loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 3 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

اس ام اس های جدید  بوسه و اغوش عاشقانه

اس ام اس بوسه و اغوش عاشقانه / جملات زیبا اس درباره بوسه متن درباره بوسیدن از لب اس ام اس بغل کردن جملات در مورد بوسه اغوش بوسیدن عشق بوسه عاشقانه اغوش عاشقانه جدید جدیدترین اس

 

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم
تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم . . .

………………………………………..

رفتم به نزد طبیب ز شدت طب

۶ بوسه نوشت ز گوشه لب

۲ تا صبح ۲ تا ظهر و ۲ تا شب

………………………………………..

آغوش گرم تـــــو مهر باطلی ست

بر همه ی سردی های روزگار

………………………………………..

مانده بر لبان من داغ بوسه های تو

رفتی و بجا مانده  آتشی به جای تو

………………………………………..

من “کوهی” از دردم

بـــیا مرا در آغــوش بـــگیر

بــگذار تـــمام غم هایم در عــظمت آغوشت “کاه” شـــود… !

………………………………………..

سکوت مقدس عشق را میستایم بر لبهای بسته اش بوسه میزنم شاید مرحمی باشد برای

فریاد در گلو مانده ام سکوت میکنم ، صبر میکنم  و همین است که مرا هر روز به عشق مجنون تر میکند

………………………………………..

از عجایب عشق

تنها همان آغوشی آرامت می کند که دلت را به درد می آورد

………………………………………..

گفته بودم که اگر بوسه دهی،توبه کنم

که دگر باره ازین خطاها نکنم

بوسه دادی،چو برخواست لبت از لب من

توبه کردم که دگر توبه ی  بیجا نکنم

………………………………………..

وقتى در آغوشم آرام می گرفت

چشمانش را می بست

نمیدانم از احساسش بود

یا خود را در آغوش دیگرى تصور میکرد!

………………………………………..

عجب لبی ! شکرستان که گفته اند ، اینست

چه بوسه ! قند فراوان که گفته اند اینست

به بوسه حکم وصال مرا  امضا کن

که آن نگین سلیمان که گفته اند اینست

………………………………………..

حسود نیستم

اما گاهی بدجور حسودی میکنم به آن هایی که

شب ها در آغوش خـــیالی یکدیگر به خواب می روند

………………………………………..

شرابی از لبت در جام کردی

مرا با بوسه شیرین کام کردی

دلم آهوی وحشی بود و او را

ندانم با چه افسون رام کردی

………………………………………..

زیــباترین معــاشقه آغوش است

زمانی که عاشق تمام معشوق را در برمی گیرد

………………………………………..

آنقدر بوسیدمش تا خسته شد

خسته از بوسیدن پیوسته شد

خواست تا لب بر شکوه وا کند

لب نهادم بر لبش تا بسته شد

………………………………………..

آغــوشت بوی تلخ که هیچ بوی غرور میدهد !

و چه لذت بخش است که ریه هایم از عطر مردانگی ات پر شود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 281
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 2,076
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 2,076
  • بازدید ماه : 2,076
  • بازدید سال : 67,104
  • بازدید کلی : 1,839,562