loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 15 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
چشم

چشم


چشمانت ...
چشمانت ، ناز بالش ِهزار رویای ِندیده ی من است ... 
براستی خالق چشمانت را باید پرستید

 هوای بی تو

هوای بی تو

هوایت که به سرم می زند دیگر در هیچ هوایی،
نمی توانم نفس بکشم! 
عجب نفس گیر است 

هوای بی تووووووووووئی...

باتشکر از دل نوشته دو عاشق

بخشیدن

بخشیدن

ڪَاهی بعضی ها رو ؛ 
خیلی راحت می بخشی !
چوڹ دوس دارے، 
بازم تو زندڪَیت باشڹ… !!

باتشکر از رسانه دلنوشته 

بوسیدنت

بوسیدنت

یا به بیدار بودنم شک دارم ...!

یا میخواهم از خواب هایم نهایت استفاده را ببرم ...!

وقتی که پس از بوسیدنت مکثی می کنم 
و دوباره تو را می بوسم ...

با تشکر از شور و شادی و زندگی

 

دوستت دارم

 

 

دوستت دارم

دوستت دارم گفتن تو
عجیب ترین کلمات جادویی دنیا هستند
کافی است بگویی
دوستم داری ؛
و من
تا صد سال دیـــگر هم
وقتی به این دوستت دارمی که گفتی
فکر کنم
در دلــــم باران ببـــارد
و عـــشق جـــوانه بزند
واقـــعا
اگــــر تو دوستم داشته باشی
دنیای من
بــــدون هیچ گلی

گلستان میـــشود .......

با تشکر از رسانه قلب

 

بانو

 

 

"بانو"

بانو
برای کسی که برایت نمیجنگد نجنگ....
چرا اشکهایت را هر روز پاک کنی؟....
کسی که باعث گریه ات میشود را از زندگیت پاک کن...
بانو
به سوی کسی که ناز میکند دست نیاز دراز نکن...
بیاموز این تو هستی که باید ناز کنی....
بانو 
تو زیباترینی... .
همیشه با این باور زندگی کن...
خودت را فراموش نکن...
شاید گریه یا خنده ات برای بعضی ها بی ارزش باشد....
اما به یاد داشته باش ، کسانی هستند که وقتی میخندی جان تازه میگیرند....

با تشکر از رسانه زیبای (قلب)

 

عشق

 

 

عشق

وقتی تو هستی و یادت همیشه همراه با دلم
وقتی تو میمانی و بودنت بهانه ای برای زنده بودنم
آنگاه عشق تو هیچگاه تکراری نمیشود
اگر روزها شبیه هم هست
عشق تو هر لحظه حس تازه ای را برای من دارد

با تشکر از رسانه قلب

 

بوسیدنت

 

 

بوسیدنت

یا به بیدار بودنم شک دارم ...!

یا میخواهم از خواب هایم نهایت استفاده را ببرم ...!

وقتی که پس از بوسیدنت مکثی می کنم 
و دوباره تو را می بوسم ...

با تشکر از شور و شادی و زندگی

 

دوستت دارم

 

 

دوستت دارم

دوستت دارم گفتن تو
عجیب ترین کلمات جادویی دنیا هستند
کافی است بگویی
دوستم داری ؛
و من
تا صد سال دیـــگر هم
وقتی به این دوستت دارمی که گفتی
فکر کنم
در دلــــم باران ببـــارد
و عـــشق جـــوانه بزند
واقـــعا
اگــــر تو دوستم داشته باشی
دنیای من
بــــدون هیچ گلی

گلستان میـــشود .......

با تشکر از رسانه قلب

 

بانو

 

 

"بانو"

بانو
برای کسی که برایت نمیجنگد نجنگ....
چرا اشکهایت را هر روز پاک کنی؟....
کسی که باعث گریه ات میشود را از زندگیت پاک کن...
بانو
به سوی کسی که ناز میکند دست نیاز دراز نکن...
بیاموز این تو هستی که باید ناز کنی....
بانو 
تو زیباترینی... .
همیشه با این باور زندگی کن...
خودت را فراموش نکن...
شاید گریه یا خنده ات برای بعضی ها بی ارزش باشد....
اما به یاد داشته باش ، کسانی هستند که وقتی میخندی جان تازه میگیرند....

با تشکر از رسانه زیبای (قلب)

 

عشق

 

 

عشق

وقتی تو هستی و یادت همیشه همراه با دلم
وقتی تو میمانی و بودنت بهانه ای برای زنده بودنم
آنگاه عشق تو هیچگاه تکراری نمیشود
اگر روزها شبیه هم هست
عشق تو هر لحظه حس تازه ای را برای من دارد

با تشکر از رسانه قلب

 

چشم

 

 

چشم


چشمانت ...
چشمانت ، ناز بالش ِهزار رویای ِندیده ی من است ... 
براستی خالق چشمانت را باید پرستید

 

برچسب ها هوای بی تو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 200
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,380
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,496
  • بازدید ماه : 7,040
  • بازدید سال : 63,962
  • بازدید کلی : 1,836,420