا از سکوت آب ها 
شوقش از برگ درختان افزون 
نگاهش لطیف تر از انوار بهار 
کلامش آفتاب ،صدایش باران 
مادری دارم که خواندن نمی دانست 
ولی درس زندگی آموخت 
آموخت که چگونه گل را شاد کنم 
عشق را بفهمم 
دشت دل را خوشه خوشه پر کنم از گل شقایق 
آموخت که چگونه دوست بدارم زندگی را

درباره ی روز مادر

مــــادر

مـادر تــو بـهشــت جـاودانــی مـادر خــورشـیـد بـلـنـد آســمـانی مـادر

در چشم تـو نـور زندگانـی جـاریـست سر چشمه ی مهر بیکرانی مـادر

 

ای کـاش کـه تـا ابــد نــمـیــرد مادر یـا هـستـی جـاودان بـگیـرد مادر

مهر است سراسر وجودش تــا هـست ای کاش که پـایـان نـپـذیـرد مادر

 

هر بار که خنده بـر لبش مــی رویــد یا نبض گل سرخ ، سخن می گوید

چشمان پر از ستـاره ی مــــادر مــن در گــردش آشـنـا مرا می جـویـد

 

چون مهر، بـزرگ و بی نـشانی مادر آرام دل و عـــــزیــز جـانـی مــادر

ای کاش همیشه جـاودان مـی بــودی آن قـدر که خـوب و مـهربانـی مـادر

 

در کوچه جان همیشه مادر بـــاقیست دریـای مـحبـتـش چو کوثر باقیست

در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست

متن ها و تصاویر خیلی زیبا راجب مادر
بنــــــــــــازم همت والای مــــــــــادر 
به قـــــــربان قـــــــد و بالای مـــــادر

تن جـــــان و سر و پایم فــــــدا بـــــاد 
بــــــــه راه صبر جـــــــانفرسای مادر

نمی رفتم به خــــواب راحت و خوش 
نبــــــود از نغمه یی لالای مـــــــــادر

فــروغش روشنایی بخش جانهــــاست 
رخ همر جهـــــــــان آرای مــــــــادر

ادا نتوان کنـــــم حقش ,اگــــــــــر سر 
بریزم همچــــــو زر در پـــــــای مادر

به کودک , بـــــوی مادر مـی دهد جان 
نگیرد دایه هـــــرگز, جای مـــــــــادر

همه شب دـــــیده گان من , بــــــود باز 
که باشد انـــــدر آن , مـــــاوای مـــادر

لبم را بوسه ها مــــــــــــی زد شبانگاه 
لب شیــــرین شکـــــــــر زای مـــــادر

می عشق و وفـــــا, درکــام من ریخت 
بـــــود این مستی از صهبای مـــــــادر

مــــــرا با شیره ی جان , پرورش داد 
دل پر مهــــــــــــر و پرغــوغای مادر

نخستین حـــــــرف را , او یـاد من داد 
منم یک قطر ه از در پــــای مـــــــــادر

گلـم با آب مهر ش , چـون عجین گشت 
بـــــــه سر باشد مرا , سودای مـــــادر

نبی فـــــــــرموده انــــــدر شــــان مادر 
کــــــه جنت هست , زیـــــــر پای مادرکدام واژه می تواند مرا به وصف تو برساند . کدام جمله توان از تو گفتن را در خود می بیند.برای از تو گفتن شاید سکوت بهترین گفتار باشد. 
تو را از آن روز که بند بند وجودم به هستی تو بند بود ، از ان روزی که طپش قلبت تنها صدای آرام بخش دوران تنهایی من بود. از‌آن هنگام که کار هر صبح و شام من شمردن نفس های پر مهرت بود ، می شناسم.
مادری دارم آرام 
بی پروا از سکوت آب ها 
شوقش از برگ درختان افزون 
نگاهش لطیف تر از انوار بهار 
کلامش آفتاب ،صدایش باران 
مادری دارم که خواندن نمی دانست 
ولی درس زندگی آموخت 
آموخت که چگونه گل را شاد کنم 
عشق را بفهمم 
دشت دل را خوشه خوشه پر کنم از گل شقایق 
آموخت که چگونه دوست بدارم زندگی را

برای تو می نویسم ....

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست...

برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست...

برای تویی که احساسم از آن وجود نازنین توست...

برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...

آنـــــــــا             

بــــری   من سنه کـــو نلو مو وئـــــر ندن

اوره گـــــیم ائســــــه میراوزگـــه دلبــری

دو ره می آلیــــــادا میـــن گوزه ل پـــری

 سـنی هـــیچ گــوزه له  ســاتمارام آنــا

 

سنی سیز یاشاسامدابیر گون دونیادا

شیرین ســــوزوم دونر آجی فـــــریادا

داغ دوشـــون یاراراق دوننم فـــــرهادا

آنــا تــــــــئشـه می  الیمدن آتمارام

 

عطرینی  آپارســــــا یئللر هایـانــا

قبله می دوندورم ایــللر اویــــانـــــا

جار ووررام یوخودان ائللر اوایـــانـــا

گلمه سون یوردوما یاتمارام آنـــــا

 

گوزومــــــو تیکرم ســــــن گلن یولا

آرزیمین چیــــچگین قویمارام سولا

قولا .عاصم. ام سنیلن وئرسم قول

سندن ایشیق آلیب باتمارام آنــــا

 

سن سیزمنیم اولار گوندزوم گئجه

قلبیـــمده یئرین وار گولوم اولو نجه

من سنی سوئره م سن منی نئجه

سن سیز هیچ آرزیما چاتمارام آ نــــا

قشنگ ترین عکس و متن برای روز زن و مادر  
کسی که ناز مرا میکشید مادر بود                       کسی که شیره جان میمکید من بودم

کسی که امید زندگی به پایم ریخت مادر بود           کسی که خواب را در رویا میدید مادر بود

کسی که برایم لالائی میخوند مادر بود                  کسی که دعایش بدرقه زندگی ام بود مادر بود

                                     کسی که بهشت زیر پایش رفت مادر بود
 

ای وای مادرم

 

آهسته باز از بغل پله ها گذشت
در فکر آش و سبزی بیمار خویش بود
امّا گرفته دور و برش هاله ای سیاه
او مرده است و باز پرستار حال ماست
در زندگیّ ما همه جا وول می خورد
هر کُنج خانه صحنه ای از داستان اوست
در ختم خویش هم به سر کار خویش بود
بیچاره مادرم

هر روز می گذشت از این زیر پله ها
آهسته تا بهم نزند خواب ما
امروز هم گذشت
در باز و بسته شد
با پشت خم از این بغل کوچه می رود
چادر نماز فلفلی انداخته به سر
کفش چروک خورده و جوراب وصله دار
او فکر بچه هاست
هر جا شده هویج هم امروز می خرد
بیچاره پیرزن همه برف است کوچه ها
کفگیر بی صدا
دارد برای ناخوش خود آش می پزد

 

او مُرد ودر کنار پدر زیر خاک رفت
اقوامش آمدند پی سر سلامتی
یک ختم هم گرفته شد و پُر بَدَک نبود
بسیار تسلیت که به ما عرضه داشتند
لطف شما زیاد
اما ندای قلب به گوشم همیشه گفت:
این حرف ها برای تو مادر نمی شود.

 

پس این که بود؟
دیشب لحاف رد شده بر روی من کشید
لیوان آب از بغل من زد کنار،
در نصفه های شب.
یک خواب سهمناک و پریدم بحال تب
نزدیکهای صبح
او باز زیر پای من نشسته بود
آهسته با خدا،
راز و نیاز داشت
نه، او نمرده است.

او پنج سال کرد پرستاری مریض
در اشک و خون نشست و پسر را نجات داد
اما پسرچه کرد برای تو؟ هیچ، هیچ
تنها مریضخانه، به امّید دیگران
یک روز هم خبر: که بیا او تمام کرد.

 

در راه قُم به هر چه گذشتم عبوس بود
پیچید کوه و فحش به من داد و دور شد
صحرا همه خطوطِ کج و کوله و سیاه
طومار سرنوشت و خبرهای سهمگین
دریاچه هم به حال من از دور می گریست
تنها طواف دور ضریح و یکی نماز
یک اشک هم به سوره ی یاسین من چکید
مادر به خاک رفت.

جدیدترین متون زیبا به مناسبت تبریک روز مادر
این هم پسر، که بدرقه اش می کند به گور
یک قطره اشک مُزد همه ی زجرهای او
اما خلاص می شود از سرنوشت من
مادر بخواب، خوش
منزل مبارکت.

تبریک روز زن مادر + پیام تبریک روز زن مادر

آینده بود و قصه ی بی مادریّ من
نا گاه ضجه ای که به هم زد سکوت مرگ
من می دویدم از وسط قبرها برون
او بود و سر به ناله برآورده از مغاک
خود را به ضعف از پی من باز می کشید


دیوانه و رمیده، دویدم به ایستگاه
خود را بهم فشرده خزیدم میان جمع
ترسان ز پشت شیشه ی در آخرین نگاه
باز آن سفیدپوش و همان کوشش و تلاش
چشمان نیمه باز:
از من جدا مشو.
((

عکس ومتن برای روز مادر
می آمدم و کله ی من گیج و منگ بود
انگار جیوه در دل من آب می کنند
پیچیده صحنه های زمین و زمان به هم
خاموش و خوفناک همه می گریختند
می گشت آسمان که بکوبد به مغز من
دنیا به پیش چشم گنهکار من سیاه
وز هر شکاف و رخنه ی ماشین غریو باد
یک ناله ی ضعیف هم از پی دوان دوان
می آمد و به مغز من آهسته می خلید:
تنها شدی پسر.
((((
باز آمدم به خانه، چه حالی! نگفتنی
دیدم نشسته مثل همیشه کنار حوض
پیراهن پلید مرا باز شسته بود
انگار خنده کرد ولی دل شکسته بود:
بردی مرا به خاک سپردی و آمدی؟
تنها نمی گذارمت ای بینوا پسر
می خواستم به خنده درآیم به اشتباه
اما خیال بود

ای وای مادرم

 شعر متن و عکس زیبا برای روز مادر

من نبودم و تو بودی
بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی
حالا سالهاست که با بودنت زندگی می کنم
هر روز ، هر لحظه و هر آن و دم به دم هستی مادرم !


Everything Mom

How did you find the energy, Mom
To do all the things you did,
To be teacher, nurse and counselor
To me, when I was a kid.

How did you do it all, Mom,
Be a chauffeur, cook and friend,
Yet find time to be a playmate,
I just can’t comprehend.

I see now it was love, Mom
That made you come whenever I'd call,
Your inexhaustible love, Mom
And I thank you for it all.
By Joanna Fuchs

 

 

 

 
 شعر مادر , شعر روز مادر , شعر برای مادر , شعر برای روز مادر , شعر بسیار زیبای مادر ,شعری برای مادر , شعری برای روز مادر , شعر و نوشته زیبا به مناسبت رو مادر , عکسهای متنی زیبابه مناسبت روزمادر , جدیدترین متون زیبا به مناسبت تبریک روز مادر

عکس مهر مادر روز مادر جدیدترین متن های تبریک روز زن

 

عکس مهر مادری روز مادر

 

شما همینجا هستید سایت ما>>  همراه با متن و عکس های زیبا و جدید مهر مادری در سال 1395 برای روز زن و ولادت حضرت فاطمه

«مادر»
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته ، صبوری،
مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده ، دلواپسی،
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه ، بیداری،
مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدنم چروک شد،
مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن کسی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی ام بود،
مادر یعنی ...تجربه مهر خدایی،

toptoop.irدانلود عکس مهر مادری 95 جدید

 

toptoop.irعکسهای قشنگ از مهر مادر به فرزند

 

toptoop.irتصاویر مهر و محبت از مادر

 

toptoop.irمهر مادری

 

toptoop.irعکس مهر مادر

 

toptoop.irجملات زیبا و جدید در وصف روز زن

 

toptoop.irمطالب و گفته های ناب و تصویری در روز زن و مادر

* هدیه میکنم تازه ترین اشک چشم قلمم را به
خاک پای همه مادران عالم , چه آنها
که در قید حیاتند و چه آنها که بارسفر
بستند ازاین دنیا مهاجرت کردند , از هر
قوم و نژاد و آئینی که هستند.امیدوارم
آنهایی که در قید درنهایت تندرستی و آنها که هجرت کردند روحشان شاد و
یادشان گرامیباد:
+++++++++++++++++++++

*** شاهکارِ خلقت ***

راحت و آرامِ جانم , مادر است .
دلبر و سَروِ چمانم , مادر است .

عشقِ من , بعد از خدایِ ذالجلال .
هم به پیدا و نهانم , مادر است .

مهر و ماهِ دیگری از لطفِ او .
در زمین و آسمانم , مادر است .

بهترین نقشِ دلارا , تا ابد .
بر دل و روح و روانم , مادر است .

در یَمِ اندیشه و احساسِ خود .
لعل و هم دُرِِّ گرانم , مادر است .

پا به پا برده مرا در کودکی .
گوهرِ تاب و توانم , مادر است .

لال بودم , بعد از آن الکن شدم .
فاتحِ قفلِ زبانم , مادر است .

شاهکارِ خلقت از حیِِّ مبین .
زیورِ خسرو نشانم , مادر است .

اندر آن هنگامه یِ روزِ جزا .
شافعی از شافعانم , مادر است .

همدمی , بعد از فراقِ جانگداز .
بر سرشکِ دیدگانم , مادر است .

عطر نابِ روضه یِ رضوان , عظیم
بر مشامِ جسم و جانم , مادر است .

======================
شاعر= عبدالعظیم عربی از بندر امام
( سربندر ) و بندر ماهشهر.
لطفآاگر توانستید بصورت آواز برای
مادرتان بخوانید . متشکرم.

تصاویر متحرک تبریک روز مادر
متن مخصوص روز مادر 94

متن روز مادر 94

متن روز زن 94

متن مخصوص روز مادر

متن مخصوص روز زن عکس قشنگ برای تبریک روز مادر

متن روز مادر تصاویر عشق مادرانه

جدیدترین و زیباترین کارت پستال ها و عکسها مخصوص تبریک روز مادر و زن

تصاویر زیبا از مهر و محبت مادر قشنگ ترین متن تبریک به مادر

عکس ومتن زیبا برای تبریک روز زن و روز مادر

 

مهر مادر مهربانی مادر محبت مادر

عکس مهر مادر تصاویر مهربانی مادر

مادر ای یکدانه وتنهاترین غم خوارمن 

از من عاشق تربه من دیوانه و بیمارمن

وصف تو نتوان به صدها دفترودیوان نوشت

ای که وصفت روز و شبهاتا ابددرکارمن

پروراندی جان من بارنجهای بی شمار

کی شود قربانیت این جان بی مقدارمن

خرج کردی عمر خود را تابروید جان من

من به لطفت زنده ام ای ابرباران دارمن

شرح لطفت درازل افسانه ای ننوشته بود

جان به قربان تو ای زیباترین پندارمن

قصهٌ ننوشتۀ مهرو وفاراخوانده ای

ای که مهرت تاابددرسینهٌ تبدارمن

درد هایم دردتو رنجم همه درجان تو

ای به دردم مرحم و ای مخزن اسرارمن

هستیم هست ازتو و نامم زتو نامی گرفت

سبز می باشم ز توای سبزی افکارمن

سالهای عمرت افزون ازهزاران سال باد

سالهای عمرمن قربانیت ای یارمن

زیباترین عکس نوشته روز مادر

عکس مهر مادر روز مادر

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.مادر عزیزم روزت مبارک

عکس و متن زیبا ویژه تبریک روز مادر

روز زن ؛ روز اولین بخش سه گانه زندگی 

بر مادران؛ زنان و دختران * شیرزنان آینده ایران * مبارک باد.

تصاویر و متون زیبا برای روز مادر

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش
که مهریش تا ابد در دلم جای دارد
تو بهترین گل ، میان شهر گلهایی
تو رنک آفتابی ، شب که می رسد
مسل ستاره گوییا مهتابی ، مادر خوبم
روزت مبارک

 

تصاویر مهر و محبت مادری

متن روز مادر

هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم، همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد و آغوش گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی هایم کرده است. مادر عزیزم روزت مبارک.

عکس و متن مهر مادر روز مادر

متن روز مادر

مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک

اس ام اس مهر مادر

متن روز مادر

ای بهتر از همه کلمات! ای خواستنی تر از عشق! دوست دارم خورشید را تقدیمت کنم و ستاره ها را بالای سرت بچینم و دستهای پینه بسته ات را در دستهایم بفشارم و در نگاه خسته و زیبایت گم شوم و بگویم دوستت دارم مادر. روزت مبارک

پیامک و عکس مهر مادر روز مادر

متن روز مادر

مادر وقتی از تو حرف می زنم احساس می کنم به خدا نزدیکترم و در مقدس ترین نقطه لحظات زندگی قرار گرفته ام. وقتی نام مقدست را بر زبان می آورم بغض گلویم را می فشارد شاید این نشان عشق خالص و پاک است. روزت مبارک

تابلوی مهر مادری

متن روز مادر

مادر تو تمام شادی هایت را به من بخشیدی و غمهایت را در خود فرو ریخته ای، تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد. ای خدای بزرگ! به من توانائی بده هرگز از پله های غرور بالا نروم و لحظات شادم را در کنارش باشم. کمک کن قلب رئوف و قشنگ این فرشته زمینی ات را هرگز نلرزانم و آسمان آرزوهایش را خراب نکنم. روزت مبارک

زیباترین عکس مهر مادر

متن روز مادر

گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من، روزت مبارک.

عکس و اس ام اس روز مادر و روز زن

مامان مهربانم، آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارک.

محبت و عشق مادر

متن روز مادر

دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست ،  تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته امو همیشه تورا می ستایم.

 

عکس و متن در مورد مهر مادر روز مادر

عکس ومتن درمورد روز مادر مهر مادری عکس نوشته های روز زن

 

	زیباترین عکس نوشته روز زن

مـادر تــو بـهشــت جـاودانــی مـادر                   خــورشـیـد بـلـنـد آســمـانی مـادر

در چشم تـو نـور زندگانـی جـاریـست                 سر چشمه ی مهر بیکرانی مـادر

ای کـاش کـه تـا ابــد نــمـیــرد مادر                     یـا هـستـی جـاودان بـگیـرد مادر

مهر است سراسر وجودش تــا هـست       ای کاش که پـایـان نـپـذیـرد مادر

هر بار که خنده بـر لبش مــی رویــد                   یا نبض گل سرخ ، سخن می گوید

چشمان پر از ستـاره ی مــــادر مــن                 در گــردش آشـنـا مرا می جـویـد

چون مهر، بـزرگ و بی نـشانی مادر                   آرام دل و عـــــزیــز جـانـی مــادر

ای کاش همیشه جـاودان مـی بــودی     آن قـدر که خـوب و مـهربانـی مـادر

در کوچه جان همیشه مادر بـــاقیست     دریـای مـحبـتـش چو کوثر باقیست

در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر     شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست

 

 

عکسهای بسیار زیبا و جدید برای روز مادر عکس از مهر و محبت مادران همراه با متن

مهر مادر

همسر عزیزم زن زندگی من بدان همیشه و در هر شرایط دوستت دارم. عاشقانت همه نامی و نشانی دارند آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم.
روزت مبارک عزیزم . . .

عکس های مهر و محبت مادر و فرزند

وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و

دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت

 

عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم. روز ولادت

 

حضرت زهرا را به شما همسر عزیز و مهربانم پیشاپیش تبریک میگویم . . .

 

مادر و فرزند مهر و محبت مادر

 

ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار
ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار
خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا
خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا
روزت مبارک همسر عزیزم

 

نقاشی از محبت مادر به کودک

مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست
قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد
مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا
آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

تصویر و متن مادر

مادر تنها کسیه که میتونی براش ناز کنی

 

سرش داد و بیداد راه بندازی، باهاش قهر کنی!

 

اما با اینکه تو مقصر بودی بازم با یه بشقاب غذا

 

با لبخند میاد و میگه: با من قهری با غذا که قهر نیستی . . .

 

زیباترین عکس مهر مادر

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است

 

از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند

 

پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است. 

روزت مبارک

جدیدترین عکسهای متن دار روز مادر

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن

 

که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است . . .

 

مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک

جملات و عکسهای بسیار زیبا درباره مادر

مادر قسم بجان عزیز ات که هیج گاه
یاد شکوه مند تو از دل نمی رود
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک
نقشی تو هم دمی ز مقابل نمی رود

 

 

 

 

 

 

 

 
 عکس مهر مادر , عکس ومتن مهر مادری , تابلو و شعر مهر مادر , عکس نوشته مهر مادر ,زیباترین پیامک روز مادر و زن , کارت پستال های زیبا ویژه روز مادر , مهر و محبت مادری , مادرم روزت مبارک , جملات زیبا درمورد مادر , جملات زیبای مادر , متن مخصوص روز مادر 94 , عکس متنی روزمادر , عکسهای متن دار روز مادر , تصاویر زن برای روز مادر , میلاد حضرت فاطمه زهرا

زیباترین عکس متن درباره ی روز زن اس ام تبریک روز زن و مادر

 

 

زیباترین جملات و تصاویر مادر

زیباترین تصاویر و متون درباره روز مادر 

مادر ای یکدانه وتنهاترین غم خوارمن 

از من عاشق تربه من دیوانه و بیمارمن

وصف تو نتوان به صدها دفترودیوان نوشت

ای که وصفت روز و شبهاتا ابددرکارمن

پروراندی جان من بارنجهای بی شمار

کی شود قربانیت این جان بی مقدارمن

خرج کردی عمر خود را تابروید جان من

من به لطفت زنده ام ای ابرباران دارمن

شرح لطفت درازل افسانه ای ننوشته بود

جان به قربان تو ای زیباترین پندارمن

قصهٌ ننوشتۀ مهرو وفاراخوانده ای

ای که مهرت تاابددرسینهٌ تبدارمن

درد هایم دردتو رنجم همه درجان تو

ای به دردم مرحم و ای مخزن اسرارمن

هستیم هست ازتو و نامم زتو نامی گرفت

سبز می باشم ز توای سبزی افکارمن

سالهای عمرت افزون ازهزاران سال باد

سالهای عمرمن قربانیت ای یارمن

زیباترین متن ها و عکسهای مادر

عکس و متن راجب مادر

قشنگ ترین عکسهای متحرک ویژه روز مادر و روز زن

 

عکس متحرک عاشقانه درباره مادر

به یاد می آورم لحظه های فراز را که :

صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم

به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . .

تصاویر متحرک تبریک روز مادر

آغوش تو ای مادر من بستر ناز است

لالایی شب هات مرا گلشن ساز است

رخسار و وجود تو مرا پیکر مهر است

هم قبله و هم کعبه و هم عشق و نیاز است . . .

مادر روزت مبارک

عکس و متن متحرک تبریک روز مادر و روز زن

مرا به کعبه چه حاجت

طواف می کنم “مادری” را که برای لمس دستانش هم

وضو باید گرفت . . .

روز مادر مبارک

زیباترین جمله های برای مادر با عکس

زنم از دیده بر دل روی مادر / منم مست کمان ابــروی مادر

گل از خجلت نقابی بر رخش زد / چو آمد عطر مشکین بــوی مادر . . .

روزت مبارک ای بهترین و برترین

 

 

کارت پستال زیبا برای روز مادر و زن

زیباترین جدیدترین شیک ترین کارت پستال ها و عکس ها برای تبریک روز زن ومادر

عکس و متن جدید تبریک روز مادر

 

سعر های زیبا ویژه بتریک روز مادر و زن

تصاویر متحرک تبریک روز مادر و زن

قشنگ ترین عکسهای تبریک روز زن و مادر

وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و

دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت

عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم. روز ولادت

حضرت زهرا را به شما همسر عزیز و مهربانم پیشاپیش تبریک میگویم . . .

عکس ها و متن های روز مادر

متن روز مادر

مامان مهربانم، آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارک

کارت پستال تبریک روز زن و مادر

زیباترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،
آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،
کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد
وزیبائی است.مادر همه چیز ماست
مادر آن روح جاودانی است که
لبریز از عشق و
زیبائی است

روز مادر عکس روز مادر

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.
ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.
تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

 زیباترین شعرهای روز برای تبریک روز مادر

مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است

مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است

فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب

کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است


تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق

لبخند مهربان تو جا در تنم دمید

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو

دست نوازش تو به فریاد من رسید

 

عکس و متن تبریک روز مادر و زن

متن روز مادر

دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست ، تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته امو همیشه تورا می ستایم

جدیدترین و زیباترین عکس تبریک روز زن ومادر

تو نمایانگر الطاف خدایی مادر

مروه و حج و صفایی مادر

زیر پای تو بهشت است بهشت

باز هم طفل توام ،هرچه کردم ، چه زیبا و چه زشت

روز مادر

مادرتو تمام شادی هایت را به من بخشیدی و غمهایت را در خود فرو ریخته ای، تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد. ای خدای بزرگ! به من توانائی بده هرگز از پله های غرور بالا نروم و لحظات شادم را در کنارش باشم. کمک کن قلب رئوف و قشنگ این فرشته زمینی ات را هرگز نلرزانم و آسمان آرزوهایش را خراب نکنم. روزت مبارک

 

عکسهای مادر و زن

 

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

… مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم

 عکس ومتن متحرک روز مادر

گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من، روزت مبارک

عکس عاشقانه و متحرک مادر 

مادر” است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه ”
زیباترین خطاب “مادر جان” است
“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .

متن و عکس قشنگ برای روز مادر

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .

عکس نوشته برای تبریک روز مادر و زن

زنم از دیده بر دل روی مادر
منم مست کمان ابــروی مادر
گل از خجلت نقابی بر رخش زد
چو آمد عطر مشکین بــوی مادر

متن و عکس عاشقانه میلاد حضرت فاطمه

بنام آنکه شادی وخوشبختی را آفرید به آسمان گفتم قشنگترین جمله را بگو تا برای

عزیزترین کسم بنویسم : گفت بنویس دوست دارم بی نهایت باصداقت تا قیامت

تقدیم به همسرعزیزم به مناسبت سالروز میلاد حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (ع) و روز زن

زیباترین تصاویر مادر 

	متن زیبا راجب روز زن

عکس نوشته روز مادر

زیباترین تصویر درباره مادر

تصاویر ویژه روز مادر

بهترین و زیباترین عکسها برای روز مادر

مادر

مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا

مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست

قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد

مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا

آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

==

مادر قسم بجان عزیز ات که هیج گاه

یاد شکوه مند تو از دل نمی رود

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک

نقشی تو هم دمی ز مقابل نمی رود

 

مامان مهربانم، آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارک.
==
وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد. مادر عزیزم روزت مبارک
==
هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم، همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد و آغوش گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی هایم کرده است. مادر عزیزم روزت مبارک.
==
مادر، مادر… نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
==
ای بهتر از همه کلمات! ای خواستنی تر از عشق! دوست دارم خورشید را تقدیمت کنم و ستاره ها را بالای سرت بچینم و دستهای پینه بسته ات را در دستهایم بفشارم و در نگاه خسته و زیبایت گم شوم و بگویم دوستت دارم مادر. روزت مبارک
==
مادر وقتی از تو حرف می زنم احساس می کنم به خدا نزدیکترم و در مقدس ترین نقطه لحظات زندگی قرار گرفته ام. وقتی نام مقدست را بر زبان می آورم بغض گلویم را می فشارد شاید این نشان عشق خالص و پاک است. روزت مبارک
==
مادر تو تمام شادی هایت را به من بخشیدی و غمهایت را در خود فرو ریخته ای، تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد. ای خدای بزرگ! به من توانائی بده هرگز از پله های غرور بالا نروم و لحظات شادم را در کنارش باشم. کمک کن قلب رئوف و قشنگ این فرشته زمینی ات را هرگز نلرزانم و آسمان آرزوهایش را خراب نکنم. روزت مبارک
==
مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، مادرم تورا عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق میورزم روزت مبارک باد.
==
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من، روزت مبارک

 
 اس ام اس تبریک روز مادر , کارت پستال تبریک روز مادر , پیامک تبریک روز مادر , اس ام اس تبریک روز زن , عکس و متن تبریک روز زن , عکس متحرک تبریک روز زن , تصاویر تبریک روز زن , عکسهای قشنگ تبریک روز زن , عکس متحرک مادر , درباره ی مادر , هدیه و کادوی روز زن و روز مادر , عکس نوشته روز زن مادر , متن برای وفات مادر , کارت پستال زیبای روز مادر , میلاد حضرت فاطمه , تصاویر متحرک مادر , زیباترین تصاویر مادر

متن روز مادر,جمله در مورد مادر,اس ام اس درباره مادر,متن زیبا در مادر

 

 

 

عکس ومتن روز مادر عکس نوشته مادر

 

به جرم اینکه بهشت زیر پایشان بود دنیا را برای خود جهنم کردند !
به سلامتی مادرها …

عکس متن جملات زیبای درباره روز مادر
.
.
.
برای خوشبخت بودن ، مادر کافیست !

 

عکس متن مادر جملات زیبای مادر
.
.
.
از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم
باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم !
.
.
.
مهم نیست در چه سنی باشم ،
هر زمان چیز جدید یاد میگیرم دلم میخواهد فریاد بزنم :
مامان بیا نگاه کن

عکس نوشته و جملات زیبای مادر

 

پیشانیش را ببوسید
قربان صدقه اش بروید
ﻣــــــــﺎدر را میگویم!
گاهى هم براى مادر
ﻣـــــــــــــﺎدرى کنید …!

 

متن همراه با عکس درباره ی روز مادر
.
.
.
شناسنامه رو بی خیال !
محلِ تولد من ، آغوش گرم و پر محبت توئه مـــــادر …
.


.
.
بعضی وقتا دروغ خوبه !
به مادر کم طاقت باید دروغ گفت :
باید بهش بگی حالم خوبه
غذا خوبه
هوا خوبه
دلمون خوشه
وقتی مادر خوب باشه یعنی همه چیز خوبه …
.
.
.
من به عشق در یک نگاه اعتقاد دارم
چون در اولین نگاه زندگیم مادرم رو دیدم !
.
.
.
مادر ! من هرگز بهشت را زیر پایت ندیدم ،
زیر پای تو آرزوهایی بود که از آن گذشتی به خاطر من …
.
.
.
مادرم …
قدمهایت را بر روی چشمانم بگذار تا چشمانم بهشت را نظاره کنند …
.
.
.
چه تاثیر دلنشینی دارد
” غصه نخور ، درست میشود ” گفتن های مادر ،
اثرش را هزار قرص آرامبخش قوی ندارد
.
.
.
تنت قدمگاه آغاز بودنم شد !
آغوشت بهشت من است “مادر”
.
.
.
“مادرم” پاییز شد تا مرا بهاری کند،
خدایا، حال و هوای هیچ خانه ای را زمستانی نکن…
.
.
.
از مرگ نمی ترسم
من فقط نگرانم
که در شلوغی آن دنیا
مادرم را پیدا نکنم …
.
.
.
ادعای عشق میکنیم و فراموش کرده ایم رنگ چشم های مــــــــــــادرمان را . . .
به سلامتیشون …
.
.
.
انگار خـــــــدا تو صداشون کدئین تزریق کرده …
با آدم که حرف میزنن دردا تسکین پیدا میکنن
مامانا رو میگم …
سلامتی تک تکشون از صمیم قلب …
.
.
سرم را نه ظلم خم میکند و نه ترس!
سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم میشود مادر…
.
.
.
کاش هیچوقت بزرگ نمیشدم تا برای همیشه در آغوش مادرم جا می گرفتم !
.
.
.
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری!
مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی!
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری!
مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد!
مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود!
مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن

 

عکس ومتن تولد حضرت فاطمه

 

متن مجری روز مادر و روز زن

بسم الله الرحمن الرحیم

انا اعطیناک الکوثر

، فصل لربک وانحر،

ان شانئک هو الابتر

روز  میلاد  تو  ای فاطمه ی زهرا شد                      روشن از شمع وجودت همه ی دنیا شد
گل گلزار محمد تویی ای فاطمه جان                      عاشق  روی  تو  آن  خالق بی همتا شد
از گل روی تو ای مظهر تقوا ، زهرا                          عطر افشان ز وجودت همه ی گل ها شد
گشته پیغمبر خاتم ز میلاد تو شاد                         شاد از شادی رویش همه ی دل ها شد
عرشیان بهر تو ای فاطمه جان دست افشان           جشن  میلاد  تو  در  عرش  خدا بر پا شد

عکسها و جملات زیبای روز مادر

متن مجری روز مادر و روز زن

زهره ی زهرا ی علی، فاطمه همسر و همپای علی، فاطمه
آیه ی رحمت که بود، فاطمه مایه ی نعمت که بود، فاطمه
فخر زمینی و زمان، فاطمه جوهر دینی تو بمان فاطمه
شعله ی افروخته ام، فاطمه چشم به در دوخته ام فاطمه
پرتوی از مهر درخشان تویی جلوه ای از بذر گل افشان تویی
موجد مجدی و شفابخش دل مظهر عشقی و صفابخش دل
نورنبی همسفر راه تو دست علی همره و همراه تو به نام علیمی که فاطمه ( س ) را دخت گرانقدر محمد مصطفی ( ص ) و همسر علی مرتضی ( ع ) قرارداد.
سلام بر مادر رسالت، همسر ولایت، رحمت حق، گل گلزار نبی، عزیز سرمدی، نور چشمان نبی، عزیز داور، علی را یاور، یگانه گوهر از نسل احمد، خاتون دوسرا، ام ابیها و درود بر شما زنان و مادران مهربان
امروز
از فیض نگار، جان هستی به هیجان آمده است و در بزم میلاد مسعود یگانه دخت احمد که یکتاگهری ز بحر سرمد است به یمن ریزش کریمانه ی تحفه ی آسمانی، دایره ی دلدادگی و مستانگی کوثر پیغمبری نقش تجلی زده است و عالم گلشن و دیدگان همگنان روشن گشته است؛ این روز شکوهمند را به همه ی زنان و مادران و نیز شما نازنینان تبریک و تهنیت عرض می نماید. با امید به اینکه با سرافرازی، عزت ، عظمت و حشمت رهرو راه آن بانوی همام باشیم.


تصاویر و متن های درباره ی روز مادر

ای فاطمه:
دخت نبی هستی و هم یار او ام حسینی و طرفدار او
کان کرم، معدن جود وسخا درج شرف منبع نور و صفا
دست مرا گیر که بیچاره ام کن مددی چاره به یک باره ام
در و صدف از تو نسب یافته اصل شرف از تو سبب یافته
شمع شدم، شعله شدم، سوختم درس وفا را ز تو آموختم
سوری و سنبل خجل از روی توست سوسن و گل منبعث از خوی توست
نور نبی هست هوادار تو دست علی هست نگه دار تو

جملات و متن های مادر همراه با عکس

 

 

 

 

 
 متن روز مادر , جمله در مورد مادر , اس ام اس درباره مادر , متن زیبا در مادر , متن اداری تبریک روز مادر , متن رسمی و ادبی تبریک روز مادر , روز مادر و تولد حضرت فاطمه , اس ام اس و متن ویژه برای روز مادر , جملات و متن زیبا در مورد مادر , متن و شعر مجری میلاد حضرت زهراعکس و متن مخصوص روز مادر

اس ام اس روز مادر زیباترین پیامک های 94 +اس ام اس تبریک روز زن

اس ام اس روز مادر

 

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است
زیباترین خطاب “مادر جان” است
“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .

 

اس ام اس روز مادر

ای مادر عزیز که جانم فدای تو
قربان مهربانی و لطف و صفای تو
تولد مظهر خلقت مبارک باد . . .

 اس ام اس روز مادر

مادرم!…………..
واسه مردن نیازی به ارتفاع نیست…. ازچشم تو که بیفتم
می میرم م مممممممممم

اس ام اس و عکس تبریک روز مادر

میشــــه اسـم پاکتو
رو دل خـــــدا نوشت
میشه با تو پر کشید
تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت
تا خــــود خـدا رسید
میشــه چشــم نازتو
رو تن گلهــــا کـشید
مادرم جـــــونم فـدات
برم قــــربــون چشات
تو اگــــــــه نگام کنی
جون میدم واس نگات

پیامک و عکس تبریک روز مادر

زن جنس عجیـــــبی ست
چشم هایش را که می بنـــــدی ؛
دید دلــــش
بیشتر میشود !
دلش را که میشــــکنی ؛
بـــــاران لطافت
از چشم هایش سرازیــــــر،
انگـــــار
درست شده تا روی عشــــق را
کــــــم کند !!!

پیامک و عکس تبریک روز مادر و زن

واژه های بیشتری در دست دارند !
پنهان نمیکنم ز شما ، دوست دارمت
اندازه خدا ، به خدا دوست دارمت
هرچه از زمین و زمان خسته ام ولی
برون از تمام قید و بندها دوست دارمت
روزت مبارک

اس ام اس و عکس تبریک روز زن

شاد باش که زشادی تو من هم شادم
تا تو شادی ز غم هر دو جهان آزادم
لذت زندگی من همه خرسندی توست
به وفایت که وفایت نرود از یادم
روز زن برهمسر عزیزم مبارک باد

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل
صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها )
و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .

 

مادر من زنی است شبیه هیچکی. او بهم زندگی داد بهم درس داد مرا لباس پوشاند جنگید برای من مرا نگه داشت سرم فریاد زد بوسم کرد اما مهمتر از همه بدون قید و شرط مرا دوست داشت
مادر دوستت دارم.

 

بوسه میزنم بر دستان زحمت کشبده و چشمان خسته ات مادر مهربانم
تمام دنیای من فدای یک تار سفید موی تو عزیزترینم

 

پیشانیش را ببوسید
قربان صدقه اش بروید
مادر را میگوییم
گاهی هم برای مادر مادری کتید

 

بهتره بگم :

مرد یعنی باید ! زن یعنی شاید !

مرد یعنی بودن ! زن یعنی فنا !

مرد یعنی دیدن ! زن یعنی چشم فروبستن !

مرد یعنی دم ! زن یعنی از پس هر دم ، شود هی بازدم !

مرد یعنی پیمودن ! زن یعنی صبوری !

مرد یعنی سوزوندن ! زن یعنی سوختن !

مرد یعنی خواستن ! زن یعنی کاستن !

مرد یعنی میتواند هیچ بودن ! زن یعنی پر کن تو آن نیمی دگر !

مرد یعنی سالار ! زن یعنی ره سپرده به دامان یار !

مرد امروز…

مرد یعنی یـــک واژه … آنهــــــم مــــرد !!!…

زن یعنی یک واژه… گویای همه واژه …آنهم عــــــــشق ؟؟؟

 

مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا

مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست

قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد

مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا

آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

 

 

مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من . .

 

عشق یعنی مادر،
صبر یعنی یک زن،
مهر یعنی دختر،
نور یعنی خواهر،
هرچه هستی عشق یا صبر
مهر یا نور
روزت مبارک…

 

 

 

 
 اس ام اس تبریک روز مادر , اس ام اس روز مادر , عکس تبریک روز مادر , تصاویر تبریک روز مادر

متن روز دختر متن عکس برای روز مادر تصاویر متحرک روز مادر

 

کارت پستال متن و عکس روز دختر

 

جدیدترین زیباترین شیک ترین عکسها و کارت پستال های 94 ویژه تبریک روز دختر خانما

عکس نوشته های عاشقانه و احساسی مخصوص تبریک روز زن و دختر

آلبوم تصاویر متحرک شکیل ترین عکسهای گیف ویژه ی تبریک گفتن روز مادر

با ما همراه باشید

روز دختر

جدیدترین کارت پستال تبریک روز دختر

عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و به تمام خواسته های زندگیت برسی و به زودی دماغتو عمل کنی و در

آینده ای نه چندان دور ، پارک دوبل رو هم یاد بگیری …

متن و عکس روز دختر

دختری نباش که به مردی نیاز داره
دختری باش که مردی به اون نیاز داره
و این دو باهم خیلی متفاوتند . . .
روزت مبارک

کارت پستال زیبای روز دختر

دختران فرشتگانی هستند از آسمان
برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان
این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .

عکس و متن متحرک روز دختر

چرا روز دختر داریم ولی روز پسر نداریم؟
چون محض اطلاعتون پسر از وقتی میره نونوایی دیگه مرد میشه !

کارت پستال تبریک روز دختر

تو ببین، وحشی چشمان توأم دختر خوب
که چنین بی سر و سامان توأم دختر خوب
خوشترین خاطره در خلوت خونین خیال
خواب لبخند و پری خوان توأم دختر خوب !
روزت مبارک

تصاویر متحرک روز دختر

 

دختری نباش که به مردی نیاز داره

 دختری باش که مردی به اون نیاز داره

 و این دو باهم خیلی متفاوتند  . . .

روزت مبارک

کارت پستال روز دختر

.

.

.

دختران فرشتگانی هستند  از آسمان

برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .

زیباترین عکس و متن روز دختر

.

.

.

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من

با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .

دخترم روزت مبارک

متن عاشقانه و احساسی روز دختر

.

.

.

اگه فقط یه دونه دختر خوب و مهربون توی دنیا باشه ، اون تویی . . .

روزت مبارک عزیزم

عکسهای متحرک تبریک روز دختر

.

.

.

دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته

لحظات شاد  حال

و امید آینده است

تقدیم به دختر امروز و مادر آینده

روزت مبارک

کارت پستال تبریک روز دختر و روز زن

.

.

.

خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد!

لبخند خدا روزت مبارک

روز دخترای گل مبارک

عکس تبریک روز دخترا

.

.

.

عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته های زندگیت برسی

عرض تبریک به بهترین دختر دنیا

روز دختر مبارک

.

.

.

دختر (در گذشته دخت) فرزند مادینهٔ انسان است.

واژه دختر در مقابل واژه پسر قرار می‌گیرد و بیشتر به زنان خردسال و جوان گفته‌می‌شود.

(ویکی پدیا)

 

 

پرودگارا

این بانوان زلالتر از  باران را از سربازان و مادران سربازان آقایمان قرار ده . . .

.

.

.

تقدیم به همه دختران

 همه آن موجودات پاک و الهی که وجودشان مایه حیات بشر است . . .

روز دختر مبارک

.

.

.

شعر روز دختر

میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید

روز دختر مبارک

 

اس ام اس روز دختر

روز دختر رو بهتون تبریک میگم

امیدوارم سال دیگه مشمول این پیام نباشی و از ترشیدگی در بیایی !

.

.

.

بزرگترین سرمایه دختر و زن مسلمان «حیا» است

که ثمره آن، مهار شهوت و تضمین عفّت او خواهد بود . . .

(پیامبر اکرم)

.

.

.

پیامک روز دختر

سالروز میلاد خانم فاطمه معصومه(س)

و روز ملی دختر را به همه بانوان پاک و آسمانی تبریک عرض می کنم.

 

گه فقط یه دونه دختر خوب و مهربون توی دنیا باشه ، اون تویی . . .

روزت مبارک عزیزم

.

.

.

دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته

لحظات شاد حال و امید آینده است

تقدیم به دختر امروز و مادر آینده

روزت مبارک

.

.

.

خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد!

لبخند خدا روزت مبارک

روز دخترای گل مبارک

.

.

.

عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته های زندگیت برسی

عرض تبریک به بهترین دختر دنیا

روز دختر مبارک

 

 

 

 

 

 

 
 روز دختر , عکس و متن روز دختر , تصاویر متحرک روز دختر , زیباترین کارت پستال روز دختر , اس ام اس روز دختر 94 , پیامک روز دختر , کارت پستال زیبا برای روز دختر , عکس نوشته تبریک روز دختر

متن بسیار زیبای حسین پناهی راجب مادر و روز مادر

 

متن و شعر حسین پناهی درباره روز مادر

 

 

متن زیبای حسین پناهی راجب مادر

و اما تو! ای مادر!

ای مادر!

هوا

همان چیزی ست که به دور سرت می چرخد

و هنگامی تو می خندی

صاف تر می شود…
::
::
لنگه های چوبی درب حیاطمان گرچه کهنه اند و جیرجیر می کنند

ولی خوش به حالشان که لنگه ی همند…
::
::

بــی شــــک . . .

جهــــان را بـــه عشــــق کســی آفـــریـــده اند

چـــون مـــن کـــه آفـــریـــده ام از عشـــــق

جهـــانی بـــرای تـــــو. . .
::
::سالهاست که مرده ام

بی تو

نه بوی خاک نجاتم داد،

نه شمارش ستاره ها تسکینم…

چرا صدایم کردی ؟

چرا ؟
::
::

بهزیستی نوشته بود:

شیر مادر، مهر مادر، جانشین ندارد

شیر مادر نخورده مهر مادر پرداخته شد

پدر یک گاو خرید

و من بزرگ شدم

اما هیچکس حقیقت من را نشناخت

جز معلم ریاضی عزیز ام

که همیشه می گفت

گوساله، بتمرگ
::
::

در

سلام،

خداحافظ !

چیزی تازه اگر یافتید

بر این دو اضافه کنید

تا بل

بازشود این در گم شده بر دیوار…
::
::
دیواره ها برای کوبیدن سر ناز کند

گریزی نیست

اندوه به دل ما گیر سه پیچ داده است

باید سر به بیابانها گذاشت!
::
::
کهکشان ها، کو زمینم؟!

زمین، کو وطنم؟!

وطن، کو خانه ام؟!

خانه، کو مادرم؟!

مادر، کو کبوترانم؟!

…معنای این همه سکوت چیست؟

من گم شده ام در تو… یا تو گم شده ای در من… ای زمان؟!

… کاش هرگز آن روز از درخت انجیر پایین نیامده بودم …

کـــاش !
::
::
شب در چشمان من است

به سیاهی چشمهایم نگاه کن

روز در چشمان من است

به سفیدی چشمهایم نگاه کن

شب و روز در چشمان من است

به چشمهای من نگاه کن

چشم اگر فرو بندم

جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت
::
::
پیست!

میزی برای کار

کاری برای تخت

تختی برای خواب

خوابی برای جان

جانی برای مرگ

مرگی برای یاد

یادی برای سنگ

این بود زندگی…
::
::
شناسنامه

من حسینم

پناهی ام

من حسینم , پناهی ام

خودمو می بینم

…خودمو می شنفم

تا هستم جهان ارثیه بابامه.

سلاماش و همه عشقاش و همه درداش , تنهائیاش

وقتی هم نبودم مال شما.

اگه دوست داری با من ببین , یا بذار باهات ببینم

با من بگو یا بذار باهات بگم

سلامامونو، عشقامونو، دردامونو، تنهائیامونو

ها؟!
::
::
صفر را بستند

تا ما به بیرون زنگ نزنیم

از شما چه پنهان

ما از درون زنگ زدیم
::
::
دم به کله میکوبد و

شقیقه اش دو شقه میشود

بی آنکه بداند

حلقه آتش را خواب دیده است

عقرب عاشق…..
::
::
به خوابی هزار ساله نیازمندم

تا فرسودگی گردن و ساق ها را از یاد ببرم

و عادت حمل درای کهنه ی دل را

از خاطر چشمها و پاها پاک کنم

دیگر هیچ خدایی

از پهنه مرا به گردنه نخواهد رساند

و آسمان غبارآلود این دشت را

طراوت هیچ برفی تازه نخواهد کرد
::
::

صـدای پای تو که می روی

صـدای پای مــرگ که می آید . . . .

دیـگر چـیـزی را نمی شنوم !
::
::
از شوق به هوا

به ساعت نگاه میکنم

حدود سه نصف شب است

چشم میبندم که مبادا چشمانت را

از یاد برده باشم

و طبق عادت کنار پنجره میروم

سوسوی چند چراغ مهربان

و سایه کشدار شبگردان خمیده

و خاکستری گسترده بر حاشیه ها

و صدای هیجان انگیز چند سگ

و بانگ آسمانی چند خروس

از شوق به هوا میپرم چون کودکیم

و خوشحال که هنوز

معمای سبز رودخانه از دور

برایم حل نشده است

آری از شوق به هوا میپرم

و خوب میدانم

سال هاست که مرده ام …

 
 متن حسین پناهی راجب مادر , جملات حسین پناهی برای مادر , عکس نوشته حسین پناهی برای مادر , حسین پناهی درباره مادر , شعرهای حسین پناهی برای مادر , متن غمگین حسین پناهی برای مادر , متن احساسی حسین پناهی درباره روز مادر

متن و عکس برای مادران فوت شده مادرانی که در این دنیا نیستند

 

متن و عکس برای مادرانی که فوت شدن

 toptoop.irعکس ها و متن مادر از دنیا رفته

 شادی روح همه مادر ها ,صلوات

تقدیم به تموم مادرهای که امروز کنار فرزندانشون نیستن ولی یاد وخاطره اونا هنوز تو بند بند وجود فرزندانشون هست
 
زیباترین متن ها برای مادران مرحوم شده مادرانی که در بین ما نیستند مادرانی که فوت شدند مادری که از دست رفته است
 
toptoop.irجمله کوتاه درمورد مادر فوت شده با عکس غمگین
 
امروز 11 فروردین سال 95 روز مادر هست و من غمگین مینویسم برای مادرم
دلتنگ توام مادر
همیشه کنارم بودی مادر
افسوس که دیگر نیستی مادر خوبم
بچه ها لطفا برای شادی روح مامانم یه صلوات بفرستین...
 
متن و عکس برای مادران فوت شده
 
 
toptoop.irاستاتوس با عکس در مورد مادری ک فوت شده
 
مادر تنها کسیه که میتونی براش ناز کنی، سرش داد و بیداد راه بندازی، باهاش قهر کنی!!! اما با اینکه تو مقصر بودی بازم با یه بشقاب غذا، با لبخند میاد و میگه: با من قهری با غذا که قهر نیستی....
سلامتی همه مادرا...
 
عکس ومتن برای مادرانی که مرده اند
 

مادر امروز روز توست ، مادر امروز تمام گُل های عالم در مقابل گُل روی تو  ، چه بی رنگ و بی بویند.

امروز ، هیچ گلی پیام و حرفی در وجودش نیست ، نه میخک معنای دوست داشتن دارد و نه شقایق معنای عاشقی.

در گل داوودی می شود از صدای لالایی تو لذت برد و در گل نسترن می شود مادریت را بر تمام عشق ها برتری داد.

مادر دلم می خواست نقاش بودم ، زمین را می کشیدم ، دریا را می کشیدم ، ستاره ها ، مهتاب را و خورشید را و آنوقت به همه آنها رنگ عشق و رنگ مادری می زدم.

دلم می خواست دست هایم را مثل نیلوفر ، چشم ها و نگاهم را مثل گل های آفتابگردان ، دلم را چون دریا نقاشی می کردم و آنها را زیر پایت فرش می کردم تامهربانی  بر آنها نقش بندد.

مادر من هم بسان بسیار بی مادران عالم ، مادر ندارم ، ولی در نیمه هر ماه ، به هلال کامل ماه نگاه می کنم و خورشید وجودت را حس می کنم.

در بارش باران مهربانی هایت را ، در زلالی چشمه ساران اشک هایت را ، در تردی برگ های شمعدانی دلواپسی و دل نازکی هایت را ، در صدای آبشار و امواج دریا لالایی هایت را می بینم و می شنوم و آرام می گیرم.

مادر از آن روز که تو رفتی ، در فرهنگ لغات من ، عقده و زندگی معنای دیگر یافت ، عقده یعنی بی مادری و زندگی یعنی مادری

مادر ! من مادر ندارم  ، ولی به اندازه تمام روزهای بی مادریم  ، روز مادر را حس می کنم ، شاید بیش از آنان که مادر دارند.

آنان که مادر دارند ، شاید قدر مادری را به اندازه بی مادران ندانند ، پس من امروز به عشق تمام مادرداران عالم ، عاشقی می کنم  و هر آنکه گلی در دست دارد ، هر آنکه خنده ای بر لب دارد ، هر آنکه امیدی در قلب دارد ، دوست دارم.

 مادر من امروز در پهنای قلب تو، مهربانی ها را می بینم  و آنها را دوست دارم، مادر من امروز، روزت را می بینم  و با سرکوب عقده های بی مادریم ، همراه با آنانکه گل بدست ، خنده به لب به سوی تو می آیند ، بغض در گلو ، اشک در حدقه ، لرزش در گفته ، باز هم می گویم : مادر روزت مبارک.

 
عکس و جملات زیبا برای کسانی که مادرشون مرده
 
شعر تقدیم به مادرانی که دیگر در بین ما نیستند
مامان خودم خوب من ای مادر محبوب من ای پناه لحظه های سخت من ای تو مادر؛مادر زیبای من ای نگاهت نغمه ساز روح من بی تو تامرز جنون تنها شدم بی تو در دیوانگی ها گم شدم بی تو سخت است زندگی در این جهان کاش میشد باتو باشم در جنان کاش میشد بازگردی پیش من گیریٍم بازهم در آغوش و تن دست برسرکشی نازم کنی اشک غم از گونه ها پاکم کنی مادر اینجا هرچه هست بدبختی است غم فقط یک گوشه از تنهایی است غم فقط یک سایه از بی مادریست غم فقط یک لحظه از بی مادریست
 
 
مطلب هایی برای مادرانی که در بین ما نیستند 
یاد دارم کودکی بودم خرد
با صدای گرم مادر
هر صبحدم
در میان بستری نرم و تمیز
می گشودم چشم بر نور سفید
می گشودم دل بر نور امید
یاد دارم سفره خانه ما
بوی سنت می داد
داخل خانه ما
جلوه ای زیبا داشت
از زن ایرانی
جلوه ای از یک شمع
ذره ذره می سوخت
و نداشت پرو ایی
که به آخر برسد
کودکم هوش بدار
قبر مادر اینجاست
جای مادر خالیست
دل من تنگ شده
مادرم دیگر نیست
 
عکس و متن مرگ و مردن مادر
 
نرفت از سرم هـــــر گز هوای تو مادر
هنوز می تپد این دل برای تو مـــــــــادر

چســـــــان زبان بگشایم که خجلت آهنگم
نکرده ام دل و جـــــــــان را فدای تو مادر

چه چـــــاره گر نبرم داغ هجر تو به عدم
امید قلب حزینم لــــــــــــــقای تو مـــــــادر

چو شبنم است سرو برگ رنگ این گلشن
مدام میشنوم من صــــــــــــــــدای تو مادر

درین چمن که حضور جفاست مضمونش
چه نعمت است به عـــــــــالم وفای تو مادر

مــــــــــــقیم منزل عزت کسی توان گشتن
که بود حـــــــــاصل کارش رضای تو مادر

نشد ز کیف و کــــــم عمر چشم ما روشن
حقیقت است به هــــــــر جا صفای تو مادر

رموز جـــــوهر تُست ( بایزید) و( بایقرا)
به این مـــــــــــــقام رسیدن عطای تو مادر

نبود لایق این گنج و این کمــــــــا ل (رفیع)
اگر نبود نصیبش دعــــــــــــــــــای تو مادر
 
نرفت از سرم هـــــر گز هوای تو مادر
هنوز می تپد این دل برای تو مـــــــــادر

چســـــــان زبان بگشایم که خجلت آهنگم
نکرده ام دل و جـــــــــان را فدای تو مادر

چه چـــــاره گر نبرم داغ هجر تو به عدم
امید قلب حزینم لــــــــــــــقای تو مـــــــادر

چو شبنم است سرو برگ رنگ این گلشن
مدام میشنوم من صــــــــــــــــدای تو مادر

درین چمن که حضور جفاست مضمونش
چه نعمت است به عـــــــــالم وفای تو مادر

مــــــــــــقیم منزل عزت کسی توان گشتن
که بود حـــــــــاصل کارش رضای تو مادر

نشد ز کیف و کــــــم عمر چشم ما روشن
حقیقت است به هــــــــر جا صفای تو مادر

رموز جـــــوهر تُست ( بایزید) و( بایقرا)
به این مـــــــــــــقام رسیدن عطای تو مادر

نبود لایق این گنج و این کمــــــــا ل (رفیع)
اگر نبود نصیبش دعــــــــــــــــــای تو مادر
 
مرگ مادر متن و شعر برای مادر مرده ها 
 
متن برای مادران عزیزی که مرده اند و در جمع ما نیستند (روحشان شاد)
 
داغ مادر ...
 
وفات مادر عکس متن و شعر
تا الان هرگز نتونستم بفهمم احساسم نسبت به شب چیه! هم عاشقشم! هم بیزار! عاشقشم! ، چون سیاهه! ساکته! بی صداست! محزونه! صادقه! یک رنگه! و همۀ این ها رو مادرم هم بود!( زلف و چشمای سیاهش! چهرۀ محزون، صادق، بی رنگ و ریا، بی صدا و تکیده ش! )
و بیزارم چون رنگ بخت مادرم هم بود! مادرم هم شب بود که تنهام گذاشت و رفت که برای همیشه بره و تنهام بزاره… هرگز اون صحنۀ پایانی و کلام آخرش در این تراژدی تلخ از صفحۀ ذهنم پاک نمی شه! آخرین نگاهش که اولین اندوه ناکی عمیق زندگی مو شکل داد و حرف آخرش که ” سالا ” بود و ” ر ” رو با خودش برای همیشه برد مثل خیلی چیزای دیگه ش چون مظلومیت ، یک رنگی ، سادگی ، غربت و …
آخرین نگاهش همیشه به رویاهام زل زده ، توی اون شب سیاه و نکبت ، تصور یک کودک ۹ ساله که برای همیشه تنها کس و کارش رو از دست می ده رو چه طوری می شه شرح داد؟من حتی دیدم که فرشته ها داشتن با یک لباس سفید می بردنش و در حالی که داشت می رفت نگاه پشت سرش به من بود! با چشماش برام می خندید و می رفت که برای همیشه بره! کجاشو نمی دونم..!
اون شب تا رفتن کامل صدام گریه کردم فقط چند قطرۀ اشک ، تحفۀ آخرش بود به منی که از اون شب به بعد گم شده بودم و تا الان نتونستم بیرون از اون شب نفس بکشم. مادر! مادر! بیدار شو! قول می دم دیگه چیزی ازت نخوام ! من می ترسم ! قول می دم دیگه گرسنه م نشه … اما گویا صحنۀ آخر این بازی رو باید در و همسایه ها بازی می کردن …
گفتم شب رو دوست دارم ، چون مادرم ، روزهاشو کار می کرد این خونه ، اون خونه ، ظرف ها و لباس های زیادی که منتظر شسته شدن بودن ، در و دیوارهای گرد و غبار گرفته و فحش ها و ناسزاهای داده نشده …
یادمه وقتی شب ها به خونه برمی گشت برام قصه می گفت قصه هایی که حالا می فهمم سرنوشت خودش بوده ، تا من با شنیدن گذشتۀ خودش بخوابم ، ازدخترکی بی پدر و بی عروسک که هرگز نتونسته بوده در مقابل سیلی هایی که از ناپدری ش می خورده گریه نکنه و …
بعدها که بزرگ تر شده بودم ، دخترک دیگه ای تو محله مون بود که با شیرین زبونی منو سالا صدا می کرد و من عاشق این دختر بچه شده بودم و همیشه ازش می خواستم صدام کنه … برگ برگ خاطرات کودکی مو چیدم روی میز ، پسرکی تنها ، بی کس و غریب که روزی از روز ها و شاید شبی از شب ها ، پدرش مثل تازه عروس ها از خونه قهر کرده و رفته بود پسرک از دار دنیا یه مادر بیش تر نداشت، مادری که همۀ شب ها با پسرش مهربونی می کرد به جز بعضی وقت ها که عصبی می شد ، صورتش از عصبانیت سرخ سرخ می شد فریاد بر سر تنها پسرکش می کشید و حتی چند بار هم بی جهت با یه قاشق کوچیک ، یه داغ روی بازوی پسرک گذاشته بود و بعدش ، هم دیگه رو تو بغل هم می گرفتن و های های گریه می کردن!
من مطمئنم الانش هم ، زیر این آسمون پر رمز و راز ، بچه های زیادی هستن که دارن بچگی من و بازی می کنن و در فرداهای خودشون شاید پشت یه میزی شبیه همین میزی که الان من نشستم ، خواهند نشست و به دردهایی که کشیدن فکر خواهند کرد و اشک خواهند ریخت!
یک شب یادمه بیمار بود! دلش گرفته بود، بی جهت با من دعوا می کرد ، تب داشت ، کم کم داشت شونه هاش می لرزید دندون هاش به هم می خورد صورتش زرد زرد بود ، هر کاری کردم آروم نشد التماس کردم و با منطق بچگونۀ خودم سعی کردم به زندگی امیدوارش کنم ! گوشش به حرفام بده کار نبود! یک ریز حرف می زد ناله می کرد! راه می رفت! تا حالا این قدر پریشون ندیده بودمش منی که پریشونی جزو لاینفک روزهای زندگی م بود و اضطراب و تشویش ، دل مشغولی همیشگی م!
یک دفعه ، یه فکری به سرم زد ! رفتم و یه قاشق رو داغ کردم و آوردم نشستم روبه روش ، آستینم رو بالا زدم و با گریه ازش خواستم و… قاشق رو از دستم گرفت یه نگاهی تو چشمام کرد و قاشق رو روی بازوی خودش گذاشت! اون شب تا صبح تو بغل تب دارش گریه کرده بودم و خوابم برده بود. صبح وقتی چشمامو باز کردم ، دیدم نیست و رفته سر کار ، آخه خونه های زیادی بودن که باید تمیز می شدن و صاحب خونه هاش مبادا مبادا قند توی دل مبارکشون آب بشه ، آخه حق با اونا بود ، پول می دادن و کار می خواستن آخه هرکی یه سرنوشت و بخت و اقبالی داره لابد …
الان که بعد از سال ها دوباره به خاطراتم فکر می کنم حس می کنم خیلی وقته ندیدمش! شاید هزار سال! یعنی الان کجاست؟ من کجای داستان الانشم! یعنی تا الان من براش بزرگ شدم؟ یا هنوز داره منو با بدبختی و ذلت بزرگ می کنه و مدرسه می فرسته!؟ نکنه اون جا هم صحبت بخت و اقبال و از این جور حرفا به کار کردن وادارش کنه …
چند شب پیشا داشتم دوباره تو تاریکی اتاق ساکتم براش گریه می کردم و به نشانه هایی که روی بازوهام ازش جا مونده بود نگاه می کردم ، تنها نشانه های با ارزشم بودن اینا که یواش یواش ، کم رنگ شده بودن و داشتن از دستم پاک می شدن ، فرداش می خواستم برم سر خاکش و روزش رو بهش تبریک بگم ! با خودم گفتم : مادر ! چی می شد الان هم حتی شده یک لحظه ، پیشم بودی و یک نشانۀ تازه و یادگاری دیگه روی دستم حک می کردی تا من در روزها و سال های آیندۀ نداشتنت ، بهانه ای برای تجدید خاطراتم و گریه های یواشکی م داشته باشم! آخه دیگه این داغ ها برای به یاد آوردنت زیادی کهنه و رنگ و رو رفته شده بودن…
اون شب یادم نیست کی خوابیدم! اما وقتی بیدار شدم یه داغ تازه روی بازوم گذاشته شده بود روحت شاد مادرم روزت مبارک الهی هرجا هستی روزگار به کامت باشه و شادی های ندیده تو بخندی! غصۀ منم نخور اشکم همیشه دم مشکمه و با یادت شبای آرومی دارم مادر همیشه با معرفت من…!
مادر بیمار!

عکس مردن مادر روز مادر

متن های جدید برای مادران عزیزی که وفات یافته اند و در کنار ما نیستند
 
داغ مادر مرگ مادر مادران مرده 

آسوده بخواب مادر بیمارم
راحت شدی از اذیت و آزارم

با دسته گلی به دیدنت آمده ام
بر خاک تو از اشک ، چه ها می کارم
بعد از تو فقط بغض و خدا را دارم!

زندگی م منهای تو..!
رمز من و عشق ، نام زیبایت بود
جنت ، فرشی به زیر پاهایت بود

روزی که تو را شناخت ناباوری ام –
افسوس که زندگی م ، منهایت بود!

مادر ریحان ها…!
ای مادر آفرینش ریحان ها
رمز هیجان پروری توفان ها

ها! مادر بغض های سرگردانی
نشنیده ترین سمفونی باران ها.!

قافیه اش پر پر بود!
گل بود ولی قافیه اش پر پر بود
درکش ز توان عشق بالاتر بود

حتی خود عشق سینه چاکش شده بود
لبریز حماسه بود ، چون مادر بود!

سرمست ترین بهشت ها!
دستش همه کینۀ زمین می شوید
چشمش ز یگانگی نشان می جوید

هر جا که قدم به تربتش بگذارد
سرمست ترین بهشت ها می روید!

 
 
 
  متن برای وفات مادر , وفات مادر , متن مادرانی که در این دنیا نیستند , جملات درباره مردن مادر , متن مادری که مرده , متن مادری که فوت شده , متن برای مادرانی که مرحوم شدند ,مادر مرده ها , عکس نوشته بی مادری , مادرانی که مرده اند , از دست دادن مادر , مرگ مادر , مادر زیر خاک رفته , متن زیبایی به مادری که نیست
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 199
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,289
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,405
  • بازدید ماه : 6,949
  • بازدید سال : 63,871
  • بازدید کلی : 1,836,329