loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 7 پنجشنبه 29 مهر 1395 نظرات (0)

عکس حسین سلیمانی و خانواده اش + بیوگرافی حسین سلیمانی

 

حسین سلیمانی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است

 

دانشجوی انصرافی رشته شیمی است، دبیرستان ریاضی فیزیک خوانده و در کنکور رتبه ۲۶ آورده بود، به رغم شایعات او بچه پرورشگاهی نیست و شباهت زیادی به جانی دپ بازیگر آمریکایی دارد

 

حسین سلیمانی 

حسین سلیمانی چطور بازیگر شد ؟

 

وقتی تنها ۱۴ ساله داشت با فیلم مهر مادری وارد عرصه بازیگری شد، در مورد نحوی انتخاب خود برای این فیلم می گوید : مثل همه خردسالانی که علاقمند به بازی در آن فیلم بودند تست دادم و از بین سه هزار داوطلب قرعه به نام من درآمد و توانستم با همراهی و راهنمایی های کمال تبریزی و فاطمه معتمدآریا کاراکترم را آن طور که کارگردان می خواست بازی کنم

 

فوت پدر + اولین حقوق

 

زمانی که مهر مادری را کار کردم مستاجر بودیم و در یک اتاق کوچک اجاره‌ای زندگی می‌ کردیم و صاحبخانه‌ مان هم معتاد بو پدرم هم یک ماه قبل آن فوت کرده‌ بود

 

وقتی در مهر مادری پذیرفته شدم هزارتا نقشه برای دستمزد ۱۸۰ هزار تومانی آن ریخته‌ بودم. ما تا به حال آن‌همه پول یک‌جا ندیده‌ بودیم (سال ۷۶)، با خودم فکر کرده‌ بودم با آن پول می‌توانم ۷ تا موتور براوو بخرم اما در نهایت بخشی از آن را برای مادرم خرج کردم، یک تلویزیون رنگی گرفتم، به علاوه یک فرش سبز ۲۴ هزارتومانی. بعدا با جایزه‌ای که برای مهر مادری گرفتم توانستم برای او خانه هم بخرم

 

بیوگرافی حسین سلیمانی 

کار از بچگی

 

بعد از درگذشت پدر، برایم هم پدر بود، هم مادر، من هیچ وقت گرسنه نخوابیدم

 

اما مطمئنم مادرم خیلی از شب ها گرسنه خوابید. به خاطر دارم مادرم سعی می کرد دو شیفت در کار خدماتی بیمارستان کار کند تا بچه هایش در آسایش باشند و درس بخوانند. در همان دوره کودکی، این موضوع به غیرتم برخورد و در تعطیلات تابستان در یک مغازه جوشکاری با حقوق روزانه ۲۰ تومان مشغول کار شدم تا حداقل کتاب و دفترهای درسی سال جدید را خودم بخرم

 

حسین مدتی نیز برای گذران زندگی خود دستفروشی زولبیا و باقلوا نیز کرده است او از هیچ تلاشی برای رسیدن به استقلال فردی اش کوتاه نیامد و حالا برای همین سرش بالاست

 

حسین سلیمانی و فاطمه معتمدآریا 

نصیحت فاطمه معتمدآریا

 

یک‌بار ۱۶ یا ۱۷ سال پیش خانم معتمدآریا به شوخی جمله‌ ای را گفت که برای من جدی شد : تنها چیزی که از تحصیل در زندگی به کار می‌ آید همان چهار عمل اصلی جمع و منها و … است

 

کتاب خوانی

 

البته درست است که دانشگاه را ادامه ندادم اما اگر این حرف من ادای روشنفکری نباشد، کتاب و فیلم برایم خیلی مهم است. همه در خانه لباس‌هایشان پخش و پلاست، در خانه من همه جا کتاب ریخته‌ است

 

عکس حسین سلیمانی و مادرش

حسین سلیمانی و مادرش 

ترانه نویسی 

 

الان علاوه بر بازیگری ترانه هم می‌ نویسم و اگر شرایطش مهیا باشد برای اجرا به آهنگساز یا خواننده‌ای واگذار می‌ کنم، از جمله رضا صادقی؛ امیرحسین مدرس و محمدرضا مقدم همکاری داشته است

 

ورزشی + پرسپولیس

 

به فوتبال علاقه دارد و در تیم فوتبال هنرمندان بازی میکند و چندین عنوان قهرمانی برون مرزی هم با این تیم بدست آورده است و به شدت طرفدار تیم پرسپولیس می باشد

 

فوتبال حسین سلیمانی و طرفدار پرسپولیس 

شباهت به جانی دمپ آمریکایی

 

باور کنید که اصلا این‌طور نیست که بخواهم خودم را شبیه جانی ‌دپ کنم

 

این تغییر شکل اندک اندک و به مرور در من به وجود آمد برای فیلمی سعید ملکان به من گفت ریش و سبیلت را نزن، خیلی دوست نداشتم اما قبول کردم و بعد از دو ماه خودم هم ازآن خوشم آمد، موهایم هم سر فیلمی دیگر بلند کردم  البته الان خیلی هم بدم نمی‌ آید شبیه آدم بزرگی چون جانی‌ دپ باشم ولی از اول چنین قصدی نداشتم

 

زمینه های فعالیت

 

علاوه بر بازیگری در زمینه‌ های دستیاری کارگردانی، مجری طرح، بازیگردانی، عکاسی، ساخت فیلم کوتاه و ترانه‌ سرایی نیز فعالیت دارد

 

شباهت حسین سلیمانی و جانی دپ

 

بیوگرافی حسین سلیمانی + عکس شخصی و زندگینامه |  فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 402
  • بازدید ماه : 4,946
  • بازدید سال : 61,868
  • بازدید کلی : 1,834,326