loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 11 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و پیامک های بسیار زیبا 25 آذر 1394

جملات احساسی و دل نوشته رمانتیک مخصوص روزهای برفی و زمستونی

اس ام اس عاشقانه, پیامک های زیبا, جملات احساسی, پیامک های ویژه روزهای برفی, اس ام اس مخصوص روزای برفی, اس ام اس زمستونی, پیامک های فصل زمستان, دل نوشته عاشقانه

آدم برفی هم که باشی دوست داری یه دوست داشته باشی
تا همدمت باشه و تنهاییتو پر کنه داشتن یه دوست خوب
مثل داشتن یه فنجون چای تو هوای سرد زمستونیه

 

Doostiha

یادش بخیر اوج زمستون کوچه های برفی
سردی زمین، حس سرمای عجیب انگشتهای پا
عجله برای رسیدن به خونه ولی…
گرمای خونه و مادری که بهار و زمستون نداشت …

Doostiha

 

اس ام اس روزای برفی و زمستان اس ام اس روزهای برفی اس ام اس روزهای سرد زمستونی اس ام اس زمستونی اس ام اس زیبای روزهای برفی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مخصوص روزای برفی اس ام اس مخصوص روزهای برفی برف پیامک برف باریدن پیامک روزهای برفی پیامک های زیبا پیامک های فصل زمستان پیامک های ویژه روزهای برفی جملات احساسی دل نوشته عاشقانه زمستان عاشقانه

Doostiha

بی خیال است … خیلی بی خیال
همان کسی که همه ی خیال من است

Doostiha

توی این برف و سرما میتونم خودمو گرم کنم
امــا… جواب دلمو چی بدم؟!

Doostiha

اتل متل یه فانوس / فرستادم برات بوس
گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره!

Doostiha

چه حسی بود در قلبم شبیه کوچه برفی
به راه کوچه ی برفی تو را از خود جدا کردم
نفهمیدم که می میرم نباشی مثل پروانه
تو را من در ته این کوچه ی برفی رها کردم

Doostiha

خیلی دلتنگت شده ام اما نمی دانم
خیلی را چگونه بنویسم که خیلی خوانده شود …

Doostiha

وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم، غــرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد
این بغض لعنتی است . . .

Doostiha

امیدوارم هر برفی که از آسمون میاد یه غم از دلت کم کنه،
انقدر که دیگه هیچ غمی نداشته باشی…
زمستان مبارک…

Doostiha

یادم می آید گفته بودی ساده و کوتاه نویسی را دوست داری!
تقدیم به تو . . . ساده و کوتاه تنها همین 2 کلمه:
برگرد، دلتنگم . . .

Doostiha

الا ای برف! چه می ‏باری بر این دنیای ناپاکی؟
بر این دنیا که هر جایش، رد پا از خبیثی است
مبار ای برف! تو روح آسمان همراه خود داری
تو پیوندی میان عشق و پروازی
تو را حیف است باریدن به ایوان سیاهی‏ها
تو که فصل سپیدی را سرآغازی
مبار ای برف!

Doostiha

هزار بار هم که از این شانه به آن شانه بغلتی
این شب صبح نمی شود… وقتی دلتنگ باشی

Doostiha

تا وقتی تو هستی که دستانم را بگیری، آرزو میکنم هر روز زمین بخورم!
کاش تابستان ها هم برفی بود!

Doostiha

تو در مورد دلتنگی واقعی چیزی نمیدونی
چون این تنها زمانی اتفاق می افته
که کسی رو بیشتر از خودت
دوست داشته باشی

Doostiha

دلم تنگ است این شب‌ها
یقین دارم که می دانی صدای غربت من را
از احساسم تو می خوانی، شدم از درد تنهایی
گلی پژمرده و غمگین
بیا ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی…

Doostiha

نمی خوام خش خش این برگا زیر پام تموم شه،
نمی خوام نم نم بارون تو غروبای ابری تموم شه،
نمی خوام غروبای نارنجی آسمون‌تموم شه…
اما همه ی اینا یه طرف… اون خرپ خرپ برفی که
تو زمستون با پوتین از روشون رد میشیم یه مزه دیگه داره….
زمستان خوش آمدی…

Doostiha

آدم برفی هم که باشی دلت میخواهد کسی در آغوشت بگیرد …
دلت میخواهد یک نفر کنارت باشد تا گرمت کند، تا آرامت کند …
مهم نیست آب شدن، نیست شدن …
مهم آن آرامش است حتی برای چند لحظه …

Doostiha

هنوز هم برام هیچی جالب تر از این نیست که
صبح پاشم ببینم کلی برف اومده و هیچکی هم از روش نرفته

Doostiha

سوزی که برف داره، بارون نداره
معرفتی که تو داری، هیچ کــس نداره!

Doostiha

کس نمیداند در این بحر عمیق، سنگ ریزه قیمت دارد یا عقیق
من همین دانم که در این روزگار، هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق

Doostiha

خداوندا دوستی دارم آیینه تمام نمای عشق
رسمش معرفت، کردارش جلای روح و یادش صفا و دلارای من است
پس آنگاه که دست نیاز سوی توآورد پرکن ازآنچه که درمرام خدایی توست

Doostiha

به یادم باش که در یادم بمانی، که ما با هم رفیق بودیم زمانی
گذشته ها اگر رفت و گذشتند، ولی در قلب من باز هم همانی

Doostiha

عشق یعنی آن نخستین حرفها
عشق یعنی در میان برفها
عشق یعنی یاد آن روز نخست
عشق یعنی هر چه در آن یاد توست

Doostiha

از زشتی کردار تو هم خسته شدم
بی معرفتی دیده و بشکسته شدم
پژواکم و در ســـینه صد کوه
بی مهری و غم دیدم و لب بسته شدم

 

 

 

 

 

 

 موضوع: سرگرمی , فان وسرگرمی , اس ام اس(پیام کوتاه)وجملات , عاشقانه , جوک,طنز,جملات خنده دار وآموزنده ,
برچسب ها : اس ام اس جدید , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس برفی , اس ام اس پاییز , اس ام اس زمستان , اس ام اس برف , اس ام اس روزای برفی , اس ام اس مخصوص زمستان , اس ام اس جدید 93 اس ام اس روز برفی اس ام اس جدیدترین اس ام اس های روز , گلچینی اپیامک زمستانی , اس ام اس عاشقانه ی زمستانی. SMS AsheQaneh Zemestani. , اس ام اس روزای بارانی وبرفی , اس ام اس برفی و زمستونی و اس ام اس مخصوص روز برفی. لیز خوردن بهونه , اس ام اس های عاشقانه و غمگین زمستانی و برفی دی94 , عکس عاشقانه بارانی عاشقانه روز برفی سلفی عاشقانه , عکس روزای برفی این پست متن عاشقانه برفی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 201
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,351
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,467
  • بازدید ماه : 7,011
  • بازدید سال : 63,933
  • بازدید کلی : 1,836,391