loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 7 جمعه 03 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

متن و عکس عاشقانه قشنگ

متن عاشقانه زیبا با عکس نوشته دار


 

قلاب کن جانم را به جانت

دستم را به دستت

نباشی نفس تنگ است

دلم تنگ است

وقتی تو نیستی دلم که هیچ

دنیا هم تنگ است

.


.

هیچ کجا، هیچ زمان فریاد زندگی

بی جواب نبوده است

قلب خوب تو

جواب فریاد من است …

.


.

تو

تمام دارایی منی

تمامی تورا در امن ترین جای دلم

جای می دهم

.


.

احساست

عاشقانه هایت

لحظه های بودنت

همه را دیوانه وار دوست دارم

اما هیچکدام

به دوست داشتن

خودت نمیرسد

 

 

متن عاشقانه زیبا با عکس نوشته دار , متن های عاشقانه قشنگ , متن های کوتاه عاشقانه و دوستت دارم , عکس های نوشته دار قشنگ و عاشقانه , عکس و متن عاشقانه جدید

 

همیشه با من بمان

هیچکس عاشقانه تر از من

نمی تواند

تو را بسراید

.


.

عاشق که باشی

رفتن نمیدانی

میمانی …

سر حرفت میمانی

که گفته بودی

تا ته دنیا کنارش میمانی

.


.

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می‌دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم بی‌جاست ، می‌دانی ؟

.


.

راه که میروی ، عقب می مانم

نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم

میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم

میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد . . .

تو فقط برای منی !

 

متن عاشقانه زیبا با عکس نوشته دار , متن های عاشقانه قشنگ , متن های کوتاه عاشقانه و دوستت دارم , عکس های نوشته دار قشنگ و عاشقانه , عکس و متن عاشقانه جدید

 

دســـتـم را بــگیـر

بـــدون تـــــــــو

تـمام دنـیا را هم  که داشته باشم

تهی دستم

.


.

در زندگی برای هر آدمی

از یک روز

از یک جا

از یک نفر به بعد

دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست

نه روزها ، نه رنگها ، نه خیابانها

.


.

همیشه داشتن بهترین ها

به آدم غرور خاصی میده

مـــن مغرورترینم

چون تو بهترینی

عشقم

.


.

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم

نه از روی نیاز

نه از روی اجبار

و نه از روی تنهایی

فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن دارد . . .

 

متن عاشقانه زیبا با عکس نوشته دار , متن های عاشقانه قشنگ , متن های کوتاه عاشقانه و دوستت دارم , عکس های نوشته دار قشنگ و عاشقانه , عکس و متن عاشقانه جدید

 

بیشتر از یک شال پشمی

یا یک پالتوی چرم

صدای نفس‌های کسی

از پشت تلفن گرمت می‌کند

که می گوید :

منتظرم

زودتر برگرد

.


.

عشق معنایش پَرش با بالِ اوست

یک جهش در سایه ی اقبال اوست

عشق معنایش ندیدن خویش را

هرچه من دارم تمامش مال اوست

.


.

وقتی که با تو به رقص برمی خیزم

پاهایم سنبله های گندم می شوند

و گیسوانم

طولانی ترین رودخانه ی جهان !

.


.

با تو

آسمان همیشه آبی

درختان همیشه سبز

رودها همیشه زلال

و دنیا همیشه زیباست

با تو

همه چیز خوب است

 

متن عاشقانه زیبا با عکس نوشته دار , متن های عاشقانه قشنگ , متن های کوتاه عاشقانه و دوستت دارم , عکس های نوشته دار قشنگ و عاشقانه , عکس و متن عاشقانه جدید
 
 
تورا نمی دانم،امامن دلم روشن است

به تمام اتفاقات خوب درراه

به تمام روزهای شیرین

به اجابت شدن دعابه محو شدن غمهای دیرینه

.


.

براى زخم دلم مرهم تو هستی

صفاى بارش نم نم تو هستى

تمام هستى ام تنها دو چشم است

به چشمانم قسم آن هم تو هستی

.


.

منبع: فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,299
  • بازدید ماه : 5,843
  • بازدید سال : 62,765
  • بازدید کلی : 1,835,223