loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 5 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)

 اس ام اس تبریک روز مادر ۹۵,

اس ام اس تبریک روز مادر 95 ,پیامک روز زن 95,

اس ام اس روز مادر 95, اس ام اس روز زن 95 اس ام اس تبریک روز زن جدید پیامک تبریک روز مادر 95.

پیامک تبریک روز مادر ۹۵ ,

پیامک تبریک روز مادر 95, اس ام اس روز مادر 95, اس ام اس طنز روز مادر 95, اس ام اس خنده دار روز مادر 95, پیامک های تبریک روز مادراس ام اس تبریک روز مادر 95.

اس ام اس تبریک روز مادر 95 + پیامک های تبریک روز مادر,

اس ام اس تبریک روز مادر ۹۵. در این قسمت از جزقل اس ام اس تبریک روز مادر ۹۵  *** پیامک تبریک روز مادر ...

بهترین اس ام اس های تبریک روز مادر جدید 95+” 

اس ام اس به مناسبت تبریک روز زن 95, اس ام اس به مناسبت تبریک روز مادر 95, اس ام اس تبریک ... بهترین اس ام اس های تبریک روز مادر جدید ۹۵+” تاریخ روز زن ” سال ۹۵.

اس ام اس تبریک روز مادر جدید ۹۵ + تبریک روز زن سال ۹۵

اس ام اس برای تبریک روز مادر 91, اس ام اس تبريک مادراس ام اس تبریک به همسر, اس ام اس تبریک روز زن 91.

متن اس ام اس تبریک روز مادر ۹۵

اس ام اس تبریک روز مادر 95 , اس ام اس روز مادر 95 , اس ام اس روز مادر مبارک , متن اس ام اس تبریک روز مادر 95

مادرم ای بهتر از فصل بهار
مادرم روشن تر از هر چشمه سار
مادرم روزت مبارک ناز من
مادرم تنها تویی آواز من
.
.
.

اس ام اس تبریک روز مادر ۹۵

.
.
.
خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن
که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است . . .
مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک
.
.

بقیه در ادامه مطلب…
.

اس ام اس روز مادر ۹۵

.
.
.
زندگی من بر سه اصل استوار است
نگاه مادرم
لبخند مادرم
دعای مادرم
.
.
.

متن اس ام اس تبریک روز مادر ۹۵

 

.
.
.
مادر اولین زیباترین واقعی ترین و پابرجاترین عشقی است
که انسان ها تجربه میکنند
.
.
.
اس ام اس تبریک روز مادر ۹۵
.
.
.
ای مادر عزیز که جانم فدای تـــو
قربان مهربانی و لطف و صفای تو
هرگز نشد محبت یاران و دوستان
همپایه محبت و مهر و وفـــای تو
روزت مبارک
.
.
.
اس ام اس روز مادر ۹۵
.
.
.
مادر خوبم، روزت مبارک
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
.
.
.
اس ام اس تبریک روز مادر
.
.
.
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم…
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد
.
.
.
اس ام اس جدید روز مادر ۹۵
.
.
.
آدمها … :
… وقتی کودکند می خواهند برای مادرشان هدیه بخرند ولی پول ندارند .
… وقتی که بزرگتر می شوند ، پول دارند ، ولی وقتِ هدیه خریدن ندارند.
… وقتی که پیر می شوند ، پول دارند ؛ وقت هم دارند ، ولی مادر ندارند !
.
.
.
اس ام اس روز مادر مبارک
.
.
.
مادر
ای باغبان هستی من
گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند
و گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد . . .
.
.
.
اس ام اس تبریک روز مادر سال ۹۵
.
.
.
نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست
گلها همه به نام تو مشهورند
آیینه های از انعکاس نام تو می خندند
و من تنها برای تو می گویم
زندگی کن تا زنده بمانم مادر
.
.
.
اس ام اس روز مادر ۱۳۹۵
.
.
.
مادر تابلوی آفریدگار است . تار و پود روح مادر را از مهربانی بافته اند.
عشق مادر هدیه بزرگ خدا به انسان. پس قدر این هدیه بزرگو ار را بدانیم .
.
.
.
اس ام اس تبریک روز مادر ۱۳۹۵
.
.
.
مادر تنها کسی است که میفهمد ما چه نمی گوییم . . .
.
.
.
پیامک تبریک روز مادر ۹۵
.
.
.
مادر! وجود تو خونِ حیات در رگ من است. بی تو، گلی بی برگ، شمعی بی شعله، کویری سوزناک، خنده ای بی صدا، زنده ای بی روح و سرانجام، نقطه ای بی نشان در دریای پر تلاطم زندگی ام هستم.
مادر م،ای عزیز تر از جانم، روزت مبارک
.
.
.
پیامک روز مادر ۹۵
.
.
.
برای مادرت یک کاری بکن فردا نه
چند ثانبه دیگر هم نه
چند ساعت بعد هم نه
همین الان ، اگر زنده است… دستش را
اگر به آسمان رفته است …قبرش را
اگر پیشت نیست …یادش را
اگر قهری…چهره اش را
اگر آشتی هستی پایش را…ببوس
.
.
.
متن تبریک روز مادر ۹۵
.
.
.
مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم، اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی.
مادر م،ای عزیز تر از جانم، روزت مبارک
.
.
.
متن روز مادر مبارک
.
.
.
مادرم، ای تنها دلیل بودنم
تو تنها ستاره‌ای هستی که در روز و شب می‌درخشی.
ای ستاره‌ی زندگیم، تو را با تمام وجود دوست دارم . . .
.
.
.
اشعار تبریک روز مادر ۹۵
.
.
.
مادر ای پرواز نرم قاصدک
مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام ناله هایت بی صدا
مادر ای زیباترین شعر خدا
روزت مبارک
.
.
.
اس ام اس تبریک روز مادر ۹۵
.
.
.
مادر ای والاترین رویای عشق
مادر ای دلوا پس فردای عشق
مادر ای غمخوار بی همتا ی من
اولین و آخرین معنای عشق
.
.
.
اس ام اس روز مادر ۹۵
.
.
.
تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است
از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند
پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.
روزت مبارک
.
.
.
اس ام اس تبریک روز مادر ۱۳۹۵
.
.
.
اگه یه ماشین اخرین سیستم زیر پات نیست یه گوشیه اخرین مدل توی دستت نیست جیباتم پر پول نیست بازم تو یک ثروتمندی اگه دعای مادرت پشت سرت باشه…
.
.
.
اس ام اس روز مادر ۹۵
.
.
.
در پی گذشت سالها هنوزهم صدای قلب تو
نوازشگر روح خسته من است مادرم . . .
روزت مبارک باد
.
.
.
اس ام اس روز مادر
.
.
.
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است.
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر
.
.
.
اس ام اس تبریک روز مادر
.
.
.
مادر! در ستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود
و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت. روزت مبارک
.
.
.
اس ام اس زیبای تبریک روز مادر ۹۵
.
.
.
فوق العاده ترین نمونه ای از عشق در زندگی من
وقتی که ۴ سیب داشتیم و ما ۵ نفر بودیم
مادرم گفت:
من سیب دوست ندارم
(بوعلی سینا)
.
.
.
اس ام اس روز مادر ۹۵
.
.
.
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش
که مهریش تا ابد در دلم جای دارد
تو بهترین گل ، میان شهر گلهایی
مادر خوبم روزت مبارک
.
.
.
متن اس ام اس تبریک روز مادر ۹۵
.
.
.
مادر! حضور نام تو در شعر های من
لطف خداست شامل حال غزل شده است
غیر از تو جای هیچ کسی نیست در دلم
این مسأله میان من و عشق حل شده است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 166
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 462
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,578
  • بازدید ماه : 6,122
  • بازدید سال : 63,044
  • بازدید کلی : 1,835,502