loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 25 چهارشنبه 18 فروردین 1395 نظرات (0)

فال روز 19 فروردین 95

فال روز 19 فروردین 95,فال روزانه 13 فروردین 95,فال امروز 19 فروردین 95

فال روز 19 فروردین 95
فال روزانه 19 فروردین 95
فال امروز 19 فروردین 95

 

 

فال روز 19 فروردین 95,فال روزانه 19 فروردین 95,فال امروز 19 فروردین 95 

 

 

 

فروردین:

امتحان کردن فرضیه های شما در مورد کار و تفریح امروز می تواند یکی از ارتباطات مهم را روشن کند. اگر شما عضوی از یک گروه اجتماعی هستید، شاید وقت این باشد که بین نیازهای شخصی و اهداف افراد گروه تعادل ایجاد کنید. از بحث کردن با دوستتان در مورد چیزهایی که شما در این مراحل یاد گرفته اید، نهراسید، این کار می تواند شما را به یکدیگر نزدیکتر کند.

 

 

اردیبهشت:

 

شما انسان بلندپروازی هستید و از کار سخت و زیادهم هیچ هراسی ندارید. این توانایی بسیار خوب است. به ویژه امروز که می توانید از زیبایی های لذت ببرید برای کارهای بهتر با درآمد بالاتر برنامه ریزی کنید. شما امروز بسیار اجتماعی هستید. خیلی خوب حرف های دیگران را گوش می کنید و احترامی که به آنها می گذارید باعث می شود تا آنها نیز توجه ویژه ای به شما داشته باشند. این را بدانید که تنهایی از عهده همه کارها بر نخواهید آمد.

 

 

خرداد:

 

امروز حال و هوای خانه کمی گرفته است. هنگام حرف زدن با نزدیکان و عزیزانتان حرف هایتان را به دقت انتخاب کنید ، زیرا ممکن است با حرفی اشتباه کسی را ناراحت کنید. اگر خشم یا دلخوری در وجودتان باشد تنها یک جرقه کافیست تا برافروخته شوید، اگر دلتان می خواهد آن را بروز دهید، یک بار و برای همیشه تمامش کنید، اگر نه بهتر است با احتیاط عمل کنید. اگر احساس می کنید نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید کمی تنها بمانید تا آرام شوید. از الان تا مرداد ماه روابط عاطفی شما در دوره طلایی خود خواهند بود. اگر در جستجوی عشق هستید دست از خجالت بردارید و خودتان را در گوشه و کنار مخفی نکنید. کافی است جسور، جذاب و شوخ باشید تا فرد مورد نظرتان را به خود جذب کنید. اگر هم عشق خود را یافته اید دوره ای پر از شور و هیجان و خوشی خواهید داشت.

 

 

تیر:

 

امروز احساس می کنید همه وزن دنیا روی شانه های شما است. همین باعث می شود تا آهسته تر گام بردارید. در روحیه شما هم اثر منفی دارد زیرا مسوولیت ها برایتان دشوارتر از همیشه به نظر خواهند رسید و این مساله نگرانتان می کند. همه کاری که امروز باید انجام دهید این است که تمرکز خود روی کارهایتان را حفظ کنید. در مورد زندگی عاشقانه خود باید دقیق تر باشید و بیشتر به آن بها دهید. اگر همه زندگی خود را وقف کار کرده اید، امروز با عشقتان وقتی اختصاص دهید و با هم به تحلیل رابطه تان بپردازید.

 

 

مرداد:

 

مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید.

 

 

شهریور:

 

امروز نگاهی عمیق و جدی به اینکه چگونه خودتان را بیان می کنید داشته باشید. شاید این لحن تمسخرآمیز و تهاجمی شما است که باعث می شود نتیجه دلخواهتان را در مکالمات نگیرید. در مکالمه کافی است رک باشید و حرفتان را مستقیم بزنید. چنانچه در حال نوشتن چیزی هستید، چه در حال نوشتن متنی خلاقانه مثل داستان و چه متنی مثل گزارش کار هستید، امروز برای ادامه آن حوصله ندارید، حق هم دارید، آخر هفته و وقت استراحت است، فردا ادامه خواهید داد. امروز روز خوبی برای بررسی زندگی مشترکتان است و زمان خوبی است برای این که ببینید اوضاع روبراه است یا خیر. می توانید همراه با همسرتان به سینما بروید و یا یک شب رمانتیک را در منزل بگذرانید.

 

 

مهر:

 

امروز یک شنونده عالی برای دیگران هستید و خیلی خوب می توانید به افرادی که به کمک نیاز دارند، کمک کنید. امروز یک دوست موجب خوشحالی شما خواهد شد. صحبت هایی که امروز انجام می دهید روی اطرافیان تاثیر ویژه ای دارد پس روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، وسواس به خرج دهید. دیدگاه خود در مورد مسایل مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارید. این را بدانید هر کار خوبی که انجام دهید، بی نتیجه نمی ماند و اثر آن را خواهید دید.

 

 

آبان:

 

امروز همه سموم فکری و جسمی را از زندگی خود دور کنید. از انرژی های جادویی امروز تا می توانید استفاده کنید. به اطرافیان مهربانی کنید و از محبتی که دریافت می کنید، غرق در لذت شوید. اگر با عشقتان آن طور که باید نیستید، لازم نیست به رابطه تان خاتمه دهید. برای مدت کوتاهی از هم دور باشید تا فرصت فکر کردن به همه چیز را داشته باشید. مطمئن باشید افراد مناسبی برای همدیگر هستید و این فاصله کمک می کند تا با اشتیاق بیشتر به هم بازگردید. در ارتباط های دوستانه نیز سیاست خود را عوض کنید تا هیجان و شادی بیشتری میان شما و اطرافیان وجود داشته باشد.

 

 

آذر:

 

امروز یکی از دوستان یا آشنایانتان از راه دور با شما تماس گرفته و به شما می گوید که قرار است به دیدنتان بیاید. این موضوع اکنون برای شما زیاد راحت نخواهد بود و شاید بد نباشد بهانه ای بتراشید، البته این کاملا به میزان اهمیتی که این فرد برای شما دارد بستگی خواهد داشت. چنانچه کاری که دلتان می خواسته انجام شود اتفاق نیفتاد به این قضیه اصلا با دید منفی نگاه نکنید. طی چند روز آینده خواهید دید که این موضوع به نفع شما بوده است. امروز اطلاعاتی به دست خواهید آورد که بعدها خیلی به کارتان خواهند آمد. به غیبت ها توجه نکنید، اما بحث های اقتصادی را به دقت دنبال کنید. عشقتان فکر می کند که این روزها زیاد به او اهمیت نمی دهید، به او نشان دهید که اشتباه فکر می کند.

 

 

دی:

 

شما احساس می‌کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می‌کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی‌تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می‌کند.

 

 

بهمن:

 

این که مثل خود واقعیتان رفتار کنید بسیار ارزشمند است اما مواظب باشید در تلاش برای بی ریا بودن رفتارهای نامناسب از خودتان بروز ندهید و از خط قرمزها عبور نکنید. امروز ممکن است بی آن که بخواهید یا متوجه باشید با احساسات کسی بازی کنید. بهتر است بجای اینکه خودتان را گرفتار چیزی وضعیتی کنید که رهایی از آن مشکل است، خودتان را از درگیری کنار بکشید. در یکی از گروه های دوستانتان تغییراتی به وجود آمده است که به مذاق شما سازگار نیست، شاید باید همراهی با این گروه را مورد ارزیابی مجدد قرار دهید. برای این که از یک روز تعطیل زیبا همراه با عشق خود لذت ببرید و آرامشی که می خواهید را در کنار او بیابید سعی کنید انعطاف پذیر باشید و با خواسته های او نیز کنار بیایید.

 

 

اسفند:

امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 168
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 474
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,590
  • بازدید ماه : 6,134
  • بازدید سال : 63,056
  • بازدید کلی : 1,835,514