loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 0 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

جوک های جدید خنده دار تلگرام

PHOTOKADE


 

همه LOVE میترکونن

.

.

من ازاین پلاستیک تق تقیا

انقدحال میده

جان شما

PHOTOKADE


 

از تاکسی پیاده شدم

درو محکم بستم

راننده گفت ۰۰

هوووووی گاو

منم دوباره در باز کردم محکم تر بستم

راننده گفت چته؟

.

.

گفتم هیچی دُمَم جا مونده بود لاى در

PHOTOKADE


 

سن چیست؟

.

.

تعداد دفعاتی است که شما به دورِ خورشید چرخیده اید، 
و این پدیده هیچ ربطی به سطح  شعور، سواد و فرهنگ شما ندارد

PHOTOKADE


 

ازبچه خسیسه میپرسن :

دریخچال رو بازمیکنی اولین چیزی که میخوری چیه؟

.

.

میگه: لگد

PHOTOKADE


 

هدفون

همون پستونکه برای نسل من

.

.

فقط جاش عوض شده حتما باید بزاریم تو گوشمون تا آروم بگیریم

PHOTOKADE



 کنترل تلویزیون است دیگر

گاهی شیطنتش گل میکند و از تو فرسنگ ها دور میشود

.

.

آنوقت تو میمانی و برنامه عذاب آور در حال پخش

PHOTOKADE


 

عرض سلام دارم

ولی طول سلامو ندارم

برا همین نمیتونم مساحت و محیط سلامو براتون حساب کنم

PHOTOKADE


 

راستی چرا دیگه محصولات بَبَک تبلیغ نمیشه؟

 

یهو یادش افتادم😂😂😂ببَک بَبَک بَبَک

PHOTOKADE


 

به حرف آدم ها اعتماد نکنید!!!

میگن میخوام بمیرم

ولی وقتی میخوان از خیابون رد بشن

چپ و راست نگاه میکنن

PHOTOKADE


 

هر مامانی فکر میکنه بچش خوشگل ترین بچه دنیاست

اما فقط یکیشون درست فکر میکنه

.

.

که اونــــــــــــــــــم مامان منه!!!

با منم بحث نکنید اعصاب ندارم

PHOTOKADE


 

من دقیقا یه موجودی هستم متضاد زامبی

اونا مرده‌ی متحرکن

من زنده‌ی بی‌ تحرکم

PHOTOKADE



 چاقاله بادام

بیشتر بهش میخوره فحش باشه تا خوردنی

PHOTOKADE


 

امرﻭﺯ ﻳﻪ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﺴﻦ ﻭ ﺳﻮﺍﺭﻛﺮﺩﻡ ﺁﺧﺮﺵ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﻩ ﭘﻮﻝ ﺑﺪﻩ

.

.

ﮔﻔﺘﻢ :ﺑﻔﺮﻣﺎﻳﻴﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﻮﻝ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭﻭﻧﻜﺮﺩﻡ

ﮔﻔﺖ :ﻛﺼﺎﻓﻂ آشغال ﭘﺲ ﻭﺍﺳﻪ چی ﻛﺮدی؟

PHOTOKADE


 

 

آیا میدانید ماهی ها و جانوران دریایی به خواهراشون چی میگن؟

.

.

میگن آبزی

یه تشکرم ک بلد نیستین

منو بگو که عمرمو صرف کشف حقایق در جهتِ خدمت به جامعه بشری کردم…

PHOTOKADE



 من تا زمانی که مطمئن نشم

هیچ چیز قابل خوردنی تو خونه

نمونده

.

.

مسواک نمیزنم

PHOTOKADE


 

روی سنگ قبرم بنویسید

الکی پیس پیس نکن فاتحه بفرست

PHOTOKADE


 

زن نباس داداش داشته باشه

خوبیت نداره آدم زنش عمه شه

PHOTOKADE


 

یه سرى از خانما به قدرى توشون

پروتز و سیلیکون به کار رفته

که وقتى بمیرن

.

.

طبیعت رو نابود میکنن تا تجزیه بشن

PHOTOKADE


 

قانون اول تنبلی :

اگر من به وسیله ای احتیاج داشته باشم

و ان وسیله از من دور باشد

من دیگر به ان وسیله احتیاج ندارم

PHOTOKADE


 

تو ترکیه یه ضرب المثل هست که  میگه

.

.

تو آنکارا و اینکارا؟

PHOTOKADE


 

بچه های الآن که سختی نمیکشن

ما دهنمون صاف شد انقدر دفتر خط کشى کردیم

یارو دفتر میخره از قبل توش مشقاشم نوشته شده

PHOTOKADE


 

اونقدری که شاخای مجازی زیاد شدن

باکتری‌ها تو محیط مرطوب نمیتونستن به این سرعت تکثیر بشن!

PHOTOKADE


 

یکی از افتخاراتم اینه که تا حالا هیچ افتخاری کسب نکردم

و همیشه لکه ننگی رو پیشونیه خانواده بودم

PHOTOKADE



 دیروز تو اخبار میگفت

جاپنی ها یه پنکه اختراع کردن هر جای خونه که راه بری

بالا سرت پرواز میکنه خنکت میکنه

والا اگه به بابای ما باشه شده دنبالمون راه میافته تا اون پنکه رو خاموش کنه

PHOTOKADE


 

جزوه امتحانی چیست؟

جسمی است سمی که در اولین تماس با دست 

یا حتی نگاه کردن در کوتاه ترین زمان ممکن،

انسان را به خوابی عمیق فرو میبرد

PHOTOKADE



 دعا می کنید خوشبخت شید؟

.

.

من دیگه جدیدا فقط دعا می کنم بیشتر به فنا نرم

PHOTOKADE



 داره عروس دریایی نشون میده میگه

این موجود ۹۸ درصدش آبه

..

.خب عزیز من این دیگه موجود نیست که

شربته

PHOTOKADE


 

ای قشنگ تر از پریا

.

.

لست سین ریسنتلی نشیا

PHOTOKADE

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,347
  • بازدید ماه : 5,891
  • بازدید سال : 62,813
  • بازدید کلی : 1,835,271