loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 5 یکشنبه 04 مهر 1395 نظرات (0)

رضا جاودانی | عکس های جدید و جذاب رضا جاودانی و همسرش مهشید سالاری + بیوگرافی رضا جاودانی

بیوگرافی رضا جاودانی و همسرش مهشید سالاری با عکس

 

 

رضا جاودانی متولد ۲۹ مهر ۱۳۴۸ در مشهد، مجری است

 

فارغ التحصیل فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران است، تک فرزند است و مرحوم پدرش از تهیه کنندگان رادیو تلویزیون و مادرش بازنشسته واحد خبر صدا و سیما بود

 

رضا جاودانی 

شروع فعالیت

 

بدلیل آشناهای پدرش در سازمان صدا و سیما و به پیشنهاد یکی از تهیه کنندگان ورزشی در سیمای مشهد در بخش ورزشی تست داد و در سال ۱۳۶۸ قبول شد و تا سال ۱۳۷۶ آغاج فعالیت کرد

 

از مشهد تا تهران

 

بعد از قبول شدن در دوره فوق لیسانس رشته حقوق به تهران آمد و همکاریش با شبکه سه شروع شد، او اولین کار تصویر خود را در ۱۸ شهریور ۱۳۷۶ با برنامه جنگ ورزش شبکه سه آغاز کرد

 

عکس جدید رضا جاودانی و پسرش شروین

رضا جاودانی و پسرش شروین 

ازدواج و بیوگرافی مهشید سالاری

 

رضا جاودانی با مهشید سالاری در سال ۸۷ ازدواج کرده است

 

مهشید سالاری فوق لیسانس مردم شناسی دارد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، این زوج صاحب یک پسر بنام شروین ۲۱ ساله هستند، سالاری عضو هیات علمی‌ دانشگاه و مدرس دانشگاه آزاد رودهن میباشد

 

علاقه شروین به تنیس

 

شروین : من فوتبال را در حد نگاه کردن و پلی‌ استیشن بازی کردن دوست دارم

 

همچنین به خاطر کری با بابا، برزیل تیم مورد علاقه من است و دوست دارم قهرمان شود اما رشته‌ ای که به آن علاقه دارم و بازی می‌ کنم، تنیس است. یک ورزش سنگین می‌ باشد که علاقه زیادی به آن دارم

 

عکس قدیمی رضا جاوادانی در کنار همسر و پسرش

همسر رضا جاودانی

 

شغل دوم : وکیل پایه یک

 

من سال ۸۳ در کانون وکلا قبول شدم، سال ۸۴ رسما پروانه وکالت گرفتم و کارم را آغاز کردم در حال حاضربا یکی از دوستانم، دفتر وکالت داریم و تمرکز بیشتر من در وکالت است

 

تنبیهی از طرف سازمان

 

چندین بار به خاطر اظهاراتم از سازمان صدا و سیما تذکر گرفته ام حتی به خاطر یک بحث در برنام دایره طلایی چند وقتی هم به صورت غیررسمی محروم شده ام

 

رضا جاودانی و همسرش 

تیم های مورد علاقه

 

خیلی دلم می خواهد روزی برسد که بتوانم نظرم را در این باره به صراحت بگویم

 

در واقع به دلیل احترام به مخاطب و جلوگیری از پیش آمدن ذهنیت منفی همیشه می گویم طرفدار تیم شهر خودم یعنی ابومسلم مشهد هستم البته در تیم های اروپایی عاشق لیورپول هستم و در تیم های ملی هم طرفدار آلمان هستم

 

خصوصیات

 

مدیریت بر فضای برنامه هایش، رعایت کرامات انسانی و احترام گذاشتن به مخاطب و مهمانان برنامه اش از نکات قابل توجه و از ویژگی های مهم اجرای او محسوب می شود

 

رضا جاودانی

بیوگرافی و عکس رضا جاودانی با خانواده

 

رضا جاودانی


رضا جاودانی متولد ۲۹ مهر ۱۳۴۸ در مشهد، مجری است

 

فارغ التحصیل فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران است، تک فرزند است و مرحوم پدرش از تهیه کنندگان رادیو تلویزیون و مادرش بازنشسته واحد خبر صدا و سیما بود



رضا جاودانی و پسرش شروین
رضا جاودانی و پسرش
شروع فعالیت

 

بدلیل آشناهای پدرش در سازمان صدا و سیما و به پیشنهاد یکی از تهیه کنندگان ورزشی در سیمای مشهد در بخش ورزشی تست داد و در سال ۱۳۶۸ قبول شد و تا سال ۱۳۷۶ آغاج فعالیت کرد

 
از مشهد تا تهران

 

بعد از قبول شدن در دوره فوق لیسانس رشته حقوق به تهران آمد و همکاریش با شبکه سه شروع شد، او اولین کار تصویر خود را در ۱۸ شهریور ۱۳۷۶ با برنامه جنگ ورزش شبکه سه آغاز کرد


رضا جاودانی و همسرش مهشید سالاری
رضا جاودانی و همسرش




ازدواج و بیوگرافی مهشید سالاری

 

رضا جاودانی با مهشید سالاری در سال 
۷۸ ازدواج کرده است

 

مهشید سالاری فوق لیسانس مردم شناسی دارد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، این زوج صاحب یک پسر بنام شروین ۲۱ ساله هستند، سالاری عضو هیات علمی‌ دانشگاه و مدرس دانشگاه آزاد رودهن میباشد

 
علاقه شروین به تنیس

 

شروین : من فوتبال را در حد نگاه کردن و پلی‌ استیشن بازی کردن دوست دارم

 

همچنین به خاطر کری با بابا، برزیل تیم مورد علاقه من است و دوست دارم قهرمان شود اما رشته‌ ای که به آن علاقه دارم و بازی می‌ کنم، تنیس است. یک ورزش سنگین می‌ باشد که علاقه زیادی به آن دارم



رضا جاودانی

شغل دوم : وکیل پایه یک

 

من سال ۸۳ در کانون وکلا قبول شدم، سال ۸۴ رسما پروانه وکالت گرفتم و کارم را آغاز کردم در حال حاضربا یکی از دوستانم، دفتر وکالت داریم و تمرکز بیشتر من در وکالت است

 
تنبیهی از طرف سازمان

 

چندین بار به خاطر اظهاراتم از سازمان صدا و سیما تذکر گرفته ام حتی به خاطر یک بحث در برنام دایره طلایی چند وقتی هم به صورت غیررسمی محروم شده ام



رضا جاودانی


تیم های مورد علاقه

 

خیلی دلم می خواهد روزی برسد که بتوانم نظرم را در این باره به صراحت بگویم

 

در واقع به دلیل احترام به مخاطب و جلوگیری از پیش آمدن ذهنیت منفی همیشه می گویم طرفدار تیم شهر خودم یعنی ابومسلم مشهد هستم البته در تیم های اروپایی عاشق لیورپول هستم و در تیم های ملی هم طرفدار آلمان هستم

 
خصوصیات

 

مدیریت بر فضای برنامه هایش، رعایت کرامات انسانی و احترام گذاشتن به مخاطب و مهمانان برنامه اش از نکات قابل توجه و از ویژگی های مهم اجرای او محسوب می شود


رضا جاودانی

برچسب ها : بیوگرافی و عکسهای رضا جاودانی با همسرش , عکس شخصی رضا جاودانی با پسرش شروین , عکسهای خانوادگی و بیوگرافی رضا جاودانی , بیوگرافی کامل و عکسهای رضا جاودانی ,زندگینامه و عکسهای رضا جاودانی با همسر و پسرش , تصاویر همراه بیوگرافی رضا جاودانی , عکسهای رضا جاودانی در برنامه دورهمی , عکس رضا جاودانی با همسرش مهشید سالار ی , بیوگرافی و عکس رضا جاودانی و همسرش , reza javdani , عکس رضا جاودانی با خانواده اش , 

 

 

بیوگرافی و عکس رضا جاوادانی و پسرش شروین جاودانی |  فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 191
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 647
  • بازدید ماه : 5,265
  • بازدید سال : 50,153
  • بازدید کلی : 1,822,611