دانلود بازی World in Conflict Complete Edition برای کامپیوتر

  دانلود بازی World in Conflict Complete Edition برای کامپیوتر با لینک مستقیم 

دانلود نسخه DEFA بازی World in Conflict Complete Edition 

سال انتشار بازی :۲۰۱۵

 دانلود بازی World in Conflict Complete Edition برای کامپیوتر

 

درباره گیم: دنیا در حال نابودی است، آتش تمام نقاط جهان را در برگرفته است کشورها برای قدرت با یکدیگر وارد نبرد شده اند و هیچ کدام شکست را قبول نخواهند کرد. باید نیروهای ایالت متحده را فرماندهی کنید و درمقابل تهاجم روسیه و دیگر کشورها از ملت خود دفاع کنید. برای پیروزی در این بازی تنها جنگ کافی نیست بلکه باید از استراتژیک خود برای مقابله با دشمن استفاده کنید همچنین یکی از ویژگی های اصلی این بازی استفاده از سیاست است، شما باید با بعضی کشورهای ضعیف که برعلیه شما هستند وارد مذاکره شوید و آن ها را متحد خود کنید، هرچه تعداد دوستان شما بیشتر باشد احتمال پیروزی در جنگ هم بیشتر است. World in Conflict Complete Edition در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو Massive Entertainment طراحی شده است و کمپانی محبوب Ubisoft آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است این بازی دارای گیم پلی فوق العاده جذابی می باشد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید.

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10

Processor: ۲.۲ GHz or faster single-core or any dual-core Intel® or AMD® (2.5 GHz or faster recommended)

Memory: ۱ GB Windows (1.5 GB recommended)

Graphics: ۱۲۸ MB DirectX® 9.0c–compatible (256 MB DirectX 9.0c–compatible recommended)

Hard Drive: ۸ GB Free Space

 

تصاویری از محیط بازی:

دانلود بازی World in Conflict Complete Edition برای کامپیوتر

 

دانلود بازی World in Conflict Complete Edition برای کامپیوتر

 

دانلود بازی World in Conflict Complete Edition برای کامپیوتر

 

دانلود بازی World in Conflict Complete Edition برای کامپیوتر

 

 

» توجه: تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در گیمز سافت دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم گیمز سافت امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.


»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. 

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۶.۰۹ GB

 

برچسب ها : دانلود بازی World in Conflict Complete Edition برای کامپیوتر, دانلود بازی World in Conflict Complete Edition, دانلودبازی, بازی کم حجم, گیمز سافت, بازی World in Conflict Complete Edition, دانلود بازی World in Conflict Complete Edition با حجم کم, دانلود بازی World in Conflict Complete Edition برای pc با سرعت بالا, دانلود بازی World in Conflict Complete Edition برای کامپیوتر با لینک مستقیم, دانلود بازی جدید World in Conflict Complete Edition, دانلود کرک راهنمای نصب بازی World in Conflict Complete Edition, دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی World in Conflict Complete Edition, دانلود نسخه فشرده بازی World in Conflict Complete Edition با حجم کم, دانلودWorld in Conflict Complete Edition,