loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 67 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

تکست گرافی عاشقانه (جدید)

غروب جمعه

آلبوم عکس نوشته های خیلی زیبا و غمگین با موضوع غروب جمعه همراه با چند متن احساسی و قشنگ درباره غروب جمعه ها و دلگییری در غروب جمعه

غروب جمعه

غروب جمعه

غروب جمعه دلم گرفته

غروب جمعه دلگیر

غروب جمعه و دلتنگی

غروب جمعه و دلتنگی

دلم شکسته

غروب جمعه دلگیر

غروب جمعه+امام زمان

غروب جمعه+امام زمان

غروب جمعه ها

غروب جمعه ها

غروب جمعه دلگیره

غروب جمعه+امام زمان

 

برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , مطالب خواندنی وجالب , غروب جمعه ,غروب جمعه و دلتنگی , غروب جمعه امام زمان , غروب جمعه دلگیره

دیگه نمیخندم

آلبوم عکس نوشته ها و جملات تصویری و متن دار غمگین و احساسی با موضوع دیگه نمیخندم و من همون آدمی بودم که همیشه شاد بودم اما الان دیگه من نمیخندم میدونی من الان خیلی وقته که نمیخندم

متن کوتاه درباره نخندیدن:

روزام میگذرو گیجو منگم فرق خوبو بدو نمیفهمم // بگو هنوز هوامو دارے مامی دل من دیگہ چشاشو بستہ , خیلے وقتہ ڪہ نمیخندم // فقط میتونم بگم : sorry mommy

من دیگه نمیخندم

 

عکس نوشته غمگین درباره دیگه نمیخندم

 

خیلی وقته که نمیخندم

 

 

برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , مطالب خواندنی وجالب , دیگه نمیخندم ,خیلی وقته که نمیخندم

دلم شکسته خدایا

این آلبوم از توپ تاپ را با موضوعات دلم شکسته خدایا دنبال کنید جملات متن ها و مطالبی که دم ازگلایه و درد و دل دارند پس امشب دل من شکسته ای دوست

دلم شکسته خدا

 

دلم شکسته ای خدا

 

دلم شکسته است

 

دلم شکسته عشقم

 

دلم شکسته چیکار کنم؟

 

دلم شکسته است

 

دلم شکسته است

 

دلم شکسته است

 

دلم شکسته امشب

 

برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , دلم شکسته خدایا , دلم شکسته چیکار کنم؟ , دلم شکسته امشب , دلم شکسته است

 تکیه گاهم باش

در زندگی همه ما انسان هایی هستند که برای ما با سایر کسانیکه میشناسیم مقداری تفاوت دارند و بودن آن ها برای ما بسیار باارزش و حیاتی است این البوم از توپ تاپ را با موضوع تکیه گاهم دنبال کنید عکس نوشته ها و جملات تصویری زیبا و احساسی درباره تکیه گاه داشتن و تکیه گاهم

تکیه گاهم باش

 تکیه گاهم باش!

        میخواهم سنگینی نگاه این مردم حسود شهر را

            توهم حس کنی....

           این مردم نمیتوانند ببینند

            دستهایمان تا این اندازه بهم میآیند.....

مادرم تنها تکیه گاهم

مادرم تنها تکیه گاهم.....

تکیه گاهم (مادر)

تکیه گاهم (مادر)

خدایا تکیه گاهم باش

خدایا تکیه گاهم باش

عکس نوشته های عاشقانه تکیه گاهم باش

لنگرعشق زدم بردل طوفانی تو* تکیه گاهم شده ساحل بارانی تو* درگلستان وجودم گل زیبای منی* نازنینم چه بگویم که تو درقلب منی*

 

برچسب ها: عکس نوشته , جملات تصویری , تصاویر متن دار , تکیه گاهم , تکیه گاهم باش , تکیه گاهم مادر , مادرم تنها تکیه گاهم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 284
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 2,200
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 2,200
  • بازدید ماه : 2,200
  • بازدید سال : 67,228
  • بازدید کلی : 1,839,686