loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 0 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود فیلم لیلی با من است با کیفیت بالا

دانلود رایگان فیلم لیلی با من است لینک مستقیم کیفیت بالا عالی کم حجم 

دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی «لیلی با من است» بدون نیاز به خریداری اشتراک

ویژه Vip ساخته کمال تبریزی با لینک مستقیم ، کیفیت بالا عالی HD + نسخه کم حجم

free & direct download Leili Ba Man Ast iranian movie by Kamal Tabrizi

 

توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر ، لینک دنلود حذف می شود

 

 

نویسنده و کارگردان: کمال تبریزی

سال ساخت: 1374 | سال پخش: ?

 

 

 

 

لیست بازیگران لیلی با من است:

پرویز پرستویی، محمود عزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان، مهدی فقیه، هدایت الله نوید، حسین معلومی و… 

 

خلاصه داستان لیلی با من است:

صادق مشکینی فیلمبردار تلویزیون که خیلی از جبهه و جنگ می‌ترسد برای این که بتواند از صندوق قرض الحسنه سدا و سیما وام بگیرد تا خانه نیمه ساخته اش را تکمیل کند باید برای فیلمبرداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقه جنگی برود. او برای این که پایش به جبهه و منطقه جنگی و خط مقدم نرسد حوادث جالبی رقم می‌زند…

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک های دانلود فیلم لیلی با من است

با دو کیفیت عالی و کم حجم

 

Leyli_Ba_Man_Ast_HQ.mkv - 834.2 MB

Leyli_Ba_Man_Ast_LQ.mp4 - 405.1 MB

 

 

اسکرین شات

 

 
برچسب ها : دانلود,فیلم,رایگان,لیلی با من است,کمال تبریزی,بهترین کیفیت,لینک مستقیم,کیفیت بالا,کیفیت عالی,حجم پایین,کم حجم,پرویز پرستویی,محمود عزیزی,شهره لرستانی,رحمان باقریان,مهدی فقیه,هدایت الله نوید,حسین معلومی,بدون Vip,Leili Ba Man Ast,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,228
  • بازدید ماه : 5,772
  • بازدید سال : 62,694
  • بازدید کلی : 1,835,152