loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 109 سه شنبه 07 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

عکس های دختر پسر خفن ایرانی

سلام به همه ی جیگر میگرای خودم 


خوب دوست عزیزم پری خانم خیلی قشنگ برام نظر گذاشتی


عالی بود 


الان به احترام شما
و دیگر کاربرانی که به این موضوع سر میزنن


عکسای آروین رو میزارم


اما شرمنده فعلا نمیتونم ادامه داستان رو بزارم


شب هم به این موضوع سر بزنید تا ادامه ی رمان رو بخونید


ممنونم






آروین آروین آروین


رمان (حس مادری) به قلم خودم .....قشنگه ..غمگین،خنده دار،عشقولانه 1







خوب بازم میزارم به خاطره نظراتتون




رمان (حس مادری) به قلم خودم .....قشنگه ..غمگین،خنده دار،عشقولانه 1







اینم یه دونه عکس دیگه از المیرا


رمان (حس مادری) به قلم خودم .....قشنگه ..غمگین،خنده دار،عشقولانه 1


اینم از عکسای پسرا فقط بگما عکس آروین نیست


ها؟؟؟؟چیه؟؟؟؟می خوام اذییتتون کنم نذاشتم ؟؟؟


روحیه ی شیطانیم زده بیرونss32antisirk




این اردلان جان هستش 


رمان (حس مادری) به قلم خودم .....قشنگه ..غمگین،خنده دار،عشقولانه 1





اینم آقای گل و خوبمون (امیر)


رمان (حس مادری) به قلم خودم .....قشنگه ..غمگین،خنده دار،عشقولانه 1





ای داد بی داد اینم دشمن المیرا (پوریا)


رمان (حس مادری) به قلم خودم .....قشنگه ..غمگین،خنده دار،عشقولانه 1





آقا بگو جیگر بگو سرور همه ی اینا بگو (علیرضا)


رمان (حس مادری) به قلم خودم .....قشنگه ..غمگین،خنده دار،عشقولانه 1






نه جونه من این آخریو داشتی خعلی جیگره فرید خودمونه
سلام سلام 


به  روی ماهتون 


این سری اومدم با عکس شخصیت هام 


به به این از خانوم خانوما (المیرا خانوم)


رمان (حس مادری) به قلم خودم .....قشنگه ..غمگین،خنده دار،عشقولانه 1



اینم خانوم (شایلی)


رمان (حس مادری) به قلم خودم .....قشنگه ..غمگین،خنده دار،عشقولانه 1


اینم خانوم (نایریکا)




رمان (حس مادری) به قلم خودم .....قشنگه ..غمگین،خنده دار،عشقولانه 1



اینم خانوم (آروشا)


رمان (حس مادری) به قلم خودم .....قشنگه ..غمگین،خنده دار،عشقولانه 1



ببخشید اگه عکسش کوچیکهShy




اینم خانومه (ساوا)


رمان (حس مادری) به قلم خودم .....قشنگه ..غمگین،خنده دار،عشقولانه 1




خوب دوستان میدونم که شایلی ، آروشا ، نایریکا ، ساوا  رو نمیشناسید 
اما عکسشون رو ببینید قسمت بعدی رمان رو که بزارم متوجه میشید
اینا کی هستنBig GrinBig GrinBig Grin




و قسمت بعدی قراره عکسای شخصیت های مرد رمانم رو براتون بزارمss32


سپاس سپاس سپاس سپاسcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcrying


تا قسمت بعدی بابای
رمان (حس مادری) به قلم خودم .....قشنگه ..غمگین،خنده دار،عشقولانه 1





امیدوارم راضی باشید 


خعلی دوستون دارمHeart
ماه به اینعکس های دختر پسر خفن ایرانی بزرگی هم گـــــــــــــــــــاهی میگیرد!!!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 207
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 684
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,800
  • بازدید ماه : 6,344
  • بازدید سال : 63,266
  • بازدید کلی : 1,835,724