loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 11 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

پیامک های عاشقانه 94

پیامک های عاشقانه اذر 94

پیامک های عاشقانه  94

 

* * *

به گمانم یادت پنجره احساسم را میکوبد،

چرا که در دلم هوای دلتنگی بپاست

* * *

صبورانه در انتظارم بمان

هر چیز در زمان خودش رخ می دهد

باغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند،

درختان خارج از فصل خود میوه نمی دهند . . .

* * *

بودن یا نبودنت مهم نیست

آنقدر دوستت دارم که به حضورت نیازی نیست

همانند خدا که هست

اما نیست

* * *

جان فدای او که یادم می کند

یاد او هر روزه شادم می کند

مهربانی های او شیرین شکر

با مرامش کیش و ماتم می کند . . .

* * *

تا دلت بخواهد بغض دارم

تا حدی که به بغض هایم خمس تعلق میگیرد . . .

* * *

ما دل فروشان دل به بازار محبت میبریم
هر چه داریم میفروشیم و محبت میخریم

دیشب دوباره آمدی به خواب من،
دیدار خوب تو،
تا کوچه های کودکیم برد پا به پا،
شاد و شکفته اما،
فارغ ز هست و نیست،
یک لحظه دست تو از دست من رها شد و خواب از سرم پرید

برچسب ها : پیامک های عاشقانه اذر 94 , فارغ ز هست و نیست، , شاد و شکفته اما، , تا دلت بخواهد بغض دارم , * * * عاشقانه* * * , پیامک های عاشقانه* * * , * * *زیباترین پیامک های عشاقانه* * * ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 283
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 1,549
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 1,549
  • بازدید ماه : 1,549
  • بازدید سال : 66,577
  • بازدید کلی : 1,839,035