loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 15 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

عکسهای مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم

 

مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم امیر سینکی

مراسم رونمایی از آلبوم « من یه خوانندم » با صدای « امیر سینکی » برگزار شد ؛ سینکی در این مراسم دو قطعه از آلبوم را به صورت زنده اجرا نمود . وی همچنین قطعه ی را به همراه « هوشنگ ظریف » به صورت دو صدایی اجرا کردند . مرجانه گلچین و خواهرش منیژه گلچین و پرستو صالحی 
میهمانان این مراسم بودند


مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم امیر سینکی

مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم امیر سینکی

مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم امیر سینکی

مرجانه گلچین در مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم

مرجانه گلچین در مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم

منیژه گلچین در مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم

مرجانه گلچین در مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم

مرجانه گلچین در مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم

پرستو صالحی در مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم

مرجانه گلچین در مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم

پرستو صالحی در مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم

منبع : کامپک
برچسب ها : عکسهای بازیگران در مراسم رونمایی از آلبوم من یه خوانندم , عکسهای پرستو صالحی در رونمایی از آلبوم من یه خوانندم , عکسهای مرجانه گلچین در رونمایی از آلبوم من یه خوانندم , عکسهای شخصی پرستو صالحی با مرجانه گلچین , عکسهای شخصی و بیوگرافی منیژه گلچین , عکسهای جدید منیژه گلچین با خواهرش , عکسهای پرستو صالحی در یک مراسم , عکسهای بازیگران در مراسم رونمایی از آلبوم امیر سینکی , بیوگرافی و عکسهای امیر سینکی , عکس و بیوگرافی امیر سینکی خواننده , عکسهای بازیگران با امیر سینکی , عکسهای مراسم رونمایی از آلبوم امیر سینکی , 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 198
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,262
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,378
  • بازدید ماه : 6,922
  • بازدید سال : 63,844
  • بازدید کلی : 1,836,302