loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 11 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی زارعی به نام کی جز تو

Lyrics & Music By Ali Zarei Called Ki Joz To

هیچکی مثله من عاشقت نبود … هیچکی مثه تو نمیتونه بفهمه چه داغونم

بعد تو دیگه عادتم شده … با چشایه خیسمو این همه غم تو خیابونا

Ali-Zarei-Ki-Joz-To-450x450

 

متن آهنگ علی زارعی به نام کی جز تو

کی جز تو ، میتونه بمونه اما عاشق نباشه

کی جز تو، میتونه یه قلبو اینجور از هم بپاشه

کی میتونه بگو …

کی وقتی دلتنگه یه گوشه مثله بارون میباره

کی آخه این حسه لطیفو این اندازه دوست داره کی میتونه بگو

هیچکی مثله من عاشقت نبود

هیچکی مثه تو نمیتونه بفهمه چه داغونم

بعد تو دیگه عادتم شده

با چشایه خیسمو این همه غم تو خیابونا

این جدایی حقه من نبود

بعد تو چقد خونه ساکته

حتی ساعتا مثه قلبی که یخ زده خوابیدن

بازم عکسه تو روبرویه من

کاش میشد دوباره یه لحظه چشام تو رو میدیدن

این جدایی حقه من نبود …

هیچکی مثله من عاشقت نبود

هیچکی مثه تو نمیتونه بفهمه چه داغونم

بعد تو دیگه عادتم شده

با چشایه خیسمو این همه غم تو خیابونا

این جدایی حقه من نبود…

بعد تو چقد خونه ساکته

حتی ساعتا مثه قلبی که یخ زده خوابیدن

بازم عکسه تو روبرویه من

کاش میشد دوباره یه لحظه چشام تو رو میدیدن

این جدایی حقه من نبود…

کی جز من تو بارون میگیره گریه اش اسیره چترت

کی جز من اینجوری دیوونه میشه با بوی عطرت

کی غیر از خوده من …

کی با تو، تو پاییز تمومه کوچه رو قدم میزد

کی جز من دنیا رو برایه داشتنت رقم میزد

کی غیر از خوده من …

هیچکی مثله من عاشقت نبود

هیچکی مثه تو نمیتونه بفهمه چه داغونم

بعد تو دیگه عادتم شده

با چشایه خیسمو این همه غم تو خیابونا

این جدایی حقه من نبود

بعد تو چقد خونه ساکته

حتی ساعتا مثه قلبی که یخ زده خوابیدن

بازم عکسه تو روبرویه من

کاش میشد دوباره یه لحظه چشام تورو میدیدن

این جدایی حقه من نبود

 متن آهنگ علی زارعی به نام کی جز تو 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 450
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,993
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 3,109
  • بازدید ماه : 7,653
  • بازدید سال : 64,575
  • بازدید کلی : 1,837,033