loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 0 جمعه 18 دی 1394 نظرات (0)
مطالب خنده دار وجذاب دیماه94
 
شوخی های خواندنی شبکه های اجتماعی (7)
 
 

طنز اعتراف های مسخره و خنده دار

طنز اعتراف های مسخره و خنده دار

اعتراف های طنز و خنده دار

..

..

..

..

 

این اعترافها اتفاقاتی هست که شاید برای همه ما 1 بار تکرار شده باشد و فقط جنبه طنز دارد.

 

اعتراف می کنم یه بار پسر همسایه چهارسالمونو با باباش تو خیابون دیدم گفتم سلام نوید چطوری؟
دیدم بچهه تحویلم نگرفت باباهه خندید
اومدم خونه به مامانم گفتم نوید ماشالا چقد بزرگ شده!
مامان گفت نوید کیه؟
گفتم: پسر آقای …
گفت اون اسمش پارساست اسم باباش نویده
.
.
.
چند روز پیش دختر خالم گوشیشو خونمون جا گذاشته بود … بهش اس ام اس(!) زدم گوشیتو جا گذاشتی!!!!!!!
.
.
.
چند وقت پیش تو حیاط خونه سیگار میکشیدم که صدای باز شدن در حیاط اومد منم حول شدم سیگارو روی گوشیم خاموش کردم (!!) و بدترش اینکه بلافاصله گوشیو پرت کردم تو باغچه و سیگار خاموش موند تو دستم
.
.
.
اعتراف میکنم دوران راهنمایی روز معلم همه تخم مرغ آورده بودن که توش پر گل بود منم یه تخم مرغ خام آورده بودم که بزنم بخندیم! معلم اومد داخل همه سرو صدا کردن و شادی کردن تخم مرغارو میزدن به تخته منم این وسط تخم مرغو زدم به تخته ! ترکید رو تخته پاشید همه جا ، رو لباس معلمم ریخت ! سریع گفت کی بود ؟!!؟ هیچکی هیچی نگفت با این که میدونستن کار منه خلاصه از ته کلاس ۴ – ۵ نفر شلوغو آورد بیرون  زدشون ولی نگفتن کار من بود ! چون شاگرد زرنگیم بودم معلمه شک نمیکرد بهم !
وقتی از کلاس اومدیم بیرون تا دو کیلومتر به صورت چهار نعل فرار کردم آخرم سر کوچه گرفتن زدنم !
.
.
.
اعتراف می کنم معلم دوم دبستانم می گفت املا ها رو خودتون بنویسید که من با دوربین مخفیا می بینم کی به حرفام گوش می ده …ازون روز کار من شده بود گشتن سوراخ سمبه های خونه و سوال های مشکوک از مامان بابام:امروز کی اومد؟ کی رفت؟ به کودوم وسیله ها دست زد؟
بیشترم به دریچه کولر شک داشتم
.
.
.
اعتراف می‌کنم سر فینال جام جهانی‌ تا لحظه‌ای که اسپانیا گل زد فکر می‌کردم اسپانیا نارنجیه، هلند آبی‌، گل هم که زد کلی‌ لعنت فرستادم به هلند، بعد گل رو صفحه نوشت اسپانیا ۱ – هلند ۰ ، تازه فهمیدم کل بازی داشتم اشتباه فحش میدادم
.
.
.
اعتراف می کنم وقتی داداشم دو ماهش بود خندون رفتم تو آشپزخونه، مامانم گفت نارنگیتو خوردی؟ گفتم آره، تازه به آرشم دادم!
بیچاره مامانم بدو بدو رفت نارنگی رو از حلقش کشید بیرون!
.
.
.
یه بار با بچه ها بودیم یکی از دوستام رو بعد از مدت ها دیدم ، کلی ریش گذاشته بود
 با خنده بهش گفتم : علی این ** بازیا چیه ؟
گفت پدرم فوت کرده
گفتم تسلیت میگم :l
.
.
.
اعتراف می کنم کلاس اول دبستان بودم تحت تاثیر این حرفا که نباید به غریبه آدرس خونتون رو بدید، روز اول به راننده سرویس آدرس اشتباهی دادم و از یه مسیری الکی تا خونه پیاده رفتم و تازه فرداش موقعی که سرویس دنبالم نیومد تازه شاهکارم معلوم شد برای خانواده
.
.
.
اعتراف میکنم چند ماه پیش تو شرکت بودم سر کارام یوهو مدیر عامل از تو اتاق خودش گفت: امیــــــــــــــــــر جووون…بلند گفتم جانم؟ گفت خیلی میخوامـــت….گفتم منم همینطور….گفت پیش ما نمیای؟؟؟؟ گفتم چرا..حمتاً..از پشت میزم بلند شدم برم تو اتاقش..به در اتاقش که رسیدم دیدم داره تلفن حرف میزنه با امیر دوستش و من از شدت ضایگی دیوارو گاز گرفتم !
.
.
.
اعتراف میکنم بچه که بودم یه بار با آجر زدم تو سر یکی از بچه های اقوام , تا ببینم دور سرش از اون ستاره ها و پرنده ها می چرخه یا نه!!!!!
تازه هی چند بارم پشت سر هم این کار و کردم , چون هر چی می زدم اتفاقی نمی افتاد!!!!

 

 

 

شعر طنز و جالب زن و موبایل

 
شعر طنز و جالب زن و موبایل

شعر طنز و جالب زن و موبایل…. احترام خانم ها همیشه محفوظ است این شعر تنها جنبه شوخی دارد

.

.

.

 

 

از آن روزی که اینترنت بنا شد
زن خونه ز مرد خود جدا شد

 

 نه چای آماده و نه استکانی 
دریغ از پختن یک لقمه نانی

 

سر صبحی که پی جو تا سحرگاه
موبایلش روشنه هر گاه و بی گاه

 

 گهی اینترنت و واتس آپ و گه چت 
پیامک میزنه این خط به اون خط

 

 خیالش نی بچه ش داره میمیره
خوراکش خورده یا اینکه نخورده

 

 خیالش نی که مردش خسته و زار 
میاد خونه شبانگاهان سر کار

 

سرش توی موبایلش هی میخنده 
پیامک میزنه خالی میبنده

 

 بجای همدمی با مرد خونه
موبایلا روز و شب همدمشونه

 

الهی این موبایلا را تو بشکن 
دل بیچاره ی مردا رو نشکن

 

قدیما مرد و زن همراه و همدل 
حالا همدم شده خط ایرانسل

 

الهی کابل اینترنت جدا شه 
موبایلا از دست زن ها رها شه

 

 از آن روزی که این تانگو بنا شد
زن خونه ز مرد خود جدا شد
شعر از حسود اقا

 

////////////////////////////////////

 

داستان طنز و جالب امتحان دامادها

مجموعه : مطالب خنده دار و طنز
داستان طنز و جالب امتحان دامادها

طنز جالب و خنده دار از امتحان دامادها ….

 

زنى سه دختر داشت که هر سه ازدواج کرده بودند.

یکروز تصمیم گرفت میزان علاقه‌اى که دامادهایش به او دارند را ارزیابى کند.

یکى از دامادها را به خانه‌اش دعوت کرد و در حالى که در کنار استخر قدم مى‌زدند از قصد وانمود کرد که پایش لیز خورده و خود را درون استخر انداخت.

دامادش فوراً شیرجه رفت توى آب و او را نجات داد.

فردا صبح یک ماشین پژو ٢٠٦ نو جلوى پارکینگ خانه داماد بود و روى شیشه‌اش نوشته بود: «متشکرم! از طرف مادر زنت»

زن همین کار را با داماد دومش هم کرد و این بار هم داماد فوراً شیرجه رفت توى آب وجان زن را نجات داد.

داماد دوم هم فرداى آن روز یک ماشین پژو ٢٠٦ نو هدیه گرفت که روى شیشه‌اش نوشته بود: «متشکرم! از طرف مادر زنت»

نوبت به داماد آخرى رسید.

زن باز هم همان صحنه را تکرار کرد و خود را به داخل استخر انداخت.

امّا داماد از جایش تکان نخورد.

او پیش خود فکر کرد وقتش رسیده که این پیرزن از دنیا برود پس چرا من خودم را به خطر بیاندازم.

همین طور ایستاد تا مادر زنش درآب غرق شد و مرد.

فردا صبح یک ماشین بى‌ام‌و کورسى آخرین مدل جلوى پارکینگ خانه داماد سوم بود که روى شیشه‌اش نوشته بود: «متشکرم! از طرف پدر زنت»

////////////////////////

شوخی های خواندنی شبکه های اجتماعی

مجموعه : مطالب خنده دار و طنز
شوخی های خواندنی شبکه های اجتماعی (7)
وب سایت ایران ناز : سعی داریم در این سری مطالب گزیده ای از نوشته های طنز آمیز را در اختیار شما قرار دهیم که امیدواریم مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد.
 

*******

1- اشکان دژاگه اگه تو ایران میموند و خارج نمیرفت فوق فوقش میتونست نقش ابن ملجم مرادی تو سریال امام علی رو بازی کنه.

2- با توجه به اقدام اخیر مسئولین بازم جای شکرش باقیه تو مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی بلیط های کنسرتش رو نفروختن.

3- استاد اکبر عبدی با بیانات اخیرشون چهره ای جدید از قابلیت های نهان یک آریایی رو به معرض نمایش گذاشتن. دنیا باید از ما بترسه!

4- طبق آمار بانک مرکزی ایران، رمز کارت بانکی 99% مردم 9999 است. ویژگی مهم این رمز نزدیک بودن دکمه 9 به دکمه Enter است!

5- قبلا از کسی خوشت می اومد باس آمار در می آوردی مجرده یا متاهل. ولی جدیدا از یکی خوشت میاد باس بری تحقیق کنی ببینی دختره یا پسر.

6- امروز صبح پشت چراغ قرمز یه پراید نو وایساده بود، مردم یه جوری به چشم خائن نیگاش می کردن که آخرش پیاده شده بود داد می زد می گفت به او خدایی که می پرستید مدلش نود و یکه فقط سالم نگهش داشتم.

7- اسم ماشین ها از نظر برخی از مردم: پراید، دیویس شیش، از این شاسی بلندا، از اینا که سقف نداره.

8- اگه می خواین کسی به حرفتون توجه کنه، اینجوری شروع کنین، نمی دونم اینو بهت بگم یا نه… 100% تضمینی.

9- 20 سوالی بازی کردن دخترا:
– جانداره؟
– نه
– اوخی چِلا؟ مُلده؟

10- «تیتراژ بر ثانیه» چیست؟ واحد شمارش مجید اخشابی را گویند.

11- فاميلاى ما عيد غدير هنوز 100 تومنى عيدى ميدن! حاضرم 1000 تومن بدم بگم از کجا آوردين فقط به این نوئیشو؟!

12- به قصاب گفتم ما دلمون نمیاد خون هیچ موجودی تو خونمون ریخته بشه. حالا قرار شده گوسفنده رو با جوراب زنونه خفه کنه.

13- سایته تیتر زده “محاکمه علنی ب.ز آغاز شد.” اون بز بدبخت چه گناهی کرده که محاکمه ش میکنید؟

14- بهترین شادی پس از گل تاریخ فوتبال، مال کریم باقری بود. بعد از گل هفدهم به گوام خیلی طبیعی به سمت وسط زمین میومد در حالی که دستش روی بینی اش بود.

15- ولی جنگ با عربستان خیلی اعصاب خورد کنه. عربها هی وسط جنگ الکی خودشون رو میندازن زمین، تمارض میکنن تیر خوردن تا وقت تلف کنند.

16- یارو نوشته به جای گوسفند قربونی کردن برید درخت بکارید، حتما تو قورمه سبزی هم به جای گوشت باید شاخ و برگ درخت بریزیم؟

17- این جماعت دلواپس که من می بینم، حتی اگه جواد ظریف به جای دست دادن با اوباما با لگد میزد تو شکمش، باز گیر میدادن ظریف چرا یواش لگد زد؟

18- از شواهد چنین برداشت میشه دولت اعلام کرده اونایی که تا آخر این هفته تو تلگرام کانال نسازن، یارانه شون قطع خواهد شد.

19- من کلا توقع ندارم که زندگیم بیفته رو غلتک. همین که غلتک نیفته روم کمال تشکر رو دارم.

20- ما معمولی ها هر چی که خواستیم یا گرون بود یا غیرقانونی، یا نامزد داشت.

21- ملت یه جوری از تابستون خداحافظی کردن انگار دیگه قرار نیست تابستونی بیاد.

22- بابام گفت پسرم برو تو کوچه ببین تلگرام بقیه هم قطع شده یا فقط مال ما ر قطع کردن.

23- افسردگی تو ایران یه بیماری نیست، یه جور سبک زندگیه.

24- چند وقت دیگه پرژک این شامپو رو تولید می کنه: شامپو اشک مازیار فلاحی، برای موهای احساسی.

25- واسه تولد بچه هفت ساله لپ تاپ و تلسکوپ خریدن منم همسن این بودم حوصله م سر میرفت میگفتن برو تو کوچه ببین در ماشین کی بازه به صاحبش خبر بده.

26- از این به بعد از خواب بعدازظهر که بیدار می شین می بینین شب شده. یه حال مزخرفیه که نگو.

27- حدود 35 میلیون نفر تو دنیا آلزایمر دارن که نمیدونم چرا از بین اونا یکیش سوپری سر کوچه ما نیست هر سری میرم میگه اون 50 تومنو کی میدی.

28- هی روزگار… (همکلاسی علیرضا روزگار موقع صدا زدن او)

29- فرهنگ لغات مامانم اینجوریه: این آشغالا که به خودت می مالی: لوازم آرایش؛ اون آشغالی که از صبح تا شب سرت توشه: موبایلم؛ اون آشغالدونی: اتاقم. این آشغالا که می خوری: لواشک و قره قروت…

30- آقا میرید باشگاه یا مکان توریستی؟ بخدا ۳۰۰ تا عکس مال مسافرته نه یه ماه باشگاه.

///////////////////////////////

جوک های دانشجویی دیماه 94

مجموعه : مطالب خنده دار و طنز
جوک های دانشجویی مهرماه 94

ازه میفهمم موفق باشید استاد آخر برگه امتحانی جواب همون
خسته نباشید هاییه که وسط درس دادنش میگفتیم

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ جوک دانشجویی♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

یه بار تو ورق امتحانم انقدر چرت و پرت نوشتم به جرم توهین به شعور
استاد به کمیته انضباطی دانشگاه معرفی شدم

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ جوک دانشجویی♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

کلاس نه گذاشتنیه نه داشتنی نه رفتنی کلاس فقط پیچوندنیه به افتخار همه دانشجوهاااا…

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ جوک دانشجویی♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

هروقت تونستی با تقلب نمره خوب بگیری به خودت افتخار کن
با خرخونی که همه میتونن 20 شن

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ جوک دانشجویی♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

بیاااا دوری کنیم از درس
بیاااامشروط بشیم کم کم
بیاااا با درس تو بدتر شوووووو
بیاااا این ترم تو رد شوووو
رد شوووو
ببین گاهی یه وقتایی دلت میگیره از استاد
نه میخوابم نه بیدارم
از این نمرات من پیداست

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ جوک دانشجویی♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

چهارتا از مهم ترین دست آوردهای دانشگاه:
– اس ام اس دادن بدون نگاه کردن به موبایل …
– خوابیدن در حالت نگاه کردن به کتاب …
– کار گروهی در هنگام امتحان …
– حرف زدن بدون تکون خوردن لب …

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ جوک دانشجویی♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

دانشجوی عزیز،وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم, چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !
دوستدار تو, استاد

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ جوک دانشجویی♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

سه تا از بهترين خوابيدنهاي دنيا:
1.خوابيدن رو پاي مامان وقتي کلي خسته اي
2.خوابيدن رو شونه عشقت وقتي کلي تنهايي
3.خوابيدن با چشماي باز وقتي استاد داره درس ميده !

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ جوک دانشجویی♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

یه بار تو دوره دانشجویی 4 نفری سوار یه پیکان شدیم شیشه بالابر نداشت! میدونید که چی میگم ؟ به راننده به مسخره گفتم اقا شیشه هاش برقی؟؟؟:))) (کل ماشین زد زیر خنده) راننده هم با جدیت گفت بله برقیه!!! بعدشم یه دکمه زد شیشه سمت من اومد پایین!!!

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ جوک دانشجویی♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

ای اس ام اس برو پیش اونی که دارم بهش فکر می کنم..یه دونه بزن تو سرش برگرد
بیا با هم بهش بخندیم

 

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ جوک دانشجویی♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

 

یه دختر نمیتونه کمکتون کنه تا نمره قبولی بیارید، ولی نمره های قبولیتون میتونه کلی دختر براتون جایزه بیاره، پس به درس خوندن عشق بورزید نه به دخترا !
(سازمان حمایت از آینده پسرای تنها)

 

 

///////////////////////////

 

 

شعر خنده دار اسرار والدین بر 20 گرفتن

مجموعه : مطالب خنده دار و طنز
شعر خنده دار اسرار والدین بر 20 گرفتن

شعر خنده دار پافشاری والدین برای 20 گرفتن دانش آموز . اکنون که سال تحصیلی جدید آغاز شده است بسیاری از والدین و پدر و مادرها خیلی بیشتر از دانش آموزان پافشاری برای 20 گرفتن فرزندشان می کنند.

 

باز غوغا می کند فریاد و غوغا، نمره ی بیست
جیغ مادر، جنگ بابا عصر فردا ، نمره ی بیست

 

خوشنویسی، خوش صدایی، قهر مانی ها قبیح است
از ریاضی از دروس سطح بالا، نمره ی بیست

 

کیف و دفتر ، خط کش و نقاله و خود کارهایم
گوشه ای کز کرده از فریاد بابا ، نمره ی بیست

 

مثل موجی پای ساحل می زنم خود را به هر سو
سهمم اینک چند ماسه دست دریا، نمره ی بیست

 

می کشم هر روز با خود کوله ی بی خوابی ام را
اضطراب هشت ریشتر زلزله را، نمره ی بیست

 

آه نوزده، وای هفده، فاجعه شد شکل پانزده
کاشکی دیگر بمیرد رسم ما یا، نمره ی بیست

///////////////////////////////

طنز نوشته های خنده دار و کوتاه

مجموعه : مطالب خنده دار و طنز
طنز نوشته های خنده دار و کوتاه

لحظاتی شاد و مفرح با خواندن طنز نوشته های کوتاه و جدید

.

.

.

 

توي تموم دنيا بچه ها از پله ها بالا ميرن و از سرسره ميان پايين، توي ايران بچه ها با هزار زحمت از سرسره ميرن بالا واز پله ها ميان پايين، تازه به اوني که از طرف سرسره مياد پايين ميگن نيا برگرد.

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

چگونه یک دختر را در دو مرحله عصبانی کنیم؟ 1. از او عکس بگیرید. 2 عکس را به او نشان ندهید. (ترجیحاً فرار کنید)

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ مطالب طنز و خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

یه روز 7 نفر میرن عکاسی 3 نفر شان می خوابند و 4 نفرشان می ایستند به عکاسه می گن قربون دستت از ما یه عکس 3در 4 بگیر

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

ﭼﻬﺎﺭ ﻃﺮﻑ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﻋﻨﮑﺒﻮﺗﻪ ﺗﺎﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﻣﻨﻢ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺳﯿﺴﺘﻤﻪ ﭘﺪﺍﻓﻨﺪﯼ ﻋﻠﯿﻪ ﭘﺸﻪ ﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﯾﻪ ﻫﻤﺰﯾﺴﺘﯿﻪﻣﺴﺎﻟﻤﺖ ﺁﻣﯿﺰ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﺎ ﻫﻢ

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جملات کوتاه طنز ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

بیدار شدم دیدم لپ تاپ پاشیده زمین، خوراکی ها پخش و پلا، چراغ روشن، عینک هم زیرم مونده بود،فقط اگه یه ببر تو اتاق بود میشد هنگ اوور 4 رو ساخت.

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز نوشته های خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

زن و شوهر با هم دعوا میکنن
مرده زنگ میزنه به مادرش میگه:
مامان من میخوام زنمو تنبیه کنم چند روزی میام خونتون
مامانش میگه : نه پسرم زنت به یه تنبیه بزرگتر نیاز داره!
من میام خونتون

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای باحال ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

مورد داشتیم دختره اینقدر چاق بوده که وقتی پالتو زرد میپوشیده با تاکسی اشتباهش میگرفتن

.

.

.
اونوقت استاتوس زده:نگاهت درگیر اندام ظریفم نکن

.

.

.
حرکت کن بابا ترافیک نشه خخخخخخ

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

خواهر برادر کوچیکتر ندارین نصف عمرتون بر فناست
خیلى حال میده میگى برو آب بیار

البته منم ندارم ولى داداشم معلوم بود حال میکنه

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ استاتوس خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

عشق را از جوراب زنانه باید آموخت، يه دونش سوراخ ميشه اون يکی خودشو از شير حموم دار میزنه… سرفرصت بازم براتون از عشق میگم. عشق خیلی پیچیدس.

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

 تنها كاري كه ايرانيا توش باهم همكاري ميكنن چيه؟

تو جاده چراغ ميزنن كه پليس وايساده.

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز نوشته های خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

یه روز دبیر انشامون در مورد ثروت و علم صحبت میکرد پرسید علم بهتره یا ثروت؟
گفتم:ثروت
گفت”تو همیشه خنگ بودی اگه من بودم علم رو انتخاب میکردم
در کمال خونسردی گفتم:بعله هر کسی حق انتخاب داره و هر کسی هر چیزی رو که نداره انتخاب میکنه
یعنی کلاس که منفجر شد هیچ به گوش مدیر معاون ها هم رسید و مورد لطف همه قرار گرفتم

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار لاین ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

شما سه هزار میلیارد تومن اختلاس کنی بری کانادا
باز لذتش به پای دزدین یه کتلت از پای گاز نمیرسه

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز نوشته های کوتاه جدید  ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

نه خانوم امروز باید از دوتا درس جدید امتحان بگیرید…..اینا دارن دروغ میگن
من خودم یادداشت کردم
.
.
.
.
الکی مثلا من خرخون و حرص درار تو کلاسم

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

مربی باشگا‌همون 8 تا سفیده تخم مرغ میخوره بعد تمرین با یه سیخ جوجه کباب. میخوام بگم اگه نسل مرغا منقرض شد کار این دایناسوره.

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جملات کوتاه طنز ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

مرده به زنش sms میده: “عزیزم، من دیشب با رژلبت رو سنگ توالت نوشتم دوستت دارم”
خانمه هم جواب میده: “نفسم، منم دیشب با همون مسواکی که صبح دستت بود، پاکش کردم”
زوج خاصي اند اينا، خدا حفظشون كنه.

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

جدید ترین روش درمان افسردگی در خانم ها…
بله درست حدس زدید…
پاساژ درمانی بهترین روش درمان بسیاری از درد های بی درمان

//////////////////////////////

جوک های بسیار خنده دار دی ماه

مجموعه : مطالب خنده دار و طنز
جوک های بسیار خنده دار مهر ماه

دیدمت
منم دیدمت عزیزم
.
.
.
.
بیشترین اس ام اس ارسالی (محرم)تاسوعا عاشورا…

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

توصیه وزارت بهداشت قشنگمون:
دلستر نخورین، کور میشین
نوشابه نخورین، پوک میشین
شیر و دوغ نخورین روغن پالم توشه سرطان میگیرین
آب هم که دیگه نداریم، سدامون داره خشک میشه!
شادی روح همه مون ….

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

یا نیمه گمشده منو پیدا کنید
.
.
.
یـــــــا
.
.
.
مخ نیمه گمشده همتونو میزنم !!!
“شوخیم نـدارم”

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

تف به این زندگی
.
.
.
.
تف به این شانس
.
.
.
تف به این هوا
.
.
.
تف به این درسا
.
.
.
چیه باز میخوای بیای پایین خب تانکر نیستم که تفام تموم شد !!! قول میدم تفامو جمع کردم دوباره تف کنم !!!!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

بالاخره مخه دختره همسایمونو زدم!!!
.
.
.
.
داشت از جلو درمون رد میشد
با سنگ از پنجره زدم تو مخش
الانم کلانتریم صبح اول وقت میفرستنم زندان

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

کاش بالای سر بعضیا یه ضربدر کوچولو بود که
.
.
.
.
هر وقت حوصلشونو نداشتی روش کلیک کنی ، طرف بسته بشه…

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

اون آدمی که 20 ســاله دیگه میخواد بیاد مخ دُخترمـــــو بــِــزنه
.
.
.
الان داره بــاب اســـفنجی میبینــه   
ای جـــانــــــم…

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

یه مرد واقعی اونیه که وقتی میاد خونه واسه خانومش کلی لواشک و پاستیل بخره …….^____^
.
.
.
.
بعد زنشو ببنده به صندلی و همشو جلوش بخوره
راستش خودمم انتظار نداشتم اینقدر غمگین تموم شه

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

ﺍﮔﻪ ﻣﺎ ﻣﺜﻞ ﺍﺻﺤﺎﺏ ﮐﻬﻒ ﺑﺨﻮﺍﺑﯿﻢ ﻭ ﺳﯿﺼﺪ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷیم:
.
.
.
ﻣﻄﻤﺌﻨﻢ ﻫﻨﻮﺯﻡ ﺳﺮﯾﺎﻝهای :
ﻋﻤﺮ ﮔﻞ ﻻﻟﻪ،عموپورنگ ، هشدار برای کبری ۱۱ و پرستاران در حال پخشه!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

 ﺑﺎﺑﺎﻡ sms ﺩﺍﺩ : ﺳﻼﻡ ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯽ ﻧﺎﻥ ﺑﺨﺮﯼ ؟
ﻣﻨﻢ ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩﻡ : ﺁﺭﯼ ﭘﺪﺭ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﻣﺮﮐﺒﯽ
ﯾﺎﻓﺘﻩ ﻮ
ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻧﻮﺍ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺭﺳﺎﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺷﺎﺗﺮ ﻃﻠﺐ
ﻧﺎﻥ
ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ
ﭘﺪﺭ ﺍﺯ ﺷﺎﺗﺮ ﭼﻨﺪ ﻋﺪﺩ ﻧﺎﻥ ﻃﻠﺐ ﮐﻨﻢ ؟
ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ : ﭘﺪﺭ ﺳﮓ ﻣﻨﻮ ﻣﺴﺨﺮﻩ
ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﮔﺮ
ﺟﺮﺃﺕ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﻣﺸﺐ ﺑﯿﺎ ﺧﻮﻧﻪ ﻭ ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩ ,
ﺍﮐﻨﻮﻥ ﭘﺎﺳﯽ ﺍﺯ ﺭﻭﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ ، ﻋﺎﯾﺎ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ
ﺷﻤﺎ
ﺍﻣﺸﺐ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺟﻌﺖ ﮐﻨﻢ ؟؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

گاهی اوقات یه غلطی میکنیم که بعدش هر غلطی میکنیم نمیتونیم هیچ غلطی بکنیم
.
.
.
جمله سنگینی بود دو ساعت هوا خوری

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

بزن به سلامتی اون آقا پسری که
تو زندگیش فقط به یه نفر گفت : عشــــقم
.
.
.
به سه چهارتا گفت نفسم..
به 10-11تاشون گفت گلم..
40-50 تای دیگه هم شامل عسلم میشدن

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻼﻕ ﺷﺪﻧﺎ
.
.
.
.
ﻃﺮﻑ ﺗﻮ ﻻﯾﻦ ﺍﺳﻤﺸﻮ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ( ﻧﺮﺳﯿﺪﻩ ﺑﻪ ﺩﺭﯾﺎ )
ﺑﺶ ﭘﯽ ﺍﻡ ﺩﺍﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﯽ ؟؟
ﮔﻔﺖ : ﺧﯿﻠﯽ ﮔﯿﺠﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺳﺎﺣﻞ ﺩﯾﮕﻪ

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

آیا میدانید:
با حذف جمله خب دیگه چه خبر از زبان پارسی
ارزش سهام مخابرات با کاهش ۸۰ درصدی مواجه میشود…!!!؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

دختره تو هواپیما با موبایل داشت صحبت میکرد…
مهماندار گفت:حرف زدن شما با تلفن اینجا ممنوعه …
دختره به دوستش میگه: اینجا حرف زدن ممنوعه،
تو حرف بزن من گوش میدم!!!
مهماندار سکته کرد!!!
خلبان غش!!!
یکی از بالها جدا شد..

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ مطالب طنز و خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

واسه کسی بمیر که واست
تب
.
.
.
.
.
.
لت بخره.
خوب تب کنه که چی بشه ؟؟؟؟
واست آب و نون میشه ؟؟؟
یه کم واقع بین باش….

//////////////////////////////

جملکس های تصویری خنده دار و طنز

مجموعه : مطالب خنده دار و طنز
جملکس های تصویری خنده دار و طنز

نوشته های طنز و خنده دار تصویری

.

.

.

.

جملکس های تصویری خنده دار و طنز

جملکس های تصویری خنده دار و طنز

جملکس های تصویری خنده دار و طنز

جملکس های خنده دار و جدید

جملکس های تصویری خنده دار و طنز

جملکس های تصویری خنده دار و طنز

جملکس های تصویری خنده دار و طنز

نوشته های طنز تفاوت دخترها با پسرها

جملکس های تصویری خنده دار و طنز

جملکس های تصویری خنده دار و طنز

جملکس های تصویری خنده دار و طنز

عکس نوشته های جالب و خنده دار

جملکس های تصویری خنده دار و طنز

جملکس های تصویری خنده دار و طنز

جملکس های تصویری خنده دار و طنز

///////////////////////////////////////////

طنز با حال انواع خواب

مجموعه : مطالب خنده دار و طنز
طنز با حال انواع خواب

انواع خواب های طنز و خنده دار

 

 

خواب با چشمان باز
یکی از افسانه های دوران دانشجویی بوده که به عقیده ی خیلی برایشان اتفاق افتاد اطلاعات دیگری در دسترس نیست.
 

 

 

خواب دانشجویی
یکی از چالش بر انگیز ترین نوع خواب ها که حتی از فرار از زندان هم نفس گیر تر بوده خواب دانشجویی است درست است که این نوع خواب به مهارت بسیار نیاز دارد اما به گفته خیلی از دانشجویان به طرز عجیبی 30 دقیقه از این نوع خواب با 5 ساعت از هر نوع خواب دیگر برابری میکند که در علم انسان شناسی یک معجزه می باشد
 

 

 

خوارس (مخفف کلمه خواب و درس)
اگر از کم خوابی بسیار رنج می بریدد من این نوع خواب را به شما پیشنهاد میکنم وسایل لازم  کتاب ترجیحا قطور  بالشت برای زیر ارنج گذاشتن همین
به روی شکم دراز کشید و خود را اماده خوابی عمیق کنید و 3….2…1
در کتاب را باز کنید
 

 

 

نیم خواب
وقتی در حال اس ام اس بازی با کسی در ساعات نیم شب باشید می توانید این نوع خواب را تجربه کنید به این شکل که یک چشم باز برای دیدن پیام طرف مقابل و چشم دیگر در عالم هپروت
 

 

 

خواننده
نه اشتباه فکر نکنید< خواننده مخفف کلمه ی خواب راننده است یه نوع خواب که پر از هیجان برای راننده و کلی ترس و دلهره برای سرنشینان خودرو به همراه دارد شاید بین نیم خواب و خواننده شباهت هایی باشند مثل این که در نیم خواب یک چشم باز و دیگری بسته است اما در خوانندگی دوچشم به صورت هم زمان باز و بسته می شوند

یک نوع خواب هم که به گفته برخی از شاهدان در نیمه های شب اتفاق میافتاد هم در حدود ده سال پیش کشف شده

/////////////////////////////

شما چقدر همسرت را دوست داری (طنز)

مجموعه : مطالب خنده دار و طنز
شما چقدر همسرت را دوست داری (طنز)

 طنز جالب چقدر همسرت را دوست داری.

 

1-شما بعنوان مرد خانواده ، چقدر عیالتان را دوست دارید ؟!
الف) به اندازه تعداد سکه های مهریه اش
ب) به اندازه تعداد قطعات جهیزیه اش
ج) به اندازه تعداد صفر های جلوی مبلغ موجودی حساب بانکی اش
د) به اندازه تمام ستاره های آسمان در روز !

 

۲ – چه عاملی سبب شد تا شما به خواستگاری عیالتان بروید ؟!
الف) جوونی کردم !
ب) سادگی کردم !
ج) گول خوردم !
د) من که نرفتم خواستگاری ، اون اومد !

 

۳ – اگر خدایی ناکرده عیالتان فوت کند شما چه کار می کنید ؟!
الف) اول ناراحت و بعد خوشحال می شوید !
ب) اول خرما و بعد شاباش می دهید !
ج) اول قبرستان و بعد محضر می روید !
د) انشاا… بقای عمر ? تای دیگر باشه !

 

۴ – ملاک شما در انتخاب عیالتان چه بوده است ؟!
الف) املاک پدرش !
ب) دارایی پدرش !
ج) املاک و دارایی پدرش !
د) همه موارد !

 

۵ – اگر عیالتان از شما بخواهد که برای کادوی تولدش یک گردنبد طلا بخرید چکار می کنید ؟!
الف) تا بعد از روز تولدش گم و گور می شوید !
ب) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مریضی می زنید
!ج) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مردن می زنید !
د) آدرس یک بدلی فروشی کار درست را از دوستتان می گیرید !

 
 

۶ – محبت آمیز ترین جمله ایکه به عیالتان گفته اید چه بوده است ؟!

الف) عزیزم ، امروز صبحانه چی داریم ؟!
ب) عزیزم ، امروز ناهار چی داریم ؟!
ج) عزیزم ، امشب شام چی داریم ؟!
د) من واقعا … من واقعا عاشق …. من واقعا عاشق تو …. من واقعا عاشق تو روبچه با پنیرم !

 

۷ – در کارهای منزل چقدر به عیالتان کمک می کنید ؟!
الف) در خوردن غذا با او همکاری می کنید !
ب) کانال های تلویزیون را شما با کنترل عوض می کنید !
ج) موقعی که عیالتان مشغول تمیز کردن منزل یا شستن ظروف است ، با زدن صوت و دست او را تشویق می کنید !
د) گاهی اوقات کارهای شخصی تان را خودتان انجام می دهید !

 

۸- اگر عیالتان با شما قهر کند برای آشتی کردنش چه کار خواهید کرد ؟!
الف) شما هم با او قهر می کنید تا زمانیکه خودش بیاید منت کشی !
ب) از طریق بکارگیری سیستم اعمال خشونت ، او را به زور آشتی خواهید داد !

ج) او را تهدید می کنید که اگر تا ?? بشمارید و آشتی نکند سریعا اقدام به اختیار نمودن همسر جدید می نمایید !
د) حاضرید یک چیزی هم بدهید اگر همیشه قهر باشد !

 

۹ – نظرتان در مورد این جمله چیست ؟
( مهرم حلال ، جونم آزاد ! )
الف) زیبا ترین جمله دنیاست
!ب) با معنا ترین جمله دنیاست !
ج) خوشحال کننده ترین جمله دنیاست !
د) تخیلی ترین جمله عصر کنونی است !

 

۱۰ – در کل ، از زندگی با عیالتان راضی هستید ؟!
الف) اگر نباشم چیکار کنم ؟!
ب) چاره ای جز این ندارم !
ج) یک جوری داریم می سازیم دیگه !
د) بله که راضی هستم البته تا زمانیکه بتوانم پول مهریه اش را جور کنم !

 

 

//////////////////////////////

 

طنز با حال دختر چیست؟

مجموعه : مطالب خنده دار و طنز
طنز با حال دختر چیست؟

این بخش تنها جنبه سرگرمی و طنزدارد و جایگاه بلند دخترخانم ها همیشه محفوظ است.

 

دختر:موجودی است که:

وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!

وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!

وقتی غمگین است آه میکشد

وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد

وقتی بدش می آید میگوید ایشششش .

وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی.

همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند .

از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود!

واقعا موجودی ناشناختست…

////////////////////////////////

طنز با حال سیر مرد سالاری در ایران

مجموعه : مطالب خنده دار و طنز
طنز با حال سیر مرد سالاری در ایران

طنز با حال و جدید سیر مرد سالاری در ایران

 

حوالی سال 1230 ه.ش:

مرد: دختره‌ ی خیر ندیده! من تا نكشمت راحت نمیشم! اصلا” اگه نكشمت خودم كشته میشم!

 

زن: آقا، حالا یه غلطی كرد! شما بگذر. نامحرم كه تو خونه مون نبوده. حالا این بنده خدا یه بار بلند خندیده!

 

مرد: بلند خندیده؟! این اگه الان جلوشو نگیرم لابد پس فردا میخواد بره بقالی ماست بخره! همش تقصیر توئه كه درست تربیتش نكردی. نخیر نمیشه. باید بكشمش!

 

(بالاخره با صحبتهای زن، مرد خونه از خر شیطون پیاده می‌شه و دختر گناهكارشو می‌بخشه!)

 

زن: آقا خدا سایه ی شما رو هیچوقت از سر ما كم نكنه.

 

نیم قرن بعد ، سال 1280:

مرد: واسه من می‌خوای بری مدرسه درس بخونی؟! می‌كشمت تا برات درس عبرت بشه! یه بار كه مردی دیگه جرات نمی‌كنی از این حرفا بزنی! تو غلط كردی! تقصیر من بود كه گذاشتم این ضعیفه بهت قرآن خوندن یاد بده! حالا چی؟

 

زن: آقا، آروم باشین. یه وقت قلبتون خدای نكرده می‌گیره‌ها! یه شكری خورد. دیگه از این شكرها نمی‌خوره. قول میده!

 

مرد (با نعره حمله می‌كنه طرف دخترش): من باید بكشمت! تا نكشمت آروم نمیشم! خودت بیای خودتو تسلیم كنی بدون درد می‌كشمت!

 

زن: وای آقا تو رو خدا از خونش بگذرین. منو به جای اون بكشین!

 

(بالاخره با صحبتهای زن، مرد خونه از خر شیطون پیاده می‌شه و دختر گناهكارشو می‌بخشه!)

 

زن: خدا شما رو تا ابد واسهء ما نگه داره.

 

یك قرن بعد از اولین رویداد ، سال 1330:

مرد (بعد از گرفتن كمی زهر چشم و شكستن چند تا كاسه كوزه!): چی؟! دانشسرا؟! (همون دانشگاه خودمون). دختره ی چشم سفید حالا می‌خوای بری دانشسرا؟! می‌خوای سر منو زیر ننگ كنی؟ مردم از فردا نمیگن آقا رضا غیرتت كو؟! فاسد شدی برا من؟ شیكمتو سورفه (سفره) می‌كنم!

 

زن: آقا، تو رو خدا خودتونو كنترل كنین. خدای نكرده یه وخ (وقت) سكته می‌كنین!

 

مرد: چی میگی ززززززن؟! من اگه اینو امشب نكشم دیگه فردا نمی‌تونم جلوی این فسادو بگیرم! یه دانشسرایی نشونت بدم كه خودت كیف كنی!

 

(بالاخره با صحبتهای زن، مرد خونه از خر شیطون پیاده می‌شه و دختر گناهكارشو می‌بخشه!)

 

زن: آقا الهی صد سال سایه تون بالای سر ما باشه.

 

حوالی سال 1360:

فریاد مرد خونه تا هفت خونه اونطرف تر میرسه كه: بله؟! میخواد بره سر كار؟! یعنی من دیگه انقدر بی غیرت و بدبخت شدم كه دخترم بره سر كار و پول بیاره تو خونه؟! پس من اینجا هویجم؟! مگه اینكه برای این بی آبرویی از روی نعش من رد بشی!

 

زن: حالا تو عصبانی نشو. این بچه س نمیفهمه. دوستاش یادش دادن این حرفا رو! چند روز دیگه یادش میره. ببخشش. خدا تو رو برای ما حفظ كنه.

 

همین چند سال پیش ، سال 1380:

مرد: كجا؟! می‌خوای با تكپوش (از این مانتو خیلی آستین كوتاها كه نیم متر هم پارچه نبردن و مثل جلیقه نجات پستی بلندی پیدا می‌كنن!) و شلوارك (از این شلوار خیلی برموداها!) بری بیرون؟! می‌كشمت! من، تو رو، می‌كشم!

 

زن: ای آقا، خودتو ناراحت نكن بابا. الان دیگه همه همینطورین! (شما بخونید اكثرا”)

 

مرد: من اینطوری نیستم! این امروز كه اینجوری باشه لابد فردا میخواد نوبل صلح هم از دست اجنبی بگیره! دختر، لااقل یه كم اون شلوارو پائین‌تر بكش كه زانوتو بپوشونه! نه، نه، نمی‌خواد! بدتر شد! همون بالا ببندیش بهتره!

 

زن: مرد خدا عمرت بده كه دركش كردی!

 

چند سال بعد ، سال 1390:

مرد: آخه خانم این چه وضعیه؟ روزی كه اومدی خواستگاری گفتم نمیخوام زنم این ریختی لباس بپوشه، گفتی دوره ی این امل بازیها تموم شده، گفتم چشم! تمام خونه و املاكم رو هم كه برای مهریه به نامت كردم. حق طلاق رو هم كه ازم گرفتی. حالا میگی بشینم توی خونه بچه داری كنم؟!

 

زن: عزیزم مگه چه اشكالی داره؟ مگه تو ماهی چقدر حقوق میگیری؟ تمام حقوقت هم كه برای كرایه تاكسی و خرج ناهارت و مهدكودك بچه و بنزین و جریمه ی ماشین میره! حالا اگه بشینی توی خونه و از بچه نگهداری كنی هم خرجمون كم میشه هم بچه عقده ای نمیشه! آفرین عزیزم. من دارم با دوستام میرم باشگاه بولینگ! خدا سایه ت رو فعلا” رو سر ما نگه داره!

 

چند سال بعد ، سال 1400:

 

دختر: چی؟! چی گفتی؟! دارم بهت میگم، ماشین بی ماشین! همین كه گفتم. من با الكس قرار دارم ماشینم می‌خوام. می‌خوای بری بیرون پیاده برو!

 

زن: دخترم، حالا بابات یه غلطی كرد! تو اعصاب خودتو خراب نكن. لاك ناخنت می‌پره! آروم باش عزیزم. رنگ موهات یه وقت كدر می‌شه! اوه مامی، باباتم قول می‌ده دیگه از این حرفا نزنه!

 

(بالاخره با صحبتهای زن، دختر خونه از خر شیطون پیاده می‌شه و بابای گناهكارشو می‌بخشه!)

 

زن: عزیزم خدا نگهت داره كه باباتو بخشیدی!

 

دو قرن بعد از اولین رویداد ، سال 1430:

زن: عزیزم تو كه انقدر فسیل نبودی! مثلا” بین دوستات به روشن فكری و عدالت معروفی. آخه چه اشكالی داره؟ اینهمه سال ما زنها بچه دار شدیم و به دنیا آوردیمشون، حالا با این علم جدید و تكنولوژی پیشرفته چند وقتی هم شما مردها از این كارا بكنین! اصلا” مگه نمی گفتی جد بزرگت همیشه می گفته: چه مردی بود كز زنی كم بود؟

 

مرد: پس لااقل بذار بیمارستان و جنس و اسم بچه رو خودم انتخاب كنم!

 

زن: دیگه پررو نشو هر چی هیچی بهت نمیگم!

 

نه ماه بعد وقتی مرد بچه بغل از بیمارستان به خونه میاد زن با عشوه میگه: مرد من، یعنی سایه ی تو تا به دنیا آوردن چند تا بچه ی دیگه هنوز بالای سر ماست؟

 

آینده ای نه چندان دور ، سال 1450:

چند تا مرد دور همدیگه نشستن و در حالی كه سبزی پاك میكنن آهسته و در گوشی مشغول بحث هستن: آره… میگن هدف این جنبش بازگردوندن حق و حقوق ضایع شده ی مردهاست!

 

– حق با جمشیده… ببینین این زنها چقدر از ما سوء استفاده میكنن! تا وقتی خونه ی بابامون هستیم كه باید آشپزی و بچه داری و خیاطی یاد بگیریم و توسری بخوریم! بعدشم بدون مشورت با ما زنمون میدن و زنمون هم استثمارمون میكنه!

 

– خدا كنه این حركت به یه جایی برسه. میگن وكیل اون مرده كه زیر كتكهای زنش جون داده به رای دادگاه كه زنه رو تبرئه كرده اعتراض كرده! دمش گرم.

 

– آره… خب داشتم می گفتم… اسم این جنبش سیبیلیسمه و اعلامیه هاش هر شب ……..

 

در این هنگام به علت ورود خانم یكی از مردها ، بحث به زیاد بودن خاك و علف هرزه قاطی سبزی ها كشیده میشه!

 

زن: زود باشین تمومش كنین دیگه! چقدر فس میزنین! اوی ، درست تمیز كن! من نمیدونم این سایه ی لعنتی شما تا كی میخواد روی زندگی ما بمونه؟!

 

حوالی سال 1530 ه.ش:

رادیوی سراسری، موج تله پاتی (صدای یه خانم): با اعلام ساعت نه شب شما خانمهای عزیز را در جریان آخرین اخبار دنیا قرار میدهم. به گزارش خبرگزاری بانوپرس، دقایقی قبل سایه ی آخرین نمونه ی بازمانده از جنس مرد از روی كره ی زمین محو شد!

 

پس از پایان عمر این موجود از گونه ی مردها، از این پس نام و تصویر این مخلوقات را فقط در وب پیج های تاریخی و باستان شناسی می توانید رویت نمایید. ساعت نه و پانزده دقیقه با خبرهای جدیدی در خدمت شما بانوان محترم خواهم بود. دینگ دینگ!

/////////////////////////////////

شوخی های جالب شبکه های اجتماعی

مجموعه : مطالب خنده دار و طنز
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (8)

ایران ناز: سعی داریم در این سری مطالب گزیده ای از این نوشته و شوخی های شبکه اجتماعی  را در اختیار شما قرار دهیم که امیدواریم مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد.

 

******
1- اگه صادق هدایت زنده بود می‌گفت: در زندگی زخم‌هایی هست که… اطلاعات بیشتر در کانال تلگرام!

 

2- وقتی اسم بچه تون رو می ذارین پرهام ما هم می تونیم پرهام صداش کنیم؟ یا باید بگیم پرهات؟

 

3- همسایه مون یه پسر درسخون داشت همسن من، بابام انقدر اینو تو سر من کوبیده بود، پسر همسایه کج شده بود.

 

 

4- فردای عاشورا اگه دیدید این اراذل اوباش و لات و لوتای محل سرشون پایینه رو راه میرن مطمئن باشید که قمه زدن و میخوان جای زخمش رو همه ببینن.

 

 

5- از دوستم یه آدرس سخت پرسیدم، برگشت نگام کرد گفت: می شه نری؟

 

6- الان بهترین موقع سال برای بستن GPS به پای پشه هاس که ببینیم هوا سرد می شه کجا می رن.

 

7- پسرا تا وقتی مجردن درازِ بی خاصیت لندهورِ بی مصرفن اما به محض اینکه زن می گیرن می شن نور چشم مادر، می شن عزیز دل خواهر!

 

8- اعتراف می کنم بچه که بودم یه بار با آجر زدم تو سر بچه فامیلمون که ببینم دور سرش از این ستاره ها می چرخه یا نه.

 

9- کم مونده تو تلگرام عکس ونیز ایتالیا رو بفرستن بگن باز هم حادثه در مکه، این بار سیل.

 

10- به دوستم می گم ببخشید با حرفام سرت رو درد آوردم. گفت نه بابا اختیار داری این حرفا چیه، اتفاقا من حواسم جای دیگه ای بود! توقع این همه همدردی رو نداشتم.

 

11- ملت موقع عزاداری مثل یارای امام حسین میشن ولی موقع گرفتن نذری مثل سپاه یزید میشن، غفلت کنی با اسب از روت رد میشن.
 

 

12- همه از مرگ می ترسن و من از این جمله: «حجم اینترنت شما رو به پایان است.»

 

13- کثافت چیست؟ قبلا فحش بود حالا وسیله ابراز علاقه. شاید در آینده هم بشه اسم بچه.

 

14- تو تبلیغ شامپو میگه همسرم موهاش خشکه، پسرم موهاش چربه، و دخترم موی نرمی داره. شامپوش به کنار، من جای باباهه بودم بچه هارو یه آزمایش DNA میبردم.

 

15- یعنی اگه اسمت «میرزا پشم الدین خانِ گل کلَمیان» هم باشه، وقتی می خوای ایمیل درست کنی، خطا می ده و می گه قبلا یه ایمیل با این ساخته شده.

 

16- آموزش آشپزی سامان گلریز در صدا و سیما:
ماهیتابه تفلون دسینی رو می گذارید رو گاز پنج شعله فردار سینجر که با ضمانت سام الکتریک عرضه می شه، بعد گاز رو با کبریت توکلی روشن کنید. کمی روغن لادن، دوست تو و من، بریزید توش، دوتا هم تلاونگ بندازید. اگر در حین کار خسته شدید ماساژور شاندرمن استفاده کنید. همتون رو می سپرم به خدای بزرگ و بیمه سینا و دانا.

 

17- یه جور فرود هواپیما جدیداً ابداع شده که هر یک از قطعات هواپیما تو یک شهر فرود میاد.

 

18- «پلوی بابا کیه؟» (پدر مارکوپولو در حال پرت کردن مارکو به هوا)

 

19- همه یه فامیل بی کلاس دارن که از رفت و آمد باهاش اجتناب می کنن، اگه شما همچین فامیلی ندارید اون فامیل بی کلاس خود شمایید.

 

20- مورد داشتیم طرف تو پینت بال گلوله اش تموم شده، بقیه رو با قنداق اسلحه زده.

 

21- من هنوز سر اینکه چرا بخاریا بخار نمی کنن خوددرگیری داشتم تا اینکه فهمیدم خودنویس هم خودش نمی نویسه؛ آخه چرا الکی اسم میذارین؟

 

22- بابام زنگ زد با دلهره پرسید داری چکار می کنی؟ گفتم دارم سیگار می کشم. گفت یعنی خیالم راحت باشه سمت ورزش نمی ری؟

 

23- توی کره جنوبی اگه صدا بزنی «کیم»، همه برمی گردن نگات می کنن؛ یه چیزی تو مایه های مهندس خودمونه.

 

24- تو قوانین مورفی نیومده هروقت احتیاج داری با یکی حرف بزنی همه یا کار دارن یا گم و گور میشن؟

 

25- فقط یه ایرانی می تونه تو مهمونی تا خرخره بخوره بعد رو سالادش سس نریزه چون چاقا کننده س.

 

26- حالا یه جوری دم فلافلیا گنده می نویسن سلف سرویس انگار سوشی و خوراک میگو سرو می کنن. دیگه کاهو و گوجه که کلاس گذاشتن نداره.

 

27- از پرسپولیس بعید نیست، یهو دیدی بیست و چهار تا گل خورد به احترام هادی نوروزی.

 

28- شبکه خبر انقد خبر مرگ و خبرای تلخ داده تو این 1 ماه، بابام با لباس مشکی اخبار نگاه میکنه.

 

 

//////////////////////////////////

 

 

 

باتشکرازسایت:

ایران ناز

  موضوع: سرگرمی , فان وسرگرمی , اس ام اس(پیام کوتاه)وجملات , جوک,طنز,جملات خنده دار وآموزنده ,

برچسب ها : مطالب طنز , نوشته های طنز , متن طنز , مطلب خنده دار , جملات طنز , خنده دار , طنز , شعر طنز , مطلب طنز , جوک خنده دار , لطیفه خنده دار , طنز جدید , خنده بازار , طنز خفن و جالب , دختر طنز , مطالب خنده دار،طنز،جوک خنده دار،مطالب طنز،لطیفه های خنده دار،جوک های خنده دار،شعر طنز , لطیفه های خنده دار،جوک های خنده دار،شعر طنز ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 284
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 2,159
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 2,159
  • بازدید ماه : 2,159
  • بازدید سال : 67,187
  • بازدید کلی : 1,839,645