4 روش طبیعی برای از درمان سیاهی دور چشم

4 روش طبیعی برای از درمان سیاهی دور چشم

۱)روغن بادام:

به جای استفاده از کرم های دور چشم گران قیمت، ‌می توانید از روغن بادام استفاده نمایید، به این صورت که قبل از خواب خیلی آرام دور چشم تان را با روغن بادام آغشته کنید سپس صبح صورت تان را به همراه روغن های بادام دور چشم تان بشویید، این روغن هم چنین به مرطوب ماندن پوست تان هم کمک زیادی می کند.

4 روش طبیعی برای از درمان سیاهی دور چشم

۲)آب سیب زمینی:

سیب زمینی به علت داشتن نشاسته زیاد، به سفید شدن حلقه سیاه دور چشم تان کمک زیادی می کند، ابتدا آب سیب زمینی را می گیرید بعد با پارچه نخی یا یک تکه پنبه، آب سیب زمینی را به دور چشم تان می زنید و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بگذارید بماند سپس بشورید.

۳)عصاره گل رز

عصاره این گل هم تاثیر به سزایی در از بین بردن حلقه سیاه دور چشم تان خواهد داشت، به این صورت که با تکه ای پنبه این عصاره را زیر چشم تان می زنید و بعد از ۱۵ دقیقه می شورید، این عصاره علاوه بر این که می تواند سیاهی دور چشم تان را محو کند، خاصیت نرم کنندگی و جوان کنندگی هم دارد که قابل توجه است.

4 روش طبیعی برای از درمان سیاهی دور چشم

۴)چای

اگر به دنبال روشی ساده و سریع برای از بین بردن سیاهی دور چشم تان هستید،از چای استفاده کنید، به این صورت که دو بسته چای نپتون را در آب جوش می گذارید تا رنگ بدهد، بعد از چند دقیقه نپتون ها را در یخچال می گذارید تا سرد شوند، پس از سرد شدن آماده استفاده هستند، به مدت پانزده دقیقه روی چشم تان قرار می دهید، این کار را باید صبح ها پس از بیدار شدن از خواب انجام دهید.

روش های بسیاری برای از بین بردن سیاهی دور چشم وجود دارد، ولی این چند روش می توانند بیشترین تاثیر را در از بین بردن سیاهی دور چشم تان داشته باشند.

4 روش طبیعی برای از درمان سیاهی دور چشم

درمان سیاهی دور چشم

گردآوری و بازنشر:مجله زیبایی لایت مد