loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 3 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

اس ام اس شب یلدا جدید و زیبا

کم کم با سرد شدن هوا بوی زمستان رو میشه حس کرد , شب چله هم که به شب یلدا معروف هست یکی از سنن قدیمی ایرانیان میباشد که نزدیک هست و به این مناسبت اس ام اس های زیبایی آماده کرده ایم .. امیدواریم لذت ببرید .

PersianMob.Net


چون تیر رها گشتـه ز چلّـه شده ایم!

مهمان شمــا در شب چلّـه شده ایم!

از برکت ایـن سفــره ی الــوان شما

تا خرخره خورده،چاق و چلّـه شده ایم!

اس ام اس شب یلدا
---------------------------

روی گل شما به سرخی انار

شب شما به شیرینی هندوانه

خندتون مانند پسته

و عمرتون به بلندی یلدا

شب یلدا مبارک

پیامک شب یلدا

-------------------------------------

بیا ای دل کمی وارونه گردیم

برای هم بیا دیوونه گردیم

شب یلدا شده نزدیک ای دوست

برای هم بیا هندونه گردیم

شب یلدا مبارک

اس ام اس شب چله

-------------------------------------
محفل آریائی تان طلائی ? دلهایتان دریائی

شادیهایتان یلدائی ? پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .
اس ام اس شب یلدا
---------------------------

قیمت پماد سوختگی شب یلدا(چله)خیلی خیلی بالا میره.

اگه نگرفتی زود تر بخرش شاید هندوانه ای که گرفتی سفید در بیاد هااا

اون وقت لازمت میشه!!!

---------------------------

تو خوبی!
تو بهترینی!
تو تکی!
.
.
.
.
.
اینم از هندونه شب یلدات. بذارشون تو یخچال خنک شه ! یلدا مبارک!


---اس ام اس شب یلدا------------------------

بیا ای دل کمی وارونه گردیم ، برای هم بیا دیوونه گردیم ، شب یلدا شده نزدیک ای دوست

، برای هم بیا هندونه گردیم . شب یلدا مبارک

---------------------------

میان دوستـــان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلطف عین پشمک!

برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گــــــل! مبارک!

حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید می رسد . . .

پیامک شب یلدا

.---------------------------
.
تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر

فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،

تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .

---------------------------

چند ساعت بیشتر به آخر پاییز نمونده، جوجه هاتو شمردی!؟

---------------------------
اس ام اس شب یلدا
توی سرمای این شب طولانی به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند

زودتر صبح بشه هم هستی ؟

---------------------------

شادیتون 100 شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک . . .

---------------------------

روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و

عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .

---------------------------
اس ام اس شب یلدا
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را

باید جشن گرفت

یلدایتان مبارک.

---------------------------

ما منتظر صبح شب یلداییم

دستی به دعا تا فرج فرداییم . . .
---------------------------
من دارم جمعه می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم... منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش...

از طرف پاییز - یلدا مبارک
---------------------------
آماده باش

.

.

فردا روز بزرگیه روزی که منتظرش بودی

چشم همه به تو

خیلی روت حساب کردم فردا شمرده میشی

پیامک مخصوص شب یلدا
---------------------------

تو خوشگلترین، خوشتیپ ترین و با کلاس ترین آدم روی زمین هستی

اینم هندونه شب یلدات! بذار تو یخچال تا خنک بشه!

---------------------------

بین چگونه قناری ز شوق می لرزد

نترس از شب یلدا بهار آمدنی است

اس ام اس مخصوص شب یلدا
---------------------------

اینم یه sms مخصوص شب یلدا

عمرتون صد شب یلدا

دلتون قدر یه دنیا

توی این شبهای سرما

یادتون همیشه با ما

دل خوش باشه نصیبت

غم بمونه واسه فردا
اس ام اس شب یلدا

اس ام اس
---------------------------

حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید می رسد . . .

---------------------------

همهً شب های غم آبستن روز طرب است
یوسف روز ز چاه شب یلدا آید

پیامک

 

پیامک شب یلدا

اس ام اس شب یلدا سری دوم- (www.smsjavan.com)

اسمس شب یلدا

.

.

.

توی سرمای این شب طولانی به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند

فروشگاه کیف آذینیک
زودتر صبح بشه هم هستی ؟

.

.

.
پیامک شب یلدا
.

.

.
شادیتون 100 شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک

.

.

.

 اس ام اس شب یلدا

.

.

روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و

عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک

.

.

.

اس ام اس زیبا شب یلدا
.

.

.
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را
فروشگاه کیف آذینیک
باید جشن گرفت

یلدایتان مبارک.

.

.

.

شعر مخصوص شب یلدا

.

.

.
ما منتظر صبح شب یلداییم

دستی به دعا تا فرج فرداییم

.

.

.

اس ام اس خنده دار شب یلدا

.

.

.


چند ساعت بیشتر به آخر پاییز نمونده،

جوجه هاتو شمردی!؟

.فروشگاه کیف آذینیک

.

دوبیتی شب یلدا

.

.

.

بیا ای دل کمی وارونه گردیم ، برای هم بیا دیوونه گردیم ،

شب یلدا شده نزدیک ای دوست ، برای هم بیا هندونه گردیم

شب یلدا مبارک

.

.

.

دوبیتی های مخصوص شب یلدا

.

.

.
میان دوستـــان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلفت عین پشمک!
فروشگاه کیف آذینیک
برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گــــــل! مبارک!

.

.

.

مسیج شب یلدا

.

.

.

حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید می رسد . . .

.

.

.

اس ام اس های شب یلدا

.

.

.

تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر

فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،
فروشگاه کیف آذینیک
تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید .

 

 


اس ام اس مخصوص شب یلدا

اس ام اس شب یلدا - (www.smsjavan.com)


اس ام اس شب یلدا

یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا.
  خرید عطر و ادکلن 
یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.

.

.

.
فروشگاه آذینیک  

اس ام اس مخصوص شب یلدا

.

.فروشگاه آذینیک  

.

میان دوستـــان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلفت عین پشمک!

فروشگاه آذینیک  
برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گل! مبارک!

.

.

.

پیامک شب یلدا

.فروشگاه آذینیک  

.

آماده باش

فردا روز بزرگیه روزی که منتظرش بودی
  فروشگاه آذینیک  
چشم همه به تو

خیلی روت حساب کردم فردا شمرده میشی !

یلدا مبارک

.

.

.

اس ام اس جدید یلدا 

.

.

همهً شب های غم آبستن روز طرب است

  خرید عطر و ادکلن 

یوسف روز ز چاه شب یلدا آید

.

.

.

اس ام اس ویژه شب یلدا

.

.

عمرتون 100 شب یلدا

دلتون قد یه دریا

توی این شبای سرما

یادتون همیشه با ما
  فروشگاه آذینیک  
شب یلدا مبارک

خرید عطر و ادکلن 

.

.

متن زیبای تبریک شب چله

.

.

.محفل آریایی تان طلایی
  فروشگاه آذینیک  
دلهایتان دریایی

شادی هایتان یلدایی

پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی

.

.

.

اسمس شب یلدا

.


بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی

بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.

یلدا مبارک
  فروشگاه آذینیک  

 


اس ام اس مخصوص شب یلدا و آخر پائیز

آری امشب شب یلدا است

شب فال

شب عشق

شب هندوانه

وشب آزادی وشب رهایی

چیزی به یادم نمی آید

جز اینکه

امشب شب تنهایی من است
اس ام اس شب یلدا
یلدایت مبارک

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

اس ام اس شب یلدا
روی گلتون به سرخی انار

شبتون به شیرینی هندوانه

خنده هاتون مثل پسته

و عمرتون به بلندی یلدا
فروشگاه آذینیک  
شب یلدا مبارک

.

.

.

سلام ای دیر آشنای لوند دوران

ای دخترک باز مانده قرون و اعصار
فروشگاه آذینیک  
ای بهانه بیداری ادب رنجور ایران

امشب ایران محفل اش هست باتو بیدار

.

.

.

تو خوشگلترین، خوشتیپ ترین و با کلاس ترین آدم روی زمین هستی

اینم هندونه شب یلدات! بذار تو یخچال تا خنک بشه!

.

.

.

یلدا شب پیوند دل و خاطره است

دیدار من و برف لب پنجره است
فروشگاه آذینیک  
یلدا شب هندوانه و فال و غزل

کار دل من بی تو ولی یکسره است

.

.

.

شب یلدا کنار یار بودم
اس ام اس شب یلدا
به او دلبسته و بیمار بودم

شپش هایش گرفتم از سر شب !

منِ نادان مگر بیکار بودم!

.

.

.

فردا روز بزرگیه روزی که منتظرش بودی چشم همه به توه
  خرید عطر و ادکلن 
خیلی روت حساب کردم فردا شمرده میشی جوجه !

.

.

.فروشگاه آذینیک  

شبای چله، کرسی و پتوی چل تیکه، انار سرخ و چل گیس عاشق

شبای یلدا، آدمای تنها، بخاریای آهنی و غصه ی فردا، قصه های کوتاه و سوز و سرما
  خرید عطر و ادکلن 
.

.فروشگاه آذینیک  

.

شما را گر شب یلدا بلنده / مرا لیست طلبکارا بلنده

از اول شانس و اقبالم کج افتاد / زمانه ناقلا با من لج افتاد

اگرچه بخت من چون شام تاره / در اون بالا ندارم یک ستاره

ولی هندونه ام در شام یلدا / سفیدیش بود چون شیر گاوا
فروشگاه آذینیک  
انارم ترش و گردوهام پوچه / و چشمان زنم افسوس لوچه

بود آجیل تلخ و سیب ها کال / و قطعاً می شود وارونه ام فال

خلاصه در شب یلدای بنده / بود اوضاع و حالم باب خنده
  خرید عطر و ادکلن 
.

.

فریاد کشیده هر دو جیبم جانسوز / با دیدن نرخ هندوانه دیروز
اس ام اس شب یلدا
یلدا تو کمی دیر تر امسال بیا / یارانه برای تو ندادند هنوز !

.   خرید عطر و ادکلن 

.

.

پیامک شب یلدا
  خرید عطر و ادکلن 
لبی سرد و دلی افسرده داریم

به سر افکار تیپا خورده داریم

رسد پایان پاییز و از آغاز

هزاران جوجه ی نشمرده داریم

.

.

.

رفتم شب یلدا به سراغ حافظ / تا حال مرا کند برایم محرز

گفتم که شود بهتر از این احوالم ؟ / دیوان به زبان آمد و گفتا هرگز !

.
  خرید عطر و ادکلن 
.

.

از غم به جان آمد دلم درمان ندارد

شام غریبان را سحر امکان ندارد

امشب شب مهتاب و یلدا با هم آمد
فروشگاه آذینیک  
تکرار تلخ ماجرا پایان ندارد

.

.

.

رویت به سرخی انار شبت به شیرینی هندوونه

خنده ات مثه پسته و عمرت به بلندی یلدا . . .

.

.
اس ام اس شب یلدا
.

آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !!

بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی
  خرید عطر و ادکلن 
بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی

بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی

فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟

جوجه ها را بعدا با هم میشماریم

.
  خرید عطر و ادکلن 
.

.

با سلام، اگر در صحت و سلامت به سر می برید،

لطفا به این شماره پیامک خالی بفرستید

طرح سر شماری جوجه های آخر پاییز!

.
فروشگاه آذینیک  
.

.

 


اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا 1391

اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا 1391.

.

.

متن تبريک شب يلدا

شب هجرانت اي دلبر، شب يلدا است پنداري

رخت نوروز و ديدار تو عيد ماست پنداري

يلدا مبارک

.

.

اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا 1391

.

.

جملات مخصوص شب يلدا

امشب، ميوه سربسته حرف هايمان را روبه روى هم مى گذاريم

تا طعم شيرين دوستى را به کام زمستانى روزگار بچشانيم . . .

.

.

اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا 1391

.

.

جديدترين اس ام اس هاي شب يلدا

خوب مي دانم قماري بيش اين دنيا نـبود

من ولي در حسرت بُردي،خمارت مانده ام

سرد مي آيد به چشم مست من چشمت و باز

از همين يلدا به عشق آن بهارت مانده ام . . .

.

.

اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا 1391

.

.

يلدا، تو را دوست دارم، به اندازه همه ستاره هايى که در چشم هايت مى درخشند

اى خواستنى ترينِ شب ها!

طعم تو، به اندازه همه صبح هاى دل انگيز آفتابى بهار، شيرين است . . .

.

.

.



اس ام اس شب یلدا

اس ام اس شب یلدا

.

.

.
يادمان باشد با آمدن زمستان ، اجاق خاطره ها را روشن بگذاريم

تا دچار سردي فاصله ها نشويم . . .

يلدا مبارک

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

اس ام اس هاي جديد شب يلدا

چنين با شور و نغمه – شعر و دستان

خرامان مي رســــــد از ره زمستان

شمردم مــــن ز چلّــــــــه تا به نـــوروز

نمانده هيچ؛ جز هشتاد و نه روز !

کنـــــون معکــــــــــوس بشماريد ياران

که در راه است فصــــــــل نوبهاران . . .

.

.

اس ام اس شب یلدا

 

.

.

شعرشب يلدا

شب يلدا ، شب يلدا ، عطر پيرهن تو داره

شب يلدا ، شب يلدا ، تو رو ياد من مي ياره

واسه ي نشستن غم ، روي قلب پاره پارم

عطر پيرهن تو رو بس ، ياد اسمون تارم . . .

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

پيامک تبريک شب يلدا

از همين امشب خود را در برابر زمستان سرد بيمه کنيد

طرح پيش فروش بوسه هاي داغ شب يلدا با طعم لبو اغاز شد.

براي ثبت نام لپتو بيار جلو… ماچ!

.

.

.



اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا 91

اس ام اس شب یلدا 91

.

.

.

در این شب یلدا چه زیباست بدانیم فاصله ای که انسان با خدا دارد

به همان اندازه ایست که با خوددارد. 

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

از برگ برگ ِ دفتر من پرت می شوند

معشوق های خسته ی پایان گرفته ام

یلدای چشم های تو را گریه میکنند

موهای رنگ و بوی زمستان گرفته ام ! 

.

.

.


اس ام اس شب یلدا 91

اس ام اس شب یلدا 91

.

.

.

در این شب یلدا چه زیباست بدانیم فاصله ای که انسان با خدا دارد

به همان اندازه ایست که با خوددارد. 

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

از برگ برگ ِ دفتر من پرت می شوند

معشوق های خسته ی پایان گرفته ام

یلدای چشم های تو را گریه میکنند

موهای رنگ و بوی زمستان گرفته ام ! 

.

.

.

.

 


اس ام اس شب یلدا

اس ام اس شب یلدا

.

.

.

تو میری و من فقط نگاهت می کنم ،

تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ،

بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم ،

اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،

تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .

.

.

.

روی گل شما به سرخی انار ،

شب شما به شیرینی هندوانه ،

خندتون مانند پسته

و عمرتون به بلندی یلدا .

شب یلدا مبارک...

.

.

.

چون تیر رها گشتـه ز چلّـه شده ایم!

مهمان شمــا در شب چلّـه شده ایم!

از برکت ایـن سفــره ی الــوان شما

تا خرخره خورده،چاق و چلّـه شده ایم...

.

.

                                                آرشیو اس ام اس شب یلدا

.

یلدا ، تو را دوست دارم ،

به اندازه همه ستاره هایى که در چشم هایت مى درخشند ،

اى خواستنى ترینِ شب ها!

طعم تو ، به اندازه همه صبح هاى دل انگیز آفتابى بهار ، شیرین است...

.

.

.

امشب ، میوه سربسته حرف هایمان را روبه روى هم مى گذاریم

تا طعم شیرین دوستى را به کام زمستانى روزگار بچشانیم...

.

.

.

تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى ، شب یلدا بسازد ؛

ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است...

.

.

.

پاییزی را دوست دارم که

بارانش فقط برای شستن غمهایت باشد!

پاييز رو به اتمام است ,

از ته دل سپيدى و زيبايى و آرامش برف زمستان را آرزو دارم

تا با گرماى قلب پاکت برايت دلنشين باشد.

يلدا مبارک

.

.

.

شب یلدا ، «شب عاشقان بی دل» آکنده از عطر مهربانی ،

سرشار از ترنّم عشق و لبریز از تبسّمِ آینده باد...

.

.

.

حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید می رسد . . .

.

.

.

رفیق...

زمستون رسید!

سردت شد خبرم کن تا برات بسوزم.

يلدات مبارک

.

.

.

اگر ميم مشكلات را برداريم زندگي شيرين ميشه ،

برايت هزاران يلداي شكلاتي آرزو دارم .

.

.

.

بیا تا در بلندترین فرصت شبانه

از هزار رنگی پاییز به یکرنگی زمستان برسیم.

.

.

.

سلام!

میگن شب یلدا دنیا تموم میشه ،

خواستم دعوتت کنم اینجا ،

می خوام تا آخر دنیا با هم باشیم... ،

یلدا مبارکـــــــــــــــــــ

.

.

.

دو قدم مانده به رقصیدن برف

یک نفس مانده به سرما و به یخ

چشم در چشم زمستانی دگر

تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان

یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما

یلدا مبارک

.

.

.

شب یلداست

مراقب باش خرابت نکند

غافل از واقعه کرببلایت نکند

ای که دم میزنی ازعشق حسین بن علی

آنچنان باش که ارباب جوابت نکند

.

.

.

یلداست ...

بگذاریم هر چه تاریکی هست

هرچه سرما و خستگی هست

تا سحر از وجودمان رخت بربندد

امشب بیداری را پاس داریم

تا فردایی روشن راهی دراز باقیست

شب یلدا مبارک!

.

.

.

.
من بلندای شب یلدا را

تا خود صبح شکیبا بودم

شب شوریده ی بی فردا را

با خیال تو به فردا کردم

چه شبی بود !؟

عجب زجری بود !؟

غم آن شب که شب یلدا بود

.

.

.

همه لحظه هاي پاياني پاييزيت پر از خش خش آرزوهاي قشنگ

يلدا مبارک

.

.

.

7 شاخه گل رز برات فرستادم

روزی یه دونشو بو کن

تموم که شد بدون که شب یلدا شده

و من اولین کسی هستم که

دراز ترین شب سال رو بهت تبریک گفته.

.

.

.

تو که نیستی ،

"یلدا"بلندترین شب سال نیست

اوج دلتنگیست...

.

.

.

به آخر پاییز رسیدیم ,

همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!!

روی تختت امشب ,

بشمار تعداد دل هایی را که به دست آوردی

بشمار تعداد لبخندهایی که بر لب دوستانت نشاندی

بشمار تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی

فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی؟

جوجه ها را بعدا با هم می شماریم!!!

.

.

.

گردش سال فقط 1 شب یلدا دارد

من بدون تو هزاران شب یلدا دارم

یلدا مبارک

.

.

.

یلدا ، دختر سیاه موی بلندبالا ،

یادگار نام وطن ،

میوه پاییز ایران ،

عروس زمستان در راه است ،

او را بر سفره مهر بنشانیم

و با نسل فردا پیوندش دهیم ،

ایرانی بودن را فراموش نکنیم

"یلدا خجسته باد"

.

.

.

تو دلداری چو من دیوونه داری ،

تو مجنونی چو من بی خونه داری ،

شب یلدا منو دعوت کن ای دوست ،

اگه تو یخچالت هندونه داری .

یلدا مبارک

.

.

.

برایت یک بغل گندم ، دلی خشنود از مردم ،

برایت سفره ای ساده ، حلال و پاک و آماده ،

برایت شور پاییزی ، كه برگ غم فرو ریزی ،

برایت یک غزل احساس ، دوبیتی های عطر یاس ،

برایت هر چه خوبی هست دعا كردم دعايم كن.

يلدا مبارک

.

.

.

.
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم
و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها
یلدایتان رویایی...روزهایتان پر فروغ ، شبهایتان ستاره باران!

.

.

.

شب یلداست

دلم در خواب پروانه شدن بود

ولی افسوس

دلم در اوج رفتن رو به شمعی سوخت و من نالان

کنار سفره ای از عشق خالی …

شبی مایوس و سرگردان دارم امشب

.

.

.

باور به نور و روشنایی است ،

که شام تیره ،از دل شب یلدا

جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد

یلدایتان مبارک

.

.

.

امشب را به نور قرن ها قدمت جاری نگه داریم

شب یلدا ، این شب زایش مهر و میترا ،

شب زایش نور و روشنائی بر تو ایرانی مبارک

.

.

.

شب یلدا شب بزم و سرور است

 شبی طولانی و غم ها بدور است

شباهنگام تا وقت سحرگاه

بساط خنده و شادی چه جور است

 یلدا مبارک

.

.

.

سهم من از شب یلدا شاید…

قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست

غم هایم بلند همانند شب یلداست

.

.

.

امسال چه زیباست

شب یلدای من طولانی ترین شبی که به تو فکر میکنیم

و از یادآوری نگاه پر مهرت شب سیاهم لبریز از نور عشق میشود معبودم

یلدا مبارک

.

.

.

شب یلدا همیشه جاودانی است

زمستان را بهار زندگانی است

شب یلدا شب فر و کیان است

نشان ازسنت ایرانیان است

یلدا مبارک

.

.

.

من بلندای شب یلدا را تا خود صبح شکیبا بودم

شب شوریده ی بی فردا را با خیال تو به فردا کردم

چه شبی بود ، عجب زجری بود غم آن شب که شب یلدا بود . . .

.

.

.

آری امشب شب یلدا است

شب فال شب عشق شب هندوانه

و شب آزادی و شب رهایی

چیزی به یادم نمی آید جز اینکه

امشب شب تنهایی من است

یلدایت مبارک

.

.

.

شب یلداست ؛

شبى که در آن انار محبت دانه مى شود

و سرخى عشق و عاطفه ، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما ؛

شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود.

.

.

.

شب یلدای من آغاز شد

نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه

بی تو یلدا زجرآور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک

.

.

.

یلدا ، مجالى است براى تکرار هر آنچه روزگارى ،

سرمشق خوبى هایمان بوده اند

و امروز بر روى طاقچه عادت هایمان غبار مى گیرند.

.

.

.

یلدا ، تو که مى آیى ، بزرگ ترهاى شاید فراموش شده ،

دوباره به جوان ترهاى مهمان ،به گرمى لبخند مى زنند.

.

.

.

یلدا ، تو که مى آیى ، طعم گرم و صمیمى

گرد هم آمدن خانواده ها را دوباره مى توان حس کرد.

.

.

.

شده یلدا مقارن با محرم

نمی دانم بخندم یا بگریم

مبارک ، تسلیت عید و عزاتان

پس از شادی بخور یک ذره هم غم

.

.

.

اس ام اس های خنده دار و سرکاری شب یلدا

.

.

.

با سلام اگر در صحت و سلامت به سر می برید

لطفا به این شماره پیامک خالی بفرستید

.

.

طرح سر شماری جوجه آخر پاییز...

.

.

.

روی شما مثل هندونه ،

خنده هاتون مثل قاچ هندونه ،

روزگارتون مثل پوست هندونه ،

جیبتونم پر تخم هندونه

یلداتون مبارک...

.

.

.

چند ساعت بیشتر به آخر پاییز نمونده ،

جوجه هاتو شمردی !؟...

.

.

.

آماده باش فردا روز بزرگیه

روزی که منتظرش بودی

چشم همه به تو

خیلی روت حساب کردم

فردا شمرده میشی !

یلدا مبارک...

.

.

.

جیک.جیک.جیک.جیک.جیک

یه جیک اضافه کن بفرست برای جوجه بعدی...

.

آرشیو اس ام اس شب یلدا

 

 


اس ام اس شب یلدا


اس ام اس های شب یلدا

.

.

یلدا یعنی یادمان باشد که زنگی آنقدر کوتاه است،

که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت

.

.

.

همهً شب های غم آبستن روز طرب است

یوسف روز ز چاه شب یلدا آید

.

.

.

بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد

و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی

وقتی همه چیز یخ می زند.

یلدا مبارک

.

.

یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن

و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا.

یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.

.

.

.

میان دوستـــان افتاده ای تک /

رخت هندونه ،زلفت عین پشمک!

برایت می زنم اینک پیامک /

شب یلدای تو ای گل! مبارک!

.

.

یلدا یعنی یادمان باشد که زنگی آنقدر کوتاه است،

که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت

.

.

.

تو خوشگلترین، خوشتیپ ترین و با کلاس ترین آدم روی زمین هستی

اینم هندونه شب یلدات!

بذار تو یخچال تا خنک بشه!

.

.

عمرتون ۱۰۰ شب یلدا

دلتون قد یه دریا

توی این شبای سرما

یادتون همیشه با ما

شب یلدا مبارک

.

.

.

محفل آریایی تان طلایی

دلهایتان دریایی

شادی هایتان یلدایی

پیشاپیش مبارک باد

این شب اهورایی

.

.

من دارم چهارشنبه می رم،

فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم

منو فراموش نکن

و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش

از طرف پاییز !

یلدا مبارک

.

.

بیا ای دل کمی وارونه گردیم /

برای هم بیا دیوونه گردیم

شب یلدا شده نزدیک ای دوست /

برای هم بیا هندونه گردیم!

.

.

بین چگونه قناری ز شوق می لرزد /

نترس از شب یلدا بهار آمدنی است

.

.

.

روی گلتون به سرخی انار ،

شبتون به شیرینی هندوانه

خنده هاتون مثل پسته

و عمرتون به بلندی یلدا

شب یلدا مبارک

.

.

.

ما منتظر صبح شب یلداییم

دستی به دعا تا فرج فرداییم

.

.

توی سرمای این شب طولانی

به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند

زودتر صبح بشه هم هستی ؟

 

از آرشیو اس ام اس شب یلدا دیدن فرمائید —->>

آرشیو اس ام اس شب یلدا

 

 


اس ام اس شب یلدا جدید


اس ام اس های شب یلدا

.

.

.

توی سرمای این شب طولانی

به فکر بی خانه مان هایی که چشممیزنند زودتر صبح بشه هم هستی ؟

.

.

شادیتون ۱۰۰ شب یلدا

دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما

یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک . . .

.

.

.

روی گل شما به سرخی انار ،

شب شما به شیرینی هندوانه ،

خندتون مانند پسته وعمرتون به بلندی یلدا .

شب یلدا مبارک . . .

.

.

یلدا یعنی یادمان باشد

که زندگی آنقدر کوتاه است

که یک دقیقه بیشتر با هم بودن

راباید جشن گرفت

یلدایتان مبارک.

.

.

.

ما منتظر صبح شب یلداییم

دستی به دعا تا فرج فرداییم . . .

.

.

(())  (())

اینم از هندونه شب یلدات.

بذارشون تو یخچال خنک شه !

یلدا مبارک!

.

.

بیا ای دل کمی وارونه گردیم ،

برای هم بیا دیوونه گردیم ،

شب یلدا شده نزدیک ای دوست،

برای هم بیا هندونه گردیم .

شب یلدا مبارک

.

.

میان دوستـــان افتاده ای تک /

رخت هندونه ،زلفت عین پشمک!

برایت می زنم اینک پیامک /

شب یلدای تو ای گــــــل! مبارک!

.

.

اس ام اس فلسفی و مفهومی شب یلدا

حتی طولانی ترین شب

نیز به خورشید می رسد . . .

.

.

.

تو میری و من فقط نگاهت می کنم ،

تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ،

بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم ،

اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،

تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .

.

.

چون تیر رها گشتـه ز چلّـه شده ایم!

مهمان شمــا در شب چلّـه شده ایم!

از برکت ایـن سفــره ی الــوان شما

تا خرخره خورده،چاق و چلّـه شده ایم!

.

.

.

محفل آریائی تان طلائی ٬

دلهایتان دریائی

شادی هایتان یلدائی ٬

پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .

.

.

.

قیمت پماد سوختگی شب یلدا (چله)

خیلی خیلی بالا میره.اگه نگرفتی زود تر بخرش

شاید هندوانه ای که گرفتی سفید در بیاد ها

اااون وقت لازمت میشه!!!

.

.

بین چگونه قناری ز شوق می لرزد /

نترس از شب یلدا بهار آمدنی است


اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا

اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا

.

اس ام اس های ارسالی توسط بازدید کنندگان وبگاه در قسمت نظرات

.

.

.

شب یلدا، غروب پائیز نیست، طلوع زمستان نیست.

شب یلدا بهانه ایست برای غروب غمها و طلوع شادیها.


یلداتان با صفا

.

.

اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا

.

.

تمام مـــــــــــــــــــا که ز پروانه ها نشان داریم . . .

برای سینه زدن تا سحــــــــــــــــــر توان داریم . . .

هزار شکـــــــــــــــر خدا را که در شب یلـــــدا . . .

برای گریه کمـــــــــی بیشتر زمـــــــــان داریم . . .

التماس دعا و یا علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی مدد . . .

.

.

اس ام اس شب یلدا  (ارسالی کاربران بخش نظرات وبگاه)

.

.

جیک جیک جیک جیک


یه جیک دیگه اضافه کن بفرست واسه جوجه بعدی

.

.

.

ارسالی :عطا

بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز


هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز


در آرزوی بوسه ای بر آن لپم، ببین!


با این همه امید محال عاشقم هنوز


شب یلدایت مبارک

توضیح مدیریت وبگاه:به دلیل خطرناک بودن این اس ام اس بالایی ,

مصرع سوم کمی تغییر داده شد که اصلش در زیر

 جهت مصارف عشقولانه قرار داده شد که میتونید استفاده کنید

 

در آرزوی بوسه ای بر آن لپم، ببین!

تبدیل فرمائید به : در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین!

.

.

 

 


اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا

اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا

.

.

.

شب يلدا شد و ميلاد خوش ايزد مهر

زايش نور از اين ظلمت تاريک سپهر

شب يلدا شد و بر سفره دل باده عشق

.رخ معشوقه و مدهوشي دلداه عشق

شب يلدايتان پرستاره و پرخاطره باد

.

.

اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا

.

.

شب يلداست

دلم در خواب پروانه شدن بود

ولي افسوس

دلم در اوج رفتن روبه شمعي سوخت و من نالان

کنار سفره اي از عشق خالي …

شبی مايوس و سرگردان دارم امشب

.

.

اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا

.

.

شب يلدا شد و رفتي و از غم خوانده ام

از اين هجرت به آن شب گيسوان افشانده ام

گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من

اسير آن شب يلداي جانسوز مانده ام

.

.

.


آرشیو جدیدترین اس ام اس های شب یلدا


اس ام اس شب یلدا sms شب یلدا

اس ام اس شب یلدا sms شب یلدا

.

.

.

شب يلدا ز راه آمـــــــــــد دوبـــــــــاره

بگير اي دوست! از غمهـــــــا کناره

شب شادي وشـــور و مهرباني است 

 زمـــــــان همدلي و همزباني است

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

شب ولادت ميترا ،الهه ي مهر بر آن شويم همانند پيشينيان

اهريمن وجودمان را مغلوب ساخته تا روشنايي مهر و محبت در دلمان

جوانه زندو بذر عشق و دوستي طولاني ترين شب سال را منور کند . . .

يلدا مبارک

.

.

پیامک شب یلدا

.

.

يلدا ست بگذاريم هر چه تاريکي هست

هرچه سرما و خستگي هست

تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب

بيداري را پاس داريم تا فردايي روشن راهي دراز باقيست

.

.

.

 



اس ام اس شب یلدا 1390 پیامک شب یلدا 1390

اس ام اس شب یلدا 1390 پیامک شب یلدا 1390

.

.

.

شب يلدا شب بزم و سرور است

شبي طولاني و غمها بدور است

شباهنگام تا وقت سحرگاه

بساط خنده و شادي چه جوراست

يلدا مبارک

.

.

اس ام اس شب یلدا 1390

.

.

امشب را به نور قرنها قدمت جاري نگه داريم

شب يلدا ، اين شب زايش مهر و ميترا ،

 شب زايش نور و روشنائي

بر تو ايراني مبارک

.

.

پیامک شب یلدا 1390

.

.

باور به نور و روشنايي است

که شام تيره ،از دل شب يلدا

جشن مهر و روشنايي به ما هديه ميدهد

يلدا يتان مبارک

.

.

.



اس ام اس شب یلدا جدید

اس ام اس شب یلدا جدید

.

.

.

آري ام شب شب يلدا است

شب فال

شب عشق

شب هندوانه

وشب آزادي وشب رهايي

چيزي به يادم نمي آيد

جز اينکه

امشب شب تنهايي من است

يلدايت مبارک

.

.

پیامک شب یلدا جدید

.

.

مهر رخشا نکوترين چهر است / شب يلدا تولد مهر است

اين همايون شب خيال انگيز / هست درآخرين شب پاييز

بيخ وبن در حماسه گستردست / در نهادش حماسه پرور دست

لفظ يلدا اگر چه سريانيست / شب مهرآفرين ايراني ست . . .

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

.

.

من بلنداي شب يلدا را  تا خود صبح شکيبا بودم

شب شوريده ي بي فردا را  با خيال تو به فردا کردم

چه شبي بود ، عجب زجري بود

غم آن شب که شب يلدا بود . . .

.

.

.



پیامک شب یلدا 90 اس ام اس شب یلدا 1390

پیامک شب یلدا 90 اس ام اس شب یلدا 1390

.

.

.

شب يلداي من آغاز شد

نه سرخي انار نه لبخند پسته نه شيريني هندوانه

بي تو يلدا زجر آور ترين شب دنياست

بي من يلدايت مبارک

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

با تو من عزيز عشقم ديگه هيچ غمي ندارم

واسه ي هميشه ي عمر،عاشقونه دل ميذارم

با تو يلدا پره عشقه،عشقي از جنس عزيزش

 که نميتونه بگيره کسي از دل،عشق پاکش . . .

.

.

پیامک شب یلدا ۱۳۹۰

.

.

شب يلدا و وصف بي مثالش

خداوندا مخواه ، هرگز زوالش

شب يلدا فراتر از همه شب

نبينم هيچ کس افتاده در تب

شب يلدا زحزن و غم مبراست

شب يلدای تو باشد مبارک

.

.

.



اس ام اس شب یلدا پیامک شب یلدا

اس ام اس شب یلدا

.

ارسالی بازدیدکننده گان عزیز وبگاه در بخش نظرات:

.

.

.

بسته ی خلوتت زمزمه های تنهایی و غصه های ارغوانیت

باشه تا پاییز کاری که با زمین کرد با دل تو نکنه.یلدا مبارک

.

.

.

 



اس ام اس شب یلدا

اس ام اس شب یلدا

.

.

ح چراغ:

شبی طولانی دلی رویایی

مبارک باشد این یلدای آریایی

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

عنصری:


چون حلقه ربایند به نیزه، تو به نیزه


خال از رخ زنگی بربایی شب یلدا

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

منوچهری:


نور رایش تیره‌شب را روز نورانی کند


دود چشمش روز روشن را شب یلدا کند
.
.
.



اس ام اس شب یلدا

اس ام اس شب یلدا

.

.

.

سعدی:


هنوز با همه دردم امید درمان است


که آخری بود آخر شبان یلدا را

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

اوحدی:


شب هجرانت ای دلبر، شب یلدا است پنداری


رخت نوروز و دیدار تو عید ماست پنداری

.

.

اس ام اس شب یلدا

.
.

.


خاقانی:


تو جان لطیفی و جهان جسم کثیف


تو شمع فروزنده و گیتی شب یلدا

.

.

 



اس ام اس شب یلدا

اس ام اس شب یلدا

.

.

.

يلدا يعني بهانه اي براي در کنار هم شاد بودن

و زندگي يعني همين بهانه هاي کوچک گذرا.
 
يلداتان مبارک و زندگيتان پر از بهانه هاي شاد باد.

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

 
ميان دوستـــان افتاده اي تک / رخت هندونه ،زلفت عين پشمک!
 
برايت مي زنم اينک پيامک / شب يلداي تو اي گل! مبارک!

.

.

.

 



پیامک شب یلدا

پیامک شب یلدا

.

.

.

من دارم شنبه مي رم، فکر نکنم ديگه همديگر رو ببينيم
 
منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدي هام منو ببخش
 
از طرف پاييز ! يلدا مبارک . . .
 
.
 
.

پیامک شب یلدا
 
.
 
.

بين چگونه قناري ز شوق مي لرزد 

 نترس از شب يلدا بهار آمدني است
 
.
 
.

پیامک شب یلدا .

.

توي سرماي اين شب طولاني به فکر بي خانه مان هايي

 که چشم ميزنند زودتر صبح بشه هم هستي ؟

.

.

.

 



اس ام اس شب یلدا

اس ام اس شب یلدا

.

.

.
بيا اي دل کمي وارونه گرديم


براي هم بيا ديوونه گرديم


شب يلدا شده نزديک اي دوست


براي هم بيا هندونه گرديم


شب يلدا مبارک

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.
شيرينىِ در کنار هم بودن لبخندهاى امشب،

 هزار بار بهتر از اشکِ حسرت ريختن بر مزار جدايى هاى فرداست.

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.
ما منتظر صبح شب يلداييم


دستي به دعا تا فرج فرداييم


شب يلدايتان مبارک
.

.

.

 



اس ام اس شب یلدا

اس ام اس شب یلدا

.

.

.

عمرتون صد شب يلدا


دلتون قدر يه دنيا


توي اين شبهاي سرما


يادتون هميشه با ما


دل خوش باشه نصيبت


غم بمونه واسه فردا

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

بيا اي دل کمي وارونه گرديم


براي هم بيا ديوونه گرديم


شب يلدا شده نزديک اي دوست


براي هم بيا هندونه گرديم


شب يلدا مبارک

.

.

اس ام اس شب یلدا

.

.

روي گل شما به سرخي انار


شب شما به شيريني هندوانه


خندتون مانند پسته


و عمرتون به بلندي يلدا


شب يلدا مبارک

.

.

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,272
  • بازدید ماه : 5,816
  • بازدید سال : 62,738
  • بازدید کلی : 1,835,196