loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 179 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم The Contract 2015

دانلود فیلم The Contract 2015 با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید The Contract محصول 2015 انگلستان با کیفیت HDRIP

دانلود فیلم خارجی The Contract 2015 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم The Contract 2015 با لینک مستقیم

دانلود فیلم The Contract 2015

دانلود فیلم The Contract 2015

دانلود فیلم The Contract 2015 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم The Contract 2015 با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید The Contract محصول 2015 آمریکا با کیفیت HDRIP

دانلود فیلم خارجی The Contract 2015 با لینک مستقیم


دانلود رایگان فیلمThe Contract 2015 با لینک مستقیم :


نقد و بررسی فیلم The Contract 2015 (ترجمه ماشینی) :

تاجر موفق پیتر Popolampo نر آلفا نهایی و کارشناسی سرسخت است. با وجود تلاش های مداوم مادرش برای پیدا کردن او یک زن، به حل و فصل با، پیتر به میله تفنگ خود را از روابط گاه به گاه غیر صریح، آزادی و کنترل کامل زندگی خود را. عدم تمایل به زندگی انفرادی برای بقیه، او یک وسیله دستگاه های ساخت یافته خود را به یک کودک بدون درام عادی که همراه با آن. Abena بواتنگ، یک دختر محلی خام اما باهوش که هر چیزی را با تاثیرات پیتر تحت تاثیر قرار است وارد کنید. با یک قرارداد قطعی روشن ترسیم بایدها و نبایدها، این دو متضاد باید هر اونس قدرت را به کشتن نیست هر یک از دیگر تا زمانی که کودک خود را به دنیا آمد ورزش.

دانلود فیلم The Contract 2015
 
انتخاب شخصیت های این فیلم کاملا مناسب بود. آیا هیچ یک از فیلم های ایوان Okoro دیده می شود نیست تصور کنید که تعجب من به عنوان من تماشا او خود را نگه دارید در برابر مردم صنعت بالا مانند یوسف و بنیامین Hlomla Dandala. به عنوان یک دختر خام او تقریبا روستا مانند، ساده اما هنوز هم در به غرور او برگزار شد. من می خواهم که او ترجیح کمی مسن تر از 27 اما این بوده است که سن خیلی بد نیست.

دانلود فیلم The Contract 2015
جوزف عالی بود، شخصیت او نقش بسیار حیاتی در ارائه مشاوره دوستان وفادار خود و اصرار دوست خود را راه خود را تغییر دهید بازی، من عاشق سنگین و حمل بازی در این نقش برنده برای من بود و من نمی توانند به راحتی از هر کسی که فکر می کنم نقش مناسب بیشتر شبیه به آن جوزف انجام.

دانلود فیلم The Contract 2015
برای جاذبه اصلی، Hlomla Dandal قهرمان من بود. در حالی که در کانال O به عنوان یک VJ، من را تماشا کرده بود و سبک خود را از ارائه لذت می برد. به عنوان یعقوب Makhubu جاکوبز صلیب من او را ستایش و به عنوان پیتر او نقطه در بود. او یک مرد آلفا خوب بود، در حال اجرا عمر خود را به عنوان یک روال و هرگز مایل برنامه خود را شکسته است. نقش او کاملا به آنچه که ما در خارج وجود دارد و هنگامی که مردم می گویند نقش برای افراد خاص ساخته شده است، این نقش را با او در ذهن ایجاد شد relatable است و آن را کاملا ستودنی بود.

دانلود فیلم The Contract 2015
نمی توان گفت به نوشتن اسکریپت که به خوبی انجام داد. وقتی که من فیلم Nollywood ما تماشا کنید، نسخه آمریکایی به ذهن می آید اما من افتخار می گویند که با قرارداد پس از آن بود نیست. مشکلات با کارگردانی چند آمد! کیفیت تصویر خیلی تیز نیست، حال صحنه های تاریک معمول و برخی از زوایای آن به شخصیت چاپلوس نیست. صفحه نمایش و صدا جنسیت نامربوطی در آن مانند آن بود هم پورنو و یا یک کار بسیار دشوار به داشتن رابطه جنسی، احساس بیش از انجام می شود. من خیلی دوست دارم به دانستن، چه مدیر چی فکر میکرد وقتی پیتر و یک Abena باردار ساخت بودند و او به معنای واقعی کلمه در بالای شکم او بود.


.:: دانلود فیلم The Contract 2015 با کیفیت HDRIP ::.

Download


 


تعداد بازديد : 20
18 / 07 / 1394 ساعت: 21:35
نويسنده: Admin
نظرات(0)
مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : فیلم,خارجی,جنایی,هیجانی,کیفیت,HDRip,سال انتشار,2015,
  • برچسب ها : دانلود فیلم The Contract 2015,دانلود فیلم The Contract 2015 با لینک مستقیم,دانلود فیلم جدید The Contract محصول 2015 انگلستان با کیفیت HDRIP,دانلود فیلم خارجی The Contract 2015 با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم The Contract 2015 با لینک مستقیم,دانلود فيلم جديد,دانلود فيلم خارجی,دانلود رايگان فيلم,مدیا سنتر,دانلود فیلم The Contract 2015 با کیفیت HDRIP,نقد و بررسی فیلم The Contract 2015,خلاصه داستان فیلم The Contract 2015,دانلود فیلم The Contract,فیلم The Contract 2015,دانلود فیلم The Contract 2015 با زیرنویس فارسی,دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Contract 2015,دانلود رایگان فیلم The Contract 2015,دانلود فیلم The Contract با لینک مستقیم,تریلر فیلم The Contract 2015,The Contract 2015,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 2,663
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 15,257
  • بازدید ماه : 15,257
  • بازدید سال : 80,285
  • بازدید کلی : 1,852,743