loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 17 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)
عکس های جدید و جذاب سپیده خداوردی و همسرش امین نظری با عکس + بیوگرافی سپیده خداوردی 

بیوگرافی سپیده خداوردی و همسرش امین نظری با عکس

عکس سپیده خداوردی و همسرش امین نظری

 

سپیده خداوردی متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۰ در اراک، بازیگر و موزیسین است

 

در هنرستان موسیقی و در مقطع دانشگاه نویسندگی و کارگردانی تئاتر خوانده است، سال های در موسیقی حضور فعالی دارد و نوازنده ارکستر ملی هم است، حالا ازدواج کرده و پسر هم دارد

عکس های خفن سپیده خداوردی

سپیده خداوردی و پسرش سانیار 

شروع فعالیت + شهرت

 

فعالیت خود در عرصه بازیگری را در سال ۱۳۸۲ با فیلم بچه های خیابان شروع کرد، اما شهرت وی به سال ۱۳۹۲ و سریال آوای باران بازمیگردد

 

ازدواج

 

سپیده خداوردی در حرداد ۹۱ با امین نظری ازدواج کرده است

 

این دو در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی آشنا شدند، خانوم خداوردی می گوید : وقتی با همسرم در پشت صحنه فیلم «عصر پاییزی» آشنا شدم، حس کردم که زبان مشترک زیادی با هم داریم و برای این که نظرات و احساسات مان را به یکدیگر نزدیک تر کنیم، احتیاجی به صرف زمان طولانی نداریم، به همین خار وقتی موضوع ازدواج به میان آمد حس کردم او می تواند شریک خوبی برای من باشد، به همین خاطر زندگی مشترکمان را با هم آغاز کردیم

 

این زود در تیر ماه ۹۴ صاحب یک پسر بنام سانیار شندند

سپیده خداوردی و پسرش سانیار

عکس خانوادگی سپیده خداوردی 

بیوگرافی امین نظری

 

امین نظری دانش آموخته رشته فیلمسازی در فرانسه است، او در زمینه موسیقی نیز فعالیت میکند و از نوازندگان گیتار الکتریک می باشد، او این رشته رو نیز تدرس میکند

 

موسیقی در زندگی سپیده خداوردی

 

سپیده خداوردی : به سازهای زیادی مسلط هستم اما ساز تخصصی ام کنترباس است

 

پیانو هم تدریس میکنم، ساز شهبانگ هم را که ساخته آقای شجریان است در گروه شهناز می نوازم، در ارکستر ملی به رهبری آقای فخرالدینی حضور داشتم

عکس خانوادگی سپیده خداوردی,اینستاگرام

سپیده خداوردی

نظم در زندگی

 

نمی دانم این روحیه را از کار در موسیقی به دست آوردم، یا در من ذاتی است

 

اما در زندگی من، نظم همیشه حرف اول را می زند، به همین خاطر از دوران کودکی همیشه صبح زود از خواب بیدار می شدم و ورزش می کردم و سپس به سایر کارهایم می پرداختم؛ در قول و قرارهایم هم، همیشه دقیق هستم و سر ساعت حاضر می شوم

 

نقشه برای پسر

 

دوست دارم پسرم وقتی بزرگ می شود، نسبت به موسیقی بی علاقه نباشد، در این حوزه کار کند، هرچند که دوست دارم فعالیتش در این عرصه بیشتر از حرفه ای بودن، دلی باشد

 

بیوگرافی سپیده خداوردی 

سریال های تلویزیونی :

 

● آوای باران (۱۳۹۲)
● عصر پاییزی (۱۳۹۲)
● پروانه (۱۳۹۲)
● به خاطر مونا (۱۳۹۱)
● سهمی برای دوست (۱۳۹۱)
● از یاد رفته (۱۳۹۰)
● گیلعاد (۱۳۸۸)
● بچه های خیابان (۱۳۸۲)

 

فیلم سینمایی :

 

● پیمان (۱۳۹۰)
● قهوه اسپرسو (۱۳۸۷)
● ایستگاه بهشت (۱۳۸۵)

 

سپیده خداوردی و همسرش امین نظری

 

بیوگرافی سپیده خداوردی و همسرش امین |  فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,209
  • بازدید ماه : 5,827
  • بازدید سال : 50,715
  • بازدید کلی : 1,823,173