loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 13 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)
بیوگرافی و عکس های جدید احسان کرمی و همسرش با عکس خانوادگی 

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش با عکس خانوادگی

 

 

احسان کرمی متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۹ در تهران، مجری و خواننده است

 

فارغ التحصیل رشته تشریفات هتل داری در مقطع کاردانی است، از تدریس تا تور لیدری و خوانندگی تا بازیگری را تجربه کرده است، او صدا پیشه ببخشید عزیزم کلاه قرمزی نیز می باشد

 

احسان کرمی و همسرش 

شروع

 

اولین کار هنری اش موسیقی بود

 

این علاقه بواسطه مرحوم بیژن ترقی دایی اش و صدای خوب پدر و پدربزرگ اش در وی شکل گرفت، با نویسندگی وارد رادیو شد و در همان ابتدا به برنامه جمعه ایرانی رفت که قرار بود خواننده شود ولی کم کم بازی را شروع کرد تا اینکه این برنامه تعطیل شد

 

بازیگری تئاتر

 

حدود یک سال از ورود من به رادیو می‌ گذشت که میثم عبدی که در رادیو سردبیر من بود به شدت من را برای بازی در تئاتر تشویق کرد. من هم به شدت به تئاتر علاقه داشتم؛ بنابراین برای بازی در نمایش کمدی استشمامات موافقت کردم

 

کرمی دوره‌ های بدن و بیان را نزد میکائیل شهرستانی گذرانده است

 

احسان کرمی صداپیشه ببخشید عزیزم فرزند لطفا 

صدا پیشه عزیزم ببخشید

 

احسان کرمی با صداپیشگی شخصیت ببخشید عزیزم در مجموعه کلاه قرمزی شناخته می شود، او با اصرار خود وارد این مجموعه شد و کمتر از ۱۰ روز با این تیم تمرین کرد و ۵ روز مانده به پخش، شخصیت ببخشید عزیزم شکل گرفت و توانست این چهره را نزد مردم محبوب کند

 

ازدواج + فرزند

 

من در این سال‌ ها حدود ۴۰ شغل عوض کردم، یکی از شغل‌ های من تور لیدر بود

 

مثلا هوس می‌ کردم که به اصفهان بروم و تور یک روزه به اصفهان می‌ بردم. در یکی از این سفرها با همسرم آشنا شدم البته من و همسرم با یکدیگر بزرگ شدیم چون من از ۱۹ سالگی با او آشنا شدم و در نهایت با یکدیگر ازدواج کردیم و حالا یک پسر بنام نیکمهر داریم و همه چیز خوب و نرمال است

 

عکس پدر و مادر و همسر احسان کرمی

عکس خانواده احسان کرمی

تلویزیون

 

منصور ضابطیان و محمد صوفی مسیر زندگی‌ ام را تغییر دادند

 

به این دلیل که بهترین پیشنهاد در بهترین زمان در تلویزیون از سوی این دو نفر به من داده شد و خیلی ناراحت هستم که بعضی وقت‌ها نمی‌توانم با آنها کار کنم چون بودجه آنها کم است

 

خوانندگی و کنسرت

 

من یک الی دو سال است به طور جدی روی موسیقی کار می‌ کنم به دو دلیل عمده یکی برادرم که آهنگسازی می‌کند و از من پشتیبانی کرد و دیگری حمید صدری از آهنگسازان درجه یک و شناخته شده ایران که به واسطه برادرم با او آشنا شدم من نزد او رفتم و شروع به خواندن کردم و او هم نواخت و به شدت من را برای ادامه خوانندگی تشویق کرد

 

اولین کنسرت خود را در سال ۹۵ اجرا کرده است

 

احسان کرمی و همسرش 

عاشق خوردنم

 

من عاشق غذا خوردن هستم و یکی از تفریحات مورد علاقه من غذا خوردن است

 

البته نه رستوران رفتن، بلکه نشستن توی خانه و خوردن غذاهای خانگی همراه با ته دیگ آنچنانی و ماست چکیده و اینجور چیزها. اصولا این‌ جوری خیلی خوشحالم وخوش می‌ گذرانم

 

کار اصلی …

 

مردم کاری را اصلی می‌ دانند که در آن بیشتر دیده می‌ شویم

 

بنابراین بیشتر من را مجری می‌ دانند و اگر با چنین تعریفی پیش برویم من هم مجری‌ گری را انتخاب می‌ کنم؛ ولی از نظر خودم کار اصلی من کاری است که حالم با آن خوش است؛ بنابراین ممکن است یک روز خواننده باشم یا یک روز بازیگر تئاتر باشم یا یک روز مجری باشم

 

همسر و نیکمهر پسر احسان کرمی

 

بیوگرافی احسان کرمی و عکس همسرش + خانواده |  فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 5,036
  • بازدید سال : 61,958
  • بازدید کلی : 1,834,416